- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
Új hozzászólás Aktív témák
-
cucka
addikt
válasz Alaaf Pi #121 üzenetére
A képen a két fő tartó az az autó vázszerkezete. A hagyományos autókban is léteznek, pl. a tűzfal, vagy az első nyúlványok. Szóval ezek nem a gyűrődő zóna részei.
És igen, én is el tudom képzelni, hogy a balesetek egy nagyon kis százaléka az pont olyan, hogy gigacasting nélkül még épp GTK alatt lenne a javítás költsége, de így már GTK érték fölé kerül.
A balesetek többsége azonban nem ilyen. Ha nagy csattanás van, és sérül az autó váza, akkor ott minden cserés az autó orrában, mert a teljes gyűrődő zóna összegyűrődik, ide értve minden alkatrészt is a közelében. Plusz kinyílnak a légzsákok, szóval műszerfalnak annyi, üvegeknek jó eséllyel annyi. És ez nem Tesla meg gigacasting specifikus. Ha egy bármilyen modern autóval csattansz egy ekkorát, hogy az első nyúlványok deformálódjanak, jó eséllyel az is GTK.
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...