- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
- ASUS routerek
- Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Hálózati / IP kamera
- Mikrotik routerek
- Crypto Trade
- Rendszergazda topic
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
w-123
csendes tag
vigyem el villanyászhoz vagy van egy másik oracsoportom probáljam ki előbb azt lehet hogy a nyák sérűlt
-
w-123
csendes tag
válasz Templomegere #798 üzenetére
hello hátso rúgó csere?gyári ősszehuzo vagy neki se álljak gyárit tudok kőlcsőn kérni
-
Odiepapa
csendes tag
Sziasztok!
A belinkelt Coupe-s oldal tetszik (nekem is ilyen szépség van), remélem szépen összejön a srácoknak a dolog.A hátsó ülést felső támláját 2, jobb esetben 3 csavar tartja. Két oldalt lent és a könyöklő mögött/alatt egy harmadik. Ezek után felfele leemeled és már kint is van a cucc.
Akkumulátor: Mióta összerakták az autómat teljes lakatolás után, egyfolytában az akksival szenvedek. Reggel mindig imátkozom, hogy elindul-e a gép (amúgy garázsban alszik és csak száraz napokon használom, ami mostanában nem igazán fordul elő). Volt benne egy jó kis 100Ah-s Banner akksi, ami szépen pöcc-röff ment kasztnizás előtt. Aztán ki lett csontozva a gép és amikor visszakerült, akkor már nem úgy működött, ahogy kellett volna. Betudtam hogy az akksi zárlatos. Ki is cseréltem egy másikra. Kaptam kölcsön egy 84Ah-s akksit, ami jóval gyengébb és 3 évig a sarokban állt. Azért 10ből 9szer elindította a kocsit. Aztán az is lemerült néha indításkor pillanatok alatt! Azt tudtam hogy az önindító nem volt 100%os, ezért kicseréltem, mert gyanakodtam arra, hogy zárlatos. (a generátor töltése hibbbátlan) Maradt a kis akksi és kerestem nagyobbat. Közben szívtam rendesen a kicsivel és már ott tartottam hogy mindig be kellett húzni a kocsit. Legutoljára 2 napja, mikor visszavittem a fényezőhöz a gépet. Viszont ez a helyzet tarthatatlan! Utána néztem az akksiknak:
Mivel nekem 300D-m van, ezért effektív nagy való bele (95-100Ah). De akksi és akksi között is van különbség. Nekem mindig az indításnál szállt el a rendszer, ha már beindult, utána mint a svájci óra és a töltés is nagyon rendben volt. Az akksiknak van egy olyan paraméterük, hogy INDÍTÓÁRAM (EN szerinti hidegindító képesség). A mezei márkáknál ez 600-740A körüli érték. Ha diesel motorotok van, akkor ezt az értéket sztem érdemes figyelni! Legkedvezőbb és legerősebb akksit 31200-ért találtam, ami Excide Classic, 100Ah-s és 850!A az indítóértéke. Ma megyek átvenni és egyből gurulok a fényezőhöz! Ha erre nem indul pöcc-röff-re minuszokban is és lemerül az akksi, akkor a probléma az elektronyos rendszerben keresendő ZÁRLAT címszó alatt.Mercedes-Benz W123 300CD 1978
-
Odiepapa
csendes tag
Ebéd közben kaptam egy fülest, hogy a 100Ah-s Excide akksit a Tecsóban 28990ért lehet kapni, míg az Auchanban 45000
[ Szerkesztve ]
Mercedes-Benz W123 300CD 1978
-
w-123
csendes tag
válasz Odiepapa #809 üzenetére
hello nagyon szeretném elkezdeni a dolgot mármint a pick-up projectet amugy sedanbol csinálnám.csak annyi a brobléma hogy meg kellene tervezni a dolgot mert eszetlenűl flexelni nem érdemes.probáltam a photoshoppal kreálni egy 23-as pick-upot de nem sikerűlt valami jol a rajz de azért nem a legrosszabb.te váégod a photoshoppot mert ha igen akkor kreálhatnál valami rajzocskát vagy ha találsz a neten elkűldhetnéd
-
Babszivacs
csendes tag
megvan az uj akksi de nem sokat segitett a -14 fokos hidegben.
-
Babszivacs
csendes tag
lehet szerintetek valami jó fajta könyöklőt szerezni előre 123 ba? mert ami most van az univerzális és elég gatya minőség.
köszi
-
ákos123
csendes tag
Szasz Batman2!!!!!
Nem bántottál meg, sőt örülök, hogy valakinek számítok már itt is.
Igen az az ajtónyitó de ha prikós meg melós akkor hagyd, nagyon hideg van szerelgetni.
Holnap jó lesz? Mondjuk a válszt nem látom mert megyek haza, én ott leszek a Villamos megállónál fél 12-kor, ahogy írtam ha nem leszel ott semmi gáz húzok haza.
Na AVE.W123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
ákos123
csendes tag
válasz Babszivacs #815 üzenetére
Az nekem is jó volna mert
nyista volt a verda vételénél és azóta sem éllított meg senki, hogy figyelj itt egy merci könyöklő vidd el mert megharagszom
Nekem egy teljesen komplett első ülés kéne vezetőoldali lehetőleg feketemert gyanús, hogy laci bácsiék kicserélték az enyémet egy anyósra
Ha tudtok szóljatok legyetek szívesek!!
DankeW123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
!Overdose!
őstag
válasz Templomegere #798 üzenetére
Szerintem nem olyan nagy csoda!
A 6,9-es sem evett többet 16-nál ha betartottad a kreszt!
Mondjuk az inkább a hátsógumit fogyasztotta![ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
qdak
addikt
válasz !Overdose! #819 üzenetére
ez a fogyasztás azért van mert mondjuk ???????:
# 4,2-os motor 1500rpm-en megy 100km/h-t
# 2,6-os motor 2500rpm-en megy 100km/h-t
vagy nem jol gondolom????(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Batman2
őstag
válasz Odiepapa #807 üzenetére
. . .Jah, jah, ez bizony fontos paraméter, már el is feledkeztem róla, én is szem előtt tartottam ezt is, nem csak azt, hogy mennyire friss töltésű az akksi, többek között azért is kötöttem ki a mellett a Varta akksi mellett, mivel annak is a legmagasabb volt, tán szintén 850A ! ! !
A többi valóban, olyan 780-760A körül követte, a jobbak, a gyengébben és 88Ah-ásak pedig csak 650-720A körüliek voltak.
Az pedig kevés !
Nekem addig egyszer volt 88Ah-ás akksim, előtte mindíg 94, 96Ah-ás és a 88, assal kezdettől fogva nem voltam megelégedve, mivel eleve érezhetően gyenge volt és hamar le is merült többszöri indítózás esetén.
A korábbiak bírták a többszöri, téli ízzítást és indítást is !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Odiepapa #810 üzenetére
Javaslom, mérj rajta üresjárati feszültséget egy multiméterrel ! ! !
Az ilyen akciósak gyanúsak, általában túltárolt akkuk és pont a jobb márkákból ! ! !
Nyugodtan menj be egy nagyáruházba mérőműszerrel, én is azt tettem, végig mértem az össze akkut és a kutya nem szólt hozzám !
Az én Vartám 12.54V-os volt, mikor vettem, ugyanakkor valami gyengébb márkában ott voltak frissebbek, az egyik széria 12.76V-körül volt, a másik, valszeg még újabb széria pedig 12.88V körül mozgott.
Ezek mind olcsóbbak voltak, ezeket hamarabb megveszik, ezért kevésbé fordul elő, hogy túltárolják !
Jah és a dátumot sem árt megnézni az akkun, én természetesen nem találtam rajta !!!.
De elvileg 2 éves a garanciája.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Babszivacs #814 üzenetére
Szevasz
A két jobb oldali ajtónak feltehetően megvan, elfelejtettem megnézni, azoknak ki lehet szedni, aztán megbeszélhetek valamit a fazonnal, de gyorsan kell reagálni, mert el fogják vinni a roncsot hamarosan !
Mennyit szánnál rájuk ?
Jah, és ez Debrecenben van, nem tudom, Neked jó e ?
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Templomegere
senior tag
nem kell hozzá semmi ! lekötöd a telókat , kicsit emelsz a gépen leveszed a kerekeket , féknyergeket , kipufogót , , majd leszeded a difit tartó csavarokat (4db ) Majd nekiállsz tovább emelni a popsiját a gépnek , telókat hagyod leesni majd kézzel kiszeded a rugókat
Magasra kell majd emelni , szóval jó krokodil és hely legyen .
-
w-123
csendes tag
válasz Templomegere #832 üzenetére
hely az van megprobálom de ha nem megy irány szentendre.kálvária térre rugo ősszehuzoért
-
w-123
csendes tag
válasz Templomegere #832 üzenetére
126-os rugoim vannak hátra jo bikák te bele tennéd az autodba
-
w-123
csendes tag
válasz Templomegere #832 üzenetére
126-os rugoim vannak hátra jo bikák te bele tennéd az autodba
-
Batman2
őstag
Szevasz Tmplomegere !
Az a fajta adagoló, amelyik a Te járgányodban is van, az melyik ??
Nekem a tetejéhez megy egy vákum cső, ami a leállytásban funkcionál, és nincs az én adagolómon az utastér felőli plusz kilógó rész, amiből egy cső megy a légszűrő felé ! ! !
Viszont van most az a karambolos járágány, amiben pedig pontosan olyan adagoló van, mint a Tiédben, azt vajon az én motoromhoz át lehet e szerelni, annak ellenére, hogy a kettőnek nem egyformák a csőcsatlakozásai ??
Ez a nagy kérdés, és sűrgősen kell választ adnom !
A gyujtáskapcsolót is megszerezném a járgányról, de tá az a járgány nem kulccsal indult, hanem valami külön gombbal !
Ez a Tiéden hogy van ?
Nekem a gyujtáskapcsoló inditja és állitja is le !
Ezen akkor viszont lehet, hogy nincs vákumkapcsolás !
Szerinted ki lehet azt cserélni az enyémmel ???
Köszi !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Üdv mindenkinek !
Ki tudja, hogy a hosszu változatú, 123-asokból, tehát amelyiknek egy oldalon van egymás után 3 ajtaja, mennyit gyártottak összesen ?
Jah és C123-asból mennyit gyártottak ?
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Templomegere
senior tag
Szia !
Az enyém a régi fajta a tiéd újabb .
Át lehet építeni , de én nem tenném, mivel a régivel hivatalosan gyengébb a cucc . Ha átépítés akkor szivócsonk csere , légszürő csere , gyujtáskapcs csere, stb .
Nálad a vákum csak a leállást intézi , nálam az az adagoló lelke , az szabályoz mindent .
Tiéd a korszerübb , és az egyszerübb .
-
Dawess
csendes tag
Szevasztok MB-sek!!!
Egy-két kérdéssel megzáporozok mindenkit...Megtalálta a haver egy 123-nak a felénk ún. NAFTAPUMPÁJÁT adagoló vagy mi a rosszseb magyarul... kb 150-300km lehet benne és olyan évjárata van mint az enyémnek, 84 körül.Mennyit érhet ez szerintetek?Mert megvenném, biztos ami biztos...
A másik pedig, kéne nekem a fűtést és ventillátort vezérlő forgókapcsolóba égő.Szentendrén nem volt nekik, nem tudna valaki nekem ilyennel szolgálni?Hálás lennék...MB W123 240D Automatic transmission 84 RULZ!!!!
-
qdak
addikt
válasz Templomegere #839 üzenetére
ugy a király
vagy majd levág a rugobol flexel(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Der Bosss
csendes tag
válasz Templomegere #832 üzenetére
Jól gondolom, hogy hasonló az eljárás a hátsó lengéscsillapítók cseréjénél is? Mintha úgy láttam volna, hogy hátul együtt vannak a rugókkal a lökésgátlók, nem úgy mint elől.
(84-es 200D-m van.)Ja és ez a rugóból való flexelés nekem is eszembe jutott, bár saját autón nem csinálnám!
[ Szerkesztve ]
MB W123 300D 1981-ből!!!
-
Der Bosss
csendes tag
válasz Templomegere #843 üzenetére
Köszi a gyors választ!!!
Ezek szerint ott is külön van a rugótól.
MB W123 300D 1981-ből!!!
-
tkazmer
addikt
nem egészem a 123-as mercedessel kapcsolatos a kérdésem, de valaki tudja esetleg, hogy a GL harmadik üléssorában mekkora testmagasságig lehet kényelmesen ülni? A totalcar csak annyit ír, hogy kategóriája legtágasabb 3-ik üléssorával rendelkezik, azonban számot nem találtam, a mercedes honlapján pedig csak annyit találtam, hogy az ülőlap és a tető között 979mm van.
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #838 üzenetére
Szevasz
Köszi a gyors választ !!!
Akkor nem lesz csere ,
nem bonyolítom a dolgokat, bonyolultak azok így is !A befecskendezőkben is vannak régebbi és újabb típusok is ?
A különböző típusok esetében lehet teljesítmény változás ?
Azok a Bosch befecskendezőid megvannak még ?
És akkor mennyiért is válnál meg tőlük ?Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #839 üzenetére
. . .Felétek mások az árfolyamok ??
Aligha hinném, hogy ha itt bemennék a boltba, akkor nekem ötezerért adnának egy rugót !
Bár még nem kérdeztem.És az mennyire erős, megbízható, nem lesz tőle túl gyenge, kicsi teherbírású a masina, vagy nem enged le hamar ??
Van valami spéci típus benne ?
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Puttyos
csendes tag
Én asszem talán tudnék adni, de szerintem bármelyik autósboltba bemész, kapsz hozzá. Legalábbis az enyémben hagyományos kis műszerfal izzók voltak. A nyáron cseréltem és itt nálunk, a kis falusi boltban is volt. Pár Ft volt darabja, úgyhogy vettem is egy dobozzal. Talán van még benne néhány.
-
w-123
csendes tag
válasz Templomegere #839 üzenetére
honnan vetted hogy 5000ft a rugo mercedes gaálnál a gyári első+hátso 140000ft lehet hogy egy kicsit drága de 20 év az lejm hogy nem kell cserélni.a bontott rugo?-hát a 126-os rugoim is bontottak az előző kasznimba benne voltak nem állt a segge de 6 kanna diszperzitnél állt full vizszintesen.szoval nekem beváltak