Új hozzászólás Aktív témák

  • btudos

    veterán

    válasz lsc #25869 üzenetére

    Nézd, ha szervizbe viszed a géped, szerinted a szeriz álláspontja játszik vagy a kezelési útmutató?

    Minden szerviznél vannak buktatók, sem a Lenovo, sem a többi gyártó nem tökéletes, de egy dolog egyedi problémákkal találkozni, és egy másik a szerviz hivatalos álláspontjának ellentmondani. Egyedül a Dell NBD garanciás gépeinek ügyintézésére nem volt eddig panasz, nem véletlenül. Láttunk már pár éve üzleti csúcsmodell HP-t is 2,5 hónapig szervizben, bármi megeshet, ez egy ilyen világ. (Megjegyzem a Samsung gépeket nem a szerviz miatt nem ajánlgatjuk, egyszerűen a legtöbb esetben van náluk jobb ár/érték arányú gép adott célra.)

    Atomreaktor: Kettő közül a Samsung jobb vétel, bár attól függ mennyire gondolod komolyan a játékot, a GT620m nem egy erőmű :N A Lenovo-ban netbook hardver dolgozik, nem adnék érte pénzt.

    [ Szerkesztve ]

    Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.

Új hozzászólás Aktív témák