- DIGI kábel TV
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Aliexpress tapasztalatok
- Milyen program, ami...?
- Milyen routert?
- Jelszókezelők
- Kék halál (BSOD)
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
thomeef
őstag
Sziasztok, a napokban úgymaradt az srs légzsák visszajelző lámpám az E12-es Toyota Corollámban. Érdemes az első ülések alatt lévő csatit megbizergálni, esetleg széthúzni, és kontakt spray-zni, vagy inkább ne kockáztassak meg egy esetleges légzsák robbanást?
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-
thomeef
őstag
Sziasztok, 2,5-3m körül keresek hasonló családi autót mint a Volvo V50, csak annál kicsit nagyobbat, tágasabbat, és nem volvot. Jah és benzineset mindenképp. Hyundai, Toyota, Honda érdekelne elsősorban, de bármit meghallgatok ha van jó a kategóriában
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-
thomeef
őstag
válasz BigBlackDog #51335 üzenetére
Eddig mindig az volt és sok vele a macera
Köszi, ránézünk akkor az accord kínálatra
[ Szerkesztve ]
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-
thomeef
őstag
Sziasztok. Kicsit elbizonytalanodtam, eddig mindig szigorúan tartottam az 1 év, kb. 10e km-es olajcsere periódust. De idén nem nagyon mentünk a kocsival (E12 1.4 corolla), és 4e km ment bele összesen, viszont az 1 év eltelt. ENEOS Sustina 5W-30 ment bele, nem egy ratyi olaj, így is esedékes a csere? Vagy még elmegy így egy fél évet motorkárosodás nélkül?
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-
thomeef
őstag
Sziasztok,
Egy kis segítséget kérnék, hátha valaki már találkozott hasonló problémával. 2022.06. vettem egy 2008-as E150 corollát 100k km-el, patika állapotban. Egészen múlt hétig legalábbis ebben a tudatban voltam . Pénteken elvittem egy fényezőműhelybe átnézetni az autót, ahol egy kis nézelődés után kiderült hogy mindkét jobb oldali ajtó cserés volt, majd fújva lett. Teljesen hibátlanul meg lett csinálva látszólag, viszont egy dolog feltűnt a srácoknak. A cserés ajtókon körben ahol a két lemez egymásra van hajtva, hiányzik a szigetelő tömítés. Képen látható az eredeti bal ajtó tömítve zöldel, majd a cserés jobb ajtó tömítés nélkül pirossal. Azt mondták erre hogy azonnal meg kell csinálni, mert szét fog rohadni az ajtó (6 szám jegyű összeg lenne). Viszont a poén benne, hogy lekértem a kárlapját totalkarról, és a javítás mint kideülrt 2013-as. Vagyis 10 éve így jár az autó, látszólag egy deka rozsdásodás nincs rajt, se kívül, se belül. Szerintetek érdemes ezzel foglalkoni? Alapból nem is értem ha kap egy gyári új ajtót egy autó, hogy lehet hogy az az ajtó félkész, vagyis nincs lezárva vízzárás ellen...Ez ilyen Toyota speciál, vagy wtf?
[ Szerkesztve ]
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
Új hozzászólás Aktív témák
- Láncfűrész topik
- EA Sports WRC '23
- nVidia tulajok OFF topikja
- Hardcore café
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Építő/felújító topik
- 2026-ban hozhatja saját IGP-jét a Samsung
- Milyen légkondit a lakásba?
- Napelem
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest