- Microsoft Excel topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- OpenWRT topic
- Mesterséges intelligencia topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Crypto Trade
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz enginev3.0 #66953 üzenetére
blu79
Egy tuningrobogót csak úgy lehet eladni normális áron, ha kiszereled a spéci cuccokat és külön adod el azokat. A robogót meg szépen visszaépíted gyárira a félretett gyári alkatrészekből. Még aki otthon van a tuningolásban, az sem fog annyit adni érte, hogy ne bukjál nagyot. Ezt így kell csinálni. A motort visszaépíteni, a tuning motyót meg darabonként eladni. Másképp nem megy. Én tudom, vagyonokat költöttem régebben tuningolásra.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz csongi #66968 üzenetére
Egy fontos tényezőt nem vettetek figyelembe, mégpedig a léghűtéses robogókat. Sec perc alatt üzemi hőfokon vannak. Egyébként egy vízhűtéses robogót sem nagy idő felmelegíteni. Az ember beindítja, tesz vesz valamit, felveszi a bukót, megigazítja a ruhát stb és már lehet is menni vele. Az a kb 2+ perc várakozás szerintem belefér.
A leírása alapján egyébként nem 1-2, hanem akár napi 8-10 km-re is kéne neki a jármű, hát kéne a ráknak ilyen elektromos akármi. Én speciel nem is égetném magam ilyennel. Tudom, hogy vannak közöttük jobbak és rosszabbak is egyaránt, de az én utálom őket. És általában azok is közveszélyesek javarészt (tisztelet a kivételnek) akik ezeket vezetik.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz blizzrd #67028 üzenetére
Egyébként gyanús, nehogy az legyen, hogy szövetes az új gumi (újnál is lehet). Az kerékmérettől függetlenül pont 40-50-es tempónál jön ki. Robogóabroncsokat (kisrobogó), ezért nem is szoktak centírozni, mert annak a hatása csak nagyobb (90 felett) jönni ki.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz blizzrd #67034 üzenetére
Hát...olyan sok dolog nem jöhet számításba. Gumicsere előtt érezted?
Amúgy akartam már kérdezni, hogy próbáltad már megpörgetni a kereket? Nem látsz tojást a felniben, gumiban vagy mindkettőben? Ha a felni rendben van de a gumiban látsz akkor már dobhatod is ki.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz csongi #67045 üzenetére
Én nagymotorozom is, tehát magával a sebességgel nekem nincs problémám, de aláírom azt amit mondasz. 90 fölött már nem életbiztosítás ezekkel menni. Egyszerűen egy semmit sem érő futómű van alattad ennél a sebességnél.
Volt tuningrobogónk 10"-os kerekekkel ami 127-e t ment GPS szerint. Nagymotoron nem félek 200 fölött sem, de ezen kicsit be voltam sz@rva. Tehát szerintem teljesen jogosak az aggodalmaid-félelmeid. Ez ilyen.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz tooolz #67078 üzenetére
Így van, ez végáttétel hang. Az egyenes fogazás miatt van ami benne van, nem tudsz vele mit csinálni. A többi amit kipróbáltál, azok is módosított áttételek voltak? Mert elvileg csak azok lehettek, gyárilag ugyanis nem szerelnek egyenes fogazással. Ez ilyen.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz cickanyalien #67106 üzenetére
Ahogy előttem is írták, ne a variátornál keresd a hibát hanem a hátsó tárcsánál. Elméletileg lehetne a kontrasztrugó is, viszont az alapján amit leírtál a hátsó ékszíjtárcsával lesz valami gond. Valami miatt szorulhat, a kontrasztrugó nem tudja rögtön visszanyomni a helyére. Ez a hiba nagyon sok esetben simán származhat egyszerűen abból is, hogy már annyira kopott, hogy a lötyögése miatt hajlamos enyhén "keresztbe" állni. Ezt szétszedve lehet ellenőrizni, hogy milyen állapotban van.
"A tárcsát felcsiszoltam vízpapírral, nincs válla, szép sima."
Hogy mit csináltál?! Te atya ég. Egy enyhe válnál még semmit sem lehet érezni ilyen alap szinten, ha meg el van kopva egy variátor, akkor azt ki kell cserélni. Ekkora sufni módszert már rég hallottam.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz tooolz #67107 üzenetére
Hiába nem nyúlsz semmihez, egy felhúzott/tuningolt robogónál minden számít. Jelen esetben egyszerűen az számít, hogy kicserélted a szíjat. Valamiben minimálisan eltérhet attól ami volt benne (szélesség, hossz). Egészen kis értékbeli különbségek is számítanak. Én is jártam már így sokszor, a görgőkkel kell egy finomhangolást csinálni ha azt alkarod, hogy olyan legyen mint volt. Persze ezáltal a már beállított nyitási fordulat (kuplung) stb is meg fog változni ha hozzányúlsz a görgőkhöz, így azzal is újra kell majd foglalkozni.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
A kontrasztrugó gyakorlatilag a variátor ellen dolgozik, fontos, hogy megfelelő összhangban legyenek egymással.
Ha gyengébb kontrasztrugót használsz a kelleténél, akkor "lukak" lesznek a gyorsulás alatt, ejteni fogja akár több helyen is a fordulatot. Soha sem a megfelelő fordulaton lesz a motor, ezáltal a gyorsulás sem lesz egyenletes.A membránok általában egy dologra hivatottak, hogy csak az egyik irányba menjen valami.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz demars #67171 üzenetére
Szerintem évről évre egyre nagyobb.
Ha baleset van, akkor lesz egy okirat hamisítás és egy biztosítási csalás amivel megvádolnak, ha meg olyan vezeti akinek még nincs is jogsija rá, akkor az még csak a "bónusz" rá.szerk: Van egy ismerősöm aki pont ezek miatt az igen jó állapotban lévő 180-as Runner-ét már el sem merte adni egyben, inkább kiárulta alkatrészenként. A vázat el sem adta inkább feldarabolta.
Egyébként még mindig nem értem, hogy a hatóságok miért nem szálnak rá arra a rengeteg hirdetésre ahol ötvenesként árulják ezeket.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz mumtaz #67204 üzenetére
Mármint rendes nicasil-os henger? Csak mert egy olyan 50-es hengerben simán több lónak kéne lenni mint egy 70-es vasban. Mármint fordulaton. Persze azt nem tudom, hogy gyárilag belül milyen kialakítású lehet egy ilyen gyárilag felrakott henger.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz mumtaz #67207 üzenetére
Akkor nem értem. Ha gyárilag szabályozva van a max fordulat, akkor miért van gyárilag aluhengerrel szerelve? Az aluhengernek (pláne ilyen kicsinek) a magas fordulatszámban van az ereje. A fordulatszám korlátozás és az aluhenger kombó nagyon üti egymást.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Kár hogy nem jönnek be az Aprilia SR-ek, én pont azt ajánlottam volna. 200-300 ezer között nagyon jót lehet venni.
A vízhűtés sokkal jobb a léghűtésnél. Adott esetben persze ha hiba merül fel akkor szervizköltségesebb mint egy levegős, viszont egy állandó konstans hőmérsékletet biztosít a motornak még a nyári melegben is. Mondom ezt én akinek van tuningolt léghűtésese is.(#67210) Ne foglalkozz vele, segédmotorra nálunk nem kell semmilyen okmány.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz sityupityu #67215 üzenetére
Bocsi. Előbb nagyon rosszat linkeltem hirtelen, olyat nehogy vegyél. Ezeket a befecskendezős sz@rokat nagyívben kerülni kell.
Bár ez már nem teljesen gyári, de ezt a karburátoros piaggio blokkos típust keresd.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Jó választás. Ha meg nincs akkor helyette ez.
Az a jó ebben a két olajban, hogy a mellett, hogy teljesen szintetikusak viszonylag alacsony hőfokon is elégnek már, tehát gyári robogókba is megfelelők. Minőségben ezek alá ne menj, de feljebb sem. Ha ezeknél drágább és "erősebb" versenyolajokat teszel bele, akkor azok hiába szintetikusak, nem fognak elégni teljesen.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #67238 üzenetére
Szerintem jó pár lehetőséged van.
Vagy megjavíttatod a régi motyót (műanyagosok mindent helyre tudnak hozni), vagy veszel használtan-bontottan, vagy akár új utángyártott elemet is tudsz venni. Gyári kinézetű lámpát lehet hogy csak bontottat tudsz beszerezni, de elemet biztosan tudsz újat is venni.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #67240 üzenetére
És ott színre fújtat kapsz? Csak ezért kérdezem. Annyi, hogy ez nincs megfurkálva, de azt te is megteheted ha tetszenek azok a lukak.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #67244 üzenetére
Mivel a te motorod kék, akkor szerintem egyértelmű, hogy onnan rendeld amit belinkeltem.
Én egy komplett szettet vettem egy BWS-re feketében. A régi elemek lefújása többe került volna mint ez az egész szett. Ráadásul baromi jó minőségűek az elemek, nem vékonyak és a fényezése is kitűnő. Ráadásul metál, ami a képeken nem is látszik. Plusz egy hatalmas előny a gyárival szemben (legalább is a feketénél), hogy anyagában feketén színezett maga a műanyag is. Ha valahol meghúzza véletlenül az ember akkor alig venni észre, ellentétben egy olyan elemmel aminek más az anyagszínezete.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #67246 üzenetére
Tapasztalatból mondom, hogy van fehér is.
Ezzel az egésszel csak arra akartam kilyukadni, hogy ennél az utángyártott elemnél egy szerencsés kombináció van mégpedig az, hogy az elem anyaga és a fényezés is fekete. És mindez annyi pénzért amennyiért nem fújnak le neked egy garnitúra elemet hacsak nem ismerős csinálja. Ennyit akartam csak mondani.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #67248 üzenetére
Jobban jársz.
Annyit kell majd csinálnod (nálam legalább is kellett), hogy az oldalt lévő fülekből dremellel leveszel valamennyit mert vastagabbak és talán hosszabbak is a gyárinál. Mondjuk szerintem inkább ez legyen vele mint, hogy túl vékony és rövid legyen. Ezen lehet alakítani.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Alváz és motorszámmal bemész a rendőrségre, hogy nincs-e körözés alatt. Talán nemzetközi szinten is van adatbázisuk. Én egyszer nagyon régen (15 éve) csináltam egy ilyet, akkor készségesek voltak. Hogy a mai sorban állós világban hogyan működik ez azt nem tudom.
Ha itt Magyarországon nem körözik akkor szerintem megveheted, a nálunk lévő robogók nagy részéről amit kintről hoztak be így sem lehet tudni, hogy ki fia-borja. Szerinted milyen papír van pl azokról a robogókról amiket konténerszámra hoztak be? Semmi.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Diabo6 #67266 üzenetére
De jelöli a gyártási sorrendet is, igaz, van átfedés a különböző típusok között. De pl az AF18-at biztosan nem gyártották már amikor az AF34-et. Viszont az AF-34-et és a 35-öt gyártották egy időben, felszereltségben van különbség közöttük. A legnagyobb különbség a kettő között, hogy az AF-17-esed még állóhengeres volt, viszont az AF-34 már fekvőhengeres.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Diabo6 #67271 üzenetére
Hát ezt döntsd el te. Igazából nem egy nagy összeg ezeket felújítani. Én nem is furkálnám a helyedben ha a 34-es mellett döntesz, hanem inkább vennék egy új henger dugó szettet.
Én nagy dio fan voltam régen, orrba szájba tuningoltuk őket. Nekem az AF-17-18-asok nem tetszenek. Az AF-27-28-asok már kinéznek valahogy. A 27-es dobfékes volt elől, a 28-as meg tárcsás. Ezen kívül volt még a 28-asnak a sportváltozata a 28 ZX, az abban különbözött a sima 28-astól, hogy hogy egy kis hátsó szárny volt még rajta potféklámpával egybeépítve. Utána jöttek az AF-34-35-ös változatok, ezek már igen pofásan néztek ki. Itt is a 34-es dobfékes volt elől, a 35-ös meg tárcsás. És természetesen itt is volt a 35-ösnek egy sportváltozata a 35 ZX. Ez nem csak a pótféklámpában különbözött a sima 35-től, hanem csillagküllős felnijei is voltak. De egyébként itt a 34-35 ös verzióknál egyéb szórás is volt, voltak különböző karburátorokkal és kuplungal szerelt verziók is. Került hozzánk olyan japán belpiacos változat is, hogy soha sem láttunk még olyat. A korlátozott cdi szintén a japán belpiacosokra volt jellemző.
Volt egy régi dio oldal, ahol sok különböző típus képekkel illusztrálva is be volt mutatva, de sajnos már nem működik a link.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Diabo6 #67278 üzenetére
Hirtelen nem találok most sehol sem 50-es vashengert újonnan csak 70-est. A 70-es 20 ezer környékén van, az 50-es kb 2-3 ezerrel lehet olcsóbb.
Hogy mennyibe kerül a javíttatás azt pontosan nem tudom megmondani, változó óradíjjal dolgoznak, és hát kitudja, hogy mennyit tököl vele az adott szerelő. De szerintem közel a hengerszett árát kitevő összeggel számolhatsz.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Vasshammer #67287 üzenetére
Nagyon jó és megbízható motor a Kymco, de a tények változatlanok, az 50-es 4T az továbbra is csak 50-es 4T marad.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Vasshammer #67291 üzenetére
Szerintem nem. Jó eséllyel eleve a végsebessége sem lehet sokkal több mint 60 km/h. Emelkedőn meg egyenest halottak ezek a kis négyütemű motorok.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Új hozzászólás Aktív témák
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA