Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
bteebi
veterán
Nyilván van jelentősége a tömegnek is. Nagyobb autóhoz nagyobb, jobb fékek kellenek, de nagyságrendi eltérés nem lesz egy 1500 és egy 2000 kg-os autó fékezhetősége között (egy 6-800 és egy 2000 kg-os között persze lesz), és azért elég sok sportautó tömege 1300-1500 kg közötti (folyadékokkal). A kanyarsebesség az nyilván más, ott nagy előny a kisebb tömeg. De az is fontos, hogy hogy tudsz kigyorsítani a kanyarból. És nem biztos, hogy a valamivel nagyobb kanyarsebesség, de lassabb gyorsulás fogja a sportosabb érzetet adni (nekem legalábbis szerintem nem az adná).
Amúgy szerintem elég kevés sportautós pályázik, közutakon, autópályákon meg sokkal meghatározóbb lesz a gyorsulás, mint a kanyarsebesség. Máshogy: lehet, hogy egy kis, könnyű sportautó egy hosszabb kanyart bevesz 190-nel is, míg egy Bugatti csak 170-nel, de ha eleve nem mész ott többel 160-nál (mert pl. fixen nem akarsz kisodródni, meg ugye eleve nem mehetnél 130-nál többel...), akkor pont nincs semmi jelentősége.
Amúgy meg elég sokféle versenypálya van; egy Monaco jellegű pályán nyilván nagy előnye lenne egy kisebb tömegű autónak, Monzában viszont már, ahol a nyers erő fölénye jobban kijönne, egyáltalán nem biztos.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Eladó új Thrustmaster T300 RS Ferrari Alcantara edition beszámítással!
- Eladó komplett asztali számítógép (I5 6600k, Gigabyte GTX 1070, 16GB DDR4) beszámítással!
- HP ZBook 17 G5,17.3",FHD,i7-8850H,32GB DDR4,512GB SSD+ 1TB,6GB VGA,WIN11
- PlayStation 5 Pulse 3D Wireless Headset
- T14 Gen3 27% 14" FHD+ IPS i5-1245U 16GB 512GB NVMe ujjolv IR kam gar
Állásajánlatok
Cég: DHP Global Kft
Város: Sopron
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen