- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
- 5 év alatt 100 milliárd dollárt költött fejlesztésre az Apple, az AI a következő
- Az Insta360 ellen fordítja a hatóságokat a GoPro
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Direct One (műholdas és online TV)
- macOS PC-re
- Jelszókezelők
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mozilla Firefox
- Crypto Trade
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- Windows 10
Új hozzászólás Aktív témák
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #745 üzenetére
Szevasz
Igen, nekeme is vákumos az adagolóm, mármint, ha a leállítására gondolok, amit vákum vezérel a gyujtáskapcsolón keresztül.
Igen, attól a blokk melletti nagy gumótól egy cső megy az adagolóból a GO szűrőbe !
Minap kicsit rendbe raktam a GO csöveket.
A visszavezető cső szivárgott, kicsit rövidre szabták és feszült, megráncigálódott a vacak indulások során, gondolom ezért.
Sikerült rajta lazítani, és megpróbáltam pontosabban visszarakni és feltenni, meghúzni a bilincset.A GO szívó csőben meg volt egy törés a gumi részen, mert olyan hülyén kanyarintották, ezt egy kis fordítással a csövön sikerült is korrigálni, aztán légtelenítettem a rendszert.
A következővel találtam magam szemben !
A kézi pumpát használva, abból rendesen szivárgott pumpálás közben a GO.
Ez nyilván nem normális, mivel a régi, rossz adagolóból is folyt, a kérdésem csak az, hogy ez a hiba befolyásolja e az adagoló üzemközbeni működését ?Lehet e belevegősödés forrása a tömítetlensége akkor is, ha be van tekerve ?
A hideg indulása most sem változott a járgánynak, a légtelenítés után sem !
Sőt, a múltkor kipróbáltam azt is, hogy ízzítás előtt addig forgattam a motort az indítómotorral, amíg az olajnyomás felment max közelébe (kb. 25-30 másodperc volt),
majd ízzítottam és indítottam.Ekkor sem indult lényegesen jobban a motor, pedig az olajozás már elvileg friss volt és elvileg ez alatt az adagoló is kellett volna GO-jat pumpáljon normálisan, mégha előtte be is lett volna levegősödve !
Legújabban úgy szoktam indítani, hogy ízzítás után indítok, hagyom egy kicsit döcögni, majd leállítom, megint ízzítok és újra indítok, ekkor már jobban szokott indulni és kevesebbet döcög, talán kevésbé erőlteti az alkatrészeket.
Ha már beindult, akkor már tökéletesen, azonnal indul újra leállítás után .
Az is érdekes, hogy akkor húz legjobban a motor, ha már egyszer felmelegedett a motor, majd visszahült 30-40 fokra. Ha már teljesen átmelegedett, akkor valamivel kevébé energikus és természetesen kisebb az olajnyomás is.
Lehet, hogy a sűrűbb olaj, ebben az esetben is jobb lenne ?
Vagy az alkatrészek (gyűrűk, stb.) ekkor tömítenek a legjobban és üzemmelegen már kevésbé ?
Bár ezt furcsálnám, mivel szerintem fordítva kellene lennie.
Üdv. és B.U.É.K. !!!!!
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Autós kamerák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Teljes verziós, ingyenes mobil játékok és alkalmazások
- Steam topic
- Napelem
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Direct One (műholdas és online TV)
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest