- Mobilinternet
- Bevált az AI, egy nagy cégnél sorra váltják le az embereket
- Windows 11
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdman
őstag
válasz janos666 #37705 üzenetére
Bazz, pont ezt akartam kérni Muneztől, hogy irjon már kicsit a kocsijáról. Mire kell figyelni, stb... Én is pár napja faceliftes 2000 évjáratú A4 eseket nézegetek, igazából kombi kellene sok extrával, de egy 1,9 tdi 110 lovas sedannal is kiegyeznék. A kötelező chipet ugyis megkapja A nagyobb motor jobb lenne a hatos váltóval, de ugye elég hirhedt a motor, többször beszéltünk róla. Igazából csak pályázni használnám, szegény corsa nem erre való. A 2,5 tdi mennyit hamizik 130-140nél? Városban?
Amit a multkor linkeltem, 580k km-rel, azt is simán megvenném 1misiért. (asszem 1,2 re van kirakva).
Sopron city :)
-
válasz janos666 #37718 üzenetére
A kerék nem rejtett költség, hanem az autó normális üzemeltetésének része.
Én félnék megvenni ezt. Ha vki ennyire piszkálta, akkor nem biztos h kímélte is. Azt meg nem veszi be a gyomrom h ha képes 200LE-re akkor 150LE "jelenleg"
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
8th
addikt
válasz janos666 #37716 üzenetére
"Még csak egy rövid telefonos érdeklődésem volt, hogy eldöntsem elmenjek-e megnézni."
Részletesen faggasd ki a tulajt mindenről. Hol épült a motor és ki rakta össze, hol/ki építette az adagolót, ki programozta a kocsit, milyen kuplung van benne, milyen váltóval rakták össze tettek-e bele torsent, mennyi kilométer van benne mióta átépítették. Alapesetben a turbó/lendkerék páros a necces a többi nem olyan vészes ha elfossa magát sem munkában sem pénzben. Kb ~350Nm az a határ amit a kisebb pd hajtókarok tartósan elviselnek. Ha efelett használták van benne rizikó mert nem tudni mivel rakták össze. Ha arl hajtókarokkal akkor nincs para de jelen esetben nem lehet az eladó szavára hagyatkozni hiszen pontosan tudja jó eséllyel soha sem lesz szétszedve a motor ezért nem derül ki ha mégsem az van benne amit mond. Viszont ha minden klappol akkor szerethető kis kocsi ez. Ha kell akkor megy mint a barom, nem eszi le a fejed és ha jól programozták nem is füstöl jobban mint széria állapotában.
mod: vagy ha fázol az ilyen dolgoktól létezik az a verzió, hogy megveszed szétbontod és kiárulod alkatrésznek. Ebből a pénzből veszel egy gyári buzerálásmentes 90lovas ős tdi motort sima lendkerékkel sima turbóval és még marad zseton átnézetni is. Az meg úgy tényleg örök élet +1nap.
[ Szerkesztve ]
A demokrácia a csőcselék uralma
-
Typhoon47
senior tag
válasz janos666 #37716 üzenetére
Hát szerintem egy jobb helyen a komplett építés lett volna meg a vételárból, na jó túlzóan, de biztos nem jó az úgy ,hogy 600k a kocsi ára.. és ez irányár.. valszeg 500ért akarja passzolni ergo valami nem stimmel(gány építések sorozata) vagy nem kicsit bukik rajta és ezt nyíltan beválallja(erre kicsi az esély).
"Education is important but big biceps are importanter"
-
nagyúr
-
-
ESP
senior tag
válasz janos666 #37831 üzenetére
Akár arra is. Vezérlést kapásból illik cserélni az olyan ~150munkadíjjal. Futómű is egy pénztemető, soklengőkaros csoda (12) az ha kopog ujabb 120-150. Esetleg ha lóg a turbó tengelye, pd elemek megfáradtak, de csak ha 4új tárcsa és betét kell az is zsebbenyúlós vagy 4 új gumi esetleg kerékcsapágy megszólal stb. Fel kell készülni mielőtt pofáraesés lenne a vége.
Inkább a maximális kereted írd le. Előbb még 500ért néztél.
Nem rossz, mondjuk multitronic váltót soha nem vennék. Bőg mint egy robogó.
Amellé a motor mellé a kézi hatos dukál.Na meg a km óra állás elég nepperes...
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
válasz janos666 #37847 üzenetére
Ne értsd félre semmi baj azzal h audit néztél, csak a neked feltett kérdésre kellett reagálnom, mert azon kevesek egyike vagyok aki kevésbé az ésszerűség oldaláról közelíti meg a motorkocsi vásárlást. Én abban hiszek, hogy az ár másodlagos szempont ha az ember beleszerelmesedett vmibe és azt AKARJA. Ennyi, történet vége, meg kell venni. A linkelt kocsival is csak az a fenntartásom, hogy jól érezhetően a jelenlegi tulaja sem tudja hova tenni. Márpedig elég rendesen módosítva lett. A szememben meg ez az a pont ahol hátra arc van.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen