Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tikakukac

    titán

    válasz Chaser #50350 üzenetére

    Teknikál szuppórttól én azt kaptam, hogy bármi van, értesíteni kell a Dellt, pontos hibaleírással és környezettel. És akkor onnantól dolgozik rajta egy ügynök/csapat. Ezek a gépek már több mint 6 hónapja kint vannak, így mondjuk szerintem is érdemes volna kiadni egy rendes drivert a vidkarihoz. Gyanúsan amúgy miatt nem kelnek fel néha a gépek, ez nálam is kijött, én sem tudtam megcsinálni, hiába jelentettem le, nem tudtam adni semmilyen támpontot, mert logban sem volt különleges semmi. Ezt mondjuk nem hiszem el, hogy nem találták meg tesztelés alatt.

    Amúgy azok a gépek sleepből feljönnek, nincs baj. A baj a kijelzővel van, azt nem adja be. Vagy ha igen, akkor belefagy. Szvsz ez gyanúsan vidkaris, haswelles geforce gépek nekem eddig mindig felkeltek, integráltak is.

    [ Szerkesztve ]

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

  • Pocok256

    veterán

    válasz Chaser #50350 üzenetére

    A készenlétes cucc az intel sara és ez rengeteg gépnél jelen van. Nálam is sőt asztali gépen is, rengeteg helyen. Csak én pl életembe nem tettem sleepbe konkrétan a gépet.

    (#50356) Tikakukac

    Jaj ez a szöveg besírok :D

    Anynit csinálnak, hoyg tegyük vissza gyári rendszert és a gyári 1 éves drivert. Ennyi. :D Így jó igen ... persze teljesítményben vesztünk olyan 50% ot de nem baj dell support megoldotta :D Avagy ha SSD t cseréltél lenovoba és baj van a géppel tedd vissza a gyári rendszert, jahogy az a vinyon van akkor tedd vissza a vinyot, de én SSD vel akarom használni ... Akkor klónozd a rendszer, de nekem nincs szükségem a sok haszontalan előretelepített reklám anyagokra, hát akkro nem tudnak segiteni az a rendszer csak úgy jó ahogy kijött a gyárból.

    Na kb ilyen szinten van a support...

    [ Szerkesztve ]

    HODL $GME, DIAMOND HANDS, APES STRONG TOGETHER

Új hozzászólás Aktív témák