-
IT café
Itt csak hivatalos forrásból származó információkat olvashatsz. Rajongói teóriák, egyebek ezen összefoglaló tárgyát nem képezik. Az összefoglalóval kapcsolatban bármilyen észrevételt, javaslatot szívesen látunk!
Új hozzászólás Aktív témák
-
alratar
addikt
válasz BoneDragon #66 üzenetére
IGN szerinte nincs megerősítve, hogy kin lesz majd.
Ha mégis (amit azért remélek) talán lesz egy új trailer és talán egy kb. öt perces gameplay videó.De majd meglátjuk.
Már nem kell sokat aludni!10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
-
alratar
addikt
válasz [Prolixus] #137 üzenetére
Úgy tudopm, hogy a jázék harmadik részét is más írta,. nem az eredeti író és azért lett sz@r. (főleg a vége)
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
-
alratar
addikt
válasz [Prolixus] #282 üzenetére
Szerinted ez min fog vátoztatni?
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
-
alratar
addikt
válasz [Prolixus] #287 üzenetére
Én úgy tudom, hogy ő találta ki az univerzumot.
Igazából szerintem nem az ő jelenléte, hanem a vezető író, Kaspersky távozása volt a sorozatra a legnagyobb negatív hatással. Ha ő visszajönne...10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
-
alratar
addikt
válasz nanorambo #318 üzenetére
Én szerintem a második rész a legszebb, és történetben is a legjobb.
A első kinézet kicsit mosottas és a történet picit klisés, de természetesen kiváló.
A harmadik rész története nem a legjobb, sajnos. A kinézete pedig a második rész kicsit rondább változata. (Biztos elfogyott a pénz )Remélem a negyedik részben jobban odateszik magjukat, mind történetben, mind kinézetben.
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
-
alratar
addikt
Kiderült ki fogja írni az Mass Effect 4 sztoriját
És akkor felteszem a nagy kérdést: Örülünk, Vincent?
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
-
alratar
addikt
Én csak jóra számítok.
Golyónyomok, árnyékok,rombolható környeztet... vagyis mindenre amit a Battlefieldben látni lehetett.Az új Dragon Age-vel még nem játszottam, de videók alapján nem tűnnek mesefiguráknak.
De még, ha azok is, ott belefér, hisz a fantasy egyfajta mese.10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
-
alratar
addikt
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
-
alratar
addikt
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
-
alratar
addikt
válasz #58450688 #1153 üzenetére
Nos gameplay nem hinném, fogy lenne, ma egy traiéler.
A story-t már tudjuk. Egy új galaxist kell benépesíteni. Ennél többet nem hinném, hogy el fognak árulni. (már ha lesz összefüggő történet, és nem csak sok bolygó, ami egy-egy történet)
A többi tuti lesz!10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
-
alratar
addikt
Nem csak CDG-nél van.
http://www.konzolokszervize.hu/pc/mass-effect-andromeda-steelbook-edition-pcIgaz, nem tudom járnak-e ezek::
Deep Space Explorer páncél
Nomad textúra
Multiplayer Booster Pack[ Szerkesztve ]
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
-
alratar
addikt
Sziasztok,
Ha előfizetem a ME:A játékot a konzolokszervize oldalon, jar hozza a DeepSpace armor, a nomad skin és a booster pack?10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
-
alratar
addikt
válasz Ra's al Ghul #2676 üzenetére
STEELBOOK EDITION a nyerő.
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
-
alratar
addikt
válasz J.Hetfield #2687 üzenetére
Detto
Ezért veszem PS4-re10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
-
alratar
addikt
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
-
alratar
addikt
Bocs, ha votmá...
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
-
-
alratar
addikt
Sziasztok,
Ma meghozták a játékot, de valahogy nem találom az előrendelői ajándék kódokat ( Deep Space Explorer in-game páncélzat, egyedi Nomad jármű in-game külső, multiplayer booster csomag), hova lehet feltüntetve?
Ps4-re vettem meg.10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
-
alratar
addikt
Hát ez nagyon szuper.
Először kedden leakarnak dumálni fémtokos verzióról, most meg ez.Nagyon szépen köszönöm a tájékoztatást.
És azt nem modták véletlenül, hogy várhatóan mikor jönnek a kódok?
Sajnos n 8.00 és 17.00 között dolgozom, tehát problémás lenne felhívnom őket.10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
-
alratar
addikt
Érdekes, mert volt ismerős a nyitóbulin és ott már osztogatták a kódokat. Nekem meg azt mondta az ügyintéző, hogy még nem kaptak kódokat.
Ez tényleg érdekes.
Vlszeg elszórték a kódokat szíre-szóra, aztán most azt se tudják mit mondjanak. És úgye, mindig egyszerűbb másra kenni a sarat.10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
-
alratar
addikt
Sziasztok,
Amikor craftolni akarok egy fegyvert/pajzsot, össze tudom hasonlítani a nálam levovel?10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
-
alratar
addikt
Igen, közben megtaláltam, csak megint előbb írtam mintsem olvastam.
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
-
alratar
addikt
-
alratar
addikt
Ezt GS-en már elkezdték kibeszélni itt
• 10 napja
Azért azt tegyük hozzá, hogy ez a Bioware már régen nem az a Bioware, ami volt. Az EA csak a nevet tartotta meg, mert jól "hangzik", a teljes gárda lecserélődött 2008 és 2012 között. Tapasztalatlan fejlesztőstúdió kapta az Andromédát, plusz EA hozzájuk csapta a Mythic cég fejlesztőit a warhammer online bukása után. A régi Obsidian, meg Black Istle emberek már régen nem itt dolgoznak.
• 10 napja
Dehogy cserélődött le, a rendező, a producerek, a stúdió vezetője, az írók fele, mind ott van a ME2, vagy akár ME1 óta. A Montreal már a ME2 fejlesztésébe is besegített, ahogy ME3-ba is. Nem lehet és nem kell erre fogni a dolgokat.
• 10 napja
Nem húzott el, Mac Walters a ME2 és ME3 vezető írója volt a játék rendezője. Az írók nagy része több ME-en is dolgozott. A ME1 és ME2 vezető írója Drew Karpyshyn valóban lelépett már ME3 munkálatai előtt, de azóta visszament a bioware-hez és valószínűleg egy még be nem jelentet játékon dolgozik.
• 10 napja
Na akkor segítek:
2007-ben Bioware kiadja a Mass Effect 1 -et. Még abban az évben felvásárolta őket az EA. Nem sokkal később hozzájuk csapja a Mythic fejlesztő brigádot. 2008-ban az EA - aki a Bioware név birtokosa- megnyitja a kanadai Bioware Montreal -t (amihez semmi köze az eredeti alapítóknak). 2009-ben kiadják a DA-t. A főnökök még mindig Ray Muzyka és Greg Zeschuk, a régi Bioware-ből.
2010-ben jön a Mass Effect 2. 60 gamer díjat zsebel be.Majd érkezik a 2012-es év: Amikor a Mass Effect 3 és Dragon Age II felemásan sikerült alkotások is napvilágot látnak. A két régi alapítótag - Ray Muzyka és Greg Zeschuk - végleg távozik a Bioware-től.
Casey Hudson, a Mass Effect széria kitalálója és írója szintén távozik a bioware-től 2014-ben. David Gaider, a Dragon Age 1 írója szintén távozik a bioware-től.
Chris Wynn és Chris Schlerf, két fő fejlesztő a Mass Effect Andromédától szintén távozik a Bioware-től. Helyette egy tapasztalatlan újonc embert, Alexxis Keneedy-t tesznek meg írónak.
Szóval az eredeti Bioware eléggé lecserélődött, hála az EA hathatós "közreműködésének".
• 10 napja
A Montreali stúdió az alapítók javaslatára lett létrehozva 2009-ben, hogy segíthesse a többi stúdió munkáját. A mai napig Yanick Roy lett a stúdió igazgatója, aki előtte a ME1 producere volt. Ők a ME2 és ME3 munkálataiba segítettek bele és a DLC-ket is ők gyártották. Miután ME3 munkálatai befejeződtek, az Edmontoni ME csapat nagy része át lett költőztetve Montreal-ba, ahol az Andromeda-n kezdtek el dolgozni Hudson vezetésével. Ennyit arról, hogy tapasztalatlan stúdió készítette a játékot. Aki az EA-nél van és dolgozott ME-en, az dolgozott az Andromeda-n is. Mint ahogy írtam, a rendező, a producerek, az írók nagy része is. Az alapítók nyugdíjba vonulása semmin sem változtatott, a kreatív munkába már saját bevallásuk szerint sem igazán szóltak bele, az átszervezésekben, stúdió alapításokban mindvégig benne voltak ők is, a Mythic beolvasztásában is. De ennek egyébként semmi köze a ME-hez, mint ahogy annak sem, hogy a Dragon Age-el mi történt, azon másik csapat dolgozott még az Edmontoni időkben is. Az is teljesen természetes, hogy valaki 10-15 év után váltani akar, Hudson kapott rendesen a rajongóktól ME3-ért, nem csoda hogy lelépett.
• 10 napja
Az EA Montreal az, aki felelős a Mass Effect Andromeda fejlesztéséért. A régi Bioware-esek közül sokan leléptek, nem csak az alapítók, de fejlesztők, írók is, ahogy fent írtam. Ezeket tapasztalatlan újoncokkal pótolták, ez az EA Montreal első önálló fejlesztése. A producer meg nem egyenlő a vezető fejlesztővel.
• 10 napja
Sokan meg ottmaradtak, a producerek, a rendező az írók fele, a stúdióvezető, ahogy már fentebb írtam. Tehát kb. mindenki, akinek volt beleszólása a játék fejlesztésébe. Egyébként is kb. 200 emberről beszélünk, a nagy részük pedig dolgozott már ME játékon, attól még, hogy most új székhelyük van még nem felejtettek el játékot fejleszteni. Az pedig a világ a legtermészetesebb dolga, hogy valaki távozik és új arcok jönnek a helyére.
• 10 napja
Annyit fűznék hozzá, hogy a Dragon Age: Originst még 2005 körül kezdték fejleszteni, tehát azt vehetjük az eredeti Bio munkájának.
A többitt korrektűl összefoglaltad10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- OLED TV topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- 3D nyomtatás
- Apple notebookok
- leslieke
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...