- Aliexpress tapasztalatok
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- XPEnology
- Facebook és Messenger
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Crypto Trade
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bazsee71
őstag
válasz Fortum #11735 üzenetére
Epsonnal kezd tragikomédiába fordulni a történet. A szervizpartner korrekt, segítőkész, ez viszont a hazai Ügyfélszolgálatról nem mondható el.
Fél éve az utolsó javításnál megígérték, hogy ha újból jelentkezik a hiba (harmadjára), akkor kérhetem a nyomtató árának visszatérítését. Ez megtörtént. majd kaptam tőlük egy e-mailt, hogy a kérelem elutasítva, aki ígérte már nem dolgozik ott, ennyi. Fogyasztóvédelemmel fenyegetőzés után jött a válasz, hogy akkor küldjem be bevizsgálásra, és az ott kapott jegyzőkönyvvel kérhetem a visszatérítést.
Nyomtató a szervizben, lassan 30 napja. Előre írtam nekik, hogy szokásukkal ellentétben ne küldjék vissza automatikusan, illetve ne javítsák, csak jegyzőkönyv kell. Pár napja kiderült, hogy még hozzá sem nyúltak, mert az Epson feléjük ugyan semmit sem jelzett. Akkor a szervizes kolléga gyorsan megnézte: ismételten fejcserés lenne, harmadjára.
Ekkor írtam újra az Epsonnak, hogy akkor mi a további teendő? Jött a válasz, hogy kérés elutasítva, a nyomtatót megjavították. Akkor írtam megint, hogy azon nagyon csodálkoznék, és egy utolsó esélyt helyeztem kilátásba, most már elég türelmetlenül. Erre a válasz, hogy akkor szerezzem be a szerviztől a jegyzőkönyvet.
Jelentem előléptem szerviz-referenssé az Epsonnál, röhej amit művelnek...
[ Szerkesztve ]