- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Java programozás
- Netflixesedik a YouTube, AI gyárt rá videót
- OpenMediaVault
- Hálózati / IP kamera
- Milyen program, ami...?
- Windows 11
- AliExpress tapasztalatok
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz bitpork #116316 üzenetére
Mindenki megtanulja a lecket, vagy masok törteneteiböl, vagy a sajatjabol. Hivök pedig mindig lesznek, igy a nepperek meg sokaig fognak jol elni a "megkimelt", "csak ennyi km van benne" autoikkal
(#116317) Bati0501 nem ertem pontosan ezt mire irod. A polo is lehet ceges auto siman, meg a passat is magan. Egyszerüen ha valaki vesz egy kombi autot, vagy egy C maxot, nehezebb elkepzelni, hogy evi 5-6k km megy vele es azert tartja fenn azt a kocsit. szvsz
-
Declare
őstag
válasz padi68 #116319 üzenetére
Evi 10-15 ezr km miert akarsz dizelt?
Turbo csere/felujitas, mindegyiknel sanszos a közeljövöben, azzal ilyen futasteljesitmeny mellett, elbukod azt a penzt, amit az üzemanyagon megsporolsz a következö 1-2-3 evben. Mas baja akkor ne legyen (izzito gyertya, magasnyomasu szivattyu, egr....)
mod: 1.6 benaya valoban nem tul nagy ehhez a kocsihoz
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz MunezXBK #116324 üzenetére
Egy 230-260k km es dizelnel azert lassuk be a turbo igenis fent van az esedekes problemak listajan. Ha valami nagyon ügyes, hozzaertö soför volt vegig, aki vigyazott ra, gndosan cserelte az olajat, akkor persze biztos elmehet 350k km t is....de azert nem ez az altalanos es a riziko megvan erösen szvsz
-
Declare
őstag
válasz MunezXBK #116328 üzenetére
ööööö... hat most akkor abban a ket hszben amit en irtam, emeld mar ki nekem legyszi, hogy hol irtam, hogy altalanos a turbo es többi cucc csereje. En konkretan neki, konkretan a leirt autokhoz irtam, hogy mi a velemenyem, amire erdemes meg gondolni. Csak egy tampont, csak egy plusz info, amit tovabbra is fenntartok az emlitett autoknal.
(#116330) tboy93 +1
(#116334) tresh ez jo....ezt a dumat en is atveszem
-
Declare
őstag
Azert a fapad 3 as e46 ülese, nem egy ortoped üles erre erdemes figyelni, hogy a sport verziot keresd belöle, combtamasszal, meg derektamasszal. Az mar ugy faja
(#116585) tboy93 Majd megtudod egyszer Viccet felreteve, persze van egy szerethetö karaktere a szivobenzinnek, de amiota nekünk is turbos autoink vannak en szivoba mar csak fogcsikorgatva ülnek at. Ahogy irtam is, az uj mazda 6 a hangjaval es a 2.0 szivo benya motorjaval (plusz az egesz kocsi design,minöseg stb-vel) tetszett, viszont a nyomatek az nagyon hianyzott. Ettöl függetlenül egy fullos mazda 6 hoz hozza tudnam magam szoktatni , de mondjuk 320i e46 ot mar nem vennek, pedig rajta volt a listan az is anno. A 325i e46 az azert valszeg mar jobb egy fokkal
-
Declare
őstag
válasz MunezXBK #116628 üzenetére
Ne kezdjük mar itt is...amikröl itt beszeltünk, 3 as bmw, vagy a tarsa az a4 audi az hol premium? közepkategorias autok, pontosabban felsö közep. Szvsz az a8 sem premium hanem felsö kategoria.
Alaparon eppen ezert manual klima jar, fapad ülessel es ohne könyöklö. Anno amikor csaladban ujonnan vettünk e46 ot, asszem 40k hufot kertek a közepsö kartamaszert
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz MunezXBK #116631 üzenetére
Jol latod a nep van megkeveredve, ezert tudja a nepper eladni otthon, feltupirozott arra a "premium" 3as bmw ket es ezert feszit benne olyan büszken es villog le mindenkit a tömött M7 esen a sok idiota a 10 eves 316i vel...hiszen neki ez jar, hiszen egy premiumban ül.
Nem en talaltam ki a kategoriat sem, nezz utanna neten itt a nemeteknel egy 3 as bmw az egy total atlag auto, semmi "premium" varazs nincs benne talan közepvezetöi szint alatti emberkeknek is osztogatjak cegautokent stb...
(#116633) footy na nem is mondtam marhasagot ezzel a közepvezetöi szint alatti dologgal
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Integrale #116639 üzenetére
Van ahol igy, van ahol ugy soroljak, mindenesetre, megegyezhetünk, hogy nem premium
(#116644) [rvilike] nem tervezek 316i -t venni , de nincs azzal baj, irtam en, hogy volt a csaladban es nem is volt rossz kocsi (bar azert vicces, hogy 5 ev alatt 2x nem isndult el reggel es trailer vitte szervizbe valami hiba miatt, pedig 5 evesen valami 70k km el lett eladva , de ez egy mas kerdes ). Ettöl függetlenül en nagyon szerettem vezetni es jo is volt....ha nem erted, mire irtam, amit irtam, sajna akkor ez van.
-
Declare
őstag
válasz tresh #116684 üzenetére
Haveromnak az van (3 vagy 4 eves 1.6 dizel kaskai). Ezzel heccel mindig, amikor nekem beindul a dpf regeneralas, hogy nahh, kell ez neked... neki nincs benne, de az euro4 plakett rajta van.
mod: marmint gyarilag nincs benne ujonan vette, ott el is mondtak neki
mod2: hat sracok nem tudom, akkor vegyetek fel a kapcsolatot a nemet nissan importörrel es a TÜV központtal, mert valaki teved
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tresh #116687 üzenetére
Erdekes na utannajarok ennek a dolognak es ha megtudom mi az igazsag leirom
Nem tudom milyen a jo vagy a rossz dpf regeneralas, de az biztos, hogy nekem valoban 17 litert eszik 100 on es utanna forr az auto....multkor pont vegzett mire hazaertem, mondom hurra....aztan amig bepakoltam hagytam a motort. Mire vegeztem, kb 5 perce allo motorral ment es meg mindig hütötte a venti es 93 fok volt a viz szoval benyomtam a fütest maxon es hagytam meg par percet, na ez igy segitett, aztan leallitottam, de meg igy kb 10 perc üresjarat utan is vagy negyed oraig hallottam, ahogy a lehülö fem pattog az udvaron...
eleg brutalis, de igy lehet hogy tenyleg kieg minden aminek ki kell[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz kovacsroli #116695 üzenetére
Van ilyen a csaladban.
Igazabol halal unalmas es a motor katasztrofalisan verszegeny es baromi sokat eszik (varosban 9-10 liter, de közuton is 8-9et megeszik...). A belsö müanyagok eleg gyenge minösegüek (ujonan lett veve, 5 ev körül van), az ablakemelö körüli müanyagokon latszik azert a hasznalat rendesen.
Egyebkent semmi baj nincs vele, teszi a dolgat, semmi hiba, meg ugye volvo, biztonsag es hasonlok.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz kovacsroli #116699 üzenetére
2.0, 2.4, T5
2.0 sok fut gaz kombinacioval, ugy a fogyi is egesz jo lehet.
Amugy nem lebeszelö jellegü akart lenni a hsz-em, mert nem lehet mondani, hogy rossz auto lenne. Belseje nekem ezzel a lebegö közepkonzollal a mai napig gagyi hatasu a volvonal. Dinamikaban igen gyenge, viszont eleg problemamentes, kenyelmes, jo a vezetö pozicio, biztonsagos.
Amugy en is inkabb a vele egyidös s60 akat neznem. Szerintem designban, minösegben siman megallja a helyet ma is. Az utod s60 nal nekem sokkal jobban tetszik. Mondjuk azert abba egy dizel moci passzol, mondjuk a d5
-
Declare
őstag
válasz kovacsroli #116705 üzenetére
ez könnyen elkepzelhetö. Azert a Magyar hasznaltauto piac az nem oriasi, plane nem erösebb benzines volvokbol
-
Declare
őstag
válasz LuckyL #116711 üzenetére
Azt esetleg még el tudom képzelni, hogy a motor eu-s besorolasa (euroI-euroVI ) nem egyezik meg ezzel nemet rendszerben müködö umweltplakettel 100% osan Elvileg ugye van EURO V meg VI motor is, de plakettböl csak EURO 4 a max.
Szoval lehet, hogy a kettö rendszer csak szoros kapcsolatban all, de az umweltplakettnek a besorolasi haterertekei nem fedik 100%-osan az EU motor emisszios besorolasait passz. Az biztos, hogy zöld umweltplakettet, amivel bemehetsz minden nemet varos, minden zonajaba, azok kaphatnak, akik a tablazatban vannak.
-
Declare
őstag
válasz bitpork #116716 üzenetére
Szvsz a dolog megfejtve
(#116715) tresh ugyan azt irta, amire en is gondoltam. A Nemet umweltplakettes matricak rendszere a nemeteknel ugy van, ahogy linkeltem, azon a weblapon. Mindegyikhez tartozik kibocsatasi haterertek. A TÜV lemeri mennyi jön ki a kipufogobol es az alapjan ranyomja a matricat.
A masik rendszer az EU közös szabalyzasa, ami alapjan besoroljak a motorokat euro I-VI ba. Kb hasonloak az ertekek, de nem egyezik a kettö.
Azaz egy a gyarto altal EU s szabaly alapjan besorolt euro IV es motor siman lehet mondjuk a nemet umweltplakettes matricas rendszer szerint csak euro3 kategorias sarga matricas....es forditva ha jol latom most a dolgokat
-
Declare
őstag
válasz Satan_Claus #116718 üzenetére
Klassz, hogy igy együtt elsz a beszelgetessel
de akkor megegyszer
azaz:
- piros, sarga, zöld lehet a matrica
-nem függ a reszecskeszürötöl
- 1-4 ig van a rendszer. Matrica 2,3 vagy 4 lehet[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Satan_Claus #116720 üzenetére
Nem.
(#116718) Satan_Claus:
A németek az Euro 1-6 rendszer szerint osztják a matricákat.
Nem. ANemetek 1-4 ig osztjak a matricat (pontosabban 2-4 ig, 1es matrica nincs)
Ha te rakatsz bele utólag Részecskeszűrőt, és csináltatsz egy új AU-t, besorolják az autót magasabb osztályba, a lényeg a részecskeszűrőn van. Euro 4-ben ugye már kötelező a DFP.
Nem. Nem függ a reszecskeszürötöl a besorolas. Lenyegtelen, hogy van e benne, csak a kibocsatasi ertek a lenyeg. Ott vannak a hatarertekek a reszecskeszürö nelküli dizelekre is az euro4 nel is.
Ha ugye a inkelt weblap adatai helyesek, de elegge ugy tünik, nem egy kamu oldal
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz bitpork #117026 üzenetére
En is jelentkezem, a szüleimmel együtt Mindennapi futkosas, parkolas, varosi jöves menes mellett az a nehany alkalom, amikor együtt indul az egesz bagazs valahova egy tetöböxal siman megoldhato, mindenfele nagyobb nehezseg nelkül. A hely limitalt, de nekünk nem gond.
Nekem sem kellene nagyobb auto, mint az astra per pill
-
Declare
őstag
Olvastataok? [link]
Skoda octavia 1.2 tsi, hasznaltan, ceges flottaautokent. Bomba vetel, hisz ceges, tehat biztosan be volt tartva a kötelezö markaszerviz .....haaat nem tudom ki mit lat ceges autohasznalat fronton, de az en tapasztalatom, hogy meg igenytelenebbül es hanyagul hasznalja a nagytöbbseg a ceges autojat, mint a asjatjat....es a sajatjat se tudja, hogy kell normalisan, ovni
-
Declare
őstag
Nem tudok meglepödni azon, amit irtal....de azert durva
Azzal egyetertek persze, hogy biztosan van jo allapotu ceges auto....de a nagy altalanossag az szerintem nem az sajnos. En a környezetemben nem latok olyan ceges autot, amelyiket elfogadnam. Pedig nem tanulatlan, buta emberek hasznaljak, viszont ezekkel a dolgokkal, amikröl szoktunk beszelgetni, hogy turbo, kettöstömegü, nem 1000 fordulaton megyünk vele, nem pörgetjük hidegen....nem foglalkoznak. Meg hat ugye van a masik kategoria, a "nem az enyem, ennek mind1", a sajatommal nem indulok csikorgo kerekekkel, nem padlozgatom, mert sokat fogyaszt. Ez az 1.0 turbo motor meg jol huz a focusba, nem en tankolom, hat csak ugy jarok vele, hogy lepegetem.
-
Declare
őstag
válasz Vesztor87 #117128 üzenetére
A 2,0-ás TFSI Octaviakkal anno a nyertes 4,1-et etetett, szal semmi se lehetetlen.
Ez igazan remek....a nemet-cseh hataron a palyan van egy kb 5-6km es szakasz, ahol 100as korlat van es azt lehet is tartani motorfekkel....szoval en meg tudok 100km/h atlaggal közlekedni 0l/100km fogyival brutal ez az 1.7 cdti szerintem nyertem
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Vesztor87 #117132 üzenetére
Semmi ertelme szvsz ezeknek a dolgoknak. Az ilyen egyszer tankolok, megyek nehanyszaz km-t, majd elosztom a ket szamot es kijelentem, hogy 5,3433 l/100km a fogyi ez ertelmetlen. Nem tudod mennyi volt a tankba, amikor tankoltal, ezert nem tudod azt sem kiszamolni pontosan, mennyit fogyasztottal. Vegyel 10k km fogyi atlagot alapul es akkor ugy van ertelme irogatni. Nekem igy van 6,1l/100
Nyilvan lehet jarni ilyen 5 literes, meg 4,8 as fogyasztasokkal....es igen altalaban az ignisek/loganak es swiftek jatszak ezt elöszeretettel.....a sor elejen....es kivanja pokolba a mögötte kigyozo sor öket. Dinamikusan ezek az ertekek nem autozhatoak ki.
A tipikus varostabla vege es 6 perc alatt gyorsul 50-90 tempora....meg varostabla elött 2km rel mar motorfekkel lassul 40 re......biztos nagyon jo erzes, hogy megsporol 2 dl üzemanyagot, de aki meg haladna a dolgara es nem az autoban akarja eltölteni az idejet azt meg baromira idegesiti es feltartja, ha nem lehet epp megelözni.
Termeszetesen, ha nem inged, ne vedd magadra, ha igen, akkor vedd keresnek is (mert ismerös körben is egyöntetü ebben a velemeny, hogy iszonyuan idegesit masokat is) es akkor kiserletezz a rekord fogyival, amikor epp nem jönnek mögötted
(#117135) DeFranco nem ezt irtam de vajon miert van altalaban egy kigyozo sor elejen egy swift/logan/ignis? Mert össze kell hozni a 4,8 as atlagot.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz !Overdose! #117136 üzenetére
Tipikus. Rengetegszer van ez, hogy latni elöre, hogy egy nyomorult szedeleg elöl 6-7 autora, elötte senki. Elözni nem lehet, vagy ha lehet is sokan nem tudnak/mernek...stb...
(#117138) [rvilike] egy egesz komoly összeget mernek feltenni fogadasbol, hogy mögötted haladva meg nem kaptam agyverzest soha
(#117139) roberto211 te olvastad is, mire reagaltam, vagy csak ugy megint irtal valamit?
-
Declare
őstag
válasz deicide #117146 üzenetére
es mi az az ütközesig? En tankoltam mar ugy egy kattanasig, hogy 3/4 fölött volt valamivel a mutato, meg ugyis, hogy kifolyt a dizel...(jo ez utobbi valszeg extrem eset, mert melletem epp befejezete a tankolast egy kamion az 1m atmeröjü slaggal es asszem kapot egy löketet a rendszer, mert meg is mozdult a kezembe a tankolo csö , de akkor is a lenyeg, hogy nem tudsz egyforman tankolni). Szoval szvsz egy-egy tankolas eredmenyet max egeszre van ertelme kerekiteni, nem tizedesre.
(#117175) stickermajom 1.7cdti J astra? Nem erögep, de az 1.6 dizel golfnal nem hiszem, hogy roszabb es az a motor eleg problemamentes is.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz footy #117203 üzenetére
az 1.7 cdi regi es öreg es traktoros, de en rosszat nem olvastam rola es en sem tudok mondani. Pont ellenkezöleg.
Hogy 1 literrel többet eszik e, mint az 1.6 tdi azt nem tudom, szerintem azert ez tulzas, de az 1.6 tdi nel viszont a turbo gyenge pont es hajlamos kifeküdni en ugy tudom. Szoval akkor mar inkabb fogyasszon egy picit többet 200kg kb amugy ha jol tudom a J astra tulsulya, ami teny, hogy nem keves (viszont 110 vagy 130 loerös a motor, a golfe meg 105, szoval menetdinamikaban, nem igen lehet különbseg szvsz)
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz footy #117239 üzenetére
Nekem ugye H astra van a 110 lovas 1.7 cdti vel. Atlag fogyim 6,1 l/100 nekem is , illetve az is total igaz, hogy 2000 alatt eleg halott , meg lefullasztani sem kell nagy tehetseg. Ugyanakkor ezek azert viszonylag gyorsan megszokhatok szvsz.
Mintha pont itt olvastam volna, hogy az 1.6 tdinel a turbo 1xx k km körül szeret elfaradnieleg gyakran, de nem vagyok benne biztos. A masik, meg haverom octaviaja (1.6 tdi) is 90k km körül volt a turboval valami es a szerviz lehuzott 80k hufot. Nem egy nagy auto magus, ugyhogy ennyit tudott csak mondani, meg ceges kocsi, ceges szerviz, szoval azt is el tudom kepzelni, hogy szimplan lehuzas.
Viszont most mar erdekel, mert eleg elterjedt egy motorEllenben az 1.7 cdti motorrol en inkabb mindig azt olvastam, hogy nagyon strapabiro, ami ahsznaltautonal nem hatrany
-
Declare
őstag
válasz lama_lamm #117310 üzenetére
2011 es 1.2 tsi tenyleg nem az ajanlott szeria, plussz nekem az a jetta minösegben visszalepes feeling is a borahoz kepest (anno neztük, amikor a borankat akartuk cserelni) mod: hmm akkor, ahogy Qru irta, 2011 töl mar a javitott valtozat van. En azt hittem az meg a "gazos korszak"
Astra H 1.6 3M hufert? Az azert tulzas egy pöttyet Amugy ezzel melle nagyon nem foghatsz, kicsit nehez, kicsit unalmas auto, de az 1.6 motor igenytelen, nem igen vannak hibai, egy kis olajat eszik, de nem veszes.
Saab tol en tartanek, pont a szerviz, miatt, de lehet rosszul latom.
Mennyit mesz egy evben? Hol hasznalod a kocsit? (jobbara varos, palya...)
Ha birod a saabokat, nezd meg a volvot is. 2008 körüli S60? D5 dizel motor 5 henger, erös, jol fogyaszt, nem promblemas különösebben....de dizel. Akkor erdemes ilyet venni, ha azert mesz is vele legalabb egy 10-15 ezret evente es nem varosban forgolodsz.
[ Szerkesztve ]
-
-
Declare
őstag
válasz lama_lamm #117323 üzenetére
Akkor valoban inkabb a enzines vonalon nezelödj. Ettöl meg az S60 szobajöhet, van az benzin motorral is mondjuk nyilvan picit többet fog enni.
Astra H 1.6 al jarnal talan a legolcsobban minden szempontbol. Nem egy erögep, de mindennapra elegendö, ha az igenyeidnek megfelel. Nincs benne turbo, kettöstömegü....semmi. Olcso, olcson fenntarthato.
Esetleg egy mazda 6, a 2 literes benzin motorral? Itt is es neten is sokan dicserik es meg vannak vele elegedve
(#117325) runner 125 hangja attol meg nem lehetne mas nem? azert abban a kasztniban az a d5 eleg jol teljesithet
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Remekelek28 #117538 üzenetére
Nem a hepehupas uttal van a baj, vagy a benzn minöseggel, vagy az alkatresszel. Azt egy ceges kocsi megkapja, a gond a hasznalattal van. En is azt tapasztalom, hogy egy ceges autot sokkal nagyobb esellyel fog nem törödöm modon hasznalni meg az is, aki a sajatjat jobban ovja. Aztan van persze az a fajta, akit nem erdekel, fogalma nincs rola, nem nez utanna, hajtja, tapossa, tiporja, mert az auto arra van, hogy A-B be elvigyen, azt kesz. Ha sajatja, ha nem.
(#117537) DeFranco . Mondjuk a nemetes hasonlatot nem igazan ertem. Egy nemetnek semmivvel nem elrasztobb a nemet szerviz, mint a Magyarnak a Magyar. Te sem azt nezed otthon, hogy hu milyen draga az olajcsere, bezzeg ukrajnaban/romaniaban/etiopiaban mennyivel olcsobb Neked a Magyar arak a normalisak, azzal kalkulalsz, a nemet meg a nemettel.
-
Declare
őstag
válasz DeFranco #117545 üzenetére
Persze, csak azt mondom, attol meg, hogy nemetorszagban dragabb a szerviz az nem befolyasolja ezt a dolgot. Ugyan ugy megvan az az ember, aki elolvassa, hogy indulas elött kiengedem a kezifeket, majd gazt adok es ennyi, meg aki utannajar a dolgoknak es azt mondja, hogy aha, oke 30k nal sürübben cserelem az olajat, mert az jot tesz a motornak es hidegen nem taposom tövig a jobb szelsö pedalt....stb.
Kar, hogy a fedelzeti comp. nem ment telemetriai adatokat hogy megkönnyitene a hasznaltauto vasarlast
-
Declare
őstag
válasz DeFranco #117547 üzenetére
En ugy ertettem, azt irtad, hogy a nemet autoknal az egy hatrany lehet, hogy draga a szerviz, ezert esetleg még kevesebb hajlandosaggal viszi valaki el az autojat. (ha nem jol ertettem, akkor nem szoltam )
Erre irtam, hogy ez nem befolyasolo tenyezö, mert otthon Te sem azon gondolkozol, hogy huu bazz de draga a szerviz, hisz ukrajnaban, biztos olcsobb. Neked otthon egy olajcsere 15k huf, azzal kalkulalsz, ez a normalis, ennyi....itt kint meg 100euro, ezzel kalkulal, ez a normalis (most a szamokkal csak hasamra csaptam).Söt ha igy nezük, akkor arányaiban egy atlag eletszinvonalon elö nemet embernek egy olajcsere sokkal kisebb megterhelest kell, hogy jelentsen, mint otthon egy atlag eletszinvonalon elönek szvsz.
-
Declare
őstag
válasz DeFranco #117551 üzenetére
Picit lehet elbeszeltünk akkor egymas mellett
(#117552) [rvilike] ez nagyon igy van szerinem is Mindenki a nagy csoda kulcsat keresi, pedig -ahogy elcsepelt közmondasokban is van- tenyleg az aprosagokban van a dolog nyitja, ahogy irtad is. Pici mosoly, picit kedvesebb/jobbszandeku hozza allas a dolgokhoz/masik emberhez....es a sok picit összeadodik es lesz egy egeszen erezhetö valami. Nyilvan ehez kell az is, hogy a politika nem csak a lehuzasrol szol, hagyjak elni az embereket, illetve a befizetett ado utan kapsz szolgaltatast....nem tudom melyiknek kellene otthon elöbb valtozni...tyuk/tojas szindroma.
(#117553) tboy93 esö elött ugyanugy sorbanallas van az automoso elött, mint napsütesben pedig egy egesz alap mosas is (egy textil mosoban) 12 euro....egy kis wax aztan mar 15 euro ...automso halozatot akarok kiepeiteni, de asszem a törökök mar beelöztek
Amugy szerintem, egy ilyen 2-3 eves 60-100-130k futasteljesitmenyü autot eri meg a legjobban megvenni. Ott valszeg 1 tulaj volt még, igy a km realis/lekövethetö. 2-3-4 olajcsere 30k km-enkent, nagy bajt nem okozhat, ha az ember vasarlas utan raall a 10-15ks periodusra. Egy dizelnel, jol meg kell nezetni a valtot/dpf et/kettöstömegüt/turbot, ezekre költenei esetleg 1-200 ezeret es utanna jo esellyel szerintem lehet az embernek egy ujabb 5+evig/100+k km ig egy egesz jo, gondtalan kocsija. nem?
Multkor a golf7 el neztem meg csak ugy justforfun. 2013as 80k km körüli golf, highline felszereltseg, 2.0 tdi vel 17k euro körül megy. Ugyanez összekonfiguralva 30k euro. Jo abbol mondjuk adjanak egy 10% kedvezmenyt, ugy is 27k euro körül van. Azert ha az ember atnezeti, nem hiszem, hogy 10k eurot barmin is el lehetne bukni es azert az nem kis penz. Az elsö puki ára
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Elektrosokk #117614 üzenetére
meg joooo Regi vagy uj? Amugy ha jol tudom a mostani facelift az utolso huzas es a bmw befejezi az 1-es sorozatot. Ezzel a legujabb rancfelvarrassal, nekem eddig a leginkabb tetszetös az 1-es
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
ahhaaa, na az finom Van egy dortmundi csavo, aki autos videokat csinal youtube ra, de ilyen fel profi szinten. Jobbara fullos verdakkal foglalkozik csak (RS3 audi, R8, M bmw....m4 es bmw yenge volt neki gyarilag ezert tolt ra egy kis tunigont, ami kipörgött a meröpadon )....na pl ö is baromira elvezkedett az M1 el, pedig mondom nem kis kaliberü autokhoz viszonyit (jo ugye az m1 combosabb, de az az 130i is gyönyörü lehet )
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Java programozás
- Netflixesedik a YouTube, AI gyárt rá videót
- E-roller topik
- Autós topik
- Sorozatok
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen