Hirdetés
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #185926 üzenetére
Konkrét példány ami nekem van az végig vezetett összes számlája megvan. Ez eléggé jó így nekem
Sajnos a 20-30k km csereperiódus a flottakezelő miatt van. De van kis remény az alagút végén, mert gyakorlatilag ennyi km-t csak autópályán lehet beletenni. Úgy meg talán jobban viseli az olaj.Amúgy a linkelt példány még akár jó is lehet, de az egész hirdetés gány. Ha lenne egy jó autóm amit a hirdetés feltételez legalább lemosnám, nem egy bokorba beleparkolva fényképezni le. Ilyenkor mindig az van bennem ha egy legalább 5 perces mosásra nem képes valaki, meg normális hirdetésre akkor milyen lehet az autó karbantartása. Ingyen adja a HAHU a dokumentumkezelőt, de nem képesek vele élni.
Ami tény, hogy ennyiért simán vehető lenne a kocsi egy hibakód olvasás és átvizsgálás után. 90k egy dióhéj Barcsiknál.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Ádám16 #185928 üzenetére
Ha gyártókon múlna akkor 5000 km-es lenne a csereperiódus. De el kell nyújtani ezeket a környezetvédelmi előírások miatt. Mellesleg az így elnyújtott cserék miatt kieső szervizpénzek is visszajönnek, mert hamarabb halnak a kocsik.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Sidorovich #185945 üzenetére
Priust nagyon támogatom. A legmegbízhatóbb autó és a váltója legendásan soha el nem romló. Ez nem mondható el a powershiftről.
A probléma az, hogy ennyiért nem igazán fogsz kapni jó P3-at. De érdemes nézelődni az FB csoportban ott néha felbukkan jó példányok amik ki sem kerülnek hahura. Ha mégsem a toyotát választanád, akkor legyen még tartalék a zsebedben, mert elképzelhető, hogy az ennyit futott automata váltós autók dízellel már kérni fogják a törődést. Ha hosszabb távra tervezel akkor biztosan tönkre fog menni vagy a váltó vagy a CR rendszer véletlenszerű alkatrésze.
A TDCI nem fogja élvezni a várost, de a rendszeres hosszú utakkal életben lehet tartani, ha pont akkor fog regenerálni.Mennyit mennél egy évben egyébként?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Sidorovich #185950 üzenetére
Ezt senki nem tudhatja, hogy vétel után nem fog-e egyből megállni a váltó. Bármi lehetséges sajnos már ebben az árkategóriában. Suzuki Swift automatát tudom még ajánlani. Nem egy komoly kocsi, de biztos nem fog egyhamar tönkremenni. Anyumnak van egy 2015-ös példány. Immár négy éve hajtja, csak város és semmi baja. Egy dióhéj fog neki kelleni, de tökéletesen teszi a dolgát minden nap.
Semmiképpen se vegyél dízelt ekkora futásra. Csak a gondod lesz vele. Benzines vonalon nézegess, jobban jársz velük. P3 lesz a neked való autó, szerintem. Olcsó fenntartani és jól tartja az árát. Egy sima olajcsere ha magadnak csinálod kb. 20k Ft. Váltóban kell cserélni 90k km után az olajat és ennyi. Vízpumpa adja meg magát 180-200 körül. (felhasználás függő, lehet csak 250-nél hal be) Hűtőköz takarítás ingyen van ha otthon magadnak csinálod, nem nagy dolog. PWR gombot el kell felejteni és nem lesz baja az inverternek se. CSerébe elvagy 4 literből városban, pályán olyan 5-6, lábtól függ.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bandus #185977 üzenetére
Simán vehető. Nagyon jó kocsik. Máig etalonnak számítanak a kategóriában. Automatából csak GTI vagy GTE benzines fronton. Dízelből automatában pedig csak a 2.0-át szabad venni ha jót akarsz magadnak. Ugyanis ezekben van egyedül olajos 6 sebességes DSG.
Kéziből veheted bármelyiket, már mindegyik szíjas és a legújabb generációs TSI. 200k körül kell neki egy dióhéjas tisztítás.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bandus #185982 üzenetére
Azt még hozzátenném, hogy nem tudom milyen futással keresel. Ha újat akarsz venni akkor veheted bármelyiket is. Újként a szárazkuplungossal sincs semmi gond és nem is lesz jó 120-150-ig előreláthatólag. De ez is felhasználásfüggő, mert a DSG nem szereti a várost és a sok dugót. Amit elfelejtettem írni, hogy ha használt kocsit veszel akkor bizonyítottan legyen meg a 60k km-es olajcsere a váltóban.
(#185984)molnarpeter: GTE-t támogatom én is. Jobb az 1.4TSI a villanymotorral együtt, mint két nagyobb benzines. Fogyasztása is barátságosabb és a villany mindig ott lévő 330 Nm-re elég meggyőző
Jelenleg mindkét kocsival 160-170 körül járunk. Biztos van már koksz benne, de én egyelőre semmit nem érzek belőle. Kíváncsi lennék, hogy a barátságos városi üzem miatt mennyivel lehet kevésbé kokszosodva. Remélem kevésbéA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz footy #185988 üzenetére
Használtként kell venni. Ott már nincs akkora felár rajta.
A saját példámat tudom jelenleg hozni. Az amúgy is nagyon olcsón és takarékosan üzemeltethető Auris hibrid 19Ft/km költsége van üzemanyagban. Ugyanez a GTE-nél 8 Ft/km. Ez a saját felhasználásom. Nekem megéri, sőt a tisztán elektromos lenne igazán jó.
Amúgy hosszú utazásokra a dízelen kívül még mindig nem éri meg egyik se. Lehet az bármilyen jó HSD. De idővel a Toyota visszafogja hozni a felárat, mert bizonyos km felett sokkal olcsóbb lesz az üzemeltetése a lényegesen kevesebb alkatrész miatt.
Most érdemes venni GTE-t alig pár hónap alatt zuhant nagy mértékben az áruk. Ha ezt tudom nem veszem meg decemberben. Így bukik a tervezett eladásom, mert most nagyon nem éri meg.Ez a drágább ár is egy érdekes dolog egyébként. Nem éri meg ez tény, de olyan jó élmény, hogy ha akarsz hangtalanul suhansz, de ha olyan kedved ott van benne egy GTI Lite. És azért elég jó érzés amikor még 160-nál is ugrik ha úgy kell.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bandus #185995 üzenetére
Corolla hibrid újként. Azzal tuti nem lesz semmi gondod nagyon sokáig. 10 év hibrid garancia van rá. Ha hosszú időre akarod megtartani akkor idővel vissza fogja hozni az árát. Egy jól felszerelt benzines Golf szintjét nem fogja hozni, de már nagyon baráti szerintem
Nem kell offba írnod, témába vág az értekezés. Ha körvonalazódik a dolog akkor nyugodtan írj a topikba. Ha új autót vennél akkor lényegében bármelyiket veheted. Ilyenkor az döntsön, hogy melyik tetszik a legjobban és, hogy mindig örömmel néz vissza rá.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz zeus_2k14 #186004 üzenetére
P2
Olcsón fenntartható. Nem megy, de cserébe nem romlik el.Amúgy meg Kia Ceed, Hyundai i30, Ford Focus, Opel Astra, stb.
De olyan, hogy megbízható legyen, de jól is menjen és még alkatrész is olcsó legyen, nem létezik
Dízel az ami megy jól pályán is, de az meg pont nem lesz megbízható ennyiért.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz akooos #186007 üzenetére
PD-t. Azt biztos nem vennék. Euro 3-4-es kocsik. Évek kérdése, hogy mikor lesznek kitiltva komolyabban. 2.0 pd élből nem ajánlott, az 1.9 meg nem mondanám jól menő kocsinak. Most nem találom de van az 1.9pd erőmérő mém, hogy papíron 90 ló érzésre 300
De amúgy a GTI-t nem is én írtam, ne nekem írd(#186008) tboldi: Láttam, az a kocsi egy állat. Rendesen halálfélelmem lenne benne. Nekem volt ilyen swiftem a jó kis 1.3-al. Városon kívül nem vezetném
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz zolee3000 #186065 üzenetére
Itt most az a kérdés, hogy mennyi ideje nem volt beindítva/töltve. Ha fel van töltve és áll pár hónapot semmi baja nem lesz. Gond akkor lenne ha lemerülve állna sokat, mert akkor mélymerülésbe kerülne és akkor kémiailag károsodna az akkumulátor. Toyota vonalon meg bármelyiket megveheted, úgyis van rá 10 év garancia. De az összes autó garanciás újonnan tehát nem kel tőlük tartani.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz zolee3000 #186070 üzenetére
Nem tudod soha maxra tölteni, védi az elektronika. Főleg a HSD-t mert az max 60%-ra tudja magát feltölteni benzinmotorral. Tehát emiatt nem kell aggódni egyáltalán. Ezért van az, hogy nettó és bruttó kapacitás van minden autónál megadva, mert soha nem lehet teljesen feltölteni illetve lemeríteni. A gond a sok állásból akkor adódik, ha valaki lemerítve állítsa le eleve az autóját és utána nem használja hónapokig. Ez HSD vonalon úgy néz ki, hogy 40%-nál már kapcsolja a benzinmotort. Minden esetben védi az elektronika az akkumulátorokat, de a felhasználó ellen nem tud tenni semmit. Amikor az egységsugarú júzer 40%-os akkumulátornál bekapcsolva hagyja a klímát, rádiót, lámpát és üresbe rakja a kocsit, az nem az autó hibája. Szegény kocsi, még szól is miatta, hogy baj lesz, de emberünk nem foglalkozik vele és tönkre tesz pár cellát. Igen ez megtörtént eset a csoportból. Egy a lényeg HSD-t soha nem teszünk üresbe Ready módban.
De új autónál nincs semmi félnivalót, a garancia vételtől indul.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #186090 üzenetére
Soha nem használtam én se. Nincs rá szükség vészhelyzetet kivéve.
Amúgy volt eset a csoportban olyan is, hogy mosóban ment az ember és üresbe rakta, de klíma meg lámpa meg rádió menjen ám, arról nem lehet lemondani. Szerencsére éppen megúszta, de nem tesz jót az aksinak egy ilyen művelet. A másik, hogy a hibridek nagyon nem szeretik ha tologatják őket vagy pörgetik a kereket csak úgy. Pont ezért nem lehet vontatni egyik hibridet sem, csak megemelve. Lényegében jól meg kell jegyezni HSD-nél az "N" fokozat csak vészhelyzet esetén. Húzós mosóban meg úgysem megyünk, mert tönkre teszi a fényezéstP-be vagy D-be meg órákig el van lazán a kocsi. Volt olyan, hogy amikor vettem a kocsit leálltunk vele a próbakör után és P-be raktam, de nem állítottam, le mert akartunk diagot csinálni. Aztán nekiálltunk dumálni vagy 2 órát, a kocsi közben nyomta a klímát (nyár volt). 20 percenként beindult 2-3 percre és ennyi. Baromi jól ki van találva az egész. Amíg van benzin addig ezeket nem lehet lemeríteni. De a GTE is ilyen, csak a nagyobb akku miatt az több óra múlva se merül le.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz zolee3000 #186109 üzenetére
Igen meglehet mérni az akkupakkot. Toyotánál mindössze egy techstream kell hozzá. Kérdésem hozzád, mert ez még nem derült ki. Új autót akarsz venni vagy használtat? Új autónál ilyennel ne foglalkozz, mert ha 2 évig állt (ami teljesen kizárt) akkor sem számít mivel garanciás. Ingyen cserélik. Minden hibrid autóra van garancia és külön az akkumulátorra is.
Másik kérdés: Mi az a konkrét típus amit venni akarsz? Ford Mondeo hybrid? Csak azért kérdem, mert ha van pontos autó amit szeretnél akkor célzottan arra válaszolunk márHa hónapokig kell letenned, akkor gondoskodj róla, hogy legalább valaki 3 hetente egyszer tegye Ready-be a kocsit vagy guruljon vele 2 km-t. Annyi már elég a garanciában foglaltakhoz. Másrészről nem lesz baja 2-3 hónap után se. Sőt egy évnek sem szabadna gondnak lennie ha valaki megfelelő töltöttséggel teszi le. Lithium akkumulátoroknál az a lényeg, hogy olyan 4 volt körül legyen lerakva és ha 3,7 alá nem süllyed akkor nincs gond. (cellákról beszélünk) Nem az állás idejével van a gond hanem a mélymerüléssel. Egy jó akksinál ez nagyon sok idő míg magától lemerül, egy rossznál pedig ez lehet pár nap is. Ez egy új autónál nem lényeg, de egy használt autó akkumulátora sincs rossz állapotban, mert nagyon bonyolult elektronikák figyelnek rá.
A B funkció is egy felesleges dolog, főleg a HSD-nél. Nem is érdemes átrakni bele, mert Toyotánál az beindítja a benzinmotort, lényegében motorfék lesz belőle. A B fokozatot nagy lejtőn érdemes használna ha nem akarsz lábbal fékezni. De amúgy meg mindig a lendület megtartása a legfontosabb dolog. Én az egy év alatt csak próbaképpen használtam. VW-nél van jól megcsinálva, mert ott a DSG sok szenzora miatt egy automata B fokozatot kapcsol magától a lejtő mértékétől függően.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz zolee3000 #186111 üzenetére
El kell döntened, hogy melyiket szeretnéd. A Corolla a legújabb 4. generációs hibrid hajtást kapta, meg egy új hatékonyabb benzinmotorral és jobb karosszériával. A Mondeo a 3. generációst kapta és a benzinmotor meg a karosszéria saját. Nyugodtan veheted a Fordot is, de a Toyota még akkor is megbízhatóbb lesz és többen értenek hozzá, ha 10-15 év múlva lenne vele valami. (vagy ne adj Isten hamarabb).
Ha használt akkor meg ne félj tőle azt valaki használta/használja, tehát nem lehet baja az akkumulátornak. Corollák nem fognak állni sima neppereknél, mert még alig van belőlük. Meg itt beragadt készletekről sem beszélhetünk, elég új autó. Nem kell annyira félni, sokkal többet bírnak az aksik mint azt az ember gondolná. Ha Toyotát vennél használtan akkor az Elite auto be tudja vizsgálni az utolsó csavarig.
Lithium akkumulátor jellemzően plug in hibridekben van. Ezekre igaz a cellafeszültség. Minden gyártónak van saját diagja azzal lehet megnézni. De a Toyotának van ingyenes androidos appja hozzá. A helyes működésű tartományuk (feszültség-V) 4,2-től 3,7-ig terjed.
A fedélzeti rendszerek semmit nem osztanak meg sajnos a felhasználóval.
Corollánál az 1,8-ban Li-Ion van ami 56 modulból áll és 3,6 Ah. Az 2.0-ban NiMH van, ez 180 modulból áll és 6,5 Ah.Lényeg, hogy nyugodtan vegyél kocsit, bármelyiket. Legkevesebb esélyed van rá, hogy pont a pack menne tönkre. A HSD-re meg ott a 10 év gari. Ford is ad biztos valamennyit, de azt nem ismerem. Viszont azt még vedd figyelembe, hogy egy Mondeo soha nem fog olyan jól fogyasztani mint egy Auris/Corolla.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz zolee3000 #186117 üzenetére
Szerintem az új Corolla már megüti egy Mondeo szintjét. A Toyota teljesen új fejlesztés a Ford pedig 2014 óta van piacon. Mondjuk pont ebből következik az, hogy a Mondeoból van a piacon használt, míg a Corollából nincs igazán. Nézz rá az Aurisra is.
Egy ilyen példány eléggé tetszetős
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz zolee3000 #186140 üzenetére
Azért javasoltam, hogy nézz rá az Aurisra is. Abból is vannak még 1-2 éves példányok kevés km-el. Nem lesz olyan minőségi, mint a Mondeo, de egy rendkívül jól összerakott és megbízható autó. De ha Corolla a cél akkor nézelődni kell ezerrel és beállítani a figyelőt. Előbb vagy utóbb felkerül egy jó példány.
Az új árak mindenhol emelkedtek.
Miért kellene cserélni a fényszórót? Xenon valamivel olcsóbb lehet mint a Led-es, de ne ebből indulj ki, hogy cserélni kell A maga módján mindegyik bonyolult és költséges egy sima halogénhez képest. De Már egy Aurisban lévő Bi-Led is brutál jól világít. Nagyon szerettem, azóta is hiányzik. Jó a VW adaptív Xenon is, de nem tud egy alap ledet se beérni.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz z-csongor #186148 üzenetére
Lexus-ra +1 részemről is. Ha nem kellett volna nekem a plug-in nagyon, akkor abba az irányba mentem volna el nézelődni.
A Passat GTE sokkal drágább mint egy Corolla vagy Mondeo 1-2 éves használtan (mondjuk a Lexus is ) . Nekünk egy 2016-os példány van. Csak jókat tudok róla elmondani. Nagyon kényelmes, csöndes. És már nem szenved a B7-B8 betegségtől, hogy zörög/nyüszög a műszerfal. Csak ajánlani tudom, jó kocsi. Ha még érdekel valami róla csak kérdezz nyugodtan
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz z-csongor #186151 üzenetére
Szép sorjában megválaszolok mindent
Zajkomfort nagyon jó. Nem ültem Rolls-ban, de ebben a szegmensben szerintem teljesen rendben van. Egyáltalán nem zavaró pályán sem. Zörejek a mienkébe nincsenek ahogy írtam. De már egy Golf 7 is tök jól össze van rakva, hát még egy Passat.Klíma: Elektromos benne a klíma és a fűtés is. Fűtésből kettő van, egy elektromos és amit a benzinmotor hője ad. Mivel elektromos 3 zónás klíma van benne ezért a szabályzás egy álom. Olyan finom az átmenet, hogy észre se lehet venni. Csak beállítod az adott fokra és csak a fogyasztásmérőn látod, hogy mikor mennyire dolgozik éppen a klímakompresszor. Fűtés gyorsan van és egyenletes. Távolról indítható minden mobilról. Mindig használtam télen. Jó beülni a meleg és leolvadt kocsiba.
CP/AA: Csak a szokásos késése van mint ami egy mobilon is. Többször használtuk már, nagyon szereti Apukám csak ez megy nála. Gyors a rendszer. A VAG azért a legjobb a mai napig az Infotainment rendszerben.
Ülés: A legfelszereltebb ülésről tudok nyilatkozni. Ez van nekünk. [kép] Kategóriában a legjobb amiben valaha ültem. Minden irányban elektromosan állítható és memóriás. Ez a konkrét példány egy bőr/alcantara ülés. Jól lehet paraméterezni 12 irányban állítható ha jól rémlik. Masszás funkció is van benne. Az alcantarának köszönhetően nem izzadós nyáron, télen meg nem hideg. Ezt venném mindenképpen.
Fényszóró: GTE teljesen led mindenhol. Két helyre raktak mindössze izzót. A csomagtartóba és a kesztyűtartóba. Ne kérdezd miért. Én sem értem. Nekünk a sima LED1 fényszóró van. Ez alap sima tükrös. Jobban világít mint a Golfomban lévő adaptívos Xenonos csoda. Semmi panaszom nem lehet rá. Előtte halogénnel szerelt B7 Passatom volt. Na attól sokkal jobb. Premium Led-el volt még kapható. Ez két félében létezik még ezen belül. Van egy sima projektoros és amelyik kocsiban van kamera az adaptívos. Természetesen mindegyik verzióban van fényszóró asszisztens. Lényegében bármelyiket veszed teljesen jók.
Asszisztensek: Meg vagyok velük elégedve. Ezt úgy kell nézni, hogy 2015-ben lettek kifejlesztve. Manapság már vannak sokkal jobbak. Távtartó tökéletes, imádom. Mindig használom. Finoman ad gázt és fékez. Felismeri a sávokat, a sávváltási szándékot is, ha jelzek, nem volt fals fékezés semmire. DSG miatt magától fékez lejtőn is. Legjobb rendszer amit idáig használtam.
Sávtartó egy LVL2 csak és azon belül is minimum. 10 másodpercig tud magától vezetni utána csipog és kikapcsol. Folyamatosan használom. Megbízhatóan jól tartja a sávot, csak minimális bolyong. Nem úgy mint régebben, hogy vonaltól vonalig. Kanyarokat is simán veszi. A 62-es úton szoktam próbálgatni, mert jó az út és a felfestés. Minden kanyart segítség nélkül be tudott venni (kivéve körforgalom ). Pont arra jó, hogy míg leteker egy kupakot vagy ránézek a navigációra. Nem volt elrántás még soha. Ez is jól teszi a dolgát.
A parkolássegítő hibátlan eddig amennyit használtam. 360-ban lát a kocsi a radarokkal amit ki is jelez a kijelzőre. Van 360 kamera is a kocsiban ami szép felbontású és jól használható. 3D-be ki lehet rakni a kocsit és forgatni hogy honnan akarod magad látni kívülről a virtuális térben. Minden létező irányban tud merőlegesen és párhuzamosan is parkolni. Működik rendben, meg vagyok vele elégedve. Ügyesebb mint az Aurisban volt.Kb. ennyi
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bandus #186161 üzenetére
Sokan ettől félnek, hogy gyenge a motor. 99 lóerő a benzines és 82? a villany. Összeadva 136 LE. De mivel vezetted az FL előttit ezért tudod milyen. Csoportban nem egy ember van aki használja pályán. 150-160-ig bírja egész jól a kocsi. Én mindig 130-ig használtam. Ott a fogyasztás is egész jó még. Drágább mint egy hasonszőrű sima benzines, de az évek alatt visszahozza az árát. Üzemanyagban és karbantartásban is. Ha nem GTI dinamikát vársz el akkor egy kellemes A-B autó. Mai napig szeretem. Csak azért cseréltem le, mert tölthetős kocsit akartam. De mai napig az egyik kedvenc kocsim. A kedvenc nem saját kocsim mondjuk a Passat GTE
Múltkor csak a garázsból álltam ki vele, de már a Golfhoz képest is annyival jobb érzésre
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bandus #186163 üzenetére
Nálam így alakult a fogyi amíg megvolt. [link] 70%-ban város. A legjobb fogyasztásom pont akkor jött ki amikor nyaralni mentünk ketten. Még az Alpokat is megjártam vele. Állandóan napi 2x4 km-re használtam télen-nyáron. Jól bírja a rövid utakat. Országúton nagyon jó a fogyasztása. Pályán 130-nál 5-6 körül kér. Élményt nem fog adni, azért mondtam, hogy a jelenleg kapható legjobb A-B autók a HSD-k. Pár típushibája van. A legköltségesebb: Vízpumpa tönkre fog menni 200k km körül. Jó előre lehet már látni diaggal.
Ezek már nem költségesek: A klímahűtő és vízhűtő között ki kell takarítani évente legalább. Otthon megoldható. Hibrid akku hűtést kell takarítani fél/1 évente. 15 perc szereléssel együtt, szintén otthon. [Képek] Kicsit néha padkáról le-fel nyiszog az első futómű. Nincs baja semminek, ez ilyen.
Az összes többi dolog alap karbantartás. Motorolaj 10k-15k, váltóolaj 90k, gyertya 90k km.
Ez a 3. generációs hibrid már nagyon jól össze lett rakva az újabbik inverterrel.(#186164)batai15: Egyáltalán nem gyenge. 100-ig egész dinamikus a maga kategóriájában. 60-ig meg tök jó a villanymotor miatt
Ha az új 2.0 CHR-t láttad akkor meg pláne jól megy 180 lóerő[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bandus #186167 üzenetére
Vízpumpa nem egy nagy eresztés 88300 Ft márkaszervizben. Érdemes ott csináltatni egy kötelező karbantartással. Itt kint vannak a 4+ árak. Amikor vennél autót akkor el kell vinni bevizsgáltatni és Techstream-el megtudják mondani milyen az állapota. 2900 RPM-nél már nagyon cserés. Ne vedd kész ténynek, hogy 200-nál cserélni kell. Valakinek 250-nél halt meg. Nálam már 180-nál javasolták a cserét. Következő tulaj meg is csinálta.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bandus #186173 üzenetére
Elite Auto végez bevizsgálást. Amikor tőlem vették meg a kocsit (magánszemély vagyok), akkor is oda vittem el átvizsgálásra a vevő kérésére. Tehát nem elriasztó az ha nem kereskedőtől veszed. Amúgy ajánlott az FB csoport. Ott van egy páros aki Aurisokkal foglalkozik. Tőlük érdemes venni.
Ami infókat összeszedtem onnan tudom, hogy a gyári pumpa 2450 körül indul papíron és 2900 körül van vége neki. Nem értek hozzá mert nem ismerem a hidrodinamikát, de ennél az a rosszabb ha minél gyorsabban pörög.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz z-csongor #186186 üzenetére
Én a saját szemszögemből tudom mondani, hogy nekem nincs bajom se a Golf-al se a Pasatt-al. B7-et sokat vezettem, annak néha nyiszogtak a díszlécei, de ennyi. TC-s B8 cikkben is írják, hogy ez a 2015-ös példány nem zörgött már. A GTE meg egy kicsit átdolgozott modell. MY2016 ami nekünk van. Lehet jobban odafigyeltek rá, mert azért új korában ez egy 18 milliós autó volt. Ami enyhén szólva elképesztően sok pénz egy Passatért. A sajátunkat lekértem alváz szám alapján és írják ott a vételi árát is. 2016-ban az első tulaj 54000 eurót fizetett érte.
Az elektromos autózás meg elhivatottság kérdése. Én sem azért választottam, mert megérte lecserélni érte az Aurist. Engem vonzott az új technológia kipróbálása. Na meg kapsz egy viszonylag erős villanyos kocsit, kis hatótávval, meg egy igazi hot hatchet ha Golf éppen
A GTE gomb 204 lóerőt és 400 Nm-et hoz elő. De magában a villanymotor is 110 LE és 330Nm. Ezek Golf adatok a Passat kicsit erősebb, de nehezebb is.Amúgy még mindig azt mondom, hogy akinek egy megbízható olcsón fenntartható autó kell, akkor HSD.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Azt, hogy ne vedd meg Ennyiért már van Golf GTE ami sokkal minőségibb és felszereltebb.
Kérdéseim vannak feléd. Tudod tölteni rendszeresen? Utcán hamarosan mind fizetős lesz, csak akkor érdemes plug in ha tudsz otthon vagy melóhelyen tölteni. Olcsó fenntartás vagy minőség és komfort?
Ha nem tudsz tölteni akkor Auris hibrid. Végtelenül megbízható és nem sokkal rosszabb mint egy Golf. Nagyon jó megbízható autó a Prius,de a linkelt példány baromira túl van árazva.Lemerem fogadni, hogy 2014-es példány azért nem létszik sehol a holland rendszám és az alvázszám se. (jah már látom írták is a hirdetésbe) Km nem sok benne. Sajnálom, hogy nincs meg a gyári felnije. Ez nagyon nem illik alá. Extra lista majdnem pontos. Nincs benne fényre sötétedő külső tükör és táblafelismerő rendszer se.Ha körvonalazódik jobban, hogy mit szeretnél akkor tudok megfelelő hibridet ajánlani neked.
Szerk: Na jó nem szóltam. Elképesztően elszálltak a P3 plug in árak. Ezek nem normálisak.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Neked lenne a kocsi vagy ismerősnek? Csak mert tőled könnyebb kiszednem az infókat ha saját lesz
206-al ha megvoltak elégedve, akkor már egy P3 plug-in is előrelépés. Egy jól kiforott megbízható autó, ami tökéletes városba. Pályán megállja a helyét, de zajos. Nyilván nem egy 206-hoz képest Olcsó a fenntartás, kevés alkatrész tud benne elromlani. Nem rég pont írtam róla itt, olvasd el. A motor és meghajtás teljesen megegyezik az Aurissal. Családi autónak is jó lehet, mert van benne azért hely egész kellemesen. Lithium akkupakk van benne 4,4 kwh. Kb 15-20 km-t tud elmenni jó időben. 2010-ben jelent meg, de 2009-es technológia. Mára már kicsit esetlen a zöld kijelzőkkel és gyenge felbontású középkonzollal. Erre még rátesz egy lapáttal az amúgy is jó lemaradásban lévő Toyota design/hardver
De bátran ajánlom, hibátlan A-B autó. 0-100: 11,5-12
136LEVele szemben ott a Golf GTE. Egy igazi kis hot hatch, de mellette egy takarékos villanyos. 40 km-t elmegy jó időben mindig. Elektromos klíma/fűtés. Modern, jó dizájnolt, kényelmes stb. Nem kell róla nagyon beszélni. Egy Golf 7, etalon a kategóriában. Mivel GTE alapból magas felszereltség. Minden led, sportülések lényegében GTI szint. De nem családi autó. Elől hátul bőven van hely, csomagtartó kicsi 250 liter azt hiszem. Villany erős, motor erős és cserébe mindenhogyan jól fogyaszt. Pályán könnyen megy 160 utazót. 130 meg se kottyan. Bonyolult technológia, de ezidáig nem nagyon van típushibája. TSI már megbízható, DSG-ből legjobb fajta van benne. Karbantartása nem drága sima 1.4tsi. 0-100: 7-7,5.
204LEMindkét kocsi a maga módján jó. Kérdezz nyugodtan és tovább mehetünk az okfejtésbe. Ha nem kell plugin kinyílnak a lehetőségek.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Igen Auris hybridem volt, de a Prius 3 és a Prius+ ugyanaz. Technikai szinten egyformák akkumulátorban térnek el. Ebből a trióból az FL utáni Auris képviseli a legjobb minőséget. 2015-ös modell a Toyota legmodernebb cuccait mind belepakolták ami abban az időben elérhető volt. 5 millióból már nagyon jót lehet venni. P+ lithium akkupakkal van, de kapacitásra ugyanaz mint a P3-ban. Szép nagy autó és 7 üléses, csak akkor venném ha tényleg jó sok hely kell. Lényegében egy felfújt P3. A plugin semmi másban nem tér el csak annyiban, hogy 4,4 kWh-ás az akkumulátora és tölthető. Még megkapja a zöld rendszámot, mert papíron 25 km-t tud. Valóságban nagyon óvatosnak kell lenni, hogy ennyit kihúzz belőle.
Gyerek mellé mindegyik jó választás mert elég nagyok. Természetesen Aurisból kombi.Outlander szép nagy autó. Nagyobb hasmagasság, könnyű beszállás. Korlátozottan terepre is jó. Egy egész korrekt 4 kerékmeghajtás. Gyorsan romló akku. Drágán cserélhető (millás tétel).
Gaben belinkelte a véleményem róla. Én utálom, de ez a saját szubjektív felfogásom. Jó megbízható kocsi, pár típushibával. Azért lényegesen több van mint bármilyen HSD-nek. Nem venném hosszútávra. Sokat fogyaszt, mindenhol. Pályán 10 a min. Nagy akksi, 50 km-t is képes elmenni.V60 D6-ra nézzenek rá, bár nem sokkal nagyobb a Golfnál. Ampera is szóba jöhet, de az is kicsi. Aztán túl sok plugin nincs ebben az ársávban
Részemről Passat GTE nagyon ajánlott. Semmi hátránya nincs az akkumulátortól a csomagtérnek. Többe kerül, de hátha megéri nekik a plusz. Magasan a legjobb minőség és komfort az összes korábbi közül (V60 D6 is minőség, Passattal egy szinten mozog, csak a VW modernebb) Tőle vettem a Golfot. [link] Ez is egy remek példány első ránézésre. [link](#186203) Kickass: Pár hónap múlva kiderül. Majd csak elférünk valahogy De év végén úgyis tervezem a cserét, ha minden jól kiadja.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Phev-re nem járt kedvezmény. Csak tisztán elektromos autókra lehetett igényelni.
Az úgysem töltik meg minek létezik egyáltalán phev dologhoz még hozzá se írók inkább semmit Aki ismer tudja milyen mániákus töltögető és hibrid fanatikus vagyok
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bandus #186246 üzenetére
Nem minden kereskedő van tisztában azzal, hogy mit árul és csak random beállítanak valami felszereltségi szintet. Tehát ne adj azokra a szövegekre ott, inkább a szemednek higgy. Mindig van egy csomó más baromság is amit bepipálnak. pl nincs benne, dönthető utasülés, távtartó tempomat soha nem is volt egyikben sem, nincs benne led fényszóró. Amúgy egész jól eltalálták, láttam már ettől sokkal rosszabbat is
Bátran ajánlom megfigyelésre az én volt kocsimat. Ez a legmagasabb Executive felszereltség. Csak pár oldaldíszléc hiányzik róla. De minden másból a maxot kapta. Külön lefényképeztem a fényszórót is. Az amiben benne van ez a kis "kocka" és kerek projektor az a led. Az összes többi amiben egy kerek van sima halogén.FB csoportot ajánlom neked is. Ott van egy páros akik csak fullos Aurisokkal foglalkoznak. 4,5-ből már kapsz tőlük is és az garantáltan leinformált.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bandus #186251 üzenetére
Ezzel az albummal hirdettem a kocsimat Próbálom megadni a módját a képek számának. Én mint vevő általában minden részletre kíváncsi vagyok egy kocsinál. Eladóként is így járok el.
Kereskedők. Cooper car kft azt hiszem. Egy apa fia páros. Holland Aurisokkal foglalkoznak. Mindig van náluk valami. Tőlük vennék kocsit, ha most keresnék. Nem szokták feltenni HAHU-ra a hirdetéseiket.
Ha valami van kérdezz nyugodtan, eléggé otthon vagyok az Auris hibridekben[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bandus #186254 üzenetére
Egyik sem hibridgaris már, ha elhagyják a származási országot. Az általános garancia 3 év vagy 100000 km van rájuk. A km-t gyorsan elérik a kinti kocsik. Hivatalosan úgy van, hogy amint megveszed itthon célszerű egyből elvinni honosítani és akkor a következő kötelező szerviznél megkapja a hibrid garanciát. De valahogy a cooper car eltudja intézni, hogy egyből legyen rá gari. Évenként meg kell amúgy újítani és 7000+ Ft. Ebben benne van a hibrid rendszer garancia és az assistance. Tavaly szigorított a magyarországi Toyota egyébként, mert sok volt a visszaélés a külföldről behozott autókkal. Nem a garanciális igényekkel kapcsolatban, csak boldog boldogtalan igényelte rá 4500 Ft-ért és gondolom besokallt az importőr.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kuntics #186257 üzenetére
Vedd még hozzá az Aurist is az 1,6-os motorral. Egy ajánlott típus még. Golf a legjobb egy szinte biztos, de lehet az lesz a legköltségesebb is. Bár a sima 1,6 szívó abban is jó. Az a lényeg, hogy FSI vagy TSI verzióban ne válaszd
Esetleg Citroen C4 1.6
Renault Megane 3 1.6A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Flashback #186261 üzenetére
Pályára a HSD-n kívül egyik benzines se lesz jó (persze bírni fogja, de egyik se fog olyan keveset enni mint a hibrid). 130-nál csöndes (AurisFL) és 2400-at forog. 90-nél képes így menni. [kép]
Amúgy mindegyik általad felsorolt autó jó kombiban. Viszont megbízhatóság egyenlő jelenleg a Toyota hibriddel. Nagyon bírja a nyúzást. Van a csoportban olyan ember aki minden nap pályázik vele 200 km-t és 150-el. 6,5 a fogyija. Egyszerűen ha Toyota végre kijönne egy értelmes pluginnel ami kapható is akkor nem lenne nála jobb általános felhasználású kocsi. Simán behúznék egy P4 plugint ha létezne a piacon.
P3 plugin nagyon spórolva tud 15 km-t egy feltöltéssel.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz oliwire #186300 üzenetére
Ezek közül én az olcsóbbik Osramot használtam és nagyon jó fénye van. Teljesen legális és egyszerű a bekötése.
Valamennyi előrelépést tudnál elérni talán, de ami igazán nagy előrelépés lenne neked az egy hibrid vagy plug-in hibrid. Korban tudnál most csak előrébb lépni a kereteddel, de megbízhatóságban nem biztos. Sajnos drágult a piac és 2,5 millióért Focus kategóriában nem lennél sokkal előrébb.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bandus #186387 üzenetére
Ez egy szép különleges példány amit kinéztél. A Selection nagyon ritka ha valamilyen egyediségre vágysz. Az már más kérdés, hogy megéri-e a felárat. Egy ismerősömnek nem rég vettünk 2017-es Executive-ot 5,2-ért 90k km-el. Ahhoz képest ez 5,3-ért teljesen jó. És ez a szín a legdrágább
Ezt tudnám még mellérakni, de egy évvel azért csak idősebb. [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Senhi #186447 üzenetére
Az igen, na ezért mondom én, hogy el kell mindig menni személyesen is megnézni. Az annyiért akkor nagyon drága. De én is a gyönygházfehéret venném, ha az rendben van. Jó áron van annyiért és eléggé különleges
(#186450) bandus: Mivel Toyota márkakereskedés, ezért gondolom makacsul tartják az árát, mert az hiszik, hogy a rosszat is eltudják majd adni, csak azért mert Toyota M5 neve alatt megy.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bandus #186489 üzenetére
Ennél nem csak a bi LED fényszórót engeded el hanem konkrétan mindent. Ez egy teljesen alap felszereltség :) Semmi extra nincs benne pluszba. Jól meg kell nézni, mert még az is lehet, hogy a kulcs nélküli nyitás is hiányzik belőle. Ülés fűtés nélkül még nem szabad hibridet venni :)
Amúgy a technika oké, maga a kocsi simán vehető, ha nem hiányoznak az extrák. Akkor tényleg felesleges kifizetni. Egy idő után amikor már a sokadik autót veszi az ember vannak olyan extrák amiről nem tud lemondani. Az ennyire alapmodell aurisnal az invertert is meg kell nézni mert lehet, hogy a gyengébbik van benne.
Nem kell felni a holland autótól. Ugyanolyan jó mint ha itthon venned. És onnan tényleg fullost hoznak be csoport kereskedői. De félre ne értsd nem akarlak rábeszélni. :)
Tényleg sok pénzt tudsz fogni ha nem fog hiányozni pár extra. 4.5 körül vannak a csoportba executive aurisok 2015 és 150k km körül.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
válasz bandus #186519 üzenetére
Ez egy Executive, nem Lounge. Szokásos Holland autó. Jó példány, nem tudom mióta van fent már náluk. A rendszám szerint 23-07-2019 a dátum amikor kivonták Hollandiából. Ha jól rémlik ezt a kocsit már tavaly is láttam hirdetve. Mivel nincs a szélvédőn matrica ezért itthon ez még nem is lett forgalomba helyezve tavaly július óta. Úgyhogy nem lehet bizományos autó. A szerviz és a hibridgari is lejárt már.
(#186516) rbalint88: Tisztelet a kivételnek, de a kerekedők 90%-a nem tudja, hogy mit árul. Ezért mondtam, hogy ha valaki meg akarja tudni az igazat a felszereltségről, akkor nézzen utána. Írtam, hogy mindenkinek nagyon szívesen segítek Aurisban
(#186517) bandus: Itthon szerintem nem is igazán vettek, komolyabb felszereltséggel hibrideket. Egyszerűen nem érte meg. Sokkal drágább volt bármilyen más kocsinál.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bandus #186523 üzenetére
Az összes Holland autónál be van írva a szervizkönyvben a Kenteken (rendszám). GZ-581-N A volt Aurisom rendszáma. És van ez az oldal ahol le lehet kérdezni a dátumot, hogy mikor vonták ki a forgalomból és a kocsi műszaki adatait. [link] Próbáld ki írd be a rendszámot 3XSX26. Megkapod a másik volt hibridem adatait A mostani Golfom rendszámát, nem tudom fejből
A Holland rendszer valami elképesztő. Náluk minden apró momentum dokumentálva van a kocsikról. Minden kocsi kap(na) egy tellereportot amikor kivonják a forgalomból, csak a kereskedők valahogy mindig jól eltüntetik. Volt egy srác akitől kérdeztem, hogy hol van a kocsinak az a papírja erre csak játszotta a hülyét, hogy az meg mi. Biztos elhiszem, hogy nem tudja amikor saját bevallása szerint 5 éve hord be Hollandiából kocsikat(#186524) rbalint88: Mindent érdemes megnézni. A én kocsimnál is simán behazudta a kereskedő a led fényszórót. Közben meg amikor mondtam neki, hogy Xenon akkor csak hebegett habogott. De volt benne annyi, hogy az új hirdetéseknél már átjavította.
(#186525) gergo07: Ha láncos akkor érdemes jól hallgatózni hidegindításnál. A 122 lovas verziót kell választani belőle. Kellhet neki majd olyan 150k körül egy dióhéj, de amúgy rendben van, ha odafigyeltek az olajcserére. A láncot érdemes max 100k km-ként cserélni. Az enyémben jelenleg 163k km van és még szépen jár, ereje is van.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #186529 üzenetére
Rosszul emlékeztem rá, most nem kerestem utána. Köszi a helyesbítést
Ezt a Tellerrapport-ot is tőled tanultam, hogy egyáltalán létezik
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz zeus_2k14 #186588 üzenetére
Golf sedan lényegében. Jó autó ugyanúgy. 1.4 TSI a 122 lovassal CAXA vehető.
A trendline a full fapad, Egy Comforltline szintet mindneképpen célozz be inkább. Ugyanazokat a dolgokat kapta mint egy Passat B7 (kormány, infotainment, climatronic, műszerfal)[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bandus #186594 üzenetére
Biztos, hogy a legmegbízhatóbb HSD helyett a nyakadba akarsz venni ilyen kényes járgányokat? Passat B7 alltrack is van, az belefér a keretedbe. De szükséged van a négykerék-meghajtásra? Dízelben léteznek ezek szinte csak és DSG-vel. Egy allroad a levegős felfüggesztésével nem olcsó. A Haldexben rendszeresen cserélni kell az olajat, a váltóban is. Bármit kell a VAG autóin csinálni mind 6 számjegyű min. Egy sima kötelező szerviz is
Ez a faj is már kihalóban van a rengeteg SUV miatt. Ezért ritka és drága, az áruk és a karbantartásuk is. Ha csak a 4WD/AWD a lényeg akkor ott a sima 4motion és quattro, de jó választás a V60 D6.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen