-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
gaborbol
őstag
válasz
trassher #84231 üzenetére
A valasz egyszeru: varosba azert van annyi dizel taxi, mert ott jon ki a legnagyobb fogyasztasi kulonbseg a benzines es a dizel kozott.(Nem tudom totalcar mennyire mervado, ott pont azt mondtak a taxisok, hogy sokan kezdenek atallni a Priusra, mert keveset fogyaszt varosba es nincs benne esetenkent elofordulo sok szazezerert javitando dizel alkatresz.)
Mivel a taxis nem normal atlag 12-15.000 Km futast general(amirol talan itt szo volt) egy evben az esetlegleg sokszazezres javitasi kockazatot bevallalva meg mindig jobban megeri azzal jarni, plane mivel tudja, hogy nala marad az auto es vissza fogja hozni az arat. Ez egy atlag autosra nezve nem feltetlen igaz.
Aki a 10-15K-s eves futasteljesitmeny melle ismeretlen eloeltu es futasteljesitmenyu dizelt vesz, hogy sporoljon az uzemanyagon annak beesik egy sokszazezres javitas az nem fog neki orulni, azt a penzt valoszinu nem fogja latni.
Nekem is volt 2.0 HDI-m 100.000 km-re vettem 6 evesen, minden haverom mondta, hogy meglasd megszopod, ennyi lesz-majd meg annyi lesz a javitas, aztan 4 ev mulva 230K-val lett eladva minden gond nelkul. En szeretem a dizelt, elvezet vele autozni a nagy nyomatek,, meg az alacsony fogyasztas miatt, nekem bejott. Sot fater 1.9D 405-os komibja is kiment a vilagbol a maga 65 lovaval, mindenhova elvitt fillerekert, de szetrohadt mennie kellett es ezek kezdenek mar kikopni.
Szerintem nem volt arrol szo, hogy szar a dizel, hanem hogy a fentiek tukreben ez sem a csoda megoldas mindenki szamara: A benzines is jo es a dizel is jo.
Amen! -
EQMontoya
veterán