Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz mokus1 #16377 üzenetére

    Nem ismerem azt a környéket, de mindenesetre vigyázz. 10 fokban sokkal több idő kell, h a gumi elérje üzemi hőmérsékletét. Nem beszélve a nyirkos, párás időjárásról, ami egyszerre jelentkezik az útburkolaton is.

    gabo

    Erre sem tudok pontos választ adni.
    Az tuti, (még újságban olvastam), h az új NRG viszonylag sok helyen volt fojtva, köztük a hézagológyűrű, görgők és a karbi.

    Nyilván ahhoz, h kicsit tempósabb gyorsulást érjünk el, ki lehet próbálni egy nagyobb fúvókát, s görgőkkel is lehet játszani. Egy biztos; szerintem szart egyik műhely sem fog kiadni a kezei közül. Úgyhogy mielőtt eltolod jól memorizáld a végsebességét és a gyorsulását. Majd szerviz elvégezte után, - de fizetés előtt - hajtsd meg.

    leroyclub

    Érdekes kérdés.
    Az út járhatóságát neked kell ismerned - nyilván egy nagy városban jobban pucolják, mint egy faluban, így előbbi esetben nagyobb szerencséd lehet.
    Viszont az is egyértelmű, h hóban baromi könnyen megcsúszik egy beton keményre dermedt robogó gumi.
    Ha, bevállalod valóban érdemes fűtött helyen tárolni a motort, s minden indulás előtt járatni, mivel minden motor a hidegen való gyilkoláskor sérül a legjobban.
    Illetve magadról sem feledkezz meg - öltözz be normálisan. Ilyen időben leginkább a térdízületek kapják a legnagyobb 'terhelést', úgyhogy a helyedben elgondolkodnék egy - a motorra elejére rögzíthető "zsákon", ami alá frankón be lehet rakni a lábat.

    De, továbbra is ott a B alternatíva - kerékpár.

    [ Szerkesztve ]

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • akos3

    addikt

    válasz mokus1 #16377 üzenetére

    Pomáz és visegrád között a mogyoró heygen keresztül megy egy erdei út. persze betonozott. ott vannak jó szerpentinek.

Új hozzászólás Aktív témák