- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
- Milyen program, ami...?
- 2 nm-es chipeknél is modernebb lapkákat fejlesztenek az EU-ban
- Milyen routert?
- foobar2000
- Programozásról_szubjektíven
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenMediaVault
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz bitpork #132406 üzenetére
Azért,mert a kuplung szett 50k hozzá, kettőstömegűvel meg 250k.
Mit ráz szét, ha anélkül van tervezve?
Nem kettőstömegűt vált ki egytomeguvel, hanem gyárilag úgy tervezték.David78:
pedig ezek makacs tények. Mondhatom máshogy is: 1.1-el nem megy, kicsi bele a motor.
Vezettem egy ilyet párszor cégest(pont ezzel a motorral), biztos elkerülnem, főleg ezzel a motorral.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz bitpork #132406 üzenetére
Hát az 1100-as fordulat fillér huncutkodás az nem én vagyok De egy rakat benzinesben is van már ahol azért kisebb a rezgés mint a dízelben (pl. kérdésem tárgya is benzines).
Csak van egy ellenérzésem a 400-500 ezerért cserélhető alkatrészekkel szemben, ha ne érzem őket feltétlenül szükségesnek (lásd benzines és kettőstömegű rezgés ellen). Pedig a benzint és a fenntartást is tudom fedezni, ha nagyon kell akkor egy kettőstömegűt is (kiváltás helyett...). Csak akkor már nem őszinte a mosolyom
-
#03969024
törölt tag
válasz bitpork #132406 üzenetére
Nem csak a spórolásról van szó. Én azért szeretem a dízelt, mert alacsony fordulatról húz, nem kell annyit kapcsolgatni. Ez inkább kényelem... No, bár még konkrét tapasztalatom nincs, de pont ezt öli meg a DMF. A rázás meg inkább alapjáraton jelentkezik, jó motornál alig. A cégesben van, majd meglátjuk...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen