Új hozzászólás Aktív témák

  • cucka

    addikt

    válasz Alaaf Pi #121 üzenetére

    A képen a két fő tartó az az autó vázszerkezete. A hagyományos autókban is léteznek, pl. a tűzfal, vagy az első nyúlványok. Szóval ezek nem a gyűrődő zóna részei.

    És igen, én is el tudom képzelni, hogy a balesetek egy nagyon kis százaléka az pont olyan, hogy gigacasting nélkül még épp GTK alatt lenne a javítás költsége, de így már GTK érték fölé kerül.
    A balesetek többsége azonban nem ilyen. Ha nagy csattanás van, és sérül az autó váza, akkor ott minden cserés az autó orrában, mert a teljes gyűrődő zóna összegyűrődik, ide értve minden alkatrészt is a közelében. Plusz kinyílnak a légzsákok, szóval műszerfalnak annyi, üvegeknek jó eséllyel annyi. És ez nem Tesla meg gigacasting specifikus. Ha egy bármilyen modern autóval csattansz egy ekkorát, hogy az első nyúlványok deformálódjanak, jó eséllyel az is GTK.

Új hozzászólás Aktív témák