Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • molnarpeter

    nagyúr

    válasz pocokxx #191638 üzenetére

    :K

    VW 2.5: ez még a sima adagolós motor a T4-ben, gyakorlatilag az 1.9 TDI, csak eggyel hosszabb :D a PDTDI verzió (T5-ben) teljesen más motor, kockázatosabb, több jellemző problémával.

    H1-et nem nagyon ismerem, ha a VM Motori erőforrás, akkor a nemrég felmerült AvtoStrong-M csatornáján van egy kis infó [link]. Ennyiért inkább adagolós vonalon mozognék, CR bontottan is drágább valószínű :R

    Vito: nem ismerem; felénk sok rozsdásabb példányt látni, ennyiért attól félnék, hogy nehéz szebbet találni (mondjuk ez a többire is igaz). Nem rossz tulajdonképp a 2.2 dízel, de azért ez is egy bonyolultabb motor, mint egy adagolós, stb :R

    Mégegy: Iveco Daily, majdnem elfelejtettem. Alvázas, szóval magasabbra kell lépni. Illetve a Jumper/Boxer/Ducato esetén a 2.8 idtd motor ugrott be most, mint egy adagolós cucc, csak ott még a rozsda nagyobb gond lehet, talán még nem volt belőle galvanizált... :F (asszem ezért írtam hdi/jtd-t).

    Összességében én a T4-et tenném első helyre (ha picit finomabb dolog kell), vagy Hiace-et (amennyiben fenntartási költség a lényeg). Ennyiért zavarosban halászunk, nézz meg minél több kocsit, aztán ha van 1-2 ami jobban egyben van (főleg rozsdát tekintve - soha nem lakatolt kocsival legegyszerűbb a helyzet), azok közül választanék, illetve annak a kockázatait járnám körbe alaposabban.

Új hozzászólás Aktív témák