- Aliexpress tapasztalatok
- Hálózati / IP kamera
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- Rendszergazda topic
- Crypto Trade
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
KTMHobby3
tag
válasz energy4ever #74291 üzenetére
Szia!
Nem normális, mert az a túltöltés jele. Mérj rá az akkura, ha magas a feszültség (14,4V- nál sokkal több), akkor túltölt a fesszabályzó, vagy az akksi haldoklik, akkor is ez hallható. -
KTMHobby3
tag
válasz energy4ever #74295 üzenetére
Nem írtad hogy töltővel töltötted. Ha új akksiról van szó, akkor biztos túl sokat állt valahol. Azonnal vidd vissza és cseréld le egy újra, mert állásában tönkrement. Sajnos van ilyen, ezért jó hogy van garancia az ilyenre.
-
huniross
tag
válasz energy4ever #74295 üzenetére
A robogó aksikat nem szerencsés autó akkumulátor töltésére használatos töltővel tölteni. Könnyen hazavághatja az aksit, tapasztalat. Ha ilyennel töltötted, lehet te tetted tönkre.
-
KTMHobby3
tag
válasz energy4ever #74309 üzenetére
Nem tudom mit értesz házilag összerakós alatt. Ha száraz akku, amit házilag kell felsavazni, azok szoktak tönkremenni hamarabb, ha a gyártás óta sokat állt. Ha meg túltöltötted (megfőzted), akkor sosem lesz jó.
Én ezeket a méregdrága Aldis, Lidlis töltőket semmire sem tartom. Én csináltam magamnak egy olyan töltőt, amivel 4,5V-tól 18V-ig lehet tölteni bármilyen akksit, 0,5A-től 10A-ig, fokozatkapcsolóval. A beépített műszerrel mindig a megfelelő töltőáramot kell beállítani, amit időnként ellenőrizni kell. Már 25 éve működik, hibátlanul. -
Topikgazda
válasz energy4ever #74309 üzenetére
Nyugodtan töltsd fel azzal a töltővel, jó lesz az, nem baj ha pezseg.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
nyogo83
Topikgazda
válasz energy4ever #74327 üzenetére
Nem teljesen normalis. Azt nezd meg, mennyire tudja majd tartani a toltest.
Tapasztalat alapjan, amelyik akksi par perc alatt feltolt, az mar a veget jarja. -
Topikgazda
válasz energy4ever #74327 üzenetére
Bár ezek a töltők a ciklus vége fele fokozatosan visszaveszik a töltést, de ez kicsit gyorsnak tűnik nálad. Nézd meg amit nyugo mondott, hogy tarja-e az áramot. Ha igen, akkor szerintem folytasd a töltést, sokat nem vesztesz vele. Max visszaviszed. Ha jól rémlik, akkor ezekre a kis aksikra fél év gari van, ha ezen belül visszaviszed nem nagyon szokták vizsgálgatni őket...
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
nyogo83
Topikgazda
válasz energy4ever #74338 üzenetére
Akar az is lehet, RMS gorgobol barmit kinezek
A kedvencem belole a par kilometer alatt total feluvegesedett kuplungpofa volt...meg a csapagy ami ujonan jobban zorgott es akadt mint amire ki akartam cserelni...Azota ha nincs mas, akkor se kiserletezek vele, semmilyen alkatreszbol. -
Tothgera30
Ármester
válasz energy4ever #74329 üzenetére
A motor által jelzett sebességet gps-el is ellenőrizd le, mert ott van a turpisság. Anno a Piaggio NRG Power-em is 97-94km/h között jelzett, valójában csak nyolcvanfél körül volt.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
zozyk
addikt
válasz energy4ever #74338 üzenetére
Nemtudom.
Holnap szerintem veszek új görgőszettet, ha már szétszedtem kicserélem, aztán majd kiderül. -
nyogo83
Topikgazda
válasz energy4ever #74341 üzenetére
Legkozelebb erre jarsz, dobj egy uzit, aztan akar ossze is futhatunk/gurulhatunk, szinte itt mesz el mellettem (BVSC stadion/Kacsoh Pongrac feluljaro)
-
Tothgera30
Ármester
válasz energy4ever #74341 üzenetére
Nézegettem nagyobb kerekű robogókat. Találtam ezt a példányt, vagyis egy Piaggio Liberty-t, 2009-ből. Mennyire lehet ez valós 7100km-rel, így képek alapján?
#74341 energy4ever: Az nem vészes, pedig ezek a kis gyöszök elég pontatlanok szoktak lenni ilyen szempontból.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
st6969
őstag
válasz energy4ever #74370 üzenetére
Huhh, az akkor tényleg egy kicsit nagy. Kicsit kisebb esetleg, amiket érdemes lenne számításba venni?
(#74371) dellfanboy
Köszi, ez tetszik a legjobban nekem is, de kicsit elbizonytalanított a mérete...majd megnézem azért élőben. Évjáratban mit javasolnál? Vagy mindegy? -
perge666
veterán
válasz energy4ever #74373 üzenetére
Esetleg Yamaha Jog,Honda Dio.
Yamaha BWS,MBK Booster
-
siti
senior tag
válasz energy4ever #74380 üzenetére
Neki nem állnék
SMKP - L1e kategóriába esik, ami alapján a tervezési sebessége max 45km/h, megengedett legnagyobb sebessége 40Km/h és 50cc. És nem számít gépjárműnek.
Ha beviszed a motorod, hogy csókolom, ez ugyan 50cc, de többet megy 45-nél, kérek rendszámot, az nem fog menni:
Van e bármilyen műbizonylatod, dokumentációd, mivel a tervezési sebességét megváltoztattad? Ezzel kell(ene) igazolnod, hogy az átalakítás után is biztonságos a smkp és miben tér el az engedélyezett smkp típustól.
Ezzel első körben az NKH-nál fuss egy kört, hivatalból válaszolniuk kell minden kérdésre, meg fogják írni, hogy mi a menete, a vizsgabiztos meg max fogja a fejét, hogy a gyakorlat meg teljesen más. bár nekem se tudták egyértelműen elmondani, hogy mitől lesz valami vízi sport eszköz vagy csónak (az egyik a szörf, meg a vízibicikli, a másikra meg kötelező lámpa, horgony, 10m kötél, mentőmellény, vízmerő... Valójában mindkettő úszik a vízen)ha pedig nem 50-es, akkor megint más a leányzó fekvése. Így jött be kintről, adásvételi, vám, regadó, stb. Motorcsere volt és átalakítás és akkor megint a fenti csapáson vagy.
Ezért is macera a rendszámoztatás, meg a nem 50-es smkp legalizálása. Jogszabály kellene rá, meg persze pénz, csak ilyenkor szívügy a kisember, akinek nincs pénze rendszámra se.
[ Szerkesztve ]
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz energy4ever #74386 üzenetére
Piros rendszámnál (lassújármű) is van, hogy csak a forgalmiba kerül bejegyzésre a maximális megengedett sebesség, de fizikai korlát nincs. Ha SMKP, nincs rendszám, és nincs utas. Ha 'nagy'motor, akkor van rsz, van utas, nincs sebességkorlát - legalábbis az én olvasatomban. Lényegében a rsz és az SMKP kizáró tényezők, vagy egyik, vagy másik.
Ahogy nézem, sok helyen 50 cc alatt és feltt különböztetik meg a kategóriákat. Jól kinézünk[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz energy4ever #74388 üzenetére
Az a baj, hogy nekem valamiert az remlik, hogy forgalomba itthon mar EURO 2-es besorolasu jarmuvet nem lehet helyezni
Hogy most ez ebben az esetben hogy ervenyes, passz.
Viszont meg iden ev elejen is lattam jopar szinte null kilometeres regi Keeway Superlight 125-os motort, amik meg a regi karbis/ EURO 2-es besorolasu bemutato motorok voltak jopar evesek, rendszam nelkul.
A hirdetesben eleve benne volt, hogy forgalomba nem helyezhetok a kornyezetvedelmi besorolas miatt. -
perge666
veterán
válasz energy4ever #74386 üzenetére
Ezt a 800-at ugye nem gondoltad komolyan?
-
macilaci78
nagyúr
válasz energy4ever #74391 üzenetére
Mindjárt rakok fel egy hirdetést, ahol ugyanezt a motort 3 millióért árulják.
A futásteljesítmény nem szempont, úgysem tudod igazolni.
Márkás kipufogó? Gondolom, szervizszámla, a kipufogóról is számla, hogy nem valami tákolás, ne adj Isten sérülés miatti csere.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
perge666
veterán
válasz energy4ever #74391 üzenetére
Az nem feltétlenül jó dolog ha még csak ennyi idős,és már szerelgetve volt.
2-3-400 ezrekért árulják őket,a 700000-es tutira nem akarja eladni,ő csak árulja.
Tényleg nem rossz szándékból írom ezt,én is lassan 2 éve vettem a motoromat,de én tisztában vagyok vele hogy a felét se kapnám érte mint amennyiért vettem,pedig nekem teljesen gyári.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz energy4ever #74399 üzenetére
Ezzel siman meg 0 fok alatt is jarnek meloba, mert tuti nem fazna a labam
Viszont 30+ fokban nem irigylem -
Tothgera30
Ármester
-
suste
veterán
válasz energy4ever #74399 üzenetére
Nem igazán látom ennek értelmét (hacsak nem a klímaváltozás miatt )
Akkor inkább már a hajtást kéne valahogy extrán hűteni szerintem.... -
Intel core33
tag
válasz energy4ever #74423 üzenetére
Köszönom! És a yamaha TZR 50-ről mi a véleményed?
-
Intel core33
tag
válasz energy4ever #74425 üzenetére
Akkor marad a Derbi GPR
-
molnarpeter
nagyúr
válasz energy4ever #74425 üzenetére
Honda NSR50 is hasonló történet, ismerősnek az van, nem volt vele különösebb baja. Ettől függetlenül nem tudok róla sok mindent, alkatrészeket illetően meg főleg passz, csak gondoltam bedobom
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz energy4ever #74435 üzenetére
Az még hagyján, 10 év az nem kor egy motornál. Az értékcsökkenés is viszonylag kicsi egy motornál, össze sem lehet hasonlítani egy autóéval. Nagymotorokban pl vannak bizonyos típusok és azon belül adott évjáratok, amik hihetetlenül tartják az árukat mert valamiért jobbak mint az azelőtti vagy az utánalévő évjáratok.
Mindegy, ezért a motorért vicc amit kérnek az biztos.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
zozyk
addikt
válasz energy4ever #74458 üzenetére
Írtam nekik, a válaszig van időm megálmodni, hogy mit akarok.
Ha azt veszem, hogy ~15k lenne csak az automata szívató, és akkor még ki tudja, mi kellhet a karbihoz, akkor nem sokkal drágább már egy új.[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz energy4ever #74464 üzenetére
Az egyik ismerősöm kétütemű 70-es aprilia motorjához dellorto utánzatot vettünk Kínából 18ezerért. Féltünk tőle, arra készültünk, hogy az első nap megy a kukába, de nagy meglepetés lett. Nagyon jól megy vele a motor, ez két éve volt, azóta is szuper. Minden baja elmúlt a motornak. Jó a gyertyakép, gyorsul, egyből reagál a gázra és veszi a 10-12ezres fordulatot is gond nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz energy4ever #74511 üzenetére
Mélyütés... ott a pont.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz energy4ever #74555 üzenetére
4T-hez képest hasonló lehet, bár ezekben nagyon pici az akku. A 2T az instant tüdőrák kb, városban, ahol egy úton 125 ember orra alá füstöl a robogó, sokkal-sokkal jobb globálisan és lokálisan is szvsz Erőműben hatékonyabb a szűrés, mint katalizátoros vagy épp anélküli kétütemű, de a karbis 4T-k is rendesen nyomják a jóságot. Csak ugye kis motor, nettó nem sok, de a villany is kevés ezen analógia mellett, egységnyi szennyezésben európai viszonylatban szvsz robogó vonalon nagy javulást lehetne elérni, ha csak az arányokat nézzük; csak sajnos ez eltörpül az autók szennyezése mellett.
-
Topikgazda
válasz energy4ever #74555 üzenetére
Ezek az elektromos dolgok amugy joval kornyezetszennyezobbek mint a benzines tarsaik. Csak nem epp a motor korul teszik kozvetlenul a szennyezest, hanem ott ahol gyartjak az akkut, illetve az eromu ami termeli az aramot akorul.
Teljesen ugyanezen a véleményen vagyok.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
suste
veterán
válasz energy4ever #74560 üzenetére
Ok, akkor nézzük csak az utolsó allításod, miszerint az nem jó, hogy már az is előny, ha csak kiűzzük a városból a büdöset.
Hát szerintem első lépésnek nem olyan rossz ez! Mindenképp jobb, mint szarni bele, és maradjon minden a régiben, mert úgy sincs most jobb megoldás (szerinted és mások szerint se).
Pedig a következő lépés lehetne az áram kizöldítése mondjuk (nap, szél, víz).Azt pedig sajnálom, hogy nem értetted azt a részt, ahol a változó és állandó körülményekről írtam....
(#74561) nyogo83
Légyszi olvasd vissza, mert pont ezt írta, és utána meg vissza is idézték
-
Rivaul
addikt
válasz energy4ever #74587 üzenetére
Nem vagyok motorszerelő csak egy segítőkész lelkes amatőr aki belecsöppent a dolgokba jobb híján A nem értés meg azt jelenti hogy soha nem volt azzal sem dolgom
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
dellfanboy
őstag
válasz energy4ever #74591 üzenetére
akarmilyen hivatalnak irtam elektronikus formaban nekem az atlag valaszido +1honap megha egy tok egyszeru kerdes is volt...
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
macilaci78
nagyúr
válasz energy4ever #74591 üzenetére
30 nap az alapértelmezett válaszadási határidő.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
siti
senior tag
válasz energy4ever #74608 üzenetére
a tagok 0,6% online. Ez elég kevés
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
bradam
aktív tag
válasz energy4ever #74617 üzenetére
Én A1B-t csináltam, ott a felsőt kellett
-
nyogo83
Topikgazda
válasz energy4ever #74631 üzenetére
En meg azt is megkockaztatom, hogy nem hazudott. Csak nem 50-es, hanem 100-as a Neo-sa, csak nem tud rola
-
Vismajor01
addikt
válasz energy4ever #74631 üzenetére
Értem. Azért arra számithatok, hogy dinamikusabb mint a gyári 50 cm3, még a legbénább hengerrel is?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
KTMHobby3
tag
válasz energy4ever #74654 üzenetére
Kétütemű motornál az a minimum. Az én kissé tuningolt motoromnál 2-3 ezer között van az alapjárati fordulatszám. Kell is neki annyi, mivel a tuningolás miatt a nyomatéki fordulatszám is jóval feljebb került. 5 ezer felett kezd el húzni igazán.
-
perge666
veterán
válasz energy4ever #74673 üzenetére
Ez komoly?
Amúgy rugós alátéttel vagy olyan anyával aminek műanyag a vége simán orvosolható lenne a kínaiak hibázása.
-
Topikgazda
válasz energy4ever #74684 üzenetére
Elméletileg minden lehetséges, de nem jellemző...
(#74685) macilaci78 Persze, meglehetne csinálni mint ahogy a deklicsavarokkal természetesen mi is megtettük, de ugye más csavarok is vannak a motorban...ki fog nekiállni mindegyiknek? De még ha lenne rácio is benne, mint írtam nem csak a rossz minőségű csavarokkal volt/van a gond, hanem úgy magával az egésszel. Egyszerűen egy nagy kakinak tartom az egészet. De nem is megyek jobban bele mielőtt valami keeway tulajt még jobban megsértek. De egyet biztosra mondok, kivétel nélkül minden szervizes/szerelő szidja őket a mai napig kivéve azokat akik árulják is.
Ha már az ilyen olcsók közül kell választani, akkor ott vannak a "motowell csodák", azok egy fokkal jobbak, de dicsérni én nem fogom azokat sem. Tudnék ott is egy-két dolgot mesélni zsír új gépekről de nem teszem, mert a keeway-hez hasonlóan ebbe sem akarok belemenni.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
perge666
veterán
válasz energy4ever #74684 üzenetére
Szerintem ott más probléma lesz,nem hiszem hogy 11000km alatt elkopna,téged ismerve biztos jól karbantartod a motorodat,jó olajat adsz neki.....
Egyik ismerősömnek olyan Sendája van mint nekem,csak kb 10 évvel öregebb,de már azis D50B blokkos,harmincpár ezer km van benne de még a hengerhez nem volt nyúlva. -
bradam
aktív tag
válasz energy4ever #74739 üzenetére
Köszi, de Hondához elég nagy kedvezményem van, ezért erre a két típusra esett a választás
Köszi nyogo83
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz energy4ever #74749 üzenetére
Így kívülről csak az első lámpája különbözik a "sima" af-28-tól
szerk.: na meg még pár apróság:
Ez a Honda Dionak egy alváltozata, műszakilag lényegében ugyanaz, mint az egykori szerkesztőségi Dio ZX, amivel kétszer is nekimentünk a TB24-nek. A futóműve valamivel lágyabb, mint a ZX-nek, illetve más a kormány, a lámpa és az ülésmagasság...[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
kisbago
aktív tag
válasz energy4ever #74752 üzenetére
Igen! A reléig mind a 2 jo! Viszont az izzonál a csatiban már nincs ott!
-
kisbago
aktív tag
válasz energy4ever #74756 üzenetére
a két érintkező között csak egy szakadás vizsgálást mértem! de össze sípol! (össze kell neki?)
-
Topikgazda
válasz energy4ever #74765 üzenetére
"Az, hogy mi a magas fordulatszam, az fugg a hengerek szamatol, loketterfogatuktol, elrendezesetol, de leginkabb a szelepvezerlestol."
Teljesen jól megválaszoltad, plusz még maga a blokk konstrukció amit szintén hozzá írtál az elején. Amúgy erre a kérdésre tényleg nem lehet válaszolni, nem lehet egy kalap alá venni a különböző motorokat.
Még amit hozzá lehet tenni az a lökethossz, mert ugye pl ugyanazon a köbcentin belül a hosszabb löketű motor nem fog annyit pörögni mit a rövidebb. A rövidebb löketűbe több lóerőt bele lehet préselni, viszont a hosszabb löketű nyomatékosabb és kevesebb lesz a fogyasztása.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Vismajor01
addikt
válasz energy4ever #74768 üzenetére
Aha, autópályatempónál próbáltam ki, akkor nem is hallottam azt hittem nem működik.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- MediaTek lapkával érkezhet a következő Samsung csúcstablet
- Aliexpress tapasztalatok
- Hisense LCD és LED TV-k
- Hálózati / IP kamera
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- BMW topik
- Kupon kunyeráló
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő