- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Gmail
- Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
- DIGI kábel TV
- Súlyos sztrájkba futott a Samsung Indiában
- Linux kezdőknek
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Synology NAS
- AliExpress tapasztalatok
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #214929 üzenetére
Úgyis alkudnak ha nem ezért majd alkudnak másért. De nyilván ha van lóvéd jobbra/szebbre akkor érthető, hogy nem akarsz egy lelakottat venni csak azért mert olcsó.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz adalbert1 #214955 üzenetére
Akksinak nem tesz jót ha sokat áll a kocsi de ha heti 1x mész vele az bőven oké. Rövid távon 2-3 hét állás még belefér (Toyota 4 hét állás után vonja meg az akku garit) de rendszeresen necces. Autópálya nem a hibrid fő vadászterülete de élhető ha nem zavar, hogy még kb egy 1,5-ös Swift is lenyom.
Kitiltás: erre nem vennék mérget, jelenleg szmogriadókor a dízelhibridet sem lehet használni (pedig marginális a dízelhibridek száma itthon). Ne ez nem sok jót vetít előre...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz f4lcon #214969 üzenetére
Amúgy ezek többnyire nem is azért sietnek mert olyan nagy késésben van, hanem feszkó levezetésből. Anno céges kocsival kellett járnom akkor én sosem nyomultam, még akkor sem ha időre kellett menni és késésben voltam. Mégis odaértem mindig időben...
Ezzel a nyomulással max percek nyerhetőek cserébe balesetveszélyes és sokan annál inkább betartanak minél jobban nyomul az ember.Subaru is pontosra van kalibrálva, azzal is óvatosan kell menni mert az 50 az 50, a 150 is 150.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz nandow #214987 üzenetére
Régebben ez volt a mondás, ma már szofisztikáltaban fogalmaznak:
"A hibrid komponensek (nagyfeszültségű akkumulátor, nagyfeszültségű akkumulátor vezérlőegysége, hibrid központi vezérlőegység, hibrid inverter és konverter) esetében a garancia vonatkozik minden olyan meghibásodásra, amely normál üzemeltetési feltételek mellett következik be, és visszavezethető valamely alkatrész gyártási hibájára vagy szerelési hiányosságra."
Tehát ha nem használod és önkisülés miatt degradálódik az akksi akkor az nem garis probléma.#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #215001 üzenetére
Bőrt sem lehet akármivel letörölni, mert különben kiszárad és kirepedezik. Persze ha műbőr akkor viszont akár slaggal is moshatod csak arra meg pláne 2 perc alatt ráizzadsz vagy télen hozzáfagysz. Szóval ülés fűtés kell hozzá és nem árt a szellőztetés sem. Céges én nyáron úgy használtam, hogy egy strandtörcsit tettem magam alá mert 2 perc alatt ráizzadtam. Az ingem háta meg úgy nézett ki, mintha kb most vettem volna ki mosógépből.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #215001 üzenetére
Melyiket? Nagyon nem egy kategória a kettő. Ha belefér a keretbe a Mazda jobb de azért nagy menést ne várj tőle. Ha szeretsz sportosan vezetni és nem zavar az igénytelenebb beltér akkor az Octáv. Az ilyen autóházaknál nagy alku nincs de érdemes próbálkozni azért szolidan.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #215012 üzenetére
Jó a bőr, ápolni kell (az Ikea-s cucc kb a legjobb hozzá) és ennyi. Szöveten minden foltot hagy és magába is szívja, szóval max kárpit tisztítóval tudod eltüntetni. Szóval nem vetném el a bőrt.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #215016 üzenetére
Mazda jól megy de azért nem tépi le a fejed. Ezek a szívómotorok bőven nem tudják a névleges teljesítményüket (plusz a Mazda nem könnyű autó és automata ami plusz hajtási veszteséget generál), míg a turbók többnyire a névleges teljesítményük felet tudnak. Nyilván más a karaktere is egy szívónak. Szóval azért nem fogod az állad keresgélni.
De beszéljenek helyettem a számok: [link]#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #215020 üzenetére
Papíron annyit tud ez a Mazzag 6 mint Bubi és engem lenyom az 1,5 TSI, még ha nem is sokkal (élőben próbáltuk, nem fotelfizika). Mazzag egy kellemes utazós autó a Oktáv meg ezzel a motorral már sportos.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Paxker315 #215021 üzenetére
Volt kollégám is megíratta a 2.0 Mazda 6-ot, sokat javult a gázreakció ami számokban nem leírható de a vazetési élményhez sokat hozzá ad. A nyomaték is előbb jön meg nála azért plusz lovak is jöttek de nyilván egy szívómotor 3 literes űrtartalom alatt nem potens az az igazság.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #215023 üzenetére
Kérdés mire kell az autó. Nyilván ha time attack-re kell akkor a 2.0 tsi a nyerő, ha meg probléma menetes 5-8-10-15 évet akarsz csendben utazni akkor meg a Mazda.
Megy ez a Mazda is nem kell aggódni csak a 2.0 tsi egy ploccal fentebb van teljesítményben. Megbízhatóságban meg a Mazda.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #215032 üzenetére
Ezt csak megerősíteni tudom. Bubi is 2,5i igaz csak 170 ló de cserébe nem nehéz, 1390 kg. Na most ezzel a 125 lovas 1,4 tsi megvan de a 150 lovas 1,5 tsi már necces de inkább nincs meg mint igen. A TDI meg simán lenyom.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #215038 üzenetére
Édes gond valóban. Nekem most egy ilyen megbízható utazóautóm van és... UNCSI. Szóval én megvenném a 2.0 TSI-t. Nyilván majd többet kell rá költeni, már csak azért is mert ezek szeretik csipegetni az olajat de cserébe megy, olcsó az alkatrész hozzá és kb minden sarkon találsz hozzáértő szerelőt. Sok az aftermarket cucc hozzá (bámilyen autós kiegészítő).
Igaz haver már 2x cserélt lengéscsillapítót az Octávon nekem meg még mindig a gyári van a Subaruban (kb egyidősek, a futás is hasonló és kb ugyanazokon az utakon fut mert 2 faluval arrébb laknak tőlünk). Meg elköszönt már pár gyújtótrafója (nekem még a gyári). Utóbbi eset pont előttünk történt és én hívtam a trélert a kocsijához.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #215039 üzenetére
Ez abszolút így van. Amikor a vétel előtt a tesztkörön 4400 rpm-nél leugrottam a kuplungról aztán az awd miatt fogta magát és nyekkenés nélkül kilőtt ott helyben elmentem kb... de erre hányszor van szükség a hétköznapokban? Kb 0. Ellenben egy normális országúti előzéshez 3-asba vissza kell kapcsolni 5-ből és várni a lehetőséget, hogy kiugorhassak. Miközben meg üvölt a motor 4000+ rpm-en. Na itt a rugalmasságra/tarcsira viszont jóval gyakrabban lenne szükség...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #215043 üzenetére
Trafó az nem de a csillapító élettartama az viszont igen.
Valóban a kérdés az, hogy akarsz/mersz többet áldozni/kockáztatni a potensebb motorért vagy sem. Mondjuk ha éppen pl Trieszt külsőn a Lidl parkolóban nem indul be a kocsi, mert a gyújtótrafó bemattolt az necc. Bár hiába szívó ha külföld akkor is kötök assistance biztosítást. Egy defekttel még elbánok mert van pótkerekem de pl haver járt úgy, hogy autópályán elütött egy előtte átrepülő verebet ami kilyukasztotta a hűtőt és elfolyt a hűtővíz. Na az ilyen védhetetlen hiába van alattad a világ legmegbízhatóbb szívómotorja...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #215043 üzenetére
Proba ut kell. Volt olyan auto ami papiron jo lett volna de probakoron ugy kovalygott hogy azonnal offoltam a markat.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #215049 üzenetére
Nem tuti, csak amit én próbáltam azokon mind egyben állította a nyelvet (VAG autók).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz JackFeryll #215059 üzenetére
Akkor lesz korrekció lefelé, ha elfogy a fizetőképes kereslet.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #215060 üzenetére
Kínai Volvo, ezt gyorsan engedd el.
Skodát nézzétek meg, aztán írd meg mik a tapasztalatok.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #215068 üzenetére
Kíváncsi vagyok a Superbhez képest milyennek érzed majd minőségre a belteret.
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #215078 üzenetére
Most éppen erre vok ráállva: [link]
Octávből L&K-t kell nézni abban otthonosan éreznéd magad.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #215081 üzenetére
Ami ebben van az ok, a régebbi motorok (hajlamosak henger fejesedni) meg a kis ccm-esek a kényesek inkább. Meg sztem neked felesleges az AWD, nekem a telekre járás miatt lenne hasznos.
150 ló nem para, kell egy chip-elés és kész az erősebb autó.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #215118 üzenetére
Patent az a Skoda akkor. Megy az mint a kokainos medve.
Olajfogyi nem para, ha hetvegi auto indulas elott ranezel es kesz. Ha napi hasznalos akkor meg mondjuk tankolasonkent.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
- Nespresso VERTUO POP GCV2 EU kapszulás kávéfőző garis
- Újszerű! Gorenje MO17MW mikrohullámú sütő, 700W, mechanikus, 17 liter, fehér
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Russell Hobbs Desire 20366-56 gyümölcscentrifuga
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen