- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ludsimon
veterán
válasz 30z.Samu #57480 üzenetére
Utoljára 5 éve jártam erre bringával, akkor még nem volt ennyi ház felépítve erre az utcára.
Van még valahol olyan szakasz ahol rálátás van Bp-re?
Igazából össze vissza kóvályogtam, mert Bp hátterében akartam a Libertyt lefotózni, de ott felül már minden be lett azóta építve.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #57489 üzenetére
Szerintem megúszta volna, vagy legalábbis nem 100km-en állt volna be.
Csökkenti a surlódást ezáltal a hőmérséklet is csökken.Pont ezért csináltam én is meg, ha tuningolok és működik (amiben akkor még nem hittem) akkor ez elengedhetetlen szvsz mert most forog mondjuk 7500rpm-en, majd 1 hét múlva 8500-8800rpm-en fog.
Én azt tudom mondani, hogy iszonyat milyen kompresszió lett a hengerben, kézzel forgattam mikor tegnap le volt szedve ez a hajtómű oldala és olyan kompressziója volt, hogy 'visszaszívta' a hengert mikor forgattam az egyik állásban.
Nem tudom pontosan ezt az érzést körbeírni, olyan mint mikor forgatsz valamit, és érzed a holtponton, mintha cuppanna, vagy nem tudom hogy magyarázzam el.body007:
Alapvetően én állagmegőrzésre vettem, nem feljavításra.
Szerintem az újat inkább hanyagold, várnék olyan 5-10k km-t és utána adnám az olajhoz.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Ha ez így van, akkor Den is az én családtagom?
Senkit nem akarok meggyőzni hatásosságáról, de lebeszélni semmiképp nem beszélnék le róla senkit, főleg, hogy tapasztaltam milyen pozitívan hatott a motoromra.Egy új motoron nyilván nem javít semmit, és nincs érezhető hatása, csak állagmegőrzésre jó, de egy olyan motoron mint az enyém, óra szerint 13k-km van benne, olajpumpa állásából viszont ennek minimum a triplája lehet valójában benne, szóval ezt felhozza közel azonosra mint egy új motor... Azért ez elég figyelemre méltó!
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Én csak arra gondoltam kár, hogy nincs ilyen csodaszer embereknek, amivel a gondolkodásmódjukat meg lehetne változtatni - jó irányba - sok mindenről... Bepermetezni az atmoszférába..
Simán el tudom képzelni 20-30 éven belül. Hatalmasat fejlődtünk 70 év alatt.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
undefined
-
ludsimon
veterán
Azt hiszem igaza volt tegnap Den-nek!
A revitalizálás 1500km múlva 100%-os, úgyhogy valószínű az olajpumpát regenerálta fel, mint ahogy a leírásban is írják.
"Az olajrendszer nyomását a névlegesre visszaállítja. "Lehet pár 100 km múlva én is úgy jártam volna, hogy bedöglött volna az olajpumpa.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz body007 #57512 üzenetére
Először én is vacilláltam hová öntsem, tudom a benzinbe kellett volna, de ki az aki megpróbálja a gélt beönteni, hogy aztán a 0,3mm alapjárati 0,7mm főfúvókát eltömítse? meg ha van benzinszűrő semmi nem fog átmenni.
Persze fel kell keverni ha nincs +20c fok, de akkor se próbáltam meg.
Biztonságosabbnak láttam kihagyni a karburátort a cérna vékony furatain, nem is gondolkodtam át kéne tuszkolni.Végeredmény ugyanoda megy.... Nem mellesleg az olajpumpát is feljavította nem kicsit!
Rohadtul ki volt az a csavar csavarva..[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz body007 #57518 üzenetére
Utána az elkövetkező 10-20 km utáni program: karburátor tisztítás...
Hidd el! Ez tuti nem megy át a 0,3mm fúvókán!
Ha megcsináljátok, előre szóltam!Mikor nyomtam a tartályba láttam milyen anyag. Nem hülyeséget beszélek..
Ki kéne már lőni.
Jöhetne a jó idő.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Ha hülyeségeket is beszélek most, akkor is csinált valamit, mert eddig x ezer kmig elment túladagolt olajjal, de kezelés után ~ 150-200km-el valami történt mert erőtlen lett, alapjáraton meg 1-2 percet bírt utána lefulladt az összeköpött gyertya miatt. Gyári értékekre visszaállított olajpumpával újra jó lett, jobb mint valaha volt. Még az újkoránál is jobb ezzel a Dellortoval.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #57524 üzenetére
Az olaj nem megy át a karburátor fúvókáin.
A karbi összekeveri a benzin/levegő keveréket ahogy azt kell, és löki tovább majd a szívócső végéhez (intake manifold) van csatlakoztatva az olajcső, na itt történik a benzin/levegő/olaj bevitel.Mutatom:
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz dzso22 #57528 üzenetére
Az egész úszó ettől a sárga szartól volt tele (nem volt akkor még benzinszűrőm), olyasmi állagra mint az ondó.
Fel lett keverve, de kevergetheted azt, nem fog feloldódni teljesen különben nem lenne haszna..
A végén már annyira eldugaszolta a fúvókát, hogy lefulladt mikor húztam neki.
Onnan kezdődtek a problémák.
Karbi szét, megtisztít, benzinszűrő be.
Utána kitisztítottam a karbit, pár napig kurvajó volt.
Utána vettem újra és ment az olajba.
Megtettem 150-200km-t és utána a jól ismert story..Azért mondom, lehet itt falba verni a fejeket meg hasonló... Megjártam már a benzines utat...
De minek is papolok... Ha nem hiszitek nyugodtan járjátok ki ugyanazt az utat amit én megtettem..[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Xadoból? Igen.
Azzal kezdtem leírásnak megfelelően majdnem üres tankba belenyomtam, teletankoltam, pöfékeltem 2 percet és elgurultam fizetés után.Szerinted a levegőbe beszélek?
Ja tízen x ezer km-ig nem volt probléma benzinszűrő nélkül és véletlen egybeesés...
Nem valami eldugott pincében, lopott üzemanyagot ami x éve áll tankolok.
Fater Sym-jében sincs benzinszűrő és soha nem volt probléma. Ugyanott tankolunk.Miután jelentkezett a probléma és szétszedtem a karbit és láttam ezt a sárga izét, leengedtem az összes benzint belőle, megnéztem, próbáltam jobban összekeverni de nem ment..
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Véletlen egybeesés, hogy miután betöltöttem 10-20 km múlva majdnem megállt síkon úgy fuldoklott alig bírtam a próbaútról hazajönni.
Na jólvan...undefined
-
ludsimon
veterán
Igen, nem rendeltetésszerűen használva csinálhat ilyet is. Nem 0,3mm-es fúvókaméretre van tervezve.
Egész délután erről ment a vita hová kell az ondót önteni, olajba vagy benzintankba.#57537: Tudom mit ír a leírás de az nagyrobogóra 125ccm-től igaz szvsz.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #57538 üzenetére
Lehet. Minden elképzelhető. Lehet nem a Xados benzin okozta, de az is lehet igen.
Ez már nem derül ki.
Benzinszűrővel vissza mertem önteni a Xados benzint, úgyhogy max ami átmegy a szűrőn az bekerül a többi megy a kukába. De azóta semmi rosszat nem tapasztaltam mióta beállítottam.
Az tuti, hogy senkinek nem ajánlom a benzintankba nyomni úgy, hogy nincs benzinszűrője.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #57540 üzenetére
Fél liter olaj van benne szóval ha nem is 50 liter benzinnel, de 25 liter üzemanyaggal ki fog járni. Utána megy bele a szintetikus Xado 2T motorolaj.
Szerintem semmi lényege milyen gyorsan kerül be a hengerhez.GYIK szerint 1500-2000km-en belül történik meg a revitalizálás, úgyhogy ez is nettó faszság, hogy erőltetni kéne a benzinbe adagolást.
[link]
"A bevonat az első 930 - 1240 mérföld (1.500 - 2.000 km) után alakul ki"[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #57547 üzenetére
Ezt a csavart? Nem látszik eléggé a képen hogy nem frissen kicsavart?
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #57549 üzenetére
Igen, és így ment kezelés előtt gond nélkül. Én hozzá nem nyúltam amíg nem volt probléma. Hol voltál tegnap?
Akkor olvass vissza.
Minden problémát megoldott a xado, gyári értékekre állítottam vissza az olajpumpát ahol a vonalak találkoznak és azóta tökéletes, semmi elgyengülés 20p után, semmi beköpés.
Mielőtt nem Xadoztam volna azelőtt meg így ment gond nélkül, semmi beköpés nem volt alapjáraton.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #57551 üzenetére
Tegnap este minden helyrejött.
[link]body007:
De mégis valamit csinált, mert 3 gyertyámat is beköpte, már rohadtul elegem volt mikor jött a gondolat, hogy mi van ha...[link]
Ha nem öntöm bele tuti biztos vagyok azzal az olajbeállítással simán elpöfögött volna nagyon sokáig.Én meg vázoltam, hogy nem 1L olaj van benne, hanem 400-500ml. Az meg ha azt vesszük 25Liter üzemanyagban feloldódik, ez a köpdösés meg kb a második tankolás után kezdődött... Nagyon egybeesik.
40%-át az olajba öntött Xadonak elhasználta már, akárhogyan számolom. 10L-t tankoltam azóta bele.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #57555 üzenetére
Vagy amit tegnap mondott valaki, csak úgyfelejtették bejáratás után és senki nem törődött vele, felelősséget meg nem akart vállalni a szerelő, hogy kifizessen egy új blokkot ha megszorul utána...
Ahogy meg kopott úgy nem is volt baj.
Miután a Xado csinált valamit kezdett sok lenni az olaj.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz dzso22 #57558 üzenetére
Azért az ondó állag nem annyira sűrű. Szerintem vegyesen szívja, de ne erről vitatkozzunk már, az eredmény látható, hallható, én érzem is a motoron a javulást.
Ha jövőhéten megkapja a kipufogót a hangja is olyan lesz mint egy igazi 50cc-s motoré, ez a kipu borzalom.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #57560 üzenetére
Ilyen lesz kb. Imádom ezt a hangot! Ez az igazi 50cc motor nekem!
Azért azt figyeled mennyi olajat pöfög ki.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #57563 üzenetére
ez a kipuf jön.
Isteni hangja van az én csengő kipufogómhoz képest.BTW ellopták, vagy miért ex?
Szerkre válasz.:
Pedig ha jól meg van csinálva eszméletlen élmény a városban elhúzni az autósok elől 8-10 kocsi távolságra."Nade ez Aerox... Á, mindegy."
Itt van Liberty-n.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz body007 #57568 üzenetére
Technigas Qte-t néztem mert ugyanúgy abban a tartományban adja le a teljesítménygörbén a lóerőket, vagyis nem pörög 9000+-t, de borzalmas hangja van.
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz body007 #57572 üzenetére
50eshez illesztett utánajártam a témát az a tt vagy az extra.
Így maradt a választás tt-re, hogy minél kifinomultabb és durvább kilövés legyen piros-sárgánál.
Meg azért nekem nem tetszik a fekete borzalom, ez az ezüst nagyon üt.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
válasz dzso22 #57580 üzenetére
tudom, karbit azt én már fejben elrendeztem!
már rutinból simán menni fog a főfúvókacsere. nem fogok ilyen egyszerű feladatot szerelővel csináltatni.
Ne kezdjük el, mert tudom, hogy játék az egész. kikapkodni a gyertyát nézni szegény, vagy túl gazdag a keverék, stb. meg nézni mindig hogy mit reagál gyorsításnál, végsebességnél, stb.a variátort is azért csináltatom mert nincs célszerszámom hozzá.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #57584 üzenetére
Figyeljide!
Xado = immortal hack
Értem?
Amúgy mi a baj?Próbálgatni kell mikor kezd sok lenni a méret, felülről indulni és nézni mikor kezd egyre jobban menni és akkor valahol ott lesz +/- 0,02mm eltéréssel.
Ezt olvastam mindenhol.
Meg kell találni az aranyközéputat, a legjobb A/F ratio-t.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz dzso22 #57591 üzenetére
nyélgázon közlekedek.
Nem hiszem lenne ilyen probléma. Elvileg a főfúvókát sem szokták lecserélni azt mondta a boltos, de én a tutira megyek.
Amúgy meg gyári motor a kiput leszámítva és nem 10k+-t fog forogni.
Ha majd lesz valami olyan amit nem tudok akkor utánajárok, de addig előre nem gondolkodok.Jó ez amit linkeltélt! Később hasznos lehet, köszi!
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Az lehet, hogy nem létezik M6-os méretben Dellortohoz köztes fúvókaméret 70 és 75 között? Pedig 99% közötte lesz a tuti.
Az SPD-s srác mondta, hogy nincs és nem is lesz 72, 73-as.szerk.: aliexpressen se látok, 5ösével mennek fel.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #57599 üzenetére
Egy London vagy Manchester méretű városban, főleg ha keresztül kéne menni rajta az elkerülő utakon nem is vitatnám az 500-ast, de Bpre? Minek?
Budapest kb mint London egy vagy két negyede...
Semmi értelme szvsz ekkora városba nagy motor.
Fogyasztáşt meg majd meglatjuk. 4L alatt lesz, úgy csinálom meg számoltam.
Senkinek nem mondtam és nem megmondani akarom mi az élmény.
Nekem a zöld lámpás indulások nagyon nagy élmény 50essel.mumtaz :
Tudom.undefined
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Ghost of Tsushima technikai teszt
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
- LEGO klub
- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Computex 2024: ProArt notebookok és tabletek
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Ariston C35S P6 (X) R kombinált tűzhely
- Philips Senseo HD 7810 - párnás kávéfőző - fekete
- Bosch Serie 2 SPU2XMS01E nemesacél mosogatógép átvehető a rendelt áron! Bolti ár feléért!
- Eladó Adly ATV ru XXXL 2T felnőtt méretű 50 cm
- Eladó !!!PANEL HIBÁS!!! CANDY 15 terítékes mosogatógép és/vagy PANELT VÁSÁROLNÉK HOZZÁ!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs