Új hozzászólás Aktív témák
-
Tasunkó
senior tag
válasz
Shadowbull #125 üzenetére
Kiforrott elektromos meghajtása van a CNC-nek is ezer éve, hűtéssel, vezérléssel. A mechanikus esztergákból ki lehet pakolni 1 tonna vasat, kopó alkatrészeket, ahogy az autóból is, plusz az elektromos-benzines elektromos alkatrészek, érzékelők, szabályzók egy részét, ami nagy igénybevétel,hőfok, nyomás-ra lett tervezve, emiatt aranyáron adják. Az elektronikaipar biznisze, hogy a saját szektorukból, aminek a nyersanyagait kontrollálják, akarják feltölteni hozzáadott értékkel. Erről szól az egész önvezetéshez közelítés, amit már árulnak, de közben semmi lényeges előrelépés nem történt, és nem is várható. Az akku meg egy szivar, amit már az inkák is sodortak, csak nikotint tárolt nem energiát. Alu öntvény konstrukció, meg szénacél azért kell, hogy többet nyerjenek egy darabon, és ne legyen javítható, így az egyéb rácsatlakozó szektorok nyereségei, már a gyártáshoz lecsapódjanak, az eladás pillanatában.
[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú
Új hozzászólás Aktív témák
it 2024 végére a teljes flotta 25 százalékát EV-k alkották volna, de most mégis megszabadulnak 20 ezer EV-től, köztük Tesláktól.
- Autószerelők, autószerelés
- Nintendo Switch
- Politika
- Milyen notebookot vegyek?
- 2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Futás, futópályák
- Alig egy év után leáll a Boundary című zéró gravitációs FPS támogatása
- PlayStation 5
- Hardcore café
- További aktív témák...