-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
sziasztok
Astra H -ra szeretnék alufelnit, most gyári ET35 -ös, 15" -es acélfelnin van 195-65r 15 - 91H gumi.
Két lehetőséget látok: "Enzo-W 6,5X15 5X110 ET35", ha jól értem ez 1:1 -ben teljesen ugyanaz, semmi nem változik csak a kinézet.
A másik 16", ahova a 6.5 helyett 7 -es gumi kéne, mert 6.5 -el ET37 van csak, nem akarok veszteni a keréktávolságból. Tehát a másik: "ENZO-B 7,0X16 5X110 ET34 65,1". Na most, ez a változás nem terhelné le az autót, teljesítményét stb..? (ET35 -> ET34 felni, 6.5 -> 7.0 gumi)köszi üdv buék
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Sziasztok
ide is felteszem a kérdéseimet, hátha többen többre jutunk hsz. -em
Köszi -
haddent
addikt
válasz MunezXBK #7428 üzenetére
Aha. És akkor amikor guberáláskor a színesfímet pakolják fel a ladára és záróvonalon lehet csak kikerülni, vagy buszsávban akkor majd még minket húznak meg érte. Vagy balesetközeli helyzet kikerülése hopp szabálytalan sávátlépés. Sárga lámpánál két lehetőség van: átmész a sárgán és megbaxnak, lefékezel de 10 centit becsúszol a vonal túl és megbaxnak
Azt gondolom, hogy ez túlzás.. Egyikünk sem robot és mindenki követ el naponta több apró ártalmatlan szabálytalanságot. Inkább arra figyelnének, hogy az ön- és közveszélyes túl öreg / túl fiatal / túl retardált és hülye "sófőröket" kiszedjék a forgalomból.Szüleim mindig azt mesélik, hogy még 10 (mostmár 20) évvel ezelőtt is, Olaszországban és/vagy Franciaországban mekkora kaotikus óriási körforgalmak, utak, kereszteződések vannak és még csak sávokat sem kell felfesteni mégis a közelekedési morál sokkal nyugodtabb, gyorsabb hatékonyabb és biztonságosabb. Persze ehhez mint mondtam is a visszamaradottakat le kéne selejtezni.
-
haddent
addikt
válasz VegyesTamás #7432 üzenetére
Ez röntgenes traffi
Vagy kötelezően szivárvány ledekkel megvilágított bizonsági őv lesz az előírás[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Megint egy kis nyugtalansággal fordulok hozzátok megnyugtatásért/tanácsért. Eredeti hsz itt. Most kb. -4C fokot ír Budapestre az időkép, városban mentem vele úgy 35 km, állt egy ideig, majd hazafele olyan 25km. Ezután a garázsban (nyilván nem -4C de nem fűtött) kicsit járt alapon és egy kicsit túráztattam (na jó még csak ennek se hívnám, kb 1500-2000 nagyon max 2500 RPM -ig emeltem üresben. Cserébe kb. 2 mp -re bekattant a hűtőventi.
Előzőleg már megnyugtattatok, hogy nyáron autópálya laza, de logikus is, menetszél. De nyáron város-dugó kombó?
Egy kicsit tartok ettől, és mivel Astra H (1.6 85kw/116HP ) ezért nincs a műszerfalon hőmérő.
1.6 -os 8 szelepes F Astrahoz vagyok szokva, az városi dugóban is csak jó 10 perc után kezdett "forrni" és kapcsolt a venti.
Most nyilván ez 16 szelepes és 1.5x akkora teljesítményű, de normális ez? Nyáron (főleg légkondival..) menni fog nonstop a venti a radiátoron? Még fontosabb, le tudja nyáron (ventillátorral) hűteni dugóban is a motort, nem fog "besülni"?Nem tudom mennyire számít de OMW féle 100 -as prémium benzin volt benne szinte kizárólagosan, lehet hogy az fűti túl?
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz F_Zolee #7492 üzenetére
Biztos túl parázom (nem meglepő ezt csinálom pc -vel, playstationnel, de egy egyszerű hosszabbítóval is amit én kábeleztem ), és biztos vagyok benne, hogy ki fogja bírni a nyári budapesties 40 fokos betonos dugót is, csak nem szeretem ha valami toppra van járatva, egy kis tartalék kellene
TomCat333 360 volt literje vagy hogy, eddig 400 fölött vettük a sima 95 -öst. Majd biztos kerül olyan is bele nyilván de ha épp tehetem és nem megyek túl sokat vele akkor inkább a (haszontalan?) finomat kapja.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Persze azt szokták. Sok atomfizikus azt hiszi majd akkor jobban tapad mert csak. A másik aki még rá is fékez, még jobb. Itt is kiköt a kanyarban a főúton mindig 1-2 szerencsés az árokban, de egyszer már a beállónkra is idepördült egy hülye pitsha, azóta nem is merem ott hagyni az autót..
-
-
haddent
addikt
válasz szőröscica #7571 üzenetére
így igaz. A kazettás adapter rém egyszerű, volt/van olyanom, 1.000Ft alatt volt, sokkal könnyebben kezelhető mint egy ócska kínai elektronikát még beiktatni a rendszerbe. Ez se szép megoldás, de ez működik és korrektül működik, minőségre elfogadható. Ha van kazettaolvasó akkor szvsz. legolcsób és messze a legjobb megoldás. Ha nincs akkor én viszont nem adnék egy MP3 lejátszó mezei fejegység alá
-
haddent
addikt
válasz VegyesTamás #7598 üzenetére
Súrlódási együtthatót meg kellene állapítani amit nyilván csak átlagolni tudsz eleve. Ezután tudni kéne mekkora erőhatást fejtessz ki függőlegesen (merőlegesen a súrlódásra) kanyarodás közben főleg ha közben még kaparod is neki, és akkor tudnál viszonyítani. Nem vagyok penge fizikából de a súrlódáshoz erő kell nem a sebesség tök más dolog. Az az érzésem, hogy röhejesen nagy eltérésű értékek tudnak kijönni 60km/h kanyar gáz nélkül egyenletes tapadás során és borzasztó nagy "tüskék" lehetnek az adatban 30km/h kézifék jégen + kaparás tiltásik + ínyencség a végére: mi van ha egy -egy részen a nulla tapadás átvált egy "száraz" tapadáséhoz hasonlóhoz. De persze ez még mindig csak egy kicsit kóstálgatj a valóságot ott annyi tényező vagy hogy beleőszülsz
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Napelem
- Politika
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen