Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Én a kovácsautótól rendeltem tavaly sima nem lyuggatott Zimmermann tárcsát Zimmermann betéttel
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
Azt nem tudom, hogy egy alvázvédelemmel nem ugrik-e a gari?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz alphaville #3432 üzenetére
Ésszerű keretek között nem ér semmit.
Akkor érvényes, ha minden évben márkaszervízbe vitted az éves szervízre.
Ez olyan 6-7-8 éves korban el szokott múlni.
Ha mégsem, évente úgyis odaviszed. Ha kezd valami pörsenés látszani úgy 10-11 éves korában gyorsan megtaknyolják, hogy nehogy következő évben kerékívet kelljen cserélni. Azt mondanám egy GG Mazda6 esetén mostanra 15-18 éves korukra már a 80%-án kerékívet kellett cserélni, jó ha 1%-nak az átrozsdásodási garancia fedezte, pedig azokra is volt.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz alphaville #3437 üzenetére
Az a gond, hgoy mire kívül pörsenés van addigra belülről átrohadt egy ponton a lemez. Nekem most 16 éves, kis műszaki felkészítés házilag:
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz UberMutant #3517 üzenetére
Egy két éve még a Mirait dicsérték, történt valami?
Én eddig egyszer voltam az m3 bevezetőn az auto focusnál de ők már rég nem márkaszerviz. Amúgy csak maszekhoz vittem.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz thefreeman #3534 üzenetére
Inkább régebbi és inkább benzinesekhez értenek. Kolegám is hordta hozzályuk.
De a futóműállítás pont olyan dolog amit bárhol megcsinálnak csak jó lézeres gép legyen.https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
Topikgazda
válasz lufiember #3621 üzenetére
Igen nagyon jó választás a helyzetedben, ha nem a vezetési élmény az elsődleges szempont akkor megnéznék pár priust is, az agglomeráció és a főváros közötti ingázásban nem jön rosszul az automata váltó. 2 és 4 millió közt költési szándékod szerint már jók közt válogathatsz.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz VANESSZA1 #3753 üzenetére
És ha visszakapcsolsz akkor is erősebbnek érződik a dízel? Én is lomhának érzem a szívóbenzines autókat, de nem is vezetem őket annyit hogy átálljon az agyam visszagangolásos üzemre. Illetve csal a feleségemét az meg cvt automata, abból mindent le lehet vonni csak következtetést nem. Ha véletlen leadna nyomatékot szerintem megcsúszna a lánc :D
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
Nem igazán értem. A kilométeróra a pillanatnyilag leadott lóerővel arányosan kúszik fölfele. Hiába nyomatékos elvileg a dízel, ha maximálisat akarsz gyorsulni ott 3000-res fordulatra teszed és 4000-nél elváltasz. Benzinesnél meg följebb, és mivel az erősebb jobban fog gyorsulni nem? Vagy a nyomaték mit határoz még meg? 2000 fordulaton 300nm ugyan olyan olyan érzés mint 3000-ren 200nm vagy nem?
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Uyuarasy #3804 üzenetére
Jól látom ez egy 4 éves autó?
Nekem mikor 10 évesen 183 ezerrel megvettem a dízelt kb 5-6 deci fogyott tízezrenként, szép fokozatosan növögettett, most 16 évesen 300 ezer fölött kicsivel már kb 7-8 ezrenként fogy le minimumra, eleve szoktam venni plusz egy litert a csomagtartóba aztán ha az is elfogy cserélni.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
Az enyém valós 309 ezer, 2004-es, rengeteg problémája van, gyűltek szép lassan és a rozsda miatt elengedtem, nem foglalkoztam vele mert temető, de a motor ereje még pont nem, az aszfaltot is feltépi olyan akarat van benne. Ha tuti ennyi van benne akkor valami vákuum, dpf, turbó gond lesz (ezeknek kéne azért check engine-t gyujtania, lehet valami turpisság van, belenyultak hogy ne jelezzen)
Mondjuk kopognak szépen az injektorok, füstöl is már kicsit, az olajat is csipegeti, nem elég már egy liter 10000km-enként, mégis megy mint a mozdony.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz lemmy71 #3884 üzenetére
Engem a párhavonta izzócsere is baromira irritált. Mikor vettem volt benne egy utólagos xenon kit, én persze törvénykövetően visszacseréltem halogénre. Míg rá nem jöttem mennyit kell turkálni a kezemet felsérteni stb. Kb 2 év után elszórakoztam led-del kisebbik rossz alapon, majd vissza halogénre. Látni semmivel nem láttam, a foncsorok úgy égnek szét ezekben mint a bőröm a tűző napon. Rendeltem kínából projektort 6 ezerért (csak xenonnal és leddel használható mert a halogén hőjét nem birja) szétszedtem a lámpát hőlégfúvóval, fúrtam faragtam, beraktam az új projektorokat, 2 új h1 xenon égő a Bárdiból (2700/db), trafó ugye volt, most úgy látok hogy fel se kapcsolom a távolságit. A burát is felpoliroztam. Nem vakít senkit semennyire erre nagyon figyeltem. Szabályos? Nem. Jobb lenne ha sz*rt nem látnék és elütnék valakit? Nagyon nem. Újrafoncsorozás 6000 plusz áfa per darab, lehet elviszem majd.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz Moleman #3894 üzenetére
5-6 év Évente 2-szer biztos cserélem. Modjuk az 1000 forint alatti Bosoco-ról beszélünk és szabadtéri parkolásról, talán nem is csak az uv hanem ahogy megáll a por a kocsin szabad téren. A Bosoco-t egyébként nagyon ajánlom.Olajszigetnél szoktam venni.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz kenwood3 #3941 üzenetére
Fúúú, először is szerezz egy felhasználói kézikönyvet, és nézd meg mit milyen gyakran és mire érdemes cserélni, illetve mit ellenőrizni.
De ha ez a helyzet én egy hozzáértő szerelővel leellenőriztetném, nagyszervizeltetném, korántse vedd készpénznek hogy átmegy a vizsgán mégha a mindennapokat befolyásoló hibát te nem is érzel. Attól függ hol laksz, de ha nem messze pesttől én talán megnézném a helyedbena Mazdamestert.
Nyilván amit leírtam nem 3 fillér, könnyen átlépheti a 100 ezres határt ha sok mindent ki kell cserélni, de az hogy te csak olyajat cserélsz a kocsin és szerelőt sose lát életvszélyes is lehet.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz Uyuarasy #3953 üzenetére
"vettem gyari festeket, aztan a muanyag elemeken kis csiszolas meg 2-3 fujas (majd lakk) es eltunik az a par potty"
Most rendes fényezett elemekről beszélünk? Te próbáltál már fényezni? Én igen és kurva ronda lett flakonból legalábbis. Ha ennek így nekiállsz lesz egy tákolt ronda elemed. Szerintem vidd el fényezőhöz.
Ha csak fekete akkor meg milyen festék?https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Üdv kedves Mazditársak, mivel vettem egy Passat Alltrack-et lassan elengedem a Mazda kezét (bár gőzöm sincs egybe kéne-e eladni vagy alkatrésznek, még 1 év műszaki, kuplung már néha csúszik, a szilentek egységesen félig elkopva, küszöbök kerékívek bal hátsó emelési pont rozsdás, fékhatás sem az igazi valamiért, kopogós már a motor de úgy megy mint a mozdony).
Ha van rá érdeklődő szívesen átengedem a topikgazdai stafétát, természetesen ha senkit nem érdekel akkor számomra megtiszteltetés, hogy továbbra is elláthatom a feladatot.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
Ne legyen igazad Itt írtam róla, iszonyat jól jött ki a lépés, nem lehetett elengedni.
Ez az eddigi legfiatalabb, 8 éves autóm, 108 ezer kilométerrel. A Mazda6-ot 10 évesen vettem 183-mal. Eszméletlen a különbség állapotban. Mind műszakilag, mind külső-belső tekintetében. Pedig sokakkal ellentétben én egy 5 éves autót még újnak látok, A Passat még a majdnem új, a Mazda meg már nagyon nem volt 10 évesen. Tetszenek az új Mazdák is de most ez mégis valahogy jobban bejött. Túl sok volt az "ez a generáció már nem rozsdásodik" aztán mégis és a dízeleiktől is féltem, voltak rossz szériák, a VAG is tud félremenni (2.0PD, TSI) de a dízeleik kiforrottak. Az igazat megvallva egy azonos korú (és sokkal többet futott) Avensist hajtottam most 3 hónapig, azzal összehasonlítva is azt kell mondjam, hogy imádom a Mazdát, de olyan kispóroltanyagosnak tűnik mellette. Persze lehe hogy az 500-at futott Avensisben már ki lett cserélva minden a futóműben, meg kettőstömegű, kuplung, ami csak elkophat, és emiatt hatott újabbnak, míg a 300-at futott Mazdámban még majdnem minden eredeti (talán a kettőstömegű is) és már csereérett, de már nem ér annyit hogy ki is cseréljem. Ami viszont sose volt a Mazdában és sok minőségérzetet kölcsönöz az autónak: az a tankos ajtóbepuffanás.
Azt mondom imádom a Mazdát, nagyon jól megszolgált 6 évig, ez volt az első autóm így végképp tényleg szerelem. Mikor a kölcsön Avensisszel kijöttünk németbe szeptemberben (euro3 mentes övezetbe) és otthagytuk a Mazdát nekik akkor én már lélekben elbúcsúztam tőle, tudtam, hogy soha nem ülök már vissza állandóra.
Folyamatosan a "kéne már rákölteni de még nem annyira gáz - nem ér már annyit hogy ráköltsem" határán pengeélen táncolt, így szép lassan folyamatosan lehamvadt fájó hibák nélkül. Egyszer állt meg, kirepedt a kuplung hidraulika csöve, 3000-ből megoldottam (jelszó: Suzuki fékcső). Egyszer cseréltem 2 injektort bontottra beméréssel 70-ért. Egyszer hagytam ott márkaszervízben 270 ezret (vezérműtengely csere, vezérléscsere, injektorok bemérése).
A beszállást vissza fogom sírni, mert az alacsony A-oszlop-tetőív és a peremes sportülések miatt elég kellemetlen beszállni a Passatba, és a beltere sem tágas, szűkebb a Mazdánál.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz Moleman #4159 üzenetére
Én most kötöttem (még nem küldtem vissza az ajánlatot) Haftpflicht-et (KGFB) Teilcascoval, magában 357 lenne, 500 Euró önerős Teicascoval 488. Hogy mit fedez pontosan nem tudom mert 80 oldal németül van , kimásolni google fordítózni nem tudom
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz lemmy71 #4173 üzenetére
Szia,
Ha jól emlékszem csak szíj és görgőcsapágy lett cserélve, de ilyen hülyén írtam be spritmonitortba és elég régen volt:2014.10.24 Change cam belt pulley bearing 7000HUF2015.02.04 Cambelt pulley bearing change Ashika 20000HUFLehet megvettem ősszel és télen cseréltettem csak ki, nem tudom.
Hüye vagyok az a vezérlés görgője ha jól tévedek.
Nekem az ékszíjjal a probléma az volt, hogy a generátor szabadonfutót kellett kicserélnem.
INA szabadonfutó és Dayco szíj ment bele.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz lemmy71 #4178 üzenetére
Na akkor csak bejött amit mondtam, remélem valamennyit tudtam segiteni.
Igen a mazdus nálunk is átlépett az inkább nyűg mint autó kategóriába, most a fiam használja mert a Corolláján időszakosan kihagy egy henger. Nem tom mit csinljak vele, egy autoszerelöt érdekel de azt mondta 300at biztos nem ad érte. Inkább adom oda 2ért és kipofozza, néha látom, mint hogy elbontsam vagy eladjam armandóéknak 300ért széttiporni.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz lemmy71 #4182 üzenetére
Megmondták a TotalCar műhelypornóban is:
A Mazda6 GG dízeleknél egy dologra kel nagyon figyelni: nem szabad őket megvásárolni. Állítólag kurvasok nyűgje van a motornak és nem ritka a főtengelytörés sem.
Viszont állítólag még repedt dugóval is elmegy pár tízezer kilométert.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
Elment a Mazda6-osom, 2004 dízel, körbe rozsdás, és pár hétnyi egyre erősebb csúszás után elfogyott a kuplung. Ebben az állapotában vontatták el 200km-re, RENDBEHOZNI.
Mindössze 160 ezret fizettek érte, de számomra a tudat, hogy megcsinálják és nem elbontják NAGYON sokat jelent, az első kocsim, 6-6,5 évig hű társam volt, jót akartam neki is nem csak magamnak.
Ezzel a képpel búcsúzok, ami még fénykorában készült:
És ez a barna VW Passat Alltrack 2012 lett az utódja:
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz lemmy71 #4241 üzenetére
Hát szerinted miért nem fogtam neki? De békésbe vitték, ott kevesebbet ér az emberek ideje, alacsonyabbak a bérek. Autószerelö vitte, halomban állnak nála a bontottak, motor váltó jó, kéttömegü is csak lakat, fény, kuplungcsere.
Küldött képet, kiveszi a motort is kuplungoláshoz, a motorbölcsőt levédi rozsda ellen, összes olajat folyadékot leengedte mert kicseréli.
Reménykedem hogy tényleg jó lesz és valakit még évekig olyan hűségesen fog szolgálni mint minket.
Kíváncsi vagyok mennyit kért volna el ha megcsinálja nekem.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz lemmy71 #4244 üzenetére
Én is 300 környékére lőttem volna be, de mint mondtam az autó nem volt járóképes, a kuplungtárcsa elfogyott, teljesen megszűnt az összeköttetés a kerekek és a motor között. Ez azért jelentősen csökkenti az árat.
Amellett sok kis bizbasz baja volt, összes ajtó alja rozsdás, leverődések minenhol, bal küszöb behorpasztva, jobb hátsó emelési pont beszakadva és a küszöbüreg a hátsó dob irányába átlyukadva, szokásos EGR P0401 hiba, némi injektokopogás is volt már (utoljára 2017 áprilisban lett beméretve és akkor 2-t cseréltünk bontottra de azért azóta koptak) első ablakemelők és tükörfűtések nem működnek, hátsó futóműnek 2 éve olyan hangja van mint egy lovaskocsinak, lóg a hátulja, a gátlók szilentjei teljesen kiporladtak, de mindenki azt mondta hozzá ne nyúljak mert ki kell szedni a kasztniból a csavarokat (ami eleve trükkös) és mi van ha beleszakad. Ugyanezen okból az első futóműnek is voltak elhanyagolt alkatrészei. A jobb hátsó gumit konkrétan ette.
Igen odaadtam vele a jó felnim (RH Alurad MX Snowline 16) 5 millis gumikkal (Vredestein Sportrac 5 2018-as DOT) de nem is tudtam volna levenni, mivel az emelési pont be volt szakadva, elvinni meg gumishoz nem tudtam volna mivel járásképtelen volt. A 195/65 R15 téli gumim ráment a feleségem régi Honda HRV-jére, arról a másfél éves 4 évszakos ráment az "új" Prius3-masára, maradt 4 darab nem túl szép állapotú 15-ös acélfelnim, azzal kéne valamit kezdenem. Meg van egy rozsdamentes jobb hátsó ajtóm (hatchback sötétkék) meg egy Febest olajos job első motortartó bak, ezek soha enm kerültek beépítésre.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
Most miért, ha dokumentálva van minek? Most vettem egy autót januárban, 2 éve 30 ezer kilométerrel ezelőtt cseréltek vezérlést vízpumpával, a számlát konkrétan a szerelőtől kértem el személyesen, mert csak szervizkönyv pecsét volt róla. Elmondta, hogy bár csak vezérlés van írva a számlán, az árból is látható hogy komplett szett lett cserélve, ő eleve csak így vállalja
210 ezer kilométer / 7 év a periódusa, 5 év mulva cserélem, kb évi 20-at fogok menni.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz lemmy71 #4285 üzenetére
Egy ideig hol STP-t hol azt a W betűset töltögettem bele, de ami igazán jó volt az a Spuri. Érezhetően simább vele a motor járása. Baja egyiktől sem lesz, nyugodtan.
Kalibrálgatni nem szokott? Bemelegedett motorral megállsz mondjuk a pirosnál, picit felugrik a forduiatszám és össze vissza kalapál a motor, majd mikor végez minden visszaáll, kb 1-2 perc.https://tinyurl.com/rasoapro
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Google Pixel topik
- Python programozás
- GeForce Now
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Újabb Redmi Watch 5 érkezett
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest