Új hozzászólás Aktív témák

  • Batman2

    őstag

    válasz Templomegere #745 üzenetére

    Szevasz

    Igen, nekeme is vákumos az adagolóm, mármint, ha a leállítására gondolok, amit vákum vezérel a gyujtáskapcsolón keresztül.

    Igen, attól a blokk melletti nagy gumótól egy cső megy az adagolóból a GO szűrőbe ! :)

    Minap kicsit rendbe raktam a GO csöveket.

    A visszavezető cső szivárgott, kicsit rövidre szabták és feszült, megráncigálódott a vacak indulások során, gondolom ezért.
    Sikerült rajta lazítani, és megpróbáltam pontosabban visszarakni és feltenni, meghúzni a bilincset.

    A GO szívó csőben meg volt egy törés a gumi részen, mert olyan hülyén kanyarintották, ezt egy kis fordítással a csövön sikerült is korrigálni, aztán légtelenítettem a rendszert.

    A következővel találtam magam szemben !

    A kézi pumpát használva, abból rendesen szivárgott pumpálás közben a GO. :Y
    Ez nyilván nem normális, mivel a régi, rossz adagolóból is folyt, a kérdésem csak az, hogy ez a hiba befolyásolja e az adagoló üzemközbeni működését ? :F :F

    Lehet e belevegősödés forrása a tömítetlensége akkor is, ha be van tekerve ? :F

    A hideg indulása most sem változott a járgánynak, a légtelenítés után sem ! :(

    Sőt, a múltkor kipróbáltam azt is, hogy ízzítás előtt addig forgattam a motort az indítómotorral, amíg az olajnyomás felment max közelébe (kb. 25-30 másodperc volt),
    majd ízzítottam és indítottam.

    Ekkor sem indult lényegesen jobban a motor, pedig az olajozás már elvileg friss volt és elvileg ez alatt az adagoló is kellett volna GO-jat pumpáljon normálisan, mégha előtte be is lett volna levegősödve ! :F :(

    Legújabban úgy szoktam indítani, hogy ízzítás után indítok, hagyom egy kicsit döcögni, majd leállítom, megint ízzítok és újra indítok, ekkor már jobban szokott indulni és kevesebbet döcög, talán kevésbé erőlteti az alkatrészeket.

    Ha már beindult, akkor már tökéletesen, azonnal indul újra leállítás után .

    Az is érdekes, hogy akkor húz legjobban a motor, ha már egyszer felmelegedett a motor, majd visszahült 30-40 fokra. Ha már teljesen átmelegedett, akkor valamivel kevébé energikus és természetesen kisebb az olajnyomás is.

    Lehet, hogy a sűrűbb olaj, ebben az esetben is jobb lenne ? :F

    Vagy az alkatrészek (gyűrűk, stb.) ekkor tömítenek a legjobban és üzemmelegen már kevésbé ? :F

    Bár ezt furcsálnám, mivel szerintem fordítva kellene lennie.

    Üdv. és B.U.É.K. !!!!! :)

    [ Szerkesztve ]

    Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

Új hozzászólás Aktív témák