- Microsoft Excel topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Crypto Trade
- Router gondok
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- eBay
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Bittorrent topik
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Pont egy verhovina volt a legelső motorom, és én is a beindítással szívtam rengeteget. Baromi sokat szereltem. Aztán jött utána a jawa mustang meg kb minden...Volt babettám is, de az ilyenek sokáig nem voltak nálam mert nem volt menő.
Pár éve akartam magamnak venni egy babettát, de a jók aranyáron mentek már akkor is, leharcoltat meg nem akartam, mert se időm sem pedig energiám nem lenne a felújításra.
A simsonokat nagyon szerettem, abból volt jó pár. Volt simson robogóm is, imádtam. Gyárilag volt üres visszajelző is benn. Utána meg jöttek az etz-k. A legutolsóról pont a napokban találtam képeket.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Zoli bácsi #91342 üzenetére
Én ugyan ilyen időközönként csinálom mint ahogy te leírtad. És ugyanezt a C1-es lánctisztítót használom én is a nagytakarítások közötti tisztításra. Annyi hogy én ecsetet használok.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz csabi324 #91360 üzenetére
Annyiban lenne köze a szívatónak, hogy ha esetleg nem menni vissza amikor már üzem meleg, kis fordulaton (pl alapjárat) gázadásra leállhat. De nálad ugye már a hidegindítás is rossz. Amit leírtál abból arra is lehet következtetni, hogy állandóan rajta van, de az ellenkezőjére is.
Egy alapos karbi pucolással kezdeném. Utána tudni kéne, hogy hidegen milyen pozícióban van a szívató. Aztán szépen sorba.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz venom8888 #91363 üzenetére
Az egyik legajánlottabb típus. Bár az sem mindegy, hogy milyen évjáratút veszel. Van belőle levegős és vizes, mina blokkos és piaggio is. Vizes piaggiot vegyél és a lehető legfiatalabbat amire van lehetőség.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Zodiacus #91387 üzenetére
Valószínű, hogy igen. Nézhetsz először egy olyan alap dolgot, hogy ne szorul e kicsit a gázbowden. Ha nem, akkor utána lehet mást nézni a karbin belül (valahol levegőt szív pluszban stb stb...)
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz dinnye2023 #91392 üzenetére
Ahogy már írták, kb 8-ig számít jónak függetlenül attól, hogy elmehet kevesebbel is. A kritikus érték 6 környékén illetve alatta szokott lenne, alatta sok esetben már be sem indul.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #91418 üzenetére
Mennyire csipegeti?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #91420 üzenetére
Az nagyon sok. Sport motoroknál nyitott rendszernél nem megy el ennyi olaj ennyi kilométernél... Azoknál sincs füst meg szag, de a nyitott rendszer miatt mindegyik elkezdi csipegetni. De nem ennyit.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #91422 üzenetére
A képet nézve (nem tudom, hogy élőben is ilyen e) elég fehér színe van. Meg lerakódás is van rajta.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #91424 üzenetére
Előttem linkelték a színre vonatkozó adatokat. Érdekes, hogy eszi az olajat és még ilyen gyertyaképpel is párosul. Ez mindenképp szerelő. Ott majd kiderül, hogy hol megy el ennyi olaj, mondjuk sok lehetőség nem lesz. Nem gyenge? Hidegen/melegen jól indul?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz FeniX- #91440 üzenetére
Én követem őt, még aznap bejelentkezett a kórházból. Aznap arra jöttünk haza motorral, még láttam is a helyszínelés nyomait. Persze akkor még nem tudtam, hogy ő volt. Ahogy ő is elmondja, az öt évvel ezelőtti az durvább volt. Arról volt is fenn videó amíg ki nem jöttek a mentők, hát ott sem kellett nagyon megmozdulnia. Majd túl lesz rajta. A BMW importőr már vissza is jelzett neki, hogy ahogy összerakják a kórházban már viheti is a motort amikor szeretné hogy befejezze amit akart. Tesztelésen volt nála, de ahogy az egyik videóban el is mondja a balesetkor nem ez volt a cél, hanem valamennyi kép és videóanyagot akartak csak csinálni. A tesztelés csak később lett volna. A sors fintora, hogy a következő könyve pont a balesetekről fog szólni, ahhoz is gyűjti már az anyagokat, a bevallása szerint így már az ő esete is benne lesz.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz FeniX- #91443 üzenetére
Az egyik videóban elmondta, hogy nagyjából mi történt. Szándékosan kikapcsolja a kipörgésgátlón az összes motoron amit tesztel. Kimondottan ezzel a 200 lóerőssel még nem ment, de ugyanezzel a blokkal szerelt, viszont 210 lovassal amit a bmw-n belül más típusba is beleszerelnek már igen. Ez amivel most ment hiába volt lóerőben gyengébb ahhoz képest amit a korábbiakban már megismert, alacsonyabb fordulaton nyomatékban máshogy viselkedett (alulról erősebb volt) a lóerőben erősebb verzióhoz képest. Ennyit mondott el. További részleteket, vagy hogy még milyen egyéb tényezők voltak majd később. Bár szerintem már ez is elég hogy tudja az ember, hogy kb mi történt. Alacsony sebességgel ment alacsony fordulaton, a motor meg hirtelen gázadásra, amin ki volt kapcsolva a kipörgésgátló úgy viselkedett amit nem várt tőle. Legalább is ugyanezzel a blokkal felszerelt más típusokhoz viszonyítva amit már megszokott. Klasszikus jelenség amikor gázadásnál megcsúszik a kerék, ezt érzékelve ösztönösen visszább engeded a gázt, viszont ennek hatására rögtön utána meg is jön a tapadás, aztán repít felfelé mint akit kilőttek. Ahogy ő is elmondta, ezt még a motogp szintű elektronikával sem lehetett teljesen kiküszöbölni. Minden idényben a mai napig több ilyen esést látni. Aztán hogy egy ilyen után hogyan érkezel a földre, az jórészt csak a szerencsén múlik.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #91445 üzenetére
Egy tesztelő attól lesz hiteles, hogy a határon teszteli a motorokat, nem pedig a fővárosban a nagykörúton meg egyéb helyeken, akik aztán véleményt mernek írni egy motorról. Hogy most ezt a közúton teszi meg vagy sem, és hogy ez mennyire helyes, ebbe kár belemenni itt.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #91447 üzenetére
Valójában nem ment határon. Illetve semmi szándékosság nem volt benne, hogy ő a határon menjen, illetve nem volt tudatában annak. Nehéz erről így véleményt mondani, inkább egy tök szerencsétlen esetnek lehet nevezni. Az egész egy lassú kanyarban történt kb 70-80 km/h-s sebességnél még a kanyarból való kigyorsítás közben.
"Ezek szerint nem érezte korábban a határát és azért volt most felelőtlenül bátor."
Pont nem erről van szó. A korábbiaknak érezte a határát a kipörgésgátló nélküli kigyorsítás közben, de ez a "gyengébb" blokk másképp viselkedett nyomatékban mint a korábbiak.
De ha úgy érted, hogy kifejezetten ezzel, akkor ezzel nem volt még tapasztalata, nem ment korábban vele.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #91451 üzenetére
Szerintem te látsz bele túl sokat, ez egy véletlenszerű szerencsétlen eset volt ami megtörtént. Száz lóerő fölött már bármikor megtörténhet elég sok dolog tapasztalattól függetlenül, és szándékosság nélkül. Ahogy előttem is írták, elég egy apró nem várt külső körülmény és már bukott az elképzelés. 200 lóerőnél kikapcsolt elektronikánál meg gyakorlatilag a határok feszegetése nélkül is bármikor benne van a egy várt dolog.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Új hozzászólás Aktív témák
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!