- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Crypto Trade
- Router gondok
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- eBay
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Bittorrent topik
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz
bandus #196943 üzenetére
Tesztekben nagyon szidták őket, és emiatt népítéletet is néztem:
[link]
[link]
[link]Van baj...
Qru: Kíváncsi vagyok a különbségekre, mert nekem ez az MK2 facelift nagyon tetszik, és pár év múlva lehet, hogy MK3 2.0 TSI-re cserélném. Most csak 3 hetesek a picurkáim (korababák, 3kg alatt vannak még), de ahogy elkezdenek megerősödni, utána megejthetünk egy talit.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Akkor ez facelift előtti, csak 2013-tól volt felvarrva.
Nekem manuális és annyit megyek vele városban, amíg itthonról elindulok (pár km), aztán a célvárosban pár km. De előfordult már, hogy hirtelen ki kellett ugranom valamilyen parkolóból, mert megállás nélkül jöttek mindkét oldalról, és nem tapasztaltam ilyet, még téligumival sem. Nekem az a bajom, hogy az egyes nagyon rövidke.
Enyém már start-stop-os, de ahogy elfordítom a kulcsot, reflexből kapcsolom ki.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
MC Pite #196984 üzenetére
Superb mk2 facelift-ben gyors, de én is mindig kikapcsolom két dolog miatt:
1. Elvileg nem hülye, és hosszabb út után nem állítja le egyből ha megállok, tehát nem öli a turbót, de nem bízok az ilyen elektronikákban.
2. Amikor elfelejtem kikapcsolni, és leállítja pl. pirosnál, akkor a szívverésem is kihagy, mert azt hiszem, hogy sebességben hagyva engedtem fel a kuplungot.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
venom8888 #196993 üzenetére
Ebben az esetben biztosan szívó benzinről és turbó dízelről van szó, tehát kis fordulatszámon a turbós motor erősebbnek érződik, de 2000 felett elkezd megérkezni a benzines is, és 3000 felett már le is hagyja. 5000 környékén pedig sokkal durvább lesz a szívó.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
farrill #197002 üzenetére
Ha jól sejtem, akkor túl nagy hozzáértés nincs, és gondolom a komolyabb problémákat, költségeket inkább kihagynád.
Jó szívvel egy 1.8-as, szívó benzines, tip-top állapotú Opel Zafira B-t ajánlanék. Abban kultúráltan elférnek a srácok is, nagyon egyszerű és megbízható technika, minden sarkon van hozzá szerelő meg alkatrész is, továbbá nem is rohadós fajta, így a rozsdán sem kell görcsölni. Nem egy erő bajnok, de első autónak ilyen esetben szerintem tökéletes.Peti: Superb városba 1,5-2M között szerintem nincs. Mk1 már túl öreg, mk2 meg ennyiért inkább hulladék, ráadásul csak dízeleket lehetne ajánlani, de az a felhasználásra nem lenne ideális. Mondeo-ból viszont egy facelift előtti mk4-es 2.0 benzinnel nem rossz járgány.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
MC Pite #197027 üzenetére
2005 utáni motorok már sokkal jobbak, de az 1.8-as előtte se volt olyan olajzabálós, mint az 1.6-os (rendőr H Astra-k voltak híresek ilyen szempontból). Szerintem 1,5-2M-ért a B Zafira szívó benzineknél nincs sok megbízhatóbb egyterű, ráadásul szinte minden gombokért kapható hozzá, és tényleg rengetegen meg tudják bütykölni, ha szükséges. Corolla Verso szívó benzinesei abból korból szintén hajlamos zabálni az olajat, és drágább hozzá szinte minden. Picasso-ból az első generációsat ismerem csak, ami 1.6-os szívóval nagyon pöpec kis autó, de ugye az jóval alacsonyabb árkategóriában versenyez. Ha az újabb is ilyen jó verda, akkor hajrá, de mivel nem ismerem, ezért nem merem jó szívvel ajánlani. A VW-k túl vannak árazva, meg abban az időben szvsz. nem tudtak megfelelő benzines egyterűt kínálni, sőt akkoriban az egyterűek 90%-a dízel volt...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
farrill #197076 üzenetére
[link]
Ezen az oldalon minden típusra rá tudsz keresni, amit írunk. A hahu keresője már nem ennyire precíz, pl. ezt a Mondeo-t is csak évjárattal tudod kiszűrni, de a B Zafira-t ismeri, szóval könnyebb megtalálni.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Yiggdrasil #197087 üzenetére
Érdemes, de a csomagtartóba nem fog beleférni a babakocsi, vagy ha igen, akkor mást nem raksz mellé.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Yiggdrasil #197101 üzenetére
Suzukikhoz aprópénz a kötelező szerviz, és nagyon megbízhatóak ezek az 1.2-es szívók.
A Prius-ban cellánként cserélhető az akksi, szóval azon ne parázz.
Modern dízelt csak akkor, ha legalább 20-30km-ekre használod 99%-ban.
Ha méretben elégnek érzed a Swiftet, akkor mindenképp arra csapj le, mert azt 5 év múlva is majdnem vételi áron el tudod adni, és ez most már kb. tényként kezelhető.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz
ngaba #197152 üzenetére
A Megane 3 szvsz. best buy, mivel 2M alatt nem rúghat labdába semmi a kategóriájában. Korban kb J Astra, Focus mk2 facelift/mk3 eleje és Golf 6 van hozzá közel, de azok átlagárat nézve drágábbak és semmivel sem jobbak. Ceed/i30 mk1 már hasonló árban megy, de elavultabbak, és az mk2-esek dupla áron mennek. A japánok szintén sokkal drágábbak.
Ha a Megane és Laguna 3. generációjában lenne megfelelő hátsó lábtér, akkor nehéz lenne mást javasolni helyettük.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
KoVee84 #197160 üzenetére
Én egy félig bőrös, jól felszerelt példányt próbáltam. Számomra nagyon meggyőző volt, és erősen versenyképes a 2M alatti kategóriában. Nem érzem sokkal komolyabb autónak a 7 éves Superb-emet sem, pedig azt is azért választottam, mert minden megnézett verdát kevesebbnek éreztem nála, a fél-1 millióval drágábbakat is.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
ngaba #197311 üzenetére
Szívesen vennék a városi szaladgálós autóm helyett egy elektromosat, de két dolog miatt jelenleg esélytelen:
1. Nem tudom otthon tölteni.
2. Az árát hozzádobnám a lakásom árához, akkor családi házat tudnék venni garázzsal, ahol tudnám tölteni, de akkor meg villanyautóra nem lenne pénz.Akkor most hülye vagyok?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
vzsryl
nagyúr
Fogalmam sincs, és szerintem ez ki sem fog már derülni, amíg nálam lesz.
Én november 1. óta minden nap azt várom, hogy rá nézhessek a parkolóban, beleüljek és vezethessem. Ha egyszer le kell cserélnem, akkor sem a dízelbotrány miatt fogom, hanem mert pl. jön még egy prücsök, és akkor kell majd egy egyterű féleség.slett27: A 40 nem a minimumot, hanem a maximumot jelenti.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
A DPF remélhetőleg nálam sokáig húzza, mert ~15-20k-nál többet nem fog futni egy évben, és abban 99% autópálya/országút van, átlagosan 50 km-es távokkal.
Előző hsz-omban a “rá nézhessek”-et elírtam. Természetesen nincs elválasztva az igekötő. Remélem munez most alszik, különben ebbű’ baj lesz!megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Veron #197352 üzenetére
Ez a sérülés az új Corolla-k “betegsége”, mivel nagyon alacsonyak, könnyen elakad bármiben is. Az 1.2T egy korrekt motor, jól fogyaszt, a turbó miatt kis fordulaton is van nyomatéka és szerencsére négyhengeres.
A Scala egy lejjebb pozícionált autó, és jóval kisebb a csomagtartója a másik két versenyzőnél. Az 1.5 TSI úgy fogyaszt, mint egy dízel, szóval ebben verhetetlen a VW. Minden más gyártó hasonló turbó benzines motorja átlagosan literekkel többet zabál.
Az Octavia-nak az infotainment rendszerére van sok panasz, de azok között van feature is, pl. csak kijelzőről vezérelhető klíma.
Nekem a Corolla és az Octavia lenne üléspróbás, aztán eldönteném, hogy melyik legyen. A Scala kuka.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz
KoVee84 #197402 üzenetére
A későbbi eladásnál az nem kicsit vág alá az árnak. Én pl. több milliós kategóriában görgettem tovább gondolkodás nélkül az ilyen lenyomozhatatlan hulladékokat. Magánszemély + megadott rendszám + alvázszám + először Magyarországon forgalomba helyezett.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
szabonagyur #197404 üzenetére
Nekem bevált, és nagyon gyorsan lehet így jó autót találni, csak szűrőképességed is gyors kell legyen hozzá.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Annyira bénák vagytok, hogy még a kocsitokat is másnak kell meghúznia helyettetek? Én magamnak csinálom.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
tboldi #197441 üzenetére
Szerencsére ilyen durva még nem történt velem, csak egy Interspar parkolós, alacsony fém oszlopnak húztam neki, mert elfelejtettem, hogy az van mellettem, és kis ívben akartam kikanyarodni: [kép]
Több ismerősömmel is arra a következtetésre jutottunk, hogy ezt ki tudjuk polírozni, mert ez konkrétan a oszlopocska színe felkenődve az ívre.#197442 cigam: Azt neked kell tudni, hogy milyen értékű és fenntartási költségű autó fér bele a keretedbe. Ez a 3-6 hónap csak egy iránymutatás azoknak, akik abszolút nem értenek a pénzügyeikhez.
Egyébként 1M környékén már lehet kapni olcsón fenntartható, megbízható, kis benzines autókat. Ha nagyobbra van szükséged, akkor inkább 1,5-2M az alsó határ ahhoz, hogy kellőképpen modern, biztonságos és kényelmes verdád legyen.
Először azt kell mérlegelned, hogy mi fér bele, aztán azt, hogy mik az elvárásaid a kocsival kapcsolatban.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
cigam #197449 üzenetére
Az SX4 árán felül 1,4M? Mert ha tip-top a verda, akkor azért is simán kapsz 1.5-öt, aztán vehetsz egy tényleg sokkal komolyabb autót. Ha eladnád, és az árából 1.4-et szánsz valami másra, akkor nem lépnél sokat előre, sőt bizonyos értelemben inkább hátra, pl. magas építés.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Tomics #197478 üzenetére
VAG 2.0 CRTDI, PSA 2.0 HDI/Ford 2.0 TDCi.
Ezek a legmegbízhatóbb dízel motorok. Golf 6-7, Octavia MK3, Seat Leon MK3, Pug 307, Focus stb... Vagy ha még nagyobb kell, Passat B7-B8, Superb MK2-3, Pug 508, Mondeo MK4-5.A Swifted árából már tudsz ilyenekből szemezgetni.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Chereiose #197556 üzenetére
Nekem a legelső vezetési tapasztalataim az MK1-es Fabia + F Astra + "ősmagyarswift" (MK2, de utolsó évből) triumvirátussal volt.
A Swifthez képest a 10 évvel öregebb F Astra sokkal komolyabb autó volt, pedig a Swift csillogott-villogott, de a papír kasztni és a majdnem szó szerint fapad ülések nem hazudnak...
Az F Astra-hoz képest az MK1-es Fabia volt egy elég nagy ugrás. Azt nem mondom, hogy anyaghasználatban jobban teljesített, de sokkal csendesebb, merevebb és modernebb volt.
Egy jó állapotú 1.4-es Fabia szerintem mai napig megfelelő közlekedő eszköz lehet, de annak megkérik az árát is. Annyiért már vannak talán jobb járgányok is.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Chereiose #197558 üzenetére
A vasaló Swift az már más kategória. Az szerintem jobb verda az MK1-es Fabia-nál, így a felárat is megéri. A Polo-k brutálisan túl vannak árazva, szóval abból semmit sem ajánlanék.
Az első Yaris-szal kapcsolatban nincs semmilyen tapasztalatom, így nem tudok róla nyilatkozni. Az MK2-es szerintem kulturált járgány, de azt is drágának találom. Tulajdonképpen minden használt mini autót drágának találok, hisz normális méretűt is kapni annyiért. Pl. tegnap érdeklődött az egyik fórumtárs afelől, hogy mire cserélhetné a 2. gen vasaló Swift-jét a sok pályázás miatt, és hihetetlen, hogy mennyivel autószerűbb tárgyakat vehetne az árán. Ló....t se érdekel, hogy azokat drágább fenntartani, ha ilyen mérhetetlenül nagyobb kényelmet adnak...megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Saskakas18 #197565 üzenetére
A vasaló Swiftek nem rohadnak. Vagy most Te mire gondolsz?
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Saskakas18 #197586 üzenetére
Értem, de egy 2005-ös Fabia-nak inkább a 2005-ös Swift a párja.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Saskakas18 #197589 üzenetére
Az a vasaló. A papír kasztnis 2003 márciusában befejezte a pályafutását.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Shreky #197595 üzenetére
A G Astra tökéletes lesz az 1.4-es, 90LE-s motorral. 1M-ból már kapsz olyat, ami nem volt bucira törve, így rohadni sem fog. Fogyasztása és alkatrész árai is kedvezőek, ráadásul nagyon könnyen szerezhető hozzá bármi.
Ma is láttam egy olyan szép állapotút, mintha most gurult volna le a gyártósorról. Értem én, hogy a Golf 4 volt az etalon, de ha csak az autó külsejét nézzük, akkor a G Astra sokkal időtállóbb forma.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Pttypang #197600 üzenetére
*Astra, és igen.
Kissé felmentek a használtautó árak, hiába romlott ugyanannak az autónak a minősége az utóbbi években, az áruk felfele megy, mert egyrészt az új autó árak elszálltak, másrészt mindent annyiért adnak el, amennyiért megveszik.
Viccen kívül, a jelenlegi helyzetben az autó vásárlás közel sem tartozik a legrosszabb befektetések közé. Ugyan luxuscikk, és folyamatosan nyeli a pénzt, de közben használod is. Aztán pedig egész korrekt áron el is lehet adni.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
A felsorolt verdák mind azonos méretűek vagy nagyobbak és nehezebbek a mostanidnál, tehát ez nem segít a fogyasztáson. Értelemszerűen a hozzájuk tartozó 2 literes benzin motorok szintén nem túl jó partnerek a 6-7 L-es fogyasztáshoz.
E90-ben lévő N-es motorok tényleg nem a megbízhatóságukról híresek, illetve az autó fenntartása is picivel húzósabb az E46-nál.
Az Accord egy korrekt választás lehet, ha ennyiért kifogsz egy jó példányt. (4M felett szoktak lenni a korrekt darabok.)
A Mazda 6 egész korrektül fogyaszt, és akár 8L alá is be tudod vinni, ha nem nehezül el a lábad. A megbízhatósága is legalább olyan szintű, mint a Hondáé. Viszont ugyanúgy rohadnak, mint az elődjeik, csak ugye jóval újabbak, ezért még értelemszerűen kevesebb a durván rozsdás példány. Alváz- és üregvédelemmel kell kezdeni.
Seat/VW 1.4 TSI-ből nem kapsz ennyiért olyan 2013 utánit, amire nem kell rákölteni még egy nagyobb vagyont. Tudják a tulajdonosaik is, hogy mennyire jók ezek az újabb TSI-k, de egyébként 2014-ben volt az igazi pozitív váltás. Én is szívesen vettem volna ilyen motorral Octavia-t (méret/tömeg/LE arány miatt), de jó 1M-val drágábbak voltak a 2.0 CRTDI-nél, sőt a Superb-nél is minden választható motorral, így inkább a nagyobbat vettem olcsóbban CRTDI-vel. Egyébként fogyasztásban ez már bőven hozná az elvárt szintet, sőt 6L alatt is elmennek. Van itt olyan elvetemült () fórumtárs, aki a Leon 1.4TSI-vel rendszeresen 5L alatt megáll.
Jelenleg ez a 3M pont az az összeg, amennyiért szvsz. nincs jó választás.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Szedánom van, és az ikerbabakocsi mellé be tudnám magam hajtogatni.
Most nem veszem figyelembe, hogy egyben, üveggel felnyíló üzemmódot is tud, mint sok Mondeo, Mazda 6, Avensis, de ha mégis, akkor kiszedett kalaptartóval férne még rám meg a kocsira pár bőrönd is.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Nem a liter számít, hanem a kialakítás, és főleg a hossza-szélessége. Pl. lecsukott hátsó ülésekkel mögöttem bőven elfér két 90x200-as matrac, vagy lapraszerelt gardrób szekrények, és simán becsukom a hátsó ajtót is. Ennél szerintem csak a kombi karosszéria jobb, amiben el lehet vinni egy nagy hűtőt is fektetve. Ez utóbbin kívül szinte bármilyen nagy háztartási gépet el lehet vinni az enyémmel is, mert ugye nem csak szedán verzióban működik. Ezért az ilyen hatchback szerű, puttonyos autók nagyon praktikusak. A sima szedánnál a nagy hasábok/kockák valóban problémásak. A sima, kompakt hatchback-ek benyelik a mosógépet is, de hosszú lapraszerelt bútort csak úgy tudsz vinni vele, hogy az anyós ülést is lehajtogatod, ha be akarod csukni a hátsó ajtaját (KRESZ szerint kötelező). Emiatt sem tudom értelmezni a SUV-okat. A Q7-esen kívül még nem láttam olyat, amiben elfér egy 2 méteres cucc az első ülések mögött, de a Q7 az amúgy is egy felfújt kombi.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
bitpork #197722 üzenetére
A Q7 egy emelt kombi, ami kapott összkerék meghajtást. Csak arra jó, hogy jobban kiláss belőle, illetve ha nehezen mozogsz, akkor a ki- beszállás is egyszerűbb. Cserébe másfélszer annyit fogyaszt, mint egy A6 avant, és sokkal drágábbak hozzá a futómű alkatrészek.
Bármilyen hasonló méretű egyterű sokkal nagyobb és pratikusabb beltérrel rendelkezik. Pl. egy Voyagerbe múltkor be tudtunk rakni egy 140x200x17 cm-es kókuszos matracot. A Q7-be ugyanezt szintén berakod, de a kókusznak búcsút mondhatsz, mert félbe kell hajtani hosszában, és eltörik a ..csába.
Ettől függetlenül a Q7 még a legértelmesebb SUV, csak ugye Audi-ból van, ezért nehéz odaállítani bármilyen egyterű mellé, mert árban minimum 2x a szorzó. Esetleg okcsóbbak közül a Kia Sorento/Hyundai Santa Fe/Ssangyong Rexton labdába tud rúgni, de azok is túl nagyok és nehezek ahhoz képest, hogy mit nyújthat egy valamivel kisebb és kevesebbet fogyasztó egyterűhöz képest.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
bitpork #197736 üzenetére
Arra próbáltam kilyukadni, hogy azonos méretű SUV és egyterű közül az egyterűben több a hely és olcsóbban üzemeltethető.
Ugye akkor jön a terepképesség kiemelése. Ez egy nagyon jó érv lenne, ha valóban hasznosítanák az emberek, de ugye tudjuk, hogy a SUV-oknak egy nagyon-nagyon pici része hagyja el az aszfaltot az élete során, ráadásul a legtöbb csak sima elsőkerék meghajtású.
Akárhogy is nézzük, de a SUV vásárlás nagyrészt divatból történik. Ha te nem ilyen okból kifolyólag vásároltál dömpert, akkor legyen tiszta a lelkiismereted.
Ezen felül engem főleg egy dolog miatt csesznek fel a SUV-ok. Sajnos a károsanyag kibocsátás még mindig nem csökken, és erről a SUV-ok tehetnek (rengeteg statisztika elérhető ezzel kapcsolatban). Ha nem lenne egyértelmű, hogy ez miért gond, akkor gyorsan leírom ezt is:
1. Elképesztően felment a belső égésű motorral szerelt autók ára. (Nem, rohadtul nem csak a szar forint miatt.)
2. Minden releváns szereplő az elektromos autókra tette le a voksát, aminek a kompromisszum nélküli használata még sok-sok évtizedig nem jön el, legalábbis errefelé biztosan nem.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
tboy93 #197748 üzenetére
Fogadjunk, hogy cserébe csak aszfalton gurulgatnak vele. Nem mintha a Galaxy nem lenne képes kimenni a présházhoz (ide tetszés szerint bármi beilleszthető) évente pár alkalommal...
Ha esetleg tudnál fogyasztási adatokat közölni, akkor azt megköszönném.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen videókártyát?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Projektor topic
- iPhone topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Autós kamerák
- Crypto Trade
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!