- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
- ASUS routerek
- Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Hálózati / IP kamera
- Mikrotik routerek
- Crypto Trade
- Rendszergazda topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
válasz Fritz Teufel #1 üzenetére
Egyelőre még az is kérdéses hogy darabszámban megtudja-e előzni. Mert technológiában, haszonban, brandben nagyon, nagyon messze vannak.
Szóval egyelőre még a BYD se, kommunista kínai állam ide vagy oda.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Zotya84
őstag
Azon azért röhögnék, ha valami csoda folytán nyerne az ottani ellenzék, és az első intézkedésük cserében az lenne, hogy akkor Twitter off az egész országban...
Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13
-
#56573440
törölt tag
Az előző kazanomhoz mindenhez is volt cikkszamom. A mostanihoz van 4 . Talán... Olcsóbb se lett. Ahogy az alma se olcsóbb attól hogy már az alaplapra van integrálva helyenként minden is. A végtermék biztos olcsóbb. Hogy ez a végfelhasználó felé realizalodik e... Jellemzően.... Nem...
"Nagy ütközésnél, ha sérül az autó vázszerkezete, az szinte biztosan gazdasági totálkár."
Gtk és tk között masszív difi van. Tessék. 171 alkatrész helyett... Mennyi? Oldalról nem kell ehhez nagy ütközés... Azabaj... Nyilván olcsóbb nekik gyártani. Ha a hátsó elemet kell cserélni... Sok sikert...
[ Szerkesztve ]
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz Shadowbull #106 üzenetére
Nekem az a gyorsabb gyártani is kérdéses, mivel öntés során elég sok idő kell a hűléshez, nehogy deformálódjon. Vagy utána hegeszteni hozzá a karosszéria többi részét sem olyan egyszerű, ahogy a millió csapot, tüskét egyebet se.
-
GhanBuri Ghan
őstag
Gondolom, próbáltál már rákeresni a Google kínai oldalán arra, hogy ""Tienanmen".
Az összes nagy cég, amelyik jelen akar lenni a globális piacon, ezt csinálja.A Tesla vállalati struktúrája olyan, hogy kis csoportok együtt dolgoznak, mindig éppen azon, ami a legfontosabb, a legtapasztaltabb a vezető, a többiek pedig közben tanulnak tőle, és elvileg bárki beállhat bármelyik pozícióba.(gondolom az itt a cél, hogy mindenkinek legyen egy átfogó képe a gyáron belüli folyamatokról) Joe Justice-nak vannak erről a szervezésről videói. Ez egészen biztosan nem működne home office-ban.
-
Shadowbull
addikt
válasz GhanBuri Ghan #109 üzenetére
"Ez egészen biztosan nem működne home office-ban"
Marhaság. Nagyvállalatok tökéletesen működnek akár úgy is, hogy a szellemi dolgozók nagy része otthonról dolgozik.
Ez Musk nárcisztikus szemétkedése. A rabszolga legyen szem előtt.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz Shadowbull #110 üzenetére
Meglepően sommás vélemény ahhoz képest, hogy láthatólag halványlila segédfogalmad sincs arról, hogy történik a munkafolyamatok kiosztása a Teslánál.
Az meg, hogy máshogy ez hogyan történik, már elnézést: nálatok se szervezik át a folyamatokat, mert mondjuk valamit éppenséggel máshogy csinálnak más cégeknél. -
Ezekiell
veterán
válasz GhanBuri Ghan #109 üzenetére
Ő nem a Tesla home officeról beszélt, hanem általánosságban a home officeról, ne keverd össze.
És a Google nem hirdeti magáról, hogy nem öncenzúrázik és leszarja amibe ez kerül, meg hogy szólásszabadság-abszolutista. Musk igen.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
-
azbest
félisten
X országban miket tiltanak milyen csoporttól:
Az az álláspontja, hogy azt cenzúrázzák, amit a törvény kimond. Ha nem tetszik, hogy mit lehet vagy nem lehet kitenni, akkor tessenek a tövényeken változtatni / rendszert váltani. Ez az állampolgárog feladata/felelőssége. Minden országban a helyi törvények szerint kell minden vállalkozásnak működnie. Megy az álsiralom azért is, hogy mi van tiltva meg azért is hogy mi nincs másik országban. Nem a mi országunk, nem a mi törvényeink.WFH, ez valóban eléggé so-so téma. Nagyban függ, hogy melyik cégnél mi a munka. Fizikai munkánál nehéz lesz wfh. A management meg ha cseszik helyszínre menni, csak vakon osztja az észt, az valóban okozhat feszültséget a cégnél.
Szellemi munkakörben pedig a céges módszertanoktól is függ, mi jó.
Nekem pl a bejárás alapból érthetetlen fogalom a munkám miatt. Vagy irodából vagy otthonról dolgozok egy másik városban lévő csapattal, az ügyfeleink pedig 5 országból vannak. Az itteni irodánál meg az van kikötve, hogy akkor lesz asztalod, ha rendszeresen bejársz, mert nem akarunk üres asztalokkal bővülni. Egy dologban vagyok biztos: az nem működik meetingeken, hogy fele ember egy szobában, másik fele meg egyénileg online. Vagy mindenki benn van vagy mindenki külön becsatlakozik külön légtérből. A vegyes felállás nem képes működni az emberek és a technika / emberek technika használati képessége miatt.Amúgy meg ez a cégük belügye. 3 millió jelentkező pár ezer helyre eddig azt mutajta, hogy van, akinek megfelelnek a feltételei. Ha a beszállítóinak minősége romlott a home officetól, akkor pedig kritizálhatja rendszert. De egyikőnkre sem kötelező az ő véleménye, mert nem neki dolgozunk, a saját főnökünkkel kell erről megállapodni.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz #56573440 #105 üzenetére
szvsz ez is olyan, hogy amíg garis / biztosított, addig az nem az ügyfél gondja elsősorban.
Ha meg már nem garis, hanem 3rd party szervizes, akkor meg beindul a kokkolás, heggesztés, darabolás, ahogy manapság is megy más autóknál.Ha jól emlékszem, végül külön modul lett a hátsó lökhárító gyűrődési zónája.
[ Szerkesztve ]
-
Ezekiell
veterán
Minden országban a helyi törvények szerint kell minden vállalkozásnak működnie.
Érdekes, a Wikipedia pl nem fogadta el a török kormány kérését cenzúrára, hanem bíróságra ment, és nyert is. Lehet meglepő lesz neked, de elég sokszor nem törvényes, amiket kérnek a kormányok. Musk persze inkább becsicskul azonnal. Az igazság nagy bajnoka, az.... Szánalmas.
A WFHnál látom neked se sikerült megértened, hogy Musk ÁLTALÁNOSSÁGBAN beszélt a WFHról, nem a saját cégéről. Azt meg nagyvonalúan sikerült elfelejtened, hogy morális okokra hivatkozott, nem munkaszervezésre vagy bármi hasonlóra. Ő, morális okokra... Szánalmas #2.
Nyugodtan lehet Musk autokráciáknak becsicskuló, meg mikromenedszelő farok is, egyik se gond - a gond az, hogy közben hazudozik a motivációjáról, a mindenről, a fanok meg beszopják az egészet, mert nulla kritikus gondolkozást sikerül művelniük a kis bálványukkal kapcsolatban.
[ Szerkesztve ]
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Geller72
veterán
Elektromos autó-szerviz azért egyszerűbb. Ahogy maga az autó is lényegesen kisebb meghibásodási arányt tud. Egy mai, korszerű benzin/diesel autó kiba bonyolult és millió hibái lehetnek. Ebből a szempontból az elektromos szerintem lényegesen jobb választás. Oké, hogy egy akkupakk sokba kerül, de elég sok gart is kapsz hozzá. És lehet, hogy az akupakkon kívül, a fék/futómű (ezek "fogyó" alkatrészek mindegyikben tehát nem számít) jöhet szóba, autovillamossági gondok, de ezen kívül átléped azt a rengeteg egyéb hibalehetőséget, amivel szembekerülsz biztosan egy belsőégésű kocsinál. Példa. egy 4 hengeres dieselnél, ha porlasztócsere (porlasztó-csúcs) van, az gyári cuccokkal szervízköltséggel egy mai autónál közel sem biztos, hogy megáll fél millánál. (Céges buszokban ez nálunk 670k). Kettőstömegű, turbó..etc.
Kolléga i3-ja ~5 éve van meg, a fékeken kívül, meg egyéb használatból eredő "fogyásokon" kívül semmit nem költött rá. Sajna már nem gyártják és igen, kiba drága volt és most sem olcsó. Elég nagy baj ez. . -
azbest
félisten
válasz Ezekiell #116 üzenetére
wikipédia adományos alapítványi hobbi, megtehetik, hogy 3 évig le legyenek tilva mert beleállnak a politikába. 2017-2020 közt.
A vállalkozás pedig pénzből él, nem politikából. Itthon minden rendben, hogy törökországban akarsz más példójával rendszert váltani?
A wfh kapcsán nem számít nekem a véleményed, ahogy muské sem, mert egyik sem befolyásolja a munkámat. Ha te képtelen vagy mások véleménye mellett elmenni anélkül, hogy meg akarnád téríteni, az a te bajod. Engem az zavar, amikor hazugságot és butaságot terjesztetek, hogy térítsétek a gyűlölet klubba az embereket.
Btw, írtam hogy feszültséget okoz a cégnél a kétekezi melós és a wfh managerek ellentéte. Néha ki kéne tekinteni a vörös köd mögül.#117 Geller72
igen, úgy tűnik jellemzően jobban állja az idők vasfogát a teslák. Más gyártóknál lehet más. A karosszéria anyaga és az akkuk, motorok felépítése, kezelése is számít tartósságnál. Itt a töréskárokra utalásra reagáltam inkább.[ Szerkesztve ]
-
Sanya
nagyúr
válasz Ezekiell #116 üzenetére
Jaja, ez a mocskos Musk! Szerencsére nem ilyen a Microsoft, az Apple, a Google, az Oracle, a Hp, Asus, Acer, az Intel, az AMD, az nVIDIA, Amazon, a Facebook. Csak az a mocskos Musk!.
Mind egykutya, csak valahogy mindig elfelejtük. Valahogy hiányzik a Wikipédiáról a szíriai terroristák USA támogatása, vagy csak rosszul kerestem? Szegény Assagne, biztos még mindig az erőszakolás miatt keresi USA, amit Svédországban követett el.
AZ a jó, hogy még mindig minden egyszerűen fehér vagy fekete.
[ Szerkesztve ]
A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!
-
cucka
addikt
válasz #56573440 #105 üzenetére
Ezek nem úgy "alkatrészek" hogy bemész a tesla boltba és veszel 1 darab préselt lemezt, mint "alkatrész". A kipufogódobot is több vasból hegesztik össze, de alaktrészként csak egyben tudod megvenni.
Szóval még egyszer: ha az autó vázszerkezete sérül egy ütközésnél, az jó eséllyel GTK, mert
1. Akkora volt az ütközés, hogy a fél autót cserélni kell, mert minden más alkatrész is sérült.
2. A modern autók vázszerkezetét rohadt nehéz szakszerűen javítani, mert sok különböző, kigrammolt méretű és szilárdságú acélból vannak összerakva.Szóval ezért jelent minden nagyobb baleset GTK-t az új autóknál. A benzines autónál is. Az, hogy gigacasting vagy sem az nem oszt-szoroz semmit.
A modern autónak meg kell felelnie törésteszteken + gyalogosvédelmi előírásokon, ez nem az a korszak már, ahol józsi bácsi a húzópadon egyengette a zsiguli küszöböt.És tudom, hogy kelet-európában vagyunk, volt már olyan, hogy két totálkárra tört autó épen maradt felét kivágták és a pajtában összehegesztették, majd felrakták a hahura, hogy megkímélt sérülésmentes nemdohányzó. De hát ne ez legyen már a szakszerű javításnál a mérce.
[ Szerkesztve ]
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz GhanBuri Ghan #108 üzenetére
Azért nem mindegy, hogy egy kisebb ütközés esetén három elemet kell cserélni, vagy a fél oldalt, mert az egy egység. Hátsó blokk esetén pláne.
#120 cucka: Na pont ott a képen ha a két fő tartó az autó orrában nem sérül, csak a rá rakott vackok, akkor azt jelenleg könnyen tudod cserélni, nem is drága, nem is speciális lemez. Ha viszont az egybe darabon, akkor valóban a fél autót kell cserélni. És itt nem kell ütközés, egy elbaszott kátyú képes lehet akkora pusztításra, hogy a sokelemű rendszert megéri javítani, a Tesla megoldása viszont GTK.
[ Szerkesztve ]
-
Ezekiell
veterán
wikipédia adományos alapítványi hobbi, megtehetik, hogy 3 évig le legyenek tilva mert beleállnak a politikába. 2017-2020 közt.
Ez rendben is lenne, csak közben Musk azt mondja, hogy ő a szólásszabadság bajnoka, és nem számít neki a pénz. Akkor hazudott? A kérdés költői, tudjuk a választ.
Engem az zavar, amikor hazugságot és butaságot terjesztetek, hogy térítsétek a gyűlölet klubba az embereket
Semmi ilyesmit nem tettem, visszautasítom a vádaskodásodat. Az, hogy nem vagy képes megérteni, hogy Musk hazudik folyamatosan, vagy tudatosan kizárod az agyadból ezt, az csak téged minőpsít.Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
cucka
addikt
válasz Alaaf Pi #121 üzenetére
A képen a két fő tartó az az autó vázszerkezete. A hagyományos autókban is léteznek, pl. a tűzfal, vagy az első nyúlványok. Szóval ezek nem a gyűrődő zóna részei.
És igen, én is el tudom képzelni, hogy a balesetek egy nagyon kis százaléka az pont olyan, hogy gigacasting nélkül még épp GTK alatt lenne a javítás költsége, de így már GTK érték fölé kerül.
A balesetek többsége azonban nem ilyen. Ha nagy csattanás van, és sérül az autó váza, akkor ott minden cserés az autó orrában, mert a teljes gyűrődő zóna összegyűrődik, ide értve minden alkatrészt is a közelében. Plusz kinyílnak a légzsákok, szóval műszerfalnak annyi, üvegeknek jó eséllyel annyi. És ez nem Tesla meg gigacasting specifikus. Ha egy bármilyen modern autóval csattansz egy ekkorát, hogy az első nyúlványok deformálódjanak, jó eséllyel az is GTK. -
Alaaf Pi
aktív tag
Azok a tartók nem minden balesetben érintettek. És mi sem arról beszélünk, hogy nagy csattanásnál mi van, hanem a kisebb esetekről.
Másik elem, a jelen rendszer tartóit ki lehet húzatni bizonyos sérülés esetén. Egy öntvényt nem. Az öntvény nem deformálódik, az törik. A más jellegű terhelést visel jól. Inkább nyomást, mint húzást. -
cucka
addikt
válasz Alaaf Pi #124 üzenetére
Az a kék rész a képen ami a gigacastingot mutatja, az ismételten nem gyűrődőzóna. Kis csattanásnál nem kell sérüljön.
És a tartókat nem lehet kihúzatni. Illetve nyilván ki lehet, elviszed a józsi bácsihoz, és ő a pajtában rárakja a húzópadra és kihúzza.
Csak az már nem fogja tudni a gyári passzív biztonsági paramétereket.
Ha szakszerű javításról beszélünk, akkor a karosszéria tartóelemei nem javíthatóak, legfeljebb cserélhetőek, de a legtöbb esetben az ilyen sérülés azt jelenti, hogy GTK-ra tört az autó, szóval nem éri meg. -
stellaz
addikt
Szerintem majd akkor jön a cumi, amikor rájönnek a tömegek, hogy már most id drágább a nyilvános töltőn tölteni, mint a hagyományost tankolni és a töltőket csak valami kárára lehet elhelyezni (járda, parkoló).
És akkor még hol vannak azok a bevételek, amiket most a benzinesen szednek be?!
Az már most is látszik, hogy tölteni a lassan töltő autókat nagyon drága lesz, márpedig az elérhetőbb autók ilyenek jellemzően.
Elég luxus dolog lesz ez a villanyautózás.
-
cucka
addikt
Sőt, képzeld el, mi lesz akkor, amikor az állam rájön, hogy a benzin árának kétharmada adó, és hát azt az elektromos autósok nem fogják befizetni a kasszába.
(Nyilván már rájöttek, szerintem csak még nem merték az állampolgároknak elmondani, hogy mi a tervük erre a problémára)
-
Geller72
veterán
Elég egysíkú, amit írsz. Van a másik véglet, ha már itt tartunk, amikor fent van a tetőmön egy 4.2KWh-s cellapakk. A te benyás autód átlag 6.5 L mérget tol ki magából 100km-en. Ezt vetítsük már ki 100.000km-re. A mostani ~557ft-os literenkénti árral.. Mennyi az annyi? Az egyik autómban 315.000km van, a másikban 440.000.. Ha konnektorból nézem, nem a "tetőről", és két egyforma áron vett belsőégésűt vs. elektromosat veszünk alapul, akkor azért én elkérném tőled azt a többletet, amennyivel többe kerül neked a benyás. Szervízköltséget nem is kérdeztem még.. Más:
Külföldön jellemzően nem azért vesznek elektromosat, mert kevesebbet kajál. Hanem mert nem mérgezi közvetlenül a környezetet. A norvégok vehetnének mind Ferrarit is. De Teslát vesznek. Érdekes, nem?[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz GhanBuri Ghan #111 üzenetére
"láthatólag halványlila segédfogalmad sincs arról, hogy történik a munkafolyamatok kiosztása a Teslánál"
Különösebben nem is érdekel. Mellesleg túl öreg vagyok már ahhoz hogy az ilyen parasztvakításokat kritika nélkül elhigyjem.
Ismertem pár főnököt akik a home office ellen voltak. Kivétel nélkül öntelt nárcisztikus barmok akik alattvalónak nézik a dolgozót.
Musk is pont ilyen.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
"Egy dologban vagyok biztos: az nem működik meetingeken, hogy fele ember egy szobában, másik fele meg egyénileg online"
De, tökéletesen működik az is.
"millió jelentkező pár ezer helyre"
Ez egy nagy kamu. Németországban alig találnak embert.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
", úgy tűnik jellemzően jobban állja az idők vasfogát a teslák"
Valójában nem nagyon tudjuk felmérni, mert az utcán lévő Teslák túlnyomó része pár éves.
De az öreg Teslák nem túl pozitív példák, rengeteg gond van velük és baromi drága a javítás, ha lejárt a garancia.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
#56573440
törölt tag
A garinak mi köze a biztosítóhoz? Garis autót is gtkra ütnek alólad. Ha a felfüggesztés rögzítési pontja sérül amihez elég ha 20-al nekigurul valaki és csak egyben cserélhető az egész hátsó traktus, azt biztosító leirja gtkra, ha tesla csinálja ha Józsi a sarkon. Ha garis ha nem. A biztosító mond egy számot érte, abból nem veszel hasonló korút másikat általában.
A javíthatóság romlik ezzel. És ennek jól láthatóan sokan örülnek. Ha egybe préselnék az autót valszeg még jobb lenne szerintük vagy nem tudom...
Volt riport a hazai tesla márkafüggetlen szervizesekkel is, ők is mondták hogy az y az ggwp részükről valszeg... Apple 2.0 az egész, csak tudnám miért jó ez nekünk...
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz Shadowbull #131 üzenetére
"Németországban alig találnak embert"
-Na, vajon miért? ..Mennének oda a melósok, ha van ezer másik ilyen munkakör, ahol sokkal jobban érzik magukat..és másik ezer más ok miatt.. Már a legelején is volt már a német gyárban egy csomó konfliktus ilyenek miatt. Musk ott is arcoskodott, de azért szóltak neki, hogy ez nem amcsi.. . -
azbest
félisten
válasz Shadowbull #131 üzenetére
Nem működik. A háttérben valaki elkezd mindig motyogni. Elkezdenek párhuzamosan egymással beszélgetni. Egyre halkabban beszélgetnek. És még visszhangzik is, ha nem idelális a technika. Mindig elfelejtik, hogy jelentkezzenek, a távol lévők jelentkezését nem veszik észre, mikor belelovallják magukat a mondókába. Ha a nagy vezér beszédet mond és mindenki hallgatja, az működik.
Ha mindenki egyesével van online, akkor működik a jelentkezés és nincs hangzavar.
Ha mindenki személyesen van, akkor működik a párhuzamos pusmogás és motyogás.Amkor olyan csapatban dolgoztam, ahol fele csapat személyesen, fele távolról volt, akkor úgy működött, hogy a wework irodaházban minden személyesen jelenlévő beült külön kis fülkébe és ők is online csatlakoztak be. Váltottuk egymást hetente, hogy ki van személyesen és ki van távolról online. De erre máshol általában nincs elég ilyen fülke.
#134 blackrulz:
az érdekel, hogy van -e autó. Amíg tart a gari, addig a gyári megoldásokat kell tartani, vagy bukta. A biztosító is gyári megoldásokat céloz, mert a kókány értékrontó. Ha gtk, akkor is egy garis autó értékesebb, mint egy öreg, gari nélküli. A régi autónál úgy gtk a biztosított autó, hogy abból nem veszel másik autót szerintem, hanem buksz rajta. Ezért lehet kókány javítást választol. De valóban kicsit összemostam, hogy törés vagy más hiba miatt gtk. Törésnél a gyártói megoldás alapból jó eséllyel gtk új kocsinál is, csak lehet anyagilag kevésbé bukta, bár lehet ez is országfüggő. De valóban tévedhetek ebben.[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz Shadowbull #132 üzenetére
"Valójában nem nagyon tudjuk felmérni, mert az utcán lévő Teslák túlnyomó része pár éves"
-Viszont amcsiban jónéhány példány van, aminek brutális futásteljesítménye van, abból azért már lehet konzekvenciákat levonni. Akku szinten szerintem nincs velük gond, a többiről nem nyilatkozom, mert nincs infóm róla. Nem mellesleg ~20 éves Priusok szaladgálnak köztünk különösebb gond nélkül. Igaz, azok nem tisztán elektromosak, de az akkupakkjaik meglepően jól bírják, nem beszélve arról, hogy már cellákat is javítanak, nem kell komplett csomagot cserélned.. -
Geller72
veterán
Persze, hogy be fogják, de én nem is írtam sehol az ellenkezőjét. .
Nagyon sok víznek le kell még folynia a Dunán (is), amíg az lesz a fő probléma kis hazánkban, hogy túl sok an vesznek/használnak elektromos autót. . De tényleg el kell menni mondjuk Norvégiába és megnézni, hogy ők most hol tartanak. Ők hogyan oldják meg az ezzel kapcsolatos problémáikat. Mert náluk azért már most nagyon durva az arány, az éves eladási statok és hogy pár év múlva ott nem is vehetsz más autót, csak elektromosat. Ja, hogy ők már évtizedek óta az olajból pakolgatnak bele egy alapba, ami pont arra lett kitalálva, hogy mi lesz, ha majd ebből már nem származik bevételük? És már most csilliárd dollárnyi van nekik ebből? Bocsi. . -
GhanBuri Ghan
őstag
válasz Shadowbull #130 üzenetére
Szóval nem érted, de megmagyarázod, hogy milyen is az valójában.
Valami középvezető lehetsz -
Shadowbull
addikt
Nézd, nálunk teljesen össze -vissza van hogy ki mikor van benn az irodában, mikor van otthon. Jópár megbeszélés zajlik úgy hogy a csapat fele bent ül egy teremben, mások kívülről csatlakoznak. Minimális odafigyeléssel minden gond nélkül működik. Persze megvan hozzá a megfeli hardver is, jó minőségű cuccokkal, nem egy laptopon keresztül akar húsz ember beszélni.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Noukoum
veterán
válasz GhanBuri Ghan #142 üzenetére
Német autógyártónál dolgozik állítólag.
Egyébként csak hozza az átlag magyar színvonalát.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Shadowbull
addikt
válasz Geller72 #138 üzenetére
"viszont amcsiban jónéhány példány van, aminek brutális futásteljesítménye van, abból azért már lehet konzekvenciákat levonni."
Olyan túl sok nincs, és nem túl pozitívak a tapasztalatatok.
A Priust ne keverjük ide, az egyrészt Toyota, másrészt nem litiumos akku van benne.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz GhanBuri Ghan #142 üzenetére
Ó, értem én. Ismerem a Tesla nagy dumáit. Azt sem szabad elhinni amit kérdeznek.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Xbox tulajok OFF topicja
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Renault, Dacia topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- További aktív témák...