- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Milyen routert?
- Crypto Trade
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bittorrent topik
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Gmail
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Apple Mac OS X
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szoszo94
őstag
válasz Szoszo94 #208780 üzenetére
Update: nyaralás vége, hazaértünk. Visszafelé sem volt semmiféle ellenőrzés a határokon (IT/SLO, SLO/HU), Szlovéniában meglátogattuk a Postojna cseppkőbarlangot, addig húzta ki a Rédicsnél beletankolt nyállal is, úgyhogy az ottani OMV-n raktam bele 95E5-öst 1,24€/L áron ami elég baráti - pláne az olasz 1,65 átlagos rabláshoz képest
9,07 lett a fogyi azzal a tankkal (BC 8,5), aztán onnan vissza Rédicsig 8,2 (BC 7,7). Végig a megengedett sebességgel GPS szerint. Összesített fogyi pedig 8,82L/100km lett végül. Kicsit jobbra számítottam, rengeteg volt a seb.korlát (olaszoknál főutaztam, legtöbb helyen 70 volt, Szlovénia fele meg hiába pálya, 110-es korlát), úgyhogy bebizonyosodott amit eddig is sejtettem: alig van különbség aközött, ha óvatosan megyek és aközött, ha sebességhatár fölött.Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz sutszi #209017 üzenetére
Papás stílus volt most, óvatos gyorsításokkal, teljes chill volt ahogy átléptem a határt Páromtól párszor meg is kaptam a "de álmosító ilyen lassan", "miért előznek meg ilyen sokan, 70/90/110 a limit (amit be is tartottam GPS szerint)" és a "bárcsak mindig így mennél a kanyarokban/körforgalmakban" mondatokat is Úgyhogy tök más stílusban vezettem, ezért is lepődtem meg, hogy ennyire nem számít. Egyébként ami még befolyásoló tényező lehet, az a hegyes/dombos Szlovénia, hiába a fele úton 110-es korlát, de akkor is nagyobb különbségnek kellett volna lennie.
Pedig még a gumiba is fújtam, 2,8-ra lement a legutóbbi fújás óta (melegebb volt akkor) és feltoltam a szokásos 3-ra. Még az olaj is tök friss, az út előtt cseréltem leMindez persze erre a kocsira illik, anno a családi Skoda Fabia 1.2-vel simán tudtam 4-7 közti átlagértékeket hozni attól függően, hogyan használtam, ami már észrevehető különbség. Aztán ott az előző autóm, Passat B4 1.9TDI (a 90 lovas), annak is tök mindegy volt mit csinálok, 5,5L volt vegyesbe a fogyasztása, cserébe nem is igen ment még padlózva sem
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Külföldi út a Fabiaval a Vir sziget Horvátországban volt nekem, 1.2HTP asszem' 67 paripával, két személy, szintén klíma és tempomat nélkül. Tök élhető volt az is a meleget leszámítva 5,5L jött ki átlagban az egész útra, nagyjából betartva a sebességkorlátokat (Szhely-Letenye valahogy 4L/100km köré jött ki, meg kell lennie a képnek is valahol, BC nem írta de rátankolással nagyjából pontos is volt). Szerettem azt a kocsit.
Szerk.: 110km és 4,02 fért rá az első kattanásig, visszakerestem a képet.
Várjunk csak, ez rekord gyanús
Ami csalás lehet benne, hogy a Shell kúton Szombathelyen nyomtam kattanásig és Letenyén szintén, tehát nem ugyan az a pisztoly volt, de így is baráti lett.[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz kisza25 #209065 üzenetére
Nem vagyok egy nagy darab, így nekem nem volt kényelmetlen hosszútávon sem, de menni tényleg nem nagyon ment Szalonból vettük, 60e km ment bele 15 év alatt. Csak nyaralásokra volt használva, meg boltba járni havi egy nagybevásárlásra.
Hogy értve terhelve? Három napi cucc két főre, úgyhogy szinte üres volt a csomagtartó, egyébként meg normál módon begurulva, leállítva, pisztolyt ráakasztva tankoltam/tankolok mindig (majdnem mindig, mostanában van, hogy járó motorral).Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz kisza25 #209070 üzenetére
Alig volt táska hátul, úgyhogy nem ült a segge, meg ugye ugyanannyi cucc volt akkor is benne mikor indulás után teleraktam Szombathelyen.
Városi kisautónak szánták, de kompromisszumosan bárhová jó volt. A hangja sem volt rossz pörgetve, fél-V6 power
Én még most is szívesen visszaülnék egybe, nosztalgiázni picitLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
-
Szoszo94
őstag
+1 Energizer, másfél éve cseréltem (kb 30k km), full keyless és még nem jelzett. Ami Pana benne volt, azt is csak azért cseréltem, mert valami zavarta az adást - amire azt hittem, hogy az elem merült le - és nem tudtam bejutni és elindulni a kocsival a keyless módon, elő kellett húznom a fizikai kulcsot és hozzáérinteni a start gombhoz a kulcsházat. Utólag kiderült, hogy azon a helyen bármikor ha megállok (Penny parkoló egy bizonyos része), sosem működik a nyitás/zárás/indítás, valami interferencia van.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz Vismajor01 #209267 üzenetére
Akkor a haverodnak sok álmatlan éjszakát kívánok, ha hibásként tanítani akar.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz Qtya123 #209308 üzenetére
Olvasom még a fórumot, úgyhogy nemtom' kaptál-e már választ, de én is hasonlóan jártam: az online felületükön add meg a kocsi jelenlegi kilométer állását és azt, hogy mikor volt a legutóbbi műszaki. Nekem 46e volt tavaly, B2-B3 váltással lett volna 80+ Ezzel a két adattal viszont jött az új kalkuláció, 30e-el olcsóbban
6030D: én azért húztam a műszakit, mert így nem télen van, hanem most már nyáron (február helyett júli).
Qtya: látom közben sikerült lejjebb tornásznod Nekem újrakötéssel csak a KÖBE-nél lett volna olcsóbb, de oda nem akartam átkötni, úgyhogy maradtam ismét.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz Reggie0 #210208 üzenetére
Tökéletesen működik munkagépekben (láncos/gumikerekes kotrók, homlokrakodók, igazából felsorolni nem tudom hány féle gépben alkalmazzuk hiba nélkül), pedig ott aztán van rázkódás Meglepően szorosan fog, kirázkódni nem fog belőle a vezeték az sicher. Ha már vágni kell a vezetéket, talán ez a legjobb megoldás, nagy áramerősséget és feszültséget (magyarul teljesítményt) is képes átvinni és nem ez lesz a szűk keresztmetszet.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz Vismajor01 #210284 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz tboldi #210902 üzenetére
Tegnap jártam Székesfehérváron, félreálltam enni egy viszonylag kis forgalmú utcában. Anyós felőli ablak félig le volt húzva, jön két
jól szituált úriemberés egyből be is támadtak, hogy éhesek és csak egy kis aprót szeretnének kajára. Volt még pékárum, megfogtam és odanyújtottam nekik, hogy tessék, egyék meg nyugodtan. Gondolom nem lesz meglepő a válasz: ó hát egyem csak meg, nem akarják elvenni, de ha adok pénzt amiből vehetnek akkor azt megköszönik. Nyomatékosítottam, hogy nem kell, nyugodtan vigyék és egyék meg, egyébként pedig dolgoztam (céges autóval voltam), úgyhogy nincs nálam pénz, épp azt keresem én is. Sarkonfordultak és elköszöntek - mégsem voltak olyan éhesekLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
200+k km-es IS250-et láttam csoportban előtte-utána, volt benn anyag dögivel. Kár, hogy csak a 350 kiváltsága volt a dupla befecsi, 200-nál tervezem én is elvinni aztán felrakni az oil catch can-t amit fél éve megvettem, de még nem jutottam el odáig, hogy felrakjam. Most épp a fékkel van sz.pás, nyerget is fúrni kellett De sínen van minden.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Még egy darabig nem lesz
Gyári csúszka még a Toyota márkakerben sem volt, lett rendelve utángyártott: nem jó, ment vissza.
Megrendeltük a gyárit, Belgiumból küldték, csütörtökön kellett volna megérkeznie. Hív a főnököm (Kecskeméten az autó, a cégnél álltunk neki a féknek és így ott is hagytam felbakolva, mondta, hogy intéz mindent, sőt nekem már csak a kocsiért kell mennem majd), hogy most kapott pár képet és nem fogom elhinni, miért nem lesz kész az autó a héten. Tippre durrdefektet és felborult kamiont mondtam, hát nem jártam olyan messze: kigyulladt a kamion, az egész szállítmány kuka, újra feladták a csomagot, úgyhogy várunk. Ilyen az én szerencsém
A felbakolt kocsiról van képem, meg az első fékről ami 10 perc/oldal alatt meg is lett frankón, a hátsó nyeregről mérgemben el is felejtettem fotót csinálni. Majd szólok főnöknek, hogy csináljon már képeket miközben majd rakja összeLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
A hátul álló kék Bubun (senki sem szúrta ki? ) is ez a fajta tárcsa van
Fehér Farkas: nem a fekete a TÜV szín? Egyébként a dobozán nagyban rajta virít a TÜV feliratGooool: Az ám, a hátsó műhely. Hát, gondolom nem sűrűek a kigyulladt kamionok, ha a héten történt akkor simán elképzelhetőnek tartom
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Erre könnyedén rájöhetsz, ha megnézed, hogy az autó előtt hever a váltója
FF: sajnos nem, közel 300 a szett körben (négy tárcsa plusz tengelyenként négy betét).
tboldi: köszönöm, megtisztelő ebbe a körbe tartozni
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz #89309696 #211377 üzenetére
Bubun már a cég területén belül lekopott a fekete rész, ki sem kellett vele menni utcára, úgyhogy valószínűleg nem kell sok ahhpz, hogy lekopjon a festék ahol fogja a pofa. A többi részen pedig nem fog rozsásodni remélhetőleg.
Qru: leesett a váltó a plusz erőtől, de jogos amit írsz Piszkált, megy bele most a 6-os sti (vagy wrx, nemtom' már melyiket mondta a főni) váltó, azt mondta annak bírnia kell.
Navi téma: Waze-nek többször adtam esélyt, de sosem akar élni vele. Elvinne tökön-paszulyon át, hosszabb (mind időre, mind távra) úton, mint a Gmaps, pedig rendesen be van állítva. Persze mikor már sokadjára újratervezve átáll arra az útra, amin alapból a gmaps vitt, akkor mindjárt rövidül a menetidő és a táv is, franc érti. Se torlódás, se más nem indokolja és sokszor eljátszotta már ezt, pedig a traffijelzés miatt próbálkozok esélyt adni neki eskü Így viszont még mindig marad a Gmaps és CamSam+ alkalmazások.
Mi8 is OLED Boldi, kint németben is folyamatosan használtam, itthon is mindig megy, de egy kis beégés sincs idestova lassan három éve. Néhanapján navizva csak nem lesz baja a szifonnak sem
Nandow: Yellowstuff még nem a melegíteni kell kategória, de 900 fokig elvileg bírnia kell. Itt egy jó kis táblázat
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz bbubby00 #211671 üzenetére
Meddig lesz? Kész a kocsi, este küldte főni a képeket, holnap délután megyek érte Kecskemétre. Bekoptatni a fékeket jó is lenne az a nyíltnap
Vagy félreértem és csak a forgatás lesz nyílt?[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz tboldi #211997 üzenetére
Én másik autót nem tervezek, ha beüt a kapuzárási pánik akkor szintén a feltöltés mellett teszem le a voksom. Gyárilag kovácsolt belső miatt a dupla teljesítményt is bírja
Tíz év és a boyracerek a Civikeket valszeg IS-ekre váltjákLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Jut eszembe, tegnap Székesfehérvár külterületén egy földes úton elhagytam a pótkereket a Toyotáról. Akkora zörej volt, hogy azt hittem a kipu szakadt le és azt húzom magam után. Kilazult a pótkeréktartó és egy kis döccenő hatására lenyílt a tartó és kiesett a pótkerék. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy pont kanyarodtam volna fel a főútra, este volt és sötét, ha ott hagyom el főutas tempónál és valaki jön utánam, az észre sem veszi és telibe trafálja.
Bedobtam a raktérbe a kereket, helyére raktam a tartót és jópár gyorskötözővel rögzítettem. Majd ma visszarakom a pótot és agyontépem a csavart, még egyszer nincs kedvem ezt átélniLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz #89309696 #212026 üzenetére
Ezen úgy van megoldva, hogy a tartó egy "háromszög" aminek a két sarka fel van fogatva a kocsi közepe felé, a csúcsa pedig a lökös alatt van és azt egy kampó fogja, ami menetes. Ebbe egy menetes szár megy bele ami a raktérben egy hatlapfejben végződik, onnan lehet felhúzatni és megszorítani a kereket. Se ellenanya, se semmi nem gátolja meg, hogy rázkódástól le ne csavarodjon, márpedig ha meglazul hiába, hogy a kampó része nem tud elforogni (mivel tartja a pótkeréktartó konzolt), bent a hatlapfej simán körbe tud járni és egyre lejjebb engedni a a pótot. Egyébként ha nem a bukkanó miatt esik le a pótkereket tartó fém keret, akkor kicsivel arrébb kampóstol zuhan le, ugyanis egy fél fordulat hiányzott már csak hozzá (visszarakáskor ahogy elforgattam a kampót, hogy jó irányba álljon, a kezembe maradt...). Ha vissza is rakom úgy, ahogyan volt, akkor is pár gyorskötözöt rárakok, illetve havonta rá próbálok majd húzni a csavarra, hogy ne járjak így. Hülye egy megoldás ez
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz tboldi #212030 üzenetére
Baaaakker, eszembe se jutott: hisz van menetrögzítőm (mármint folyékony, nem dashcam) is
Köszi a tippet, vastagon bekenem vele, ha defektet kapok majd hívom inkább az Assistance-t
MasterMark: tudom, használom sűrűn, lehet pont ezért nem jutott eszembe A mondat utolsó része humorral készültEgyéb infó: szerdán hazahoztam az IS-t, nagyon baba a fék. Szerintem a koptató réteg a betétekről le is jött, hazafele végig koptatgattam finoman, most már csak a bevasalás van hátra. Képeket hozok majd, ha lemostam az autót, két hete csak porgyűjtőként funkcionál, szóval titta mocsok
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz MasterMark #212032 üzenetére
Egyébként van elektródás hegesztő is az autóban...flexszel az is oldható, magától meg soha többé nem esne le 🤔
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Ma autóztam egy jót én is, a fékek be lettek vasalva
Elmentünk megnézni az esküvőnk helyszínét, M1 büntihatár alatt tempomat + párszor y00-y20, kikormolás gyanánt, viszont a hegyi kanyargós szakaszon már nem bírtam magammal, muszáj volt kipróbálni rendesen a technikát. Lett is a trip végére BC szerint 12,7L/100km, ami bő fél literrel mindig alábecsül, úgyhogy ez a tank sem fog bekerülni a legalacsonyabb fogyasztások közé
A fék viszont nagyon szuper, hangja (még) semmi, fog rendesen, lineárisan épül fel, tök jó.[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Egyelőre semmi hangja*, nagyjából egy ezres ment bele, már tuti lekopott a bekoptató réteg. Majd később is beszámolok a tapasztalatokról
*minimális, alig hallható hangja van ha nagyon finoman rálehelek a fékre (pl piros lámpához közelítve), de nem visító vagy vékony hang és csak akkor hallható, ha tök kuss van és valamennyire le van engedve az ablak. Úgyhogy mondhatni semmi, ha ez így marad akkor le a kalappal.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Akkor egyelőre tőlem pozitív a visszajelzés EBC TG + Yellowstuff kombóról, aztán ha aktuális lesz a fék írj és megírom mik az új tapasztalatok.
Be kéne jelentkeznem veztech tréningre is lassan, még augusztusban Páromtól kaptam ajándékba, de mostanában nem igazán volt időm felhívni őket - minden erőmet és időmet leköti a munka és az esküvőszervezésLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz sutszi #213507 üzenetére
Azt hittem én írtam ezt a hsz-t
Szintén esküvőszervezés miatt megyek sokat mostanában, nyáron szintén olasz kiruccanás volt, illetve a családlátogatások is az ország két végén vannak, de még az avatarunk is ugyan azPárom szüleihez leugrani oda-vissza (mióta a 4-es főút jórésze autóút, csak) 700km, az enyémekhez csak egy 300-as karika.
Esküvő legyen persze félúton, hogy senkinek ne kelljen 6-7 órát utazni, úgyhogy Csolnok, de oda is fel kell így mászkálni, az is 250km-es kör/alkalom. Úgyhogy nem örülök ennek a folyamatos benzinár drágulásnakFocvis: van két öcsém, épp elég, nem hiányzik még egy ikertesó is
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz Puma K #213601 üzenetére
Veszélyesek az ilyen típusú hisztérikák. Pár napja Győrben egy kereszteződésnél szemből jött egy Corsa méretű kisautóval egy 35 körüli kisasszony, tolt egy 360-at előttem (szabályos is lett volna, ha nem kellett volna miatta erőteljesen fékeznem, ugyanis letojta, hogy szemből egyenesen érkezem és azért az 5,3m hosszú ProAce-t nem nehéz észrevenni..) és egyből lesatuzva, jobbra indexelve állt is meg parkolni. Úgyhogy az erős fékezésből lett nekem is egy satu, majd erre már egy dudát is kapott. Ablak félig le volt nálam is és nála is húzva, a duda hatására (kb 1mp-ig nyomtam) ő ráfeküdt hosszan, illetve valamit vörös fejjel ordibált amiből a köcsög szót értettem ki tisztán. Még neki állt feljebb. Na az ilyenek miatt tenném kötelezővé a pszichológiai vizsgálatot (is, meg kellene vissza a rutinvizsga is többek közt), ha már a fele ilyen sofőröket kiszűrnék élhetőbb lenne a közlekedés.
Mivel dolgom volt így elengedtem a fülem mellett, de szívesen kiszálltam volna elmagyarázni neki, mi volt ezzel a művelettel a probléma és igazából köszönetet mondhat, hogy nem csomagoltam bele a tejfölösdobozába a dobozosommal. Mondjuk valószínűleg nem értette volna meg és nem is hagyta volna, hogy végigmondjamLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz focvis #213640 üzenetére
Teljesen jogos, fáradt voltam már 180 ofkorsz.
AdBlue: két méretű fejjel találkoztam eddig, pontosabban átmérőre ugyan akkorák voltak, de az szgk-hoz való cső vége le van vágva, mert túlságosan belelóg a tartályba és lekattan, kábé csak csöpögtetni lehet (amúgy is vékony, lassan tölt, mit szitkozódtam mikor tgk-hoz való volt csak a kúton és ha negyedénél jobban behúztam a kart, lekattant - 10L ment így bele ).
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz Tsebacsi #214131 üzenetére
Szintén, Sárvárra jöttem reggel kórházba időpontra, bár 4 fok volt végig de még nem éreztem szükségességét a télinek, sőt. Meglepően jól tapad még a PS 4
De a hetekben én is átdobom a téli felnit.Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz Tsebacsi #214137 üzenetére
Ezek a felnik tetszenek nekem is, jól fog állni a kocsi alatt
Visszaértem Győrbe, 12fok van, kivételesen egyedül vagyok és a tank is csak negyedig van: végre tudtam tesztelgetni a rajtot, hogy a leghatékonyabb.
Féken állva elforgatva 2k, 4k rpm-ig és úgy kilőni, vagy hagyni a gépet és átlépni előfeszítés nélkül a gázra. Utóbbi nyert, gyári fícsör a hirtelen fékről gázra lépés esetében a "kilövés", a mérnökök pedig újfent bebizonyították, hogy nem lükék
Előfeszítve 8,1 és 8,2mp lett a 0-100, viszont bementem a gyári adat alá a sima módszerrel 7,6mp. Ráadásul kivételesen 95-öst tankoltam legutóbb.Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz focvis #214158 üzenetére
Engem is meglepett, a "hátbarúgós érzés" miatt jobban éreztem seggel az előfeszítetteket, de a tények mást mutatnak. Nem akarom direkt kinyírni a technikát én sem, úgyhogy csak pár próba volt kíváncsiságképp
Qru: ráadásul egyenes út (vagyis huplis, mint állat, de nem lejt) és oda-vissza mérve lett 7,6 és 7,7. Óra szerint nézve kábé 7sec lenne, ugyanis GPS 95-nél vált harmadikat és olyankor már kettesben az óra elhagyja a százat.
Poroltó nálam nincs, gondolkodtam rajta, hogy veszek egy kissebbet majd. Ha valahol elém ugrik egy, bedobom a kosárba.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz Directors #214209 üzenetére
Szia!
E-Bev portálAdószámlája egyenlegét - ügyfélkapus bejelentkezés után - elektronikusan lekérdezheti az eBEV-
portálon. Ehhez a portál Szolgáltatások menüpontjában az Adószámla- és pótlékadatok szolgáltatás
Adószámla funkcióját kell kiválasztania. A lekérdezésben segít a NAV honlapján elérhető lekérdezési
útmutató.Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz stickermajom #214227 üzenetére
Nekem is van valahogy 4200Ft SZJA többletem, de szerintem már évek óta. Lehet utána kéne járnom, hogyan lehet kiutaltatni - nem kenyérre kell, de ne legyen náluk egy forinttal se több pénzem a szükségesnél
AdBlue: vasárnap tankoltam M1 Bábolnánál, már sírt a Proace, hogy 2000km múlva többet el nem indul. Márpedig az másfél hét, úgyhogy kb 12L bele is ment (0,17L/100km a fogyasztása belőle). Győrnél szoktam tenni bele 200Ft/L áron, itt 300 volt - de legalább volt
Átlagfogyi 30k km után: 8,31L/100km, amivel vezetem a sort - hátulról, 6/6. hely
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Voltam tankolni, aztán elvittem szelektívet, beugrottunk plázába, összesen talán 20km-t mentem - 22,5L/100km tankolás óta Az út nagy részén piros lámpáknál álltam, illetve a szelektívnél tíz percet csak ketyegett a kocsi mire mindent szétválogattam, úgyhogy nem reprezentatív a példa
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz barnam_ #217284 üzenetére
Előbb értünk le Sápra, Földesen a kereszteződésnél a nemtudomanevét kúton 478,9 volt a benya!
De most nem érint, kályhával jöttem Meg amúgy sem valami bizalomgerjesztő a kút, inkább Szolnokon Auchan98-aznékLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- DXRacer használt szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest