- Mozilla Firefox
- Bíró: Zuckerberg nem felelős azért, amit a közösségi média a gyerekekkel tesz
- Windows 7
- ASUS routerek
- Önfenntartásra rendezkedik be a kínai chipszektor
- Chiptörvénnyel készül Trump elnökségére Dél-Korea
- DIGI kábel TV
- AliExpress tapasztalatok
- DIGI internet
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
-
IT café
Milyen routert vegyek? Összefoglaló
(A további hasznos tudnivalókért és az ajánlott modellek listájáért kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. november
Új hozzászólás Aktív témák
-
attika89
senior tag
Helló!
Azzal kezdeném először is, hogy full amatőr vagyok hálózatok terén!
A helyzet az, hogy van jelenleg egy vezetékes internetem. Nem rég vettem egy wifi-s kütyüt (telefont és tervezek notit is) és szeretném kihasználni.
Szóval úgy, hogy a vezetékes netet ne kelljen bolygatni, hogy tudnám megoldani, hogy wifi is legyen itthon?
Ahogy olvasgattam elég egy "Access Point". Ha ez helytálló, mit ajánlanátok 10e-ig?
és ha valaki elmondaná, hogy hogyan lehetne ezt összehozni, azt megköszönnémfountain pen is life | Samsung S22 Ultra | Hifiman Ananda Nano
-
kipe01
csendes tag
Sziasztok
Nem szeretném végigolvasni a full fórumut, tud valaki segíteni, tp-link tl-wr642g vs utorrent ben?
-
Gerrryy
csendes tag
Sziasztok !
T online 2megás netett kéne otthon osztani 3 felé és fontos h vezeték nélkül ugyanis nem szeretném bekábelezni a lakást ! 1 szintes 100nm 2 asztali pc 1 laptop + néha egy pda kell a nett. Ti milyen routert vennétek ? Nézeggetem Linksys meg Netgeart. Érdemes olyan routert venni amiben alapból benne van az adsl modem + ahova dugom a vezetékes telefont ? Vagy jobban járok ha veszek külön modemet ?
USB pendrive wifi vevőt vennék a 2 gépbe +a laptopba ! -
zsela
tag
Sziasztok!