Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz Shadowbull #24 üzenetére
Ismétlem: nem írtam azt, hogy jobban vezet, mint egy átlagautós. Pontosan tudom, hogy ez nem igaz, és egy ilyen történet azonnali forgalomlefagyáshoz vezetne. Ezért itt is következetesen azt írtam, hogy balesetmegelőzési szempontból. És azt is leírtam, hogy ennek a relatív különbségnek mi az oka.
Azzal nem tudok nem egyetérteni, hogy baj, hogy a Tesla hajlandó erre az önálló vezetési üzemmódra.
Egyébként, holnap lesz három hete, hogy éppen az önvezetési óránkon az egyetemen (szakdiplomás továbbképzés) monsta el egy diáktársam, hogy nem régen egy Volvóval csapattak külföldi autópályán végig a belső sávban, 130-cal elhúzva a külső sávban lassan haladók mellett, mivel olyan sűrű eső éspára volt, hogy alig lehetett valami látni. Saját bevallása szerint 50-60 km/h lett volna a biztonságos tempó, de a kocsi megoldotta, neki csak néha rá kellett tennie a kezét a kormányra.
Igaz, ez egy elmesélt történet, de első kézből, a vezetőtőt származik. És tudom, hogy a Volvókban lidar és radar is van, ergo elég szépen belelátnak a trutyiba. De akkor is erősen elgondolkodtatónak tartom.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- Milyen videókártyát?
- Autós topik
- Formula-1
- Milyen okostelefont vegyek?
- BIOS topic
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- További aktív témák...