Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pro!Petya

    addikt

    válasz steewcv65 #133347 üzenetére

    Jó, én nem győzködök senkit tovább. Monitorvásárlás előtt mikor még képben volt nálam is a G8, elolvastam az összes Burn in tapasztalatot a felhasználóktól és nem találtam olyat aki ezzel a hibával végig vitt volna RMA-t. Nem is kell sokáig keresni a neten..
    (igen, mindet vissza dobta a Samu egytől egyig)
    Sőt találtam olyan bejegyzést is hogy kimondottan nem is javasolják beégéssel nyitni RMA-t mert azt egyből visszadobja, hanem valami más hibával elindítani :DDD
    Egy szó sincs erről a saját jótállási politikájukban és a honlapjukon érdekes módon.
    A többi gyártó akik ténylegesen vállalják, nem takargatják ezt az infót sőt reklámozzák is a termékkel. :U

    A support is amit írt az meg végképp nem megnyugtató mivel meddig tartott volna neki kikeresni a jótállási jegyzékben az ide köthető részt bemásolni? Esetleg egy linket csatolni?
    Ami a legszebb az egészben, ki is jelenti hogy ők csak a gyári eredetű hibákra vállalnak garit. (az utólagos beégés nem az)
    A "külső behatást" itt ne úgy képzeljétek hogy egy 5 kilós kalapáccsal átviszed a kijelzőt és akkor jó persze arra nem szól a gari. :D
    Hanem hogy kb minden amit egy felhasználó csinálhat a készülékkel legyen az kicsomagolás ,összeszerelés , elhelyezés, üzemeltetés / használat és módjai.

    Samsung jótállási jegy 9. pont

    "A jótállási felelősségünk nem áll fenn, ha a hiba rendeltetésellenes
    használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi
    kár vagy egyéb, a vásárlás után keletkezett okból következett be."

    Ebben az egy mondatban 3 ok is vonatkozhat a beégésre.

    [ Szerkesztve ]

    Audeze Maxwell * Alienware AW3423DWF * LG 65" C2 * Samsung Q935B * Nv Shield Pro * Edifier S360DB *

Új hozzászólás Aktív témák