Új hozzászólás Aktív témák

  • leviske

    veterán

    válasz BoneDragon #4514 üzenetére

    Extrém sok effekt és pályaelem köszön vissza a DAI-ből. Nyilván nem azt írtam, hogy totál azonos szinten vannak, hiszen az azért még Xbox 360-ra és PS3-ra is megjelent, ami itt-ott eléggé bekorlátozta. De aki többször végigtolta azt (én ~8x talán?), az azért felismeri azokat a fény/hang effekteket és animációkat, amik már ott megvoltak.

    Mindenesetre kicsit félrement a dolog. Nem azt akartam kihozni belőle, hogy 3 év alatt ez a tartalom meglett volna. Nem tudom mennyire vagyok a végétől, de már annyit játszottam vele, mint amennyi egy ME1+ME2 végigjátszás volt együtt. Ráadásul a karakter küldik is vannak olyan szinten, mint a ME2-ben, szerintem. Szóval ez nem egy 3 éves munka, egyértelmű.

    Azt viszont erősen kétlem, hogy hátráltató tényező lett volna az ÚJ motor. Lévén, hogy nem ÚJ. A csapat jelentősen újabb, mint a motor. A motort kiismerni kitudta a cég az elmúlt ~6-7 év során és gondolom a FT is bőven biztosított segítséget, ha kell. Ha a motorra fogjuk, akkor inkább fogjuk arra, hogy a Frostbite eleve nem a legerősebb arcanimációk terén.

    Na de mindegy, inkább megyek élvezni a játékot. Mindenki megunja majd az ultit, mire bekapcsolódok. :DDD

Új hozzászólás Aktív témák