- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
-
válasz
thEndeR #63963 üzenetére
Mi ez, valami négyütemű? Egyébként ilyenkor van az, hogy nagyon semmit!
Egy sz@rrá tuningolt 70-es robogónál nem lenne semmi baj ha beidéznek, mert hazamész, felrakod az 50-es hengert aztán a viszontlátásra.
Semmit nem tudsz csinálni. Mert már nem úgy van mint régen, hogy azt mondod, hogy ötvenesként vetted te is, és téged is félrevezettek. Ez már megszűnt.
Egyébként szerintem alváz és motorszám alapján is be tudják már lőni, hogy mivel is állnak szemben."Nem birtam bebizonyitani, hogy 50es"
Ezt nem is neked kell egyébként. Nekik kell majd, hogy nem ötvenes.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
nyogo83 #63971 üzenetére
Elmondom neked, hogy mindent egybevéve ez kb 300 ezerbe fog fájni.
Én lehet, hogy elsüllyeszteném a motort egy tó fenekére, vagy a Dunába aztán azt mondanám, hogy ellopták. Most csak kicsit meglódult a fantáziám, hogy mit lehetne tenni.(#63968) kcsa Igen, le kell tenni a nagymotor jogsit ez nem vitás, de egyébként ami rá vár abból a jogsi hiánya lesz pénzben a legkisebb tétel.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Én azért nem lennék ilyen rosszindulatú, hogy megérdemli.
A nagymotor jogosítványra rátérve akiknek meg van, azok sem feltétlen úgy cselekszenek ahogy kéne. Nekem van egy pár, és valóban idiótának mondható ismerősöm akiknek szintén megvan a nagymotor jogsijuk, és a valódi nagymotorozás mellet csak úgy mint én pluszban kiegészítésként robogóznak is, ami 180-as kétütemű Runner-ekkel történik. Természetesen papírok nélkül.
Idióták!
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
-
-
-
-
-
válasz
nyogo83 #64022 üzenetére
Az a durva, hogy még a 180-as runner-ba is képesek voltak zsírost tenni, amit én nem is neveznék teleszkópnak. A 180-as konkrétan életveszélyes ezzel, a gyári fékekről amik szintén ugyanazok mint a kisebbeknél meg már ne is beszéljünk.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
-
-
válasz
SzlobiG #64029 üzenetére
Persze, attól még érhető.
Úgy látszik, hogy akkor nekem csak 2003 előttiekkel volt dolgom, mert csak zsírossal találkoztam.(#64031) nyogo83 Jól fogalmaztál.
Egyébkét a #64028 hozzászólásomba én is félreérthető voltam, mert a mondatom végére egy kérdőjelet szándékoztam eredetileg írni.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
Norbika88 #64049 üzenetére
Simán helyettesíti a gyárit, semmit nem kell állítani a karbin. Befújod, berakod és kész.
Hogy van e értelme cserélni? Hát ha már gatya a régi, a ház széleinél nem passzol már stb, akkor egyértelmű, hogy van értelme és ki kell cserélni.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
nyogo83 #64051 üzenetére
Én is nemrég cseréltem egy gyárit ilyenre. Nem kellett állítani a karbin, persze ez nem zárja ki azt, hogy esetleg nála szükség lesz rá.
Bár ha nagyon odavolt már a régi, akkor nem hiszem, hogy annál ez több levegőt engedne be.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
benceman00 #64056 üzenetére
Nekem is ennyi, kb 3500 a kismotorra.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
-
válasz
enginev3.0 #64105 üzenetére
"Jog vagy dio"
Szerintem ezek közül bármelyik.
Ha dio, abból 100-ért már egy AF-34 vagy 35-ös is kijön méghozzá jó állapotban.
Én 2-3 éve vettem egy tök gyári 34-est eredeti katalizátoros csővel, patika állapotban gyári fényezéssel 90 ezerért. A fényezése gyakorlatilag szinte hibátlan volt még. Ez volt a legjobb gyári dio amit valaha vettem. Persze ilyet ki is kell fogni. A gyári katalizátoros csövet le is mentettem róla, megvan még mindig.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
-
Miért nem?!
Bár valóban kihagytuk, hogy ezek kis testű robogók, viszont a kérdező sem emelte ki, hogy az ilyenek ki lennének zárva. Majd ezeket olvasva ő eldönti.
Én 184 centi és 87 kiló vagyok de nem okozott gondot a velük való közlekedés. Viszont volt tőlem alacsonyabb cimborám aki képtelen volt menni az ilyenekkel a bevallása szerint, annyira kényelmetlen volt neki. Embere válogatja ezt.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
body007 #64116 üzenetére
Igen, erős alászedésnél valóban nálam van-volt ez a probléma, de ahogy mondod, megszokható. Ezért is írtam, hogy embere válogatja.
(#64118) benceman00 Van 1-2 100 pluszos haverom. Köztük van 130 és 140 (ö két méter fölött van) kilós is.
Nekem is van szívem, őket azért én sem ültetném már fel rá. Mármint a motorral nem szúrnék ki.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
benceman00 #64124 üzenetére
Észre lehet venni 2 t motoroknál, de én pont a fordítottját tapasztaltam. Hűvösebb időben jobban megy a 2t motor. Anno cross-nál is ezt figyeltem meg.
Nekem nem hayabusám, hanem egy k8 ezresem van, de én ott nem tapasztaltam semmi változást miután elérte az üzemi hőfokot. De más nagy köbcentis 4t-nél sem. Persze ettől még létezhet.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
thEndeR #64143 üzenetére
Én örülök, hogy megúsztad, de azért biztos tanultál belőle.
De egyet nem értek. Mi a francnak adtál nekik gépkönyvet és minek ismerted el, hogy 150-es?
Mert én nem adtam volna nekik semmit. Vagy súgott valaki, hogy mit tegyél, hogy hogyan jársz jobban?
Egyébként tök érdekes, hogy nem rendelték be a motort. Ez azután dőlt el, hogy beismerted a dolgot, vagy már előtte?Amúgy simán el tudom képzelni, hogy mivel nem történt semmi baleset a megyei közlekedési felügyelet elküldte őket a bánatba, hogy nincs ilyesmire idejük és kapacitásuk.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
benceman00 #64153 üzenetére
"Ők is emberből vannak és ha látják a megbánást enyhítő körülmény lehet."
Ó, hidd el, hogy ez egy hülyeség.
Semmi ilyesmi nincs náluk.
Kamionozok, baromi sokat vagyok az úton, tudom, hogy mit beszélek.
Itt az van, hogy egyszerűen nem tudtak mit tenni. Csak a miértjére vagyok kíváncsi, ezért is érdekelnének a részletek amiket kérdeztem tőle.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
benceman00 #64155 üzenetére
Nekem ez a véleményem és meggyőződésem. Ezek nem a máltai szeretetszolgálat, hogy bármit is emberileg mérlegeljenek. Higgyél nekem.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
thEndeR #64159 üzenetére
Így már értem.
A hátszelednek köszönhetően szerintem így kilátásban sem volt a közlekedés felügyelet.Egyébként attól függetlenül, hogy hozzányúlhatott volna e a rendőr vagy sem, mi a bánatnak hordasz motoron gépkönyvet magaddal?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
adriano18 #64173 üzenetére
Ajánlott típus, de ezt az árat én sokallom érte.
Az áthangolt karburátorba sok mindent nem kell itt beleképzelni, a főfúvóka valószínűleg egy számmal nagyobbra lett cserélve a sportcső miatt. Gyárilag ezzel a méretű karbival van szerelve.(#64176) gabe_ Annyit lehet variálni, hogy lehet olyan pipát is választani, mint ami az autóknál használatos.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
adriano18 #64178 üzenetére
Az egyik ismerősöm, aki egy ilyen motort használ közel olyan magas mint te, viszont mázsa fölött van jóval. Ő elvan vele. De lehet, hogy neked nem felelne meg. Rá kell ülni és kipróbálni.
(#64180) üszök "Van olyan is amiről a durung letekerhető."
A gyertyák döntő többsége szerintem olyan amelyikről le lehet tekerni. Ezért is írtam, hogy eldöntheti, hogy melyik fajta pipát választja.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
-
válasz
huniross #64184 üzenetére
Mióta csinálja ezt? Szét kell szedni a hajtást mert ott valami nagyon nem oké. De minél hamarább! Láttam már horror állapotban lévő variátorokat amik mehetettek is a kukába. De nem csak az első variót hanem mindent, a hátsó szíjtárcsát is át kell nézni. Egy biztos, meghajtásproblémád van.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
huniross #64191 üzenetére
"Most főtengely cserére írakoztam fel a szerelőnél"
Robogó szerelésnél kb ez a legdrágább művelet. Nem lesz olcsó.
Persze ha úgy érzed, hogy nem menne, akkor nincs is más választásod. Ha nincs tudás-gyakorlat, szerszám stb, akkor neki se állj.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
huniross #64193 üzenetére
Ebbe már a főtengely ára is benne van?
(#64196) üszök Én is találkoztam már hegesztett megoldással, de sajnos ott oka is volt a dolognak.
De nem rossz ötlet, hátha menthető lenne neki és nem kéne ez miatt szétszedni. Már ha eleve nem főtengelyes. Ezt nem tudjuk.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
nyogo83 #64202 üzenetére
"Ugye itt felmerul a kerdes, hogy ha megcsinaltatta(nem pont most, par honappal ezelott), miert akarja eladni?"
Lehet, hogy üzemképtelen volt a motor, és nem akarta úgy, vagy alkatrészenként eladni."Vajon milyen minosegu hengert,dugot kapott?"
Ezt csak ő tudná megmondani.
Kellő gyakorlattal és jó cuccokkal összerakva (főtengely stb) sokkal strapabíróbb lehet mint a gyári. Nem véletlenül költenek a tuningolók "vagyonokat" az erősített alkatrészekre. Egy komolyabb tuningnál a tizedét nem bírná ki pl egy gyári csapágy-főtengely.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
-
válasz
Casoli #64268 üzenetére
Ezt én sem értem.
Ahogy már valaki írta korábban nem belső hibáról van szó. Arról meg, hogy pont tulajváltáskor lyukadt ki az cső meg tök véletlen, senki sem tehet róla.
Egyébként ezt bárki meg tudja csinálni aki tud hegeszteni. Én elvinném egy kasznishoz, kb fél perc alatt megcsinálná.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
huniross #64292 üzenetére
Persze, hogy a kipufogó a ludas, hiszen a rezonátor felrakásával megváltozik minden.
A gyári csővel ellentétben egy rezonátorral csak magasabb fordulaton lehet elindulni normálisan!
Első lépés mindig a helyes görgőméret megtalálása amivel a legjobban gyorsul a motor, és csak utána a kuplung belövése! Természetesen a szíj hézagolását már az elején kell elvégezni. Miután be lett lett lőve a kuplung és utána kezd el valaki szórakozni az ékszíj hézagolással akkor a korábbi kuplungbeállítás mehet a kukába!--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
b.peti93 #64299 üzenetére
3000? Ahogy kcsa is írja az nem fordulat.
Rezonátorral nem fogsz tudni kis fordulattal elindulni! Ha ez ekkora gond, akkor vissza kell tenni a gyári csövet."már alapjárattól kicsit feljebb már kapcsoljon." ???
Nem megoldható amit szeretnél. Rezonárorral nem lehet elindulni kis fordulattal, max ha lököd magad lábbal. Alapjárati fordulattól kicsit feljebb meg nem is értem, hogy mit remélsz?!
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
b.peti93 #64302 üzenetére
--Először is a videón lévő motoron nem rezonátor van.
--Az a 4000-es fordulat inkább 4500 környéki amikor nyit a kuplung.
--Még egy gyári csőnél is szerintem abszolút normális lehet ez a nyitási fordulat.
--Azt se hagyjuk figyelmen kívül, hogy ez a mérés egy sztenderen lévő terheletlen motoron történt. Kerékre rakva ráülve még változna ez az eredmény.
--Egy rezonátornál függetlenül, hogy milyen, simán kell minimum 5500-6000 ezres fordulat a normális elinduláshoz. És amikor azt mondom, hogy "normál" elindulás, akkor még nem is "kilövésről" beszélek. Ez alatt csak sz@r és erőtlen elindulás létezik a rezonál.A linkedet nem tudtam megnyitni telefonról.
"a teljesítménygörbe alacsony fordulaton is közel azonos a gyáriéval"
Te most rezonátorról beszélsz? Olyan rezonátorod van, aminek a teljesítménygörbéje alacsony fordulaton kb azonos a gyáriéval? Na erre nagyon kíváncsi vagyok.
Mindegy, próbáld meg belőni a rezonátorodat, hogy kb 2000-es fordulaton (ahogy te szeretnéd) induljon el a motor. Sok szerencsét hozzá, biztos sikerülni fog.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
-
válasz
benceman00 #64317 üzenetére
Persze, hogy tud gyorsulni normálisan, ezt mondom én is.
Csak azért nem mindegy, mert egy 50-es 4T és 2T között van ám különbség.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
benceman00 #64325 üzenetére
Én is elsőre ott keresném a hibát.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
zoltanz #64326 üzenetére
"Jók ezek a sport, prémium variátorok (Malossi stb), de 2000 km-enként cserélheted"
Ne haragudj, de ezt ki monda neked?
Mert, hogy nem tapasztalhattál ilyet az szinte tuti biztos.
Nagy általánosságban az mondható el, hogy kb 3 ékszíj élettartamát bírja ki egy variátor. Onnantól már lehetnek barázdák a vario, illetve a külső tárcsa futófelületén. Ettől lehet valamennyi eltérés (pl a kevlár szíjak kopásállóbbak, de jobban is igénybe veszik a tárcsák felületét), de 2000 kilométer után nem fog tönkre menni egy variátor sem! Hacsak nem b@szol el valamit nagyon a berakásnál. De ennyire nem lehet, max ha mondjuk a műanyag csuszkákat nem rakod be a helyükre.Mert ilyet viszont már láttam.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
benceman00 #64331 üzenetére
Felesleges.
De a szíjadra és a hézagolására viszont ráleshetsz.
Norbika88 Amiket felsoroltál (Stage6 Pro Replica, Gianelli Extra V2) azok rezonátorok, de ami most van fenn neked az csak egy kamu valami. Hiába van odaírva, hogy sport az nem rezo. Teljesen más a belső felépítése. Ez egy gyári csőnek felel meg, amit megspékeltek egy rezóra hajazó hangtompítóval a kinézet miatt.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
Norbika88 #64333 üzenetére
Igen, dobhat rajta. De ez úgy lenne az igazi, hogy ha valami multi variátor is be lenne még építve.
A hozzáadott fehér kontrasztrugót kb el is felejtheted. Ez a leggyengébb, kb 30 kg kell a teljes összenyomásához. Utána jön a sárga (kb35 kg), majd a piros (kb 40 kg). Ez a színkombináció természetesen a malossi kontrasztrugókra érvényes, más gyártók más színeket is használnak és nem ebben az erősorrendben. A Stage 6-nál pl mindegyik fekete.
A kontrasztrugó a variátor ellen dolgozik, az a feladata, hogy folyamatosan és kellően feszes maradjon az ékszíj. Próbálgatással lehet meghatározni, hogy melyikre van szükséged.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
Norbika88 #64336 üzenetére
Az a baj, hogy abban a "gagyi" szettben (valójában nem is gagyi), hogy egyedül a cső és a légszűrőbetét amit egészen biztosan tudsz használni. Kontraszt, görgők.....ki tudja előre, hogy majd hány grammos görgők fognak kelleni? Senki. Ez a hangolásnál derül ki,hogy ha már megvan minden. Ezek tudatában ezért én inkább a Stage6 csövet választanám ami jobb, mint ami a szettben van. Ehhez hozzáveszed a linkelt Stage6 variot és a fő dolgaid meg is vannak, amikről legalább elmondható, hogy egyáltalán nem rossz. A Stage6 vario kb a Malossi multival van egy szinten, jó kis variátor.
szerk: Igen, nem olcsó dolog. A fentiekhez jön még a szíj (egy jó szíj 5-6 ezer és még nem is kevlár) amit szintén üzembiztosan meg tudsz előre venni. A felesleges költségek a hangolásnál jönnek elő (kontraszt, görgők, kuplungrugók) ha nincsenek otthon cuccaid. És igen, sokat tudnál spórolni, hogy ha nem más csinálná helyetted.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Ha már az utóbbi napokban szóba jött a robogóhangolás........ezt jól behangolták. Nem ejti a szíjat.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Diablo IV
- Star Wars rajongók
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Melyik tápegységet vegyem?
- PHP programozás
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Ukrajnai háború
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...