Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz Declare #100542 üzenetére

    Azért gyanakszom a lekormolódásra, meg VGT szorulásra, mert ha nem ez lenne a baj, minden emelkedőn vészmódba dobná. Általában akkor szokott jelentkezni a hiba, amint bemelegedik a turbó és környezete. Maga a vákuum membrán is szorulhat(a turbón az a kis ufó ;] ) Ahogy melegszik egyre jobban szorul és ha megakad, nem tudja vezérelni a turbó nyomást. Leállítás után helyre áll, mert 1, kiveszi a vészprogramból, 2. amint leállítod elveszi a vákuumot a membrántól és a membrán rugója letolja teljesen zárt állásba a VGT lapátjait, amint beindítod, kinyitja a lapátokat, hogy alacsony fordulaton is kellően megforgassa a kipufogó gáz a turbina kerekét. Ahogy emeled a fordulatot, úgy zárja rá a VGT-t, hogy szinten tartsa a nyomást. Minden 0,2 barnal nagyobb eltérést(nem számít hogy kevesebb vagy több az elvárt nyomásnál) 4-5 mésodpercig tolerál a motorvezérlő. Ha tovább áll fenn a különbség, akkor vészmódba kapcsol.

Új hozzászólás Aktív témák