-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz dellfanboy #166578 üzenetére
Utolagos a gaz benne amugy.
Em abszolut meg tudom erteni, kb. fele annyiba kerul mint a benzin es csak ~20%-al eszik belole tobbet az auto. Egyetlen hatranya van mar csak igazabol, a tartaly, ami ha a potkerek helyere kerul, akkor vagy anelkul jarsz vagy berakod a csomiba mint fater... Na ez egy kombiba meg oke, de egy sedan/5ajtos csomagteret jelentosen megcsappantja.
-
nagyúr
válasz Yiggdrasil #166584 üzenetére
500 csak az autóra, vagy az átírásra, első szervizre is? Utóbbi kb. 200k, ergo 300 marad az autóra, ami nem sok. Ebből a keretből pug206, suzuki swift, f astra, fiat bravo táján nézelődnék és azt venném amelyikből a legjobb állapotút találnám.
-
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #166864 üzenetére
Tigra ha jól tudom kb egy B corsa, csak más köntösben. Ergo alkatrész nem egy rettenet drága hozzá, a rozsda miatt aggódnék max.
-
nagyúr
válasz smallmer #167062 üzenetére
Renault Clio Grandtour? 4 millából korrektül fel lehet szerelni, 0.9tce motorral egészen használható, majd szívó egyszerűségű turbós motor.
(#167075) Intruder A 6
A 2.0 tdci fasza, de bazi sokat futottak már. Gyári kéttömegű 300k km körül lesz cserés kb, powershiftet ne, mondeo klubban hetente hárman számolnak be váltó halálról...(#167085) kisza25
Tök korrekt lenne ez az autó, csak lenne hozzá valami normális benzinmotor...(#167193) Matska
A Corolla 1.4-1.6 benzinmotorok 2005-ig olajevosek voltak, akar 1L-t is benyeltek 1000km-en. Anno gariban csereltek 7 éves korukig, vagy 150 e km-ig. Szar olajtol hajlamos volt elkokszosodni az olajvisszavezeto furat. No szoval aminek csereltek a motorjat annak nincs motorszama, csak motorkodja van. Ezekkel mar nincs para, nyugodtan megvehetoek. Ezen kivul a benyasoknal meg a szivosor szokott elrepedni, gázadásra műanyag zörgést lehet hallani. Elvileg nem okoz problemat, de zavaro és kb 200e egy új szívósor. A 2005 utan gyartott autokba lengyel valto kerult, C150-es, annak a hátsó csapágya el szokott fáradni, 80-200e a javítás, attól függ mennyire lóg. Ezt onnan lehet eszrevenni hogy bug, illetve uresben zorog, de ilyenkor mar nagyon a veget jarja. Futomu, elektronika agyonuthetetlen, rozsda nem jellemzo.H astra 1.6 twinport szelep szeret meghalni, ha jól emlékszem 60k-s tétel
-
nagyúr
válasz máyköl #167285 üzenetére
Szia, nekunk pont 1.2 ecotec twinport van, egyaltalan nem eszi az olajat. Egy deci nem fogy 10k km alatt. Csorgos szar amugy, hangos a lanc, mind ilyen, nem olyan csendes mint egy lancos mazda vagy honda motor. Nem egy izomgep, de el lehet jarni vele. Sok gondunk nem volt vele, eddig csak kopokat csereltem rajta.
-
nagyúr
válasz Csabroncka #167324 üzenetére
Vásárlás után amit cserélnék:
- olaj, olajszűrő
- légszűrő
- pollenszűrő
- üzemanyag szűrő
- fékfolyadék
- váltóolaj, ha nem volt igazoltan cserélve
- hűtőfolyadék, legalább beméretni a kúton vagy akárhol
- gyertyák
- szervofolyadékFaternak most ezeket cseréltük első körben vásárlás után az astrán.
-
nagyúr
Ha szíjas a vezérlés, akkor annak intervalluma van, egyes gyártóknál 100e más gyártóknál még 120 vagy 150e km (vagy 6 év). A láncos vezérlésre nem szoktak megadni intervallumot, azt akkor cseréled amikor megnyúlik, csörög. A szíjas vezérlésnél feszítőgörgőket is kell cserélned és ha egy körön van a vízpumpával akkor érdemes azt is, mert az új szíj megfeszítésénél a régi vízpumpa megnyekkenhet és csöpögni majd folyni fog, aztán lehet szétkapni újra. Ha külön szíjon van akkor nem mindenki szokta cserélni a vezérléssel együtt, én igen, jobb a békesség, nem szoktam kivárni amíg tönkremegy és az út szélén hagy. Termosztátot én nem cseréltem még egy autómon se
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Láncosnál ha nem csörög, akkor teljesen felesleges cserélni. Ha meg szíjas, akkor tapasztalatom szerint legtöbbször nem elég annyit mondani, hogy vezérlést szeretnék cserélni, mert minden szerelőnek mást jelent A hondámban a márkaszerviz anno csak szíjat cserélt vezérlés csere címszó alatt, még feszítőgörgőket sem, pedig az nagyon alap kéne legyen. A vízpumpát se cseréli mindenki, ha nem mondod... Szóval külön mondani kell, vezmű. szíj, görgő, pumpa, generátor szíj.
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #167343 üzenetére
Konstrukció függő a dolog szerintem.
-
nagyúr
válasz freeknight #167351 üzenetére
Tartsd meg. Egy hasznalt auto sok buktatoval jarhat, nem veszes az a fogyasztas
-
nagyúr
válasz #94529552 #167367 üzenetére
De mindig ott a para, hogy éppen milyen állapotú használt autót sikerül kifogni, a jól ismert saját karbantartott példányod helyett. A gázosítás nem egy nagy nyűg, leadod kb. másnap hozhatod is el, kövi műszakinál beírják oszt csoki. Az egyetlen valós hátránya hogy a pótkerék helyére megy a tartály és vagy nem viszel magaddal plusz kereket vagy a csomiból veszi el a helyet. Már mélygarázsokba is le lehet állni velük, LPG meg minden sarkon van kb.
-
nagyúr
válasz freeknight #167369 üzenetére
Így van, már be lehet hajtani jó pár éve. Számolgass, hogy hány évig akarod még megtartani a Lacettit, 15.000 km alatt behozza az árát az LPG, utána meg dízel áron közlekedsz az autóddal.
-
nagyúr
válasz freeknight #167377 üzenetére
Elviszi amúgy, országúton 90-el, de ettől függetlenül racionálisabbnak tartom az ismert autó átalakítását én is. Legalább több nézőpont lett leírva
-
nagyúr
válasz daddy9 #167441 üzenetére
Tessék, 1.6 touran városi fogyasztás: link1, link2, tisztán városban ahogy nézem 9-15L között eszik
tojoda egynyóc városban szintén 9-10L-től felfelé... [link], [link]
Kvázi ugyan annyit fog enni szerintem a két vas. Fenntartásban sem hiszem hogy jelentős eltérés lenne. Típushibáknak kell utána nézni
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz fenergie84 #167461 üzenetére
4 gyerekkel tök racionális ez a kocsi
-
nagyúr
(#167587) xboy89
Focus 1.6 (mindkettő) elég jó. Az az ajánlott motor abba az autóba Az astra 1.6-nál a twinport szelep szokott nyűglődni, de sokat nem tudok az autóról, nekem nagyon nem tetszik a beltere, ezért nem is néztem utána jobban. Vezetni sokkal jobb állítólag a Focust.(#167591) V.Stryker
Akkupakk egyben cserés ha cserés, ami olyan 700k. Inkább priust, jobbak toyotáék hybrid fronton. -
nagyúr
válasz Laca1212 #167727 üzenetére
Hát ha ez valóban ennyit futott és rendben is van a kocsi minden tekintetben, akkor akár reális is lehet az ára... Ez a típus 2.5-4M között megy ebben az évjáratban (2007-2009) ezzel a motorral. Mobile-n 2.5-4.8 között vannak, ott is ha megnézed, amiben 200e km alatti méter van az mindjárt 12k eur fölött van hirdetve.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
(#167730) focvis
Neten rendszám alapján lehet csak, ha jól emlékszem.(#167731) Laca1212
Én hozzá se tudok szagolni a mercikhez, egyáltalán nem ismerem őket. Csak sejtem, hogy drága ha hozzá kell nyúlni(#167732) Integrale
Elhiszem hogy vannak ilyenek, de bazi ritka és az M-es rendszám nekem nem volt bizalomgerjesztő -
nagyúr
válasz Csabroncka #167768 üzenetére
Euro6, 1.6 szívó, 1.5 tonna... Ehh, nem akarod te ezt Gyerekkel amugy szerintem cumi a sedan, en pont a gyerkőc miatt akarom lecserelni az enyemet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Honda Accord - 2009/04. havi - 2.2 dízel - 150LE magyarországi - 265 ezer km, 2025/02.-ig műszaki
- Gaming asztal Rapture Gaming Desk AURORA 300 fekete
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- SAMEBIKE MY275 Elektromos Kerékpár 27,5 500W 625Wh
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen