- Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
- Windows 10
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Disney+
- Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- AliExpress tapasztalatok
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
válasz tboy93 #146187 üzenetére
Ebből a szériából a legkevésbé problémás az 1.6-os. A 2.0 D4 a Toyota első közvetlen befecskendezéses motorja 1AZ-FSE motorkód, az üzemanyag foszfát vagy kén már nem emlékszem, tartalmára volt kifejezetten kényes. Katalizátor gondokat tudott okozni a rossz üzemanyag és a sok városi használat, akkoriban csak gyári katalizátor volt hozzá 350k-ért, azóta lehet van utángyártott is.
Az 1.8-as a hirhedt olajevős Toyota motor, rengeteget cseréltek garanciába, ha cserélték, akkor örök élet, ha nem, akkor 150k megoldani a fogyasztást.
Az 1.6-os is elég a kasztnihoz, igaz nem lesz olyan dinamikus, mint a 2.0, a 2.0 nálam 7 liter alatt fogyasztott vegyesben, a fedélzeti 6.7 körül szokott mérni, pár tizedet mindig csalt.
Én azt mondom menjetek el nézzétek meg ezt a példányt. Ha volt gazdája úgyis látni rajta, szerintem nyugodtan meg lehet venni bármelyik motorral, de nézzétek át amennyire lehet.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Motoros topic
- Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Két hét múlva startol a Dimensity 9400
- Red Dead Redemption 2 (PC)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Vicces képek
- nVidia tulajok OFF topikja
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen