- Crypto Trade
- Router gondok
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- eBay
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Bittorrent topik
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
-
-
válasz
Krogoth #71504 üzenetére
A fekete kör nem gyárilag van rajta, hanem a szíj szélének a nyoma van odaégve.
Nehezen, de el lehet távolítani mondjuk féktisztító segítségével.
A 2 mm kopás egy ilyen keskeny szíjnál már igen jelentősnek mondható.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
-
-
válasz
pofijanika #71514 üzenetére
Két dolgot mindenképp ellenőrizz. Az egyik, hogy van-e szikra, a másik pedig hogy kap-e üzemanyagot. Ha hosszas indítózás után is csontszáraz a gyertya, akkor végig kell menni az egész üzemanyagellátó rendszeren, hogy miért nem kap benzint.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Mint mindenhol a minőséget itt is meg kell fizetni. Nem mindenki csak melóba járásra stb használja a kerékpárt. Ha nem is versenyzői szintről beszélünk, de ha valaki kicsit is komolyabban veszi ezt a sportot akkor az 50-60-70 k-s biciklik sajnos nem sokat érnek. Egyszerűen nem bírják a terepet, széthullanak a rossz anyagminőség és egyéb dolgok miatt (természetesen terepbiciklizésről beszélek).
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
-
-
válasz
macilaci78 #71558 üzenetére
Kérdés, hogy 50-es 4T-ről beszél (ha papíron 45 a vége akkor gyanítom, hogy igen)? Mert ha igen, akkor azzal csinálhatsz bármit, soha sem fog megenni 6-8 litert. Ha cibálod neki akkor is max 3 liter, de lehet, hogy még sokat is mondtam. Van egy 180-as 4T runnerem is (van kis okosság, piszok jól megy ahhoz képest, hogy csak 180), bárhogy is húzom neki 5 liter fölé még nem nagyon tudtam menni vele...
(#71559) D1Rect A te motorod az teljesen más kategória (már beszéltünk régebben is róla), annál a motornál az a normális.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
orosziem81 #71573 üzenetére
Akkor az rosszul volt ráhúzva.
Kimondott nyomaték értékről én nem tudok (egyébként is robogónként változhat ez), de ha van is én sosem aszerint húztam meg a variátor anyát, hanem egyszerűen ésszel és érzésre. Légkulcs vagy ütvecsavarozó kell hozzá. Ha ezek nincsenek akkor van pl ilyen megoldás is vagy pedig ilyen. Nem biztos, hogy ezek paraméterek jók a te motorodhoz, csak szemléltetés képpen linkeltem hogy lásd, hogy milyen opciók vannak még. A másodikat, a dugattyúblokkolót a gyertya helyére csavarod be.
Ha van légkulcsod vagy ütvecsavarozód akkor az a lényeg, hogy nagyon határozottan fogd meg a külső tárcsát, jobb ha kesztyűt húzol fel. Én már rengeteget csináltam ilyet, puszta kézzel is megfogom (akár nagyobb robogóét is amin nagyobb anya van), de a lényeg, hogy nagyon észnél kell lenni. Ha kicsit is bizonytalanul vagy határozatlanul fogod meg, akkor a bőröd-ujjad stb bánja. Komoly sérülést lehet összeszedni, nem játék.szerk: Ja, és egy alátét sem árt az anya alá...
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
orosziem81 #71576 üzenetére
Így van, érzésre de azért jó alaposan. A lényeg, hogy a menetet azért nem kell megszakítani rajta...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
body007 #71578 üzenetére
Persze, meg kell húzni rendesen, nem azt mondtam hogy nem. De pl légkulcsal simán el lehet intézni egy ilyen menetet ha sokáig rajtahagyod. De akár króvával is... Lehet hogy rosszul fogalmaztam, meg kell húzni rendesen, de pl ha kézzel húzod rá, akkor nem kell teljes testsúllyal eszement módon rátehénkedni és "ugrálni" rajta. Erre akartam kilyukadni.
Sok elintézett főtengely menetet láttam már.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
BlackPriest #71585 üzenetére
Milyen állásban ragad meg (mennyire jön ki)? Én mindig leszerelve de még összerakva szoktam oda-vissza alaposan megjáratni ilyenkor mielőtt szétszedem...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
Bling95 #71586 üzenetére
Természetesen az a legjobb ha ugyanolyan van rátöltve, de azért parázni sem kell annyira ha az olajmennyiség nagy részét a rátöltött fogja képezni. Ha ugyanolyan tulajdonságokkal rendelkező csak más márka, akkor ne foglalkozz vele. Félszintetikusra full szintetikust... lehet, hogy valaki felszisszen erre, de azt mondom, hogy még ez is elmegy. Pláne egy ilyen egyszerű gyári motornál mint a tied. Az ég világon semmi sem fog történni.
Full szintetikust ásványi olajra viszont ne töltsél.Teljesen gyári motorba is tehetsz full szintetikus olajat. A lényeg, hogy ne valami versenyolaj legyen hanem olyan, ami alkalmas különolajozásos rendszerekbe.
(#71587) perge666 Na, mi történt? Buherálás is lesz?
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
Jakab66[hun] #71594 üzenetére
Kymco Agility 50. Sokkal megbízhatóbbak és jobban össze vannak rakva a kínai motorokhoz képest, de jóval barátibb az áruk mint a nagyobb márkáké. Bevált robogók.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
-
-
-
válasz
orosziem81 #71614 üzenetére
Ahogy előttem perge666 már írta nem kínai. Ha jól tudom, akkor talán Dél Koreának és Taiwan-nak a közös szerzeménye. Sokkal jobb minőséget képviselnek minden szempontból mint az echte kínai robogók.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
-
válasz
spanglee001 #71635 üzenetére
Igazán ezeknek a dolgoknak a nagymotornál van jelentősége, ott ha nincs a csőbe beleütve az E jelzés akkor simán leveheti a rendszámit. De segédmotornál....mit tud csinálni? Nem nagyon foglalkoznak vele.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
-
-
-
válasz
D1Rect #71666 üzenetére
Próbálkozhatsz azzal, hogy elkezded feljebb fúvókázni a gépet, hátha érzel változást/javulást, de folyamatosan nézd a gyertyaképet. De egyáltalán nem biztos az, hogy karburációs probléma van. Lehet, hogy a meghajtás nincs jól belőve (görgők stb). A tied azért már igen komoly tuning, itt olyan kis változtatások is számítanak amit egy széria vagy kis-közepesen tuningolt gépnél alig érezni meg.
Gumit majd a többiek. Vannak itt sokan akik egész évben használják.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
D1Rect #71668 üzenetére
Bár pörög elméletileg a cuccod mint a veszedelem, de szerintem 10-esnél nagyobb értéket nem érdemes belerakni. A vízhűtés miatt azért viszonylag stabil a hőmérséklet... Nem hiszem, hogy itt lenne a probléma, de persze belepróbálhatsz egy új gyertyát ha az megnyugtat...bármi előfordulhat. De ilyen irídiumos meg stb gyertyában ne gondolkozz, teljesen felesleges, nem fog tőle jobban menni a motor.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
-
-
Melyik fajta, melyik évjárat. Ha a mina blokkos, akkor ahogy már előttem is írták 16,5 a szíjszélesség (tehát jó méret van a tiedben csak kopott), a gyári görgőméret 6,5 gramm. Ha esetleg cseréltek benne variátort az akkora baj nem lehet, mert ugye vagy szintén a gyárira hajazót rakhattak bele, vagy pedig valami multivariot amivel csak jót csináltak.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Igen, pár milliméter eltérés minden szíjgyártó ugyanahhoz a típushoz gyártott szíja között van sajnos. Széria robogónál kb semmit sem veszel érszer belőle, tuningolt gépeknél tudja elállítani a korábban precízen belőtt hangolást. Tehát ez miatt nem kell aggódnod. A lényeg, hogy hosszú minarellibe valót vegyél (már ha olyan blokkos) és a szélessége mindenképp stimmeljen.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
body007 #71709 üzenetére
Az ő 70-es robogója ha jól van beállítva (nem tudom), és azzal az összeállítással amit tartalmaz nagyon közel van egy 2T 180-as gyári runner-hez .Abból a csomagból ami neki van kb 20 lovat ki lehet hozni.
Persze a runner-nak megvan a maga előnye a nagyobb nyomatéka miatt. Ha meg még mg is van piszkálva akkor igen, az már kemény.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
D1Rect #71721 üzenetére
Először is a tied azért is nem az igazi, mert (már korábban beszéltünk róla) egy ilyen kaliberű robogóba már oversize meghajtás kéne, hogy a motor és a kipufogó által nyújtott lóerőket mind a gyorsulásban, mind pedig végsebességben ki is tud használni. Ez ugye 100-120 ezer forint (és a próba görgők még nincsenek is benne), de muszáj az optimális teljesítmény érdekében megvenni. A tiedben meg csak egy egyszerű multi van.
Ami a másik dolgot illeti abban igaza van a haverodnak, bármi lehet. Innen meg pláne nehéz megmondani.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
macilaci78 #71734 üzenetére
Szerintem bolhából ne csináljunk elefántot legközelebb de rendben, meglesz. Ami a paragrafus részét illeti abban teljesen igazad van.
(#71728) suste "50 a hivatalos"
Maci gondolom ezen akadt fenn, mert ez valóban nem így van. Mindannyian tudjuk, hogy sok más dolog mellett nem életszerű a 40km/h sem, de ez van sajnos.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
-
válasz
MrChef #71747 üzenetére
Nyugodtan megveheted, mert szó szerint szinte ugyanazokat, vagy teljesen ugyanazokat a pontos eredményeket produkálják a mérések során mintha egy 20-25 ezer forintost vennél. Anno pont egy XS-t teszteltek és azt amiről lekoppintották, és a mérési eredmények szinte teljesen megegyeztek vele. A minimális eltérés amit a tesztelő tapasztalt arról pedig azt mondta, hogy kb semmit sem befolyásol (tizedekről van szó). Egyedül arra kell figyelni ezeknél, hogy ha lehet mindenképp lógatva legyen a hőelvezetés miatt. Ugyanis ezek a drágábbaktól eltérően nem fém hanem mindig műanyagházzal rendelkeznek ezért a hőleadásuk közel sem olyan jó.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
csurgoi #71752 üzenetére
A manual elméletileg 10w30-as olajat ír bele de én tuti, hogy nem raknék ilyet bele (sokszor volt már téma ez itt). Egyébként bármilyen jó minőségű hajtóműolajat belerakhatsz. Egy olyan egyszererű szerkezet kenéséről beszélünk mint a faék, nem kell túlbonyolítani.
NGK BR8HS gyertya való bele. természetesen választhatsz más gyártót is (pl Denso) ezekkel a paraméterekkel. Csak ott más a számozás, de van "átváltó" táblázat.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
BlackPriest #71755 üzenetére
Szerintem nem pár intenzív fékezés, hanem jó pár km kell mire teljes hatásfokkal fog működni...
(#71757) suste Multivarioknál is elő szokott fordulni, hogy túl hosszú a csapszeg amiből aztán 1-2 mm-t le kel szedni síkköszörűvel.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
-
-
-
válasz
perge666 #71775 üzenetére
Nekem is volt már több olyan gép ami melegen csak gázadásra indult be. Valami karburációs dolog lehet, de hogy mi pontosan az passz. Ha 4T lenne, akkor lehetne még szelephézag probléma is. Én nem foglalkozom vele, nem könyvelem el hibának.
Aki működő különolajozásra meg bekevert benzint önt az no komment.Ha ennyire nem bízik benne, akkor kösse inkább ki.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Új hozzászólás Aktív témák
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Projektor topic
- iPhone topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Autós kamerák
- Crypto Trade
- Router gondok
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- További aktív témák...