Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz ron8 #126706 üzenetére

    Szia,

    Szolgáltatónál vásárolt készülék esetén csak akkor vagy teljes biztonságban, ha olyan számla van hozzá, ami alapján listaáron, vagy valamilyen feltöltős konstrukcióban lett vásárolva, ha viszont bármilyen havi díjas előfizetés és hűségidő kapcsolódik a készülékhez, akkor adott a hibalehetőség, hiába nem részletre lett vásárolva, olyankor ugyanis nincs olyan, hogy teljesen kifizetve, a hűségért cserébe, mindig adnak valamennyi kedvezményt - papíron legalábbis -, ami a te szempontodból buktató lehet.
    A Mate 10 Pro esetén annyiban egyszerűbb a helyzet, hogy bár mindegyik hazai szolgáltató függetlenül adja, de náluk csak egykártyás (BLA-L09) van, így ha olyan, az szolgáltatótól van függetlenül is, de ha kétkártyást (BLA-L29) veszel, az nem szolgáltatós.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák