- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Synology NAS
- DIGI internet
- PHP programozás
- Invitel (TV, internet, telefon)
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Én nem arról beszélek h mennyibe kerül! Ezért nem prémium kategória nekem pölö a phantom meg merci meg miegymás. Mert leszarom, akinek ez kell fizesse meg. de az hogy egy név miatt lehessen ide sorolni vmit...hát nemtom.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
DeFranco
nagyúr
Nem a szivesség, vagy az akár pénzben mért segítségre értettem, hanem a bizalomra.
Elég hülyén is néznék ki a 32 éves kopaszodó fejemmel, ha nekiállnék kopaszmercis biznic iz biznict játszani a haverjaimmal, hogy tőlem ne kérjenek segítséget, mindennek ára van, annak is ha beugrok hazafelé a boltba felvenni nekik valami árut. . Volt ilyen haverom. Volt.
De (és főleg ekkora tételnél) nem szabad bízni senkiben. Van, akiben meg lehetne de nem szabad, el kell felejteni, annyira kell elővigyázatosnak lenni, mintha nem ismernéd, pont a barátság érdekében. Hogy megmaradjon.
Egy autónál úgy is kijön 100 hiba utólag, amit a legjobb szándékkal is elfelejtett az eladó, vagy fel sem tűnt neki, vagy tényleg utólag következett be, vagy nem is hiba, csak parázol. Ha az az alaphang, hogy te alaposan átnézted, mint egy idegennél, akkor fejben is könnyebb feldolgozni, míg ha vakon megveszed, mert jóbarát, akkor a jó édes anyját fogod szidni hónapokig mert átb*szott. Ilyen az emberi jellem, ez egy gyengeség, de számolni kell vele.
Segíteni kell, önzetlennek kell lenni, de bízni csak feltételesen szabad. Így értettem.
-
-
Qru
MODERÁTOR
Én nem reszkíroznám meg a dízlet alapból de mivel sokat mennél vele (München nem a szomszádban van) inkább 330d felé hajlok.
Érdemes alaposan átvizsáltatni (független szakival) és legyen a zsebben kb 4-500k, ha bedöglik vmi (pl kettőstömegű lendkerék amire nem ok a gari mert ugye kopó alkatrésznek számít (nézd meg emnyibe kerül hozzá )) akkor meg tudd csináltatni mert az udvaron csirkétnevelni benne... na ahhoz kicsit drága.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
a_tesz
Korrektor
Télen bele fogsz fagyni a dízelbe, még ülésfűtéssel is, bár ennyi alatt a benzines sem biztos, hogy bemelegszik rendesen, ha az a 10 km 2 x 5. Mellesleg E46? E90? A 330d mikori? Csak mert a 2004-2007 közötti széria nem sikerült valami jól...
Szerk: Sportülést viszonylag könnyen bontózol bele, a xenon macerás, ha fontos, bár az E46 lámpája alapból sem rossz szerintem.
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Laraxior
titán
Hát télen nem lesz meleged egyikben sem az is biztos. Talán a benzines olyan 1-2km után már fúj valami meleg levegőt, de azért úgy öltözz, mintha gyalog mennél
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
neduddki
nagyúr
HI!
csemmeg a tavot eddi gmeg nemaszontad, ugyis bicikle/robogo/motor jobb idoben fe;lcsd a dizelt!
udv
neduddki
mod: SLYM: micsinyata a bimmerel?
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Qru
MODERÁTOR
Km nem számít, bár ott nem tekergetik (annyira) de akkor is örökérvényű, hogy állapotot veszel nem km óra állást.
Mivel így kb lutri a dolog inkább a benyós felé húz a szívem nekem is. Nem akarok turkálni a zsebedben de ha kint melózol gondolom nem vág földhöz ha kicsitt többet kell tankolnod (bár tudom ott sincs klbászból a kerítés).
Szóval a biztosabb szívás elkerülése érdekében +1 szavazat a 325xi-re.
#nincsbennetarcsi
-
-
a_tesz
Korrektor
Én a helyedben erre vennék egy valami nagyon kis köbcentis nagyon könnyű benzines autót. Nekem az 1.3 régi Swift hasonló távon használva alig melegszik be rendesen, főleg hűvösebb időben, sajnálom is rendesen használni. Arra az évi 10 alkalomra hazajönni meg bérautó. Biztos nem lenne szívem ilyen használattal kinyírni egy bömbit, de persze nem vagyunk egyformák
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
neduddki
nagyúr
HI!
es a dizel fojjamtos hideg uzeme miatt egy vagyont kotesz a talontartasra
udv
neduddki
mod: a_tesznek: majdnem igaza van,munkabajarnikell gy ijjen szar, me megos csak egszer fijatal a Mate:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
-
Xero
nagyúr
Németország vagy Franciaország, de magyar rendszám lesz rajta.
Elég kusza a dolog még az én fejemben is, de adtam magamnak fél évet a végleges döntésig. Addig vadászhatok.
(#44180) bandus: Autoscouton 1-2db olyan szokott lenni, ami megfelel. Ilyen cudar elvárásaim vannak: Kupé, legalább 200le dízel, sportülés (az alap E90 üléseket nem szeretem), 17.5e€-ba férjen bele.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Nagy átlagban 2.5L eltérés van fogyasztásban. Évi 30-35e km-t tippelek ami várható lesz. Itt azért elég jelentős az előny.
(#44190) Lalll: Őszintén? Kívülről tetszik, de belül nem fog meg. Cimborám céges autója is egy 2.0 tdi dsg Octavia. Tényleg egész jól megy és szép is, de belül nekem nem adja azt az akarom érzést.
[ Szerkesztve ]
-
Typhoon47
őstag
hivatalos márkakereskedői gari arra van amit a szakszervíz elismer garis hibának. többnyire a komolyabb hibák jóval gari időn kívül jönnek(bár én az amcsi fórumokat olvasgatom, meg indexes magyarokat, németet nem). de ha ez nincs attól függetlenül még lehet valós km. ráadásul szerintem ott magánszemély nem nagyon tekerget, ha meg mégis ki lehet olvastatni a bc-t, van rá pár megoldás/progi ami mindent kiszed, elég nehéz már az újabb típusokat tekergetni.
de, ha úgy érted, hogy a nagy távolságok miatt körülményes keresgetni akkor megértem. de ezektől függetlenül, a padló vannak az árak. persze nem véletlenül..
"Education is important but big biceps are importanter"
-
-
Xero
nagyúr
Jól elültetted a bogarat a fülemben. Gondolkoztam, hogy ok évente mondjuk 700-1000€ az üzemanyag plusz költsége a benzinesnek, viszont a szervíz költség kb 15-20%-al alacsonyabb talán. A másik, hogy én mindig is benzines párti voltam és itt szöget ütött a fejembe: Trombitáló sor hatot akarok hallgatni az elkövetkező években kőkemény pénzekért, vagy süvítő gázolajasat?
Egy szó mint száz megint visszatértem az E90 vonalra és elkezdtem 325i-ket nézni. A kupé feltételt inkább kukáztam. Annyit nem ér, illetve nem engedhetem meg magamnak.
Egy kis barátságos lista már össze is állt azokból, ami talán szóba kerülhet:
Hiányzik a navi és eléggé szétültnek tűnik.
Nem tudok belekötni.
Ebbe sem.
Szintén.
Ugyan az.
Még mindig.
Ha nem lenne az az M3-as szőnyeg, akkor instant szerelem lenne. Meg ennyiért már a 140e km is zavar kicsit.
Nincs navi és drága is, de ez van leginkább egyben és nyilván ez a legfrissebb.Szóval nehéz ügy.
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
H!I
ertem en hogy kell az ego ala, meg mene, ha van, de azert valjuk azer be normalsian otopajjazni meg a 143lo/300Nm is tok korrekt meg megpakolva is
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Typhoon47
őstag
továbbra sem értem. 0-100 ugyanaz, még annál is. utána meg pályára fel 140, tempomat on, azt cső. "pálya ragadozó" szerepre meg ott az n54 ha tényleg az kell. azt értsétek meg, hogy kétféle autó van: a szobor és a használós. neki nem szobor kell.
na neduddki-nál a pont. +1
[ Szerkesztve ]
"Education is important but big biceps are importanter"
-
neduddki
nagyúr
HI!
nem ezt modtam es ne gondold krress mogottes tartalmat aszontam hogy a 18d is tokeeltes ha a funkciot nezzuk kesz es en is ugy tekintem ennyi a valasz a felvetsre: "Persze, teljesen egyetertek."
az hogy vki octavia hejejt bmw-t vesz megertem en se accentet vettem 4 evel fiatalbban 300-400k ocsobban a civic hejjet
moidtam enNked hogy ne azt akrd ? igen modntam de annak muszaki oka votudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Typhoon47
őstag
-
Xero
nagyúr
Megfogtad a lényeget.
Mivel úgy alakult, hogy belefér és szükséges is, így három alapvető feltételem van:
1. Legyen kényelmes hosszú utakon.
2. Legyen benne bőven erő.
3. Szeressem.Ha az lenne a célom, hogy minél inkább költséghatékonyabb legyek, akkor vennék mondjuk egy 307-est 1.6HDi-vel és jónapot. A 130-at ez is vidáman tartja pár deciből.
Ezzel szemben a dízel mint alternatíva nálam igazán csak azért került a képbe, mert első körben nem igazán találtam nekem megfelelő E90-et a költséglimiten belül. Akkor bevillant a 407 coupe (mert ugye itt még feltétel volt a fejemben a kupéság), ami pedig a 3.0 V6 HDi-vel a legjobb. Majd ennek mentén elgondolkoztam, hogy ilyen futás mellett még talán indokolt is lenne a dolog.
Tehát a lényeg az, hogy nem feltétlenül akarom a kúton összespórolni a családi ezüstre valót, de jó dolog racionálisan gondolkozni.
Ezeken túl, ahogy már sokszor leírtam, alapvetően megrögzött benzin párti vagyok, annak minden hátrányával és előnyével együtt. Amikor ismét képbe került az E90 325i mint lehetőségek, akkor kiszámoltam, hogy mennyi az annyi üzemanyagban és úgy gondoltam ez még belefér.
(#44368) Typhoon47: Szerinted jó pár év 206-osozás után nem lesz elég nagy?
Hátul egyébként valóban piszok szűk, de oda max a táskámat fogom bedobni.szerk: Az pedig lemaradt, hogy régi vágyam egy hátul kaparós, vagy legalább egy négy kerekes autó. Ha itt valaki visszanézi a commentjeimet és megkeresi azt az 1-2 alkalmat amikor már felugrott az ötlet, akkor láthatja, hogy hátul kaparós gépeket néztem. Most jutottam el oda, hogy már racionálisan meg is tudom indokolni a váltás szükségességét.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Pontosan. Szerintem már írtam is, de a sorhat trombitálásba szerelmes vagyok. Azért az nagyon sok plusz litert meg tud indokolni.
Amikor először mondtad, hogy nézzek jobban körül, akkor hallgattam meg pár videot és gondoltam vissza a már hallott sor hatokra. Na azzal meg is volt pecsételve a sorsom.Hülyén hangzik, de ez a szeretem-nem szeretem dolog nálam elég fontos tényező. A mostani kis 206-ost már a vásárlása napjától imádtam, ahogy kigurult a szalonból. Ennek megfelelően megbecsültem és szerettem/szeretem. Így hajlandó vagyok elnézni neki, hogy gyengébb, nem olyan jól felszerelt.
Ha egy hasonló kivitelű Fabia lenne a hátsóm alatt, akkor már közel sem így éreznék az autó iránt és nem lenne jó érzés beleülni nap mint nap.Nehéz ezt megmagyarázni, de szerintem ez a lényege. Ha pedig ennyi pénzt kiadok, akkor nem lenne hátrány, ha ez az érzés hatványozottan megmaradna.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
miért? mert megteheted. ezért, ilyen egyszerű. mert nem vagy rákényszerítve, hogy egy dízelben kelljen utaznod, főleg nem a legjobb ár/értzék arányúban, ami francia autók esetén különösen viccesnek gondolok..
azért akar ő is egy sor6 benzinest, mert autót akar, élvezni akarja és mert van rá pénze. és ne hasonlítsunk már egy bmw futóművet, kormányzást, motort egy francia autóhoz vagy skodákhoz, nem egy kategória. hol itt a baj? sehol. törekszik a jobbra, a többre, tesz érte és megteheti. ez a dolgok rendje. bárcsak sokkal többen engedhetnék meg ezt maguknak.
és jól látod, aki meg csak a zsebét nézi, járjon dízel mondeókkal meg passátokkal meg superbekkel. nem ugyanaz a gondolkodás, nem ugyanaz a réteg.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Xero
nagyúr
Két dolog:
1 - A sportülés gondod itt meg is oldódott akkor. Kinek a papop kinek a papnét szavazza meg az asszony.
2 - Azért az xdrive-ot kalkuláld bele a képletbe. Egyrészt máshogy is mozog az autó (bár én csak nagytestűben próbáltam), másrészt pedig ott a plusz súly a hajtáslánc miatt. Ez a súly ugye a nagy dízelség miatt is jelentkezik. Szóval halmozottan hátrányos.Kíváncsi vagyok a benzinesről mi lesz a verdict, meg a hétfőiről is.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Mivel egyiket se vezettem még sosenem, csak halkan kérdezem, a 170 lóerő helyett 231 egy nehezebb autóban.. mégis milyen hatalmas különbséget vártál? Amúgy 350 helyett 500 Nm, meg 8 és fél mp helyett 6 és fél a 0-100... szerintem attól függetlenül, milyen az előadásmód, meg milyennek érződik (elhiszem neked, hogy nem érződik annyival erősebbnek), azért ez jelentős különbség Amire meg az ember azt mondja hogy hű meg ha, sztem az meg 3-400< le meg 4-5 mp-es 0-100...
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Melyik tápegységet vegyem?
- PlayStation 5
- World of Tanks - MMO
- Wuthering Waves
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ZIDOO médialejátszók
- Horgász topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs