-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
pocokxx #191638 üzenetére
VW 2.5: ez még a sima adagolós motor a T4-ben, gyakorlatilag az 1.9 TDI, csak eggyel hosszabb
a PDTDI verzió (T5-ben) teljesen más motor, kockázatosabb, több jellemző problémával.
H1-et nem nagyon ismerem, ha a VM Motori erőforrás, akkor a nemrég felmerült AvtoStrong-M csatornáján van egy kis infó [link]. Ennyiért inkább adagolós vonalon mozognék, CR bontottan is drágább valószínű
Vito: nem ismerem; felénk sok rozsdásabb példányt látni, ennyiért attól félnék, hogy nehéz szebbet találni (mondjuk ez a többire is igaz). Nem rossz tulajdonképp a 2.2 dízel, de azért ez is egy bonyolultabb motor, mint egy adagolós, stb
Mégegy: Iveco Daily, majdnem elfelejtettem. Alvázas, szóval magasabbra kell lépni. Illetve a Jumper/Boxer/Ducato esetén a 2.8 idtd motor ugrott be most, mint egy adagolós cucc, csak ott még a rozsda nagyobb gond lehet, talán még nem volt belőle galvanizált...
(asszem ezért írtam hdi/jtd-t).
Összességében én a T4-et tenném első helyre (ha picit finomabb dolog kell), vagy Hiace-et (amennyiben fenntartási költség a lényeg). Ennyiért zavarosban halászunk, nézz meg minél több kocsit, aztán ha van 1-2 ami jobban egyben van (főleg rozsdát tekintve - soha nem lakatolt kocsival legegyszerűbb a helyzet), azok közül választanék, illetve annak a kockázatait járnám körbe alaposabban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
- Diablo IV
- Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Flintlock: The Siege of Dawn
- Micro Four Thirds
- Fogyjunk le!
- EA Sports WRC '23
- Spórolós topik
- Bemutatkozott a OnePlus Ace 3 Pro
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...