-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Declare #100542 üzenetére
Azért gyanakszom a lekormolódásra, meg VGT szorulásra, mert ha nem ez lenne a baj, minden emelkedőn vészmódba dobná. Általában akkor szokott jelentkezni a hiba, amint bemelegedik a turbó és környezete. Maga a vákuum membrán is szorulhat(a turbón az a kis ufó
) Ahogy melegszik egyre jobban szorul és ha megakad, nem tudja vezérelni a turbó nyomást. Leállítás után helyre áll, mert 1, kiveszi a vészprogramból, 2. amint leállítod elveszi a vákuumot a membrántól és a membrán rugója letolja teljesen zárt állásba a VGT lapátjait, amint beindítod, kinyitja a lapátokat, hogy alacsony fordulaton is kellően megforgassa a kipufogó gáz a turbina kerekét. Ahogy emeled a fordulatot, úgy zárja rá a VGT-t, hogy szinten tartsa a nyomást. Minden 0,2 barnal nagyobb eltérést(nem számít hogy kevesebb vagy több az elvárt nyomásnál) 4-5 mésodpercig tolerál a motorvezérlő. Ha tovább áll fenn a különbség, akkor vészmódba kapcsol.
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- EAFC 24
- Windows 10
- A csalók 40 milliárd dollárja nem ment át a Visán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vírusirtó topic
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Hivatalosan is beazonosította az egyes CPU-k stabilitási gondját az Intel
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen