Új hozzászólás Aktív témák

  • sellerbuyer

    őstag

    Most már hadd írjak le valamit srácok, ami rég óta bennem van.
    Két perce tettem le a SumUp ügyfélszolgálatát. Mivel cégként kezdtük náluk, aztán egyéni vállalkozóként folytattam, jelenleg a párom vállalkozását is beregisztráljuk, volt mit intézni az ügyfélszolgálatuknál. Így azt gondolom, van annyi tapasztalatom, hogy bátran nyilatkozhatom: ilyen ügyfélszolgálatot nem hogy máshol nem tapasztaltam, de még az életem során sem! Először is nem automatát kapcsolnak, hanem nagyon hamar kapcsolnak egy élő(!) embert! Nem menüben kell eltévednem, hanem azonnal elmondhatom egy élő embernek, mit szeretnék! És ez az ember nem csak arra van, hogy megnyugtasson és elérje, hogy hagyjam már őket békén (ahogy az ügyfélszolgálatokon általában szokik lenni), hanem kompetens, hasznos tanácsokat ad, sőt elintézi nekem, amit el kell intézni és minden mondatából az sugárzik, hogy szeretné megoldani a problémámat és nem csak szeretné, de meg is fogja oldani! Elképzelésem sincs, hogy Magyarországon hogyan tudták magyar emberekkel ezt a szemléletet a SumUpnál megoldani, de számomra az a lényeg, hogy sikerült és én élvezhetem ennek előnyét. Olyan szintű dolgokat tudtam náluk elintézni pikk-pakk, hogy az állam leesett. Egyszer például terminált kellett cserélni, 4 nap alatt megérkezett hozzám az új terminál Németországból! Nem hozzájuk, nem kellett külön kérvényt benyújtanom, nem foglalkoztak semmivel, nem találtak ki nehezítéseket, stb. Persze lehet azt mondani, hogy hát ez nem egy nagy történet, hiszen az ő érdekük, hogy legyen forgalom a terminálon, persze h gyorsan cserélték. Csakhogy!... Ez Magyarország! Nézzétek már meg, hogy magyar cégek ezeket a dolgokat mennyire lexarják! Még az sem érdekli őket, hogy ők tulajdonképp buknak a dolgon, csak ne kelljen csinálni semmit! Az ügyfelet kb. semmibe veszik.
    Szóval lehet itt hisztizni, hogy így magas jutalék, meg úgy, de nekem pl. (és gondolom még sokaknak) az is számít, hogy rendes, tisztességes, korrekt kiszolgálást kapjak a pénzemért. Nem olyan hátrány az, hogy ha valamit intézni kell, akkor nem kapok agyvérzést attól, hogy az ügyfélszolgálatos még fel sem vette szinte a telefont, de máris hülyének néz, meg akar vezetni és löki nekem a betanult sablon dumáját és ha már üvöltök vele, akkor sem hajlandó kompetens személyhez kapcsolni az idiótája (már ha egyáltalán van a cégnél ilyenjük).

Új hozzászólás Aktív témák