Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szplöttyy

    senior tag

    válasz MunezXBK #37378 üzenetére

    Akkor te vagy a kivétel :DDD Én egy MK3 Clion tanultam, utána hónapokon át egy E38-at volt szerencsém vezetni. A Hátsó roló egyszer felment és soha többé le úgyhogy már ott ki is verődött a fejemből a vizsgán kötelező hátranézéses tolatás. Persze R-ben a jobb tükör lefordult a padkához, ami tök jó, csak hátra nem látok, amíg rá nem jöttem, hogy lehet kikapcsolni voltak nehéz percek. Ja és volt "PDC" alias parkradar is, de hálistennek ez csak nehezítés volt, ugyanis 15-20centi-től csak sípolt hogy "má nekimentél". De hamar beleszoktam a széleshosszú parkolásba, előszőr városban is fura volt, hogy nem férek el a sávban. De sose volt se kocc se semmi. Viszont a CorsaB-Combo-val, aminek ~1500rpm alatt 2centit remegett a külső tükre pár kis cserjét kitolattam a helyéről. Nem tudom miért, de számomra a manőverezés, centizés, tolatás, parkolás mindig is a buszokkal(Espace, hasonló méretű Hyundai, stb) és a nagy szedánokkal, Omega, E38, E34(bár az túring volt) stb ment. A WagonR-el utáltam parkolni, mert mindig méterekre álltam meg a padkától stb. A mostani Swift se a kedvenc ilyen téren.

    Smoke & Torque

Új hozzászólás Aktív témák