-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bazsee71
őstag
válasz Biluxzsolt #9891 üzenetére
Nekem az van pár hónapja. Szépen nyomtat, wifi kapcsolat egyszerű, a tinta meg sehogysem akar fogyni belőle. Nagyon-nagyon ajánlott.
Szerk.: lenne nekem is egy kérdésem.
20e Ft-ig alkalmi használatra (havonta kb 2x pár oldal) milyen nyomtató ajánlott? Lehet FF is, szkenner nem feltétel, de előny, lézer vagy tinta mindegy.
[ Szerkesztve ]
-
Bazsee71
őstag
Sziasztok!
Irodába keresek olcsón üzemeltethető nyomtatót, havi 4-500 oldalra hálózati csatlakozással. Előny ha színes, de nem mnden áron. Szkenner már nagyobb előny ha van rajta, de szükség esetén ez is elhagyható. Keret 120k, de jobb lenne 100-ba beleférni. Auto duplex viszont kellene.
Epson tintatartályos nyomtatóm van otthon, jó lehet szerintetek irodába is? Egyetlen bánatom, hogy csak az L655 tud duplexet, de az már 130k-tól indul.
Egyebet mit ajánlanátok?
Előre is köszönöm a segítséget!
-
Bazsee71
őstag
válasz Bazsee71 #9936 üzenetére
Vesztek valamit az EPSON WORKFORCE WF-7610DWF típussal az EPSON WORKFORCE PRO WF-5620DWF típushoz képest?
Az első, A3-as nyomtató 70-80k körül mozog, míg az utóbbi A4-es 90-100k körül. Van esetleg vélemény, tapasztalat ezekkel kapcsolatban?
-
Bazsee71
őstag
Sziasztok!
Sokadjára küldöm szervizbe L365-ös nyomtatómat, hiba nélkül alig tudtam használni az elmúlt 1 évben. Visszatérő hiba, hogy csíkozva nyomtat. Ezúttal pénzvisszatérítést kérek, nem szenvedek vele tovább.
Mik a tapasztalatok a Canon G3400-as típussal, megbízhatóbb konstrukció? Keresőt használtam, de sok vélemény nincs róla.
-
Bazsee71
őstag
-
Bazsee71
őstag
válasz Varshi #11468 üzenetére
Egyelőre visszakérem az árát, mert ezt nem nagyon tudom benyelni egy nyomtatónak. Igazából a Canon-nak is elnézném, ha 3 év után kérne fejcserét, de addig tisztességgel tenné a dolgát.
Általában havonta két tervdokumentációt adok le, ez havi ~350 oldal, tehát nem egy túlzó igénybevétel. A legbosszantóbb, hogy nyomtatnám, és nem tudom megfelelő minőségben, így hiába van ott a polcon a gép, inkább elsétálok egy szaküzletbe, és kifizetem a nyomtatást. Elenyészó, hogy a vásárlás óta a nyomtatásaim hányad részét tudtam az Epson-nal kivitelezni.
-
Bazsee71
őstag
-
Bazsee71
őstag
válasz energomatt #11490 üzenetére
Köszi, ez jó hír, mert tetszenek a készülékeik. Azt hiszem így a következő tintatartályos sorsa eldőlt.
-
Bazsee71
őstag
Ha minden jól megy, akkor 2 év nyűglődés után visszakapom a nyomtatóm árát (Epson L365). Kicsit kiábrándultam a tintatartályos világból. Egy ideig még gondolkoztam, hogy ugyanilyen rendszerűt veszek, de a Brothertől. Aztán külföldi teszteket, fórumokat olvasgatva arról is letettem. Újragondolva a dolgokat, színes nyomtatás nálam nagyon ritka volt, így elmozdulnék más irányba.
A Brother DCP-L2520DW típust ismeri valaki? Ahogy nézem, olcsó hozzá az utángyártott toner és dob is.
Esetleg lézeres vonalon van ajánlottabb gyártó?
-
Bazsee71
őstag
válasz energomatt #11614 üzenetére
Engem azért inkább a Brother érdekelne. A Brothers egy másik gyártó, és egy elég speciális kristályt használ, ami igen nehezen pótolható, utángyártott nincs is.
-
Bazsee71
őstag
válasz klepto #11616 üzenetére
Leírom itt, hátha másnak is hasznára válik.
Most ment negyedszer szervizbe, de ha egyből küldtem volna mindig, mikor elkezdett csíkozni, akkor még több lenne. Más gondom nem volt vele, a szerviz is példás, de alig tudtam használni. Ehhez hozzátartozik, hogy volt, hogy 3 hétig nem nyomtattam semmit, majd 200 oldalt egy menetben. Szóval hektikus volt a felhasználási mód, de akkor is lehetne erre megoldás.
Munkahelyemen egy WF-M5190DW van, 1,5 év használat után az is elkezdett enyhén csíkozni, nem tudom ott mi okozhatja.Napi használatra amúgy jó lehet. Szépen nyomtat, alig fogy a festék, olcsó is a gyári. Amire figyelni kell, hogy hőforrás még csak a közelében sem lehet, elég csúnya dolgokat olvasni beszáradásokról.
-
Bazsee71
őstag
válasz klepto #11621 üzenetére
Ha hetekig, hónapokig nincs használva, akkor ezek biztosan beszáradnak. És utána lehet próbálkozni a festékpazarló tisztítási folyamatokkal. Megjegyzem, ezek nálam sosem működtek, csak a festék fogyott szemmel láthatóan, meg gondolom a gyűjtője is telt ilyenkor rendesen.
Ami igazán kellemetlen, hogy az első hónapok pozitív tapasztalatai alapján párom szüleinek is ilyen nyomtatót ajánlottam, most pedig ugyanazzal küzdenek, mint én.
-
Bazsee71
őstag
válasz Bazsee71 #11622 üzenetére
A hétvégén párom szüleinél próbáltam meg gatyába rázni az L365-öst. Három próbálkozás fejtisztítással, eredménytelenül. Utána erőteljes öblítés, vártunk 12 órát, eredménytelen. Újabb háromszori fejtisztítás, eredménytelen. Érdekes, hogy csak a fekete problémás, a színek rendben vannak. Most küldjük szervizbe, de nagyon megbántam, hogy ezt a típust ajánlottam nekik.
-
Bazsee71
őstag
válasz Fortum #11735 üzenetére
Epsonnal kezd tragikomédiába fordulni a történet. A szervizpartner korrekt, segítőkész, ez viszont a hazai Ügyfélszolgálatról nem mondható el.
Fél éve az utolsó javításnál megígérték, hogy ha újból jelentkezik a hiba (harmadjára), akkor kérhetem a nyomtató árának visszatérítését. Ez megtörtént. majd kaptam tőlük egy e-mailt, hogy a kérelem elutasítva, aki ígérte már nem dolgozik ott, ennyi. Fogyasztóvédelemmel fenyegetőzés után jött a válasz, hogy akkor küldjem be bevizsgálásra, és az ott kapott jegyzőkönyvvel kérhetem a visszatérítést.
Nyomtató a szervizben, lassan 30 napja. Előre írtam nekik, hogy szokásukkal ellentétben ne küldjék vissza automatikusan, illetve ne javítsák, csak jegyzőkönyv kell. Pár napja kiderült, hogy még hozzá sem nyúltak, mert az Epson feléjük ugyan semmit sem jelzett. Akkor a szervizes kolléga gyorsan megnézte: ismételten fejcserés lenne, harmadjára.
Ekkor írtam újra az Epsonnak, hogy akkor mi a további teendő? Jött a válasz, hogy kérés elutasítva, a nyomtatót megjavították. Akkor írtam megint, hogy azon nagyon csodálkoznék, és egy utolsó esélyt helyeztem kilátásba, most már elég türelmetlenül. Erre a válasz, hogy akkor szerezzem be a szerviztől a jegyzőkönyvet.
Jelentem előléptem szerviz-referenssé az Epsonnál, röhej amit művelnek...
[ Szerkesztve ]
-
Bazsee71
őstag
válasz aclandiae #11749 üzenetére
Az Epson szervize (Profi Szerviz) nagyon jó, ez ne tántorítson el! Csak ne legyen olyan ügyed, amihez a hazai képviselet kell (valószínűleg nem lesz ilyen), mert az egy ganédomb.
Illetve én most mindenhol puffogok, annyira kiakaszt, hogy egy nemzetközi cég ilyen tróger bandára bízza a márkát hazánkban.
[ Szerkesztve ]
-
Bazsee71
őstag
Sziasztok!
Korábban már tépődtem nyomtatóval kapcsolatban, de most már kezd körvonalazódni a valódi igény.
Egy hétre lebontva átlag kb. 60-120 oldalt nyomtatok fekete-fehérben (de van hogy havonta egyszer jön össze a 2-300 oldal), viszont egy-egy 60 oldalas kötet első két oldala muszáj, hogy színes legyen. Epson tartályossal hatalmasat szívtam, így most szigorúan a lézeres technológia felé tendálnék.
Foglalkozott vele valaki mostanában, hogy melyik gyártó (utángyártott) kellékei a legkedvezőbbek? Olvastam, hogy az OKI-t nagyon drága üzemeltetni, az MC332dn (már ha be tudják még szerezni) nagyon kedvező áron fut most. A Kyoceráról olvastam, hogy olcsó az üzemeltetése, kis utánajárás után viszont nem erre jutottam. Az ECOSYS P6021cdn kifutó típus milyen lehet?
Szempontok még: min. hálózati, de lehetőleg wifis; automata kétoldalas nyomtatás; szkenner pedig jó lenne.
A segítségeteket előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Bazsee71
őstag
válasz Bazsee71 #12121 üzenetére
Ennek a Lexmarknak nagyon érdekes az árazása...
-
Bazsee71
őstag
Csak azt tudom veled megosztani, hogy merre vettem az irányt 2 év tintatartályos kínszenvedés után. Epson L365-öm volt, a nálam töltő idő alatt nagyrészt használhatatlan volt.
Próbáltam lézeres vonalon elindulni, de úgy döntöttem nem akarok utángyártott tonerekkel próbálkozni, a színes nyomtatást meg nem tudom elengedni. Ezek után egy HP OfficeJet Pro 7740-es lett a befutó, mert időnként tervrajzokat is kell nyomtatnom, előny az A3 méret.
Automata duplex nyomtatás, kétoldalas szkennelés lapadagolóval, 2x250 lapos tálca, könnyen és egyszerűen kezelhető érintőkijelző (bár pici, de viselhető), szögegyszerű wifi csatlakoztatás és használat, 3 év garancia. 3000 oldalra elegendő gyári fekete-fehér patron pl. 14 eFt, ami saját használat mellett belefér.
Itt jegyezném még meg, hogy az Epson wifi csatlakoztatása is borzalmas, a szkennelést időről-időre meg sem tudtam oldani, csak az újratelepítés segített.
-
Bazsee71
őstag
válasz Earl_Muttley #12179 üzenetére
Sajnos a családban másnak is ajánlottam a típust, ahol ugyanezek a problémák ütötték fel a fejüket, nem egy példány alapján általánosítok (bár tudom, 3 alapján sem lehet). Csíkoz az összes, elég csúnyán.
Az Epson saját szkenner programja rendre minden 3. alkalommal képtelen volt a nyomtatóhoz kapcsolódni. Órákat izzadtam rajta, de csak a készülék újratelepítése segített. Közben gépet is váltottam, így szűz Win 10-en is volt alkalmam ezt tapasztalni.
A felhasználóknak pedig azt kívánom, hogy csak az Ügyfélszolgálatukhoz ne kelljen fordulni. Nincs mit szépíteni rajta, szemrebbenés nélkül hazudnak, képesek azt is letagadni, amit 4 hónappal előtte e-mailben leírtak. Ezzel szembesítve őket pedig kihátrálnak azzal, hogy az adott kolléga már nem dolgozik ott (ami kétséges, mert kamu neveket használnak - tudom, ez bevett szokás).
Ha figyelmesen olvasod amit írtam, akkor látod, hogy nem ajánlást fogalmaztam meg, csak a saját utamat írtam le, erre a figyelmét is felhívtam.
Epson-t senkinek nem tudnék ajánlani. Az irodában Workforce 5620-asok vannak, 4-ből 2 csíkoz. Pedig itt se tintatartály, se a beszáradás lehetősége, terhelve vannak rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
Bazsee71
őstag
válasz Earl_Muttley #12181 üzenetére
Igen, mindegyik L365-ös. Gondoltam áldozok többet a nyomtatóra, hogy aztán az üzemeltetés kedvezőbb legyen gyári tintával is. Az első 2 hónap problémamentes volt, akkor bőszen ajánlottam is mindenkinek, aztán jöttek csak a gondok.
Hosszas veszekedés, és fogyasztóvédelemmel való fenyegetés után, mikor már negyedjére volt szervizben a nyomtató, akkor voltak hajlandóak kicserélni, egy L3050-est küldtek helyette. Azt már ki sem bontottam.
(Fél évvel előtte pénzvisszafizetést ajánlottak, ha harmadjára is szervizbe kell küldeni. Erre nem voltak hajlandóak, és a csere sem nekik köszönhető, de ezt itt nem részletezném.)
Aztán majd meglátjuk, hogy mit mondok a HP-ra fél év múlva.
-
Bazsee71
őstag
válasz r.levente75 #12183 üzenetére
Nekem a Profi Szerviz intézte, egyedül nekik köszönhető, hogy megoldódott az ügy.
atala: Informatikus kollégák kezelik a nyomtatót, fejtisztítás nem segített. Az említett 2 készülék ment garanciális javításra, az egyik még ott van, a másik tudtommal most jó.