-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Köszi a segítségeteket a kúttal kapcsolatban! Akkor nyugodtan megyek oda is tankolni. Kb. 1 telitankra való pénzem van a kártyán ami olyan 40 liter üzemanyagot jelent. Ezzel saccperkb jó 700km-t tudok elmenni, szóval azért jól jön ennyi ingyen km.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz hacki87 #93442 üzenetére
Handrast érdemes nézni, sok mindent meg lehet tudni i3-ról. Ha nem lenne ilyen drága akkor azt vettem volna az új Yaris helyett munkába járásra. Napi 80km, még hidegbe is 1 töltéssel 2 napig el tudok autókázni. Otthoni töltés megoldott (kertes ház). Illetve a fenntartási/szerviz költsége is jó alacsony. Csak az a fránya 10m+ árcédula.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Még a múltkor írtam hogy a nyári gumihoz veszek a Yaris-hoz felniket. Elkezdtem keresgélni nyomásmérő szenzor után, és az a helyzet hogy Toyota kereskedésbe egy szett 35 000ft. Neten bárhol keresgéltem, drágábbra jött ki, illetve halvány lila fogalmam sincs hogy milyen szenzorokat lehet párosítani a kocsihoz.
Vegyem meg a szalon által árultat szerintetek, vagy tudtok tippet adni hogy milyen szenzor jó a kocsihoz?iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Ismerősnek volt egy kis koccanása, mert a féke elromlott (ABS kocka - Ignis - típushiba). Az előtte lévőnek szerencsére csak a jobb hátsó lökös sérült kicsit. Nemrég kapott ismerős a biztosítótól egy levelet, hogy a káreset miatt bónusz változás fog történni. Felhívta a biztosítót és közölték vele hogy az eddigi 40k környéki éves díja 140-re fog felemelkedni. A kár amúgy 60 000 ft volt, ezt írta a biztosító a levélbe.
Ez normális dolog hogy ennyivel megemelkedik a díj egy ilyen kis értékű sérülés miatt?iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Persze ez teljesen rendben van amit mondtok. De pár éve mióta meglett az első kocsija akkor sem volt sokkal drágább az éves kötelezője max pár ezer ft, és akkor nem volt bonusa. Itt az érdekes az számunkra, hogy egy 60k ft-os kártól miért nő 100k-t az éves kötelezője. Nem is az hogy érdekes, hanem hogy miért ilyen írreálisan sokat nő.
Azt tudjuk hogyha kifizeti a kárt akkor a Bonus nem változik neki, de akkor is ilyen 20-30k-val nő a biztosítási díja 1 évre kiszámítva.(#94098) molnarpeter
Megkérdezte a váltást, de a legolcsóbb is a mostan duplája lenne (86k).
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz barnam_ #94102 üzenetére
E-mailt ír nekik, aztán meglátja hogyha kivizsgálják akkor lesz-e valami változás, de sok reményt nem fűzünk hozzá..
(#94103) Qru
Március végén van elvileg az évfordulója, így ha gyorsan cselekszik még a 30napba nem csúszik bele.
(#94104) tboy93
Laser nekem is onnan van a Yaris-ba, nagyon szeretem! Jó szar kép, de látszik hogy van fénye. KATT
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Így kérte, aztán arra jött ki a 86k-s legalacsonyabb ár. Na mindegy, csak mondom megkérdezlek titeket hogy valaki járt-e már így. Elég szomorú hogy így az ember tökére lépnek.
(#94108) kisza25
Egyik rokonnak szokása hogy annyira telenyomja hogy szinte folyik ki belőle a benzin. Hasznos dolog annyi levegőt hagyni bent hogy a pisztolyt addig tolom be ameddig csak lehet? Aztán első kattnál kihúzom? Legalábbis én így szoktam.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Jó hideg miatt lehetséges hogy a szélvédőmosó (első) motorja gyengébben nyomja a naftát? Kb fele annyira.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Most voltam egyik Toyota szalonba, megjött a nyári szetthez a 4 tpms szenzor. Most elvileg akciós a tpms, 35 000 ft volt "csak". Akinek esetleg tervbe van véve a vásárlás kérdezze meg valamelyik szalont. Azt nem tudom hogy pontosan ez milyen típus, de ilyen áron univerzálisat sem találtam, nemhogy a szalonból vásárolva.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Szeretnék kis segítséget kérni.
Tegnap a nyári gumik felkerültek a kocsira, pár km után már világított is a visszajelzője a TPMS-nek. A használati szerint próbáltam inicializálni az új szenzorokat, de az istenért sem akar hármat lassan villanni.
Ez mitől lehet, vagy mit csinálok rosszul? Az új szenzorokat Toyota szalonba felprogramozták a kocsihoz, szóval az tuti jó. A nyomásértékek gyári értèken vannak a kerekekbe.
Amikor a gyújtást ráadom akkor a visszajelző villog kb. 1 percig, majd utána már világít folyamatosan. Próbáltam mind2 visszajelzésnél inicializálni de ezt a lassú 3 villogást nem tudom összehozni.
Új Yaris-ról lenne szó.
Van esetleg tippetek?Köszi a segítséget előre is!
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz focvis #97844 üzenetére
30km-t mentem ma de. akkor is szar volt. Gumis nem nyúlt hozzá, 1-1.5 hónapja Toyota szerelte össze a kereket, mert a szenzort tőlük vettem. Aztán ott mondták hogy minden ok, ha felkerül a nyári, fel fogja ismerni. Nem úgy néz ki. Viszont mondtak még egy lehetőséget, ami a használatiba nincs benne. Azt kipróbálom aztán meglàtom. Nem folyamatosan kell nyomni a gombot, hanem 3x egymás után.
Mégegyszer tuti nem fizetem ki, 5k-t kértek a tanításért ha jól emlékszem.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Mostanában a MOL-nál 100-as benzint tankolok, de a következőnél már visszatérek a sima 95-ös benzinre. Érdemes mondjuk félévente csinálni ilyet hogy pár tankolás erejéig 100-ast rakok bele, hogy az esetleges lerakódások a motorból eltűnjenek?
Amúgy 90%-ban nagyobb távokat járok vele, mert a melóhelyem 40km-re van. Szóval a motor be tud rendesen melegedni, így gondolom nem kell annyira tartani a durvább lerakódásoktól mintha csak 2km-t mennék. Mert ott ugye se az olaj se a víz semmi sem melegszik be üzemi hőfokra.Legutóbb a héten 428-ért tankoltam, abból lejön az üzemanyagkártya miatt 10ft kedvezmény, így annyira azért pár tankolás erejéig nem annyival vészesen drágább a prémium benzin mint a sima. De hosszú távon persze már nem férne bele.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Lassan megy az első kötelező szervizre a Yarisom. 1.5 111LE 2NR-FKE a motorkódja. A márkaszervizek 5W-30 olajat raknak bele. A könyvbe az van hogy lehet bele rakni, de következő alkalommal vissza kell állni 0W-20-ra. Viszont több embert kérdeztem, de "következő"-nek is 5W-30 került bele a márkaszerviz részéről.
Egyik ismerősöm megkérdezte a márkaszervizt hogy mennyi lenne ha 0W-20 menne bele, és kapott egy 38 000 ft-os árat, csak magára az olajra!! Ami azért nem gyenge.
Ugye nemrég volt téma Auris-nál hogy pl. mennyire nem jó nekik az 5W-30-as olaj, 0W-20 kellene bele minden alkalommal, ugyanez igaz a többi modernebb motorra is. De ugye ennek ellenére a szervizek 5W-30-at raknak bele.
Tényleg ilyen nagy problémát okozhat hosszú távon ha nem 0W-20 megy bele hanem 5W-30? Egyértelmű hogy a szervizek azért raknak 5W-30-at mert nagy tételbe olcsón hozzá lehet jutni. És azért mégis jobban mutat árlistánál ha nem 70-80k ft-os árat írnak ki, hanem 35-40 000 ft-os árat.90%-ban "nagy" távokat járok vele, mert a munkahelyem 40km-re van. Szóval be tud rendesen melegedni a motor, nem az van hogy beindítom aztán 2km és állítom is le.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz Johnny_vT #106511 üzenetére
Szóval akkor kell bele a 0W-20. Na mindegy akkor okoskodnom kell valamit, mert nem akarok 4 vagy akárhány liter olajra kifizetni 38 000ft-ot.
(#106512) Saint_
Szerintem erre nem nagyon van lehetőség. De ha lehetne is mi a biztosíték hogy az is fog bele menni? Ja tudom rosszindulat, de sajnos ismerve a hazai viszonyokat nem nehéz erre a következtetésre jutni.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
A múlt télen kinek melyik szélvédőmosó vált be? Én használtam többfélét, de amikor -15 meg -18 környéke volt, annyira besűrűsödött hogy alig tudta kinyomni a pumpa. Harmad annyira jött mint amikor ilyen 0 +5 volt.
Esetleg Würth koncentrátum?iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Köszi kipróbálom, hátha egy fokkal jobb.
LIDL-be lesznek most autós dolgok. Hátha valaki esetleg venne Hidraulikus autóemelőt vagy Abroncstárolót.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz tboldi #112841 üzenetére
Utánanézek ennek is hogy mit írnak róla. Az a gondom hogy nekem a Yaris-nál úgy van megoldva a fúvóka hogy 1db van rajta a karon és a lapátra nyomja a cuccot. Na most ez a fúvóka eléggé vastag és egyszerre nagyon sokat nyom rá (megjegyzem fogy is rendesen, lehetne 5 literes tartálya. ) és talán emiatt jön elő még jobban hogy télen ahogy besűrűsödik a folyadék fele vagy harmad akkora nyomással jön belőle. Így ugye nem jut el a cucc a lapát végére, ergo csak keni a koszt. Ezért kellene valami frankó cucc.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz simonjoe #112920 üzenetére
Áhh ezek nem alkalmasak erre a célra! Az egyik ok hogy a gumisok szeretik légkulccsal jól ráhúzni a csavarokat, pont leszarják hogy elég lenne 100-130Nm. A másik ok pedig a rozsdásodás. Egy téli szezon alatt azért rozsdásodnak a csavarok és levételnél nagyobb nyomaték kell neki hogy le tudjad szedni.
Én itthon Milwaukee gépeket használok, van fúróm meg ütvecsavarozóm, az ütvecsavarozó 170 vagy 180Nm-t tud de igazából tök fölösleges nekiállni a kereket levenni, mert tudom hogy úgyse mennék sokra a légkulccsal ráhúzott csavar ellen. Az olcsóbb gépekre meg szeretnék ráírni nagy számokat (Nm jelen esetben) de ezek a gépek nem ilyen komoly melóra vannak.
Milwaukee-nak van pl olyan ütvecsavarozója ami 1500Nm környékét tud, na azzal már neki lehet állni egy kamion kerékhez is. Munkahelyről tudnék kérni kalibrált nyomatékkulcsot, de minek szívjak itthon a kerékcserével?
Amúgy Parkside gépek nem rosszak, szerencsére sok gari is van rájuk, hobbi otthoni célra tökéletesek. Nekem is vannak itthon ilyen gépeim, de ha kell az erő a fúráshoz vagy bármihez akkor inkább az 5.0Ah akkus Milwaukee-hoz nyúlok mert azzal tudok dolgozni egész nap szinte.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
-
veterán
utcai harcosként rugdosta le az autók visszapillantó tükreit a srác Budapesten..
Az ilyen kis patkányokat igazán tetten érhetné egyszer egy tulajdonos, aztán véletlenül eltörhetné a lábát amivel lerugdosta a visszapillantókat. De ezt legalább elfogták.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz kisza25 #113678 üzenetére
Összesen 31db autó visszapillantóját rongálta meg. Szép kis 7 számjegyű összeget számláznak majd ki.
(#113679) bitpork
Nekem szeptemberben volt az első 15 000km-es szerviz a Toyotámnál, természetesen inkább fizettem többet de a 0W-20 kerüljön bele, ne az 5W-30. Alapból 5W-30-at töltenének amúgy szerintem bele mert olcsóbb mint a 0W-20. Nem bántásból de aki azért is szervizbe viszi a kocsit hogy egy izzót kicseréljenek neki, közbe pedig tök egyszerű lenne otthon is, azokat pont nem érdekli hogy milyen olajat töltenek bele. Csak használja akár napi 5km-t amennyit a városban megtesz vele, eredménye pedig a Totalcaros cikk. Legalábbis hosszú távon ez lehet az eredménye, de ez egy eléggé kiragadott eset. Azért nem találkozni ezzel napi szinten.
Gyártó meg igazán beleírhatná hogy csak 0W-20 kerüljön bele hogy ezeket az eseteket elkerüljék. De mivel nem írják bele, így a szerviz részéről meg természetese hogy belenyomják az 5W-30-at.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz pècsimunkás #113682 üzenetére
Én 40 vagy 41-et fizettem az első szervizért ha jól rémlik. Nekem a 2. a nagy szerviz, ott sajnos azért többre fogok számolni.
Elég sokat jártam utána, és van olyan szerviz ami alapból azt tölti bele, van ahol meg kérni kell. Ár terén is van jó pár ezer ft eltérés a szervizek között. De átlagban ez a 35-40 környéki ár amit fizetni kell.
A 2. szerviz alatt elvileg nem csak olaj + összes szűrőt cserélik nem? Azért is hívják nagy szerviznek.
Közbe láttam hogy írtál. Nekem az első alatt csinálták meg az olaj+olajszűrő+légszűrő+pollenszűrő+munkadíj+pár száz ft-os olaj alkatrész még. Akkor ezek szerint ahol te csináltad hogy a levegő illetve pollent nem cserélték.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz z123456789 #116365 üzenetére
"Tisztelt MOL Group Gold Prepaid/Green kártya Partnereink!
Tájékoztatjuk, hogy a 2018. május 25-től életbe lépő Európai Uniós új általános adatvédelmi rendelet* (GDPR) kapcsán hozott üzleti döntés értelmében a MOL Nyrt. a jelzett dátumtól megszünteti a MOL Group Gold Prepaid (korábbi nevén Green) kártyák magánszemélyekre történő új regisztrációjának lehetőségét."
Ez az oka elvileg hogy a Netrisk-nél már nem lehet MOL Green kártyát igényelni. Én még tavaly igényeltem szerencsére, de ha lejár a kártya akkor nem tudom mi lesz. Lehet hogy ugyanúgy fogom kapni a köv kártyát, de az is lehet hogy csak egy levél jön amibe felmondják a szerződést. Mindenesetre ez a 10ft/l jól jön nekem, mert ezzel évente legalább 700km-t mehetek ingyen.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz Magnum_ #116409 üzenetére
Én sem értem ezt a dolgot, kicsit annak tűnik a dolognak mintha valamire lehetne ezt fogni.
(#116411) i-sti
Egyik ismerős szeretne hasonlót megcsinálni, kellett az elektronikával valamit mókolni hogy a led jól működjön?
Amúgy brutál hogy mekkora különbség van egy halogén meg ledes tolatólámpa között. Nekem itt csak a tolatólámpa világított, semmilyen más fényforrás nem világított a közelben. Kép elég fos lett de azért a lényeget ki lehet venni. Ha a féket nyomom akkor az rátesz még egy lapáttal a fényárra.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
MOL-t felhívtam, azt mondták hogy akinek netriskes üzemanyagkártyája van azoknak nem fog megszűnni. Aki eddig kapott levelet azoknak szűnik csak meg, nem mindenkinek.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Sziasztok
Van egy Ford Mondeo 2.0 benzines 145 LE. Az akku csere érett, reggel tölteni kellett egy kicsit. 60Ah 400A JP-s van benne.
Melyik márkát lenne érdemesebb megvenni, vagy a nagyobb márkákkal nem lehet melléfogni? A 400A elég vagy érdemes 500A környékit nézni ehhez a motorhoz?iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz barnam_ #118737 üzenetére
70Ah vagy fölötti már túl nagy, szóval ez a 60-65 környéki ez teljesen jó lesz szerintem, ennél fölösleges is nagyobb.
(#118740) Qru
Köszi utánanézek ennek az akkunak, még exide premium volt amivel szemezgettem. Majd megnézem mi a gyári ajánlás, de a kocsi nincs minden nap használva, hanem heti 2 max 3 alkalommal, de akkor sem 100km-es távon.
(#118747) molnarpeter
MK3 FL előtti verzió. Igen a gyári olyan volt benne amit te mondasz, viszont utána amit vettünk bele az már nem. Olyan 7-8 évet bírt ki ha emlékezetem nem csal de lehet még többet.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz kispal87 #118758 üzenetére
Az ilyenekbe én annyira nem bízok meg, ha tutira pontos adatot akarsz kapni akkor multiméterrel kellene megmérned az akku feszültségét. Esetleg egy próbát megér hogy töltsd fel az akkut teljesen, és úgy meddig bírja, de szerintem akku gond lesz neked is.
Ha a 10-20 fokos őszi időben nincs gond vele, de ha bejönnek a nagy hidegek mint most és akkor nem indul, akkor az akku a ludas. Ha a generátor lenne akkor nyáron is előjönne.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Saját menetrögzítőről kivágott kép. Mivel nem lehetett jól belátni a szakaszt, így nem mertem az előttem levő kocsit megelőzni, de a Hondás emberke úgy gondolta hogy ő márpedig biztos be fog férni.
1. kép - Ha idáig nem jött szemből senki, valószínű már nem is fog
2. kép - Itt lehet bajok lesznek, mégsem kellet volna megelőzni
3. kép - Nem sokon múlt..
Sosem fogom megérteni hogy tényleg megér ennyi kockázatot hogy 1 autóval előrébb legyen? Simán be tudott volna sorolni elém, majd ha a dombtetőre felér folytathatta volna az előzést biztonságosan, de nem..
Ha az előttem lévő nem fékezett volna egy nagyot, tuti hogy csatt lett volna, de így is szerintem megállt az ütő mind3 autósban, mert pár milliméteren múlt.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz szőröscica #119639 üzenetére
Bosoko nagyon jó! Nekünk a Mondeo-n az van már jó pár éve és elég sokáig is bírja egy szett. Sajnos nekem elég szívás ablaktörlőt találni a Yaris-ra, mert ilyen fasz megoldása van.. Bosch-ból az AR707U jó rá, a gyári az Denso, meg talán SCT lehet még jó. Valeo-ból egyáltalán nem találtam olyat ami jó lenne. Bosoko-ból vettem olyat amihez van egy rakat adapter, persze egyik sem jó.
Ilyenkor irigylem azokat akiknek a sima kampós megoldás van.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Most volt évforduló KGFB meg Casco-nál. Előző féléves díj 49 500ft volt a Casco-ra, pár hónapja jött levél hogy a köv féléves 53 000ft lesz. Be is fizettem a díjakat, erre most mikor belépek a biztosító online oldalára, kiírja hogy még tartozok 2700ft-al. Hogy lett az 53 000ft-ból 55 700ft??? Mi az hogy 2x emelnek ezek a köcsögök?
Más is járt így mostanában?[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Épphogy megúsztuk! Opel Insignia GSi vs. KIA Stinger GT 3.3 (LapTiming ep. 46)
Nagy kár a Stingerért.. csak tudnám hogy adhat ki ilyen kocsit bárki a keze közül egy laptiming-ba?? Legyen az egy magánszemély vagy importőr. Sokszor előfordult hogy jó szar gumi van rajta, de hogy a fék is?
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz focvis #120358 üzenetére
Fusso az egy fokkal jobban bírja a lúgos sampont mint a Collinite, valószínű azért mert szintetikus viasz. De a nem szintetikust érdemes csak pH semlegessel mosni. Szóval viasz vs önkiszolgáló mosók nem túl jó barátok. Főként azért mert mindenhol olyan mosószert adagolnak a vízhez ami lúgos, más nem is hozná le a retket a kocsiról.
Lágyvizes jó megoldás ha óvni akarjátok a viaszt, de azért érdemes télen a sok só miatt néha beiktatni egy rendes mosást. Igaz így valamennyire beáldozzátok a viaszt, de ha nem megoldott otthoni mosás pH semleges samponnal, akkor nincs mit tenni.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Ha mondjuk egy hibriddel kiállok a parkolóból és gondolom az akkuba ha van töltés akkor addig nem kapcsol be a benzinmotor. Ha ezt -15 fokba csinálom akkor utána egyszer csak be fog kapcsolni a benzinmotor. A nagy hideg miatt nem kopik jobban a motor? Vagy ezek úgy vannak megcsinálva hogyha nagyon hideg van akkor alapból a benzinmotor bekapcsol?
Mindegy hogy 40 fok van vagy -20 2-3 percet minimum mindig szoktam járatni a kocsit hogy a víz meg olaj melegedjen azért valamennyit. Soha nem indultam/indulnék el úgy -10 vagy -20 fokba hogy beindítom aztán egyből indulok is.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz Doki16 #120671 üzenetére
Értem, köszi a felvilágosítást. Azt gondoltam hogy menet közben egyszer csak bekapcsol a benzinmotor aztán kész, de akkor van amolyan előmelegítés. Gondolom nyilván függ az akku töltöttségétől, de akkor a rendszer a nagy hideg miatt próbál rámenni a motor melegítésére.
(#120679) richie900812
Glicerint vegyél a kéderekre vagy valamilyen normálisabb gumiápolót. Én Xiaomi Yi-t használok, olcsó és aránylag jó a képminősége is. Foglalkozni se kell vele mert ahogy ráadom a gyújtást egyből bekapcsol és el is indítja magától a felvételt, ha meg leállítom a kocsit akkor leállítja a felvételt és 10 sec múlva kikapcsol magától. Szóval teljesen "gondozásmentes"
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Az mi hogy idáig 1 évre a kötelező 44 000 volt családi kocsira, a következő éves díjat pedig felemelte a biztosító 91 000ft-ra. Felhívtuk biztosítót ez hogy mi a watafasz, és mondta a hölgyike hogy nincs néhány adat a rendszerbe és ezért jött nagyobb összeg. Mondom a nagyobb az enyhe túlzás. Megadtuk a belföldi külföldi éves futást, hány személy vezeti, mikor volt a műszaki, és máris csak 54 000 lett az éves díj.
Ahhoz képest hogy 10 éve az adott cégnél van a kötelező most változtattak valamin hogy akinek nincs megadva ez a pár adat, annak több mint duplájára nő???Én össze teszem a kezem hogy csak 29k az éves úgy hogy 31 vagyok 2017-es az autó és b01-be vagyok (82kW).
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Írtam jó 2 hete hogy a saját kocsimhoz kijött a következő éves Casco díjam. Idén 49 500 volt fél évre, ez következőre 53 000 ft-ra emelkedett. Be is fizettem rendben, majd mikor lépek be a biztosító oldalára akkor kijelzi hogy még van 2 700 ft tartozásom. Mondom ez meg a mi franc, hát megnéztem és az 53 000 ből 55 700 ft lett, szóval 2x emeltek.
Következő munkanap fel is hívtam őket, és elnézést kértek a rendszerhiba miatt! (??) Nem akartam már mondani de ha nem foglalkozok vele és befizetem akkor rendszerhiba miatt kell az emelt díj fölött 5400-al többet fizetnem?
Kíváncsi lennék hogy ezt mennyi emberrel játsszák el akiket nem érdekel és befizetik a díjat. Nevetséges az egész komolyan.BigBlackDog
Ha egyszer váltasz Netrisken akkor megjegyzi a beállításaidat a kocsihoz, és nem kell állandóan végigmenni azon a 100 kérdésen?
Tudom hogyha minden kérdésre válaszolsz akkor az tud segíteni a díjak faragásában, de most olyanra hogy a klíma szérián felüli értéke, vagy a rádió szérián felüli értéke, meg ilyen kérdésekre mi a fenét tud írni az ember.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Kíváncsi lennék egy év végi valós mérlegre hogy valójában mennyivel vannak pluszban. Mostanában több ismerős is panaszkodott hogy nem pár ezer ft-al emelkedett nekik a kgfb hanem 10-20k-val.
Félve merem betenni, FB-n találtam egy csoportban. - BMW-s pulóver De inkább maradjon csak link.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Rendeltem Forensis kártyát. Elvileg 8ft kedvezmény van a normál benzinre amit én használok. Na most lehúzom a kártyát akkor lejön a 8ft a benzinből, majd kifizetem az összeget a MOL Netrisk-es kártyámmal akkor még lejön 10ft ebből. Valaki próbálta már így, vagy a kedvezményt csak 1x kaphatom meg? Mert 18ft kedvezmény normál benzinre már kellemesebb.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz molnarpeter #121146 üzenetére
Köszi, akkor nem reménykedek hogy jó lesz.
(#121148) joamilestoné
Volt olyan akinél egy 0000 acélgyapjús mély tisztítás megoldotta ezt a gondot, és utána szépen törölt az amúgy zsír új lapát. Persze ha a szélvédő nincs "lelakva" akkor a lapát lesz a szar.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
-
veterán
válasz grizlisandor #121231 üzenetére
Egy másik országban ahol nálunk jóval többet keresnek ott nem problémáznak rajta ha esetleg cserélni kell egy kettőstömegűt, vagy ha esetleg egy nagyobb pickup 25-30 litert eszik.
A nézettség szerintem kicsit csökkent mióta Edd nincs benne.Amúgy egy Ford F150 Raptor a nagy álom kocsi ha pickup-ról van szó.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz grizlisandor #121235 üzenetére
Akkor azon kerestek pénzt rendesen, bár gondolom még egy kicsit költöttek rá. Én nagy rajongója voltam a sorozatnak, de Edd YT-on elmondta a véleményét hogy miért szállt ki a sorozatból, sajnálom azért.
Igen hát lehet mondani nyugodtan hogy Amerika egy pickup nép, és hát ott az egyik nagy sláger a Ford F széria. Persze van még bőven pickup, de talán ez a legnépszerűbb. De így kinézet meg minden miatt nekem a Raptor jön be a legjobban. Kint olyan 50-60 000$ ha jól rémlik, legalábbis onnan kezdődik, na most nálunk szerintem 100 000EUR környéke lenne ha akarnék venni, szóval jól zsebbe kell nyúlni érte.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz Doki16 #121240 üzenetére
Azzal kezdte a kis mondandóját hogy 2002 óta mennyit változott a sorozat, akkoriban csak ő volt Mike illetve még egy pár személy, valamint az Attaboy TV ahol sugározták. De mivel egyre népszerűbb lett a sorozat, és 12 évad után már 45 fővel dolgoztak és több mint 100 autóval foglalkoztak, a márka kiterjesztése miatt az USA-ban átvette a Velocity Channel akik a Discovery stúdióval dolgoztak az Attaboy TV helyett. Viszont a Velocity arra az irányba terelte az egész sorozatot hogy a műsorba kevesebb legyen a szerelés illetve a műhely munka bemutatása hogy Edd mit csinál, és ez neki nem tetszett mert pont erre épült az egész.
Így akart a gyártó csatorna nagyobb pénzt nyerni hogy a műsor időbe kevesebb legyen a szereléssel töltött idő bemutatása, miközben ugye pont ez a lényeg mindenki számára.
Szóval nagy vonalakban ez a lényege hogy miért hagyta ott.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz szabonagyur #122113 üzenetére
Szép teljesítmény, kérdés van-e értelme.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
Új hozzászólás Aktív témák
- Netflix
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Hardcore café
- Milyen notebookot vegyek?
- Autós topik
- Politika
- Asztalos klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen