Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sesztakbence

    tag

    Üdv!

    Eladnám tavasszal friss műszakival a francia f.s 2004-es Renault Scenic II-t, 1.5 dCi 101 lovas kocsimat, ~205.000 km-el. Kb. mennyit érhet használt piacon? 4 nyári, 4 téli gumi, cserélt hajtókarcsapágy, kipucolt turbó,manuál klíma, 4 elektromos ablak, elektromos tükör, kézifék, sötétedő belső tükör, tempomat stb...Én 600.000-700.000 Ft körülre gondoltam. Reális ez? Kereskedő mennyit adhat érte kb?

    Ford Focus 2 1.6 benzint vagy Seat Leon 2 1.6 MPI-t vennétek helyette? Keret max 1,5 millió.

    [ Szerkesztve ]

  • sesztakbence

    tag

    Üdv!

    Jogi segítség kéne. Márciusig hajtottam egy 1.5 dCi Scenic II-t, aztán kaptam egy visszautasíthatatlan ajánlatot, és átültem egy Superb-be. Napi szinten kb 60-70 km-t mentem vele, soha nem volt vele bajom. 225-nél olajat cseréltem, kiolvastattam a hibatárolót, semmilyen hibakód nem volt benne. Eldöntöttem, hogy eladom, bevittem egy kereskedőhöz. Beszámolták nyomott áron, 226.000-et épphogy elhagytam, mikor kiszálltam az autóból. Eladta a kereskedés a kocsimat, 226090 km-el, majd hívott a jelenlegi tulaj, hogy megállt alatta a kocsi. Ez nekem nagyon fura, mivel nem hogy Injection Fault, de még Check Injection hibát sem dobott az autó,(mikor dobott, cseréltünk turbo középrészt, 200-nál volt nagygázra check injection hibám. Turbo középrész csere lett a vége, először geo tiszítással próbálkoztunk. Szívócső nyomás alacsony hibám volt,) ha adta volna, nyilván nem viszem oda. Soha az életben nem volt Injection Fault hibám,sőt a turbó középrész csere után teljesen hiba mentes volt a kocsim...Vegyesben még télen se evett 5 liter felett, mindig OMV vagy Shell kúton tankoltam, 10.000 km-enként egyszer vagy kétszer kapott Maxxmotiont vagy V-Powert. Eladás napján nyilván Németországban 80-150-re padlógázas gyorsítást is kipróbáltam, minden hiba nélkül sikerült is. Kérdésem a következők:

    1. Létezik hogy az eladás után kb 40 km után az autó megálljon a jelenlegi tulaj alatt? Tény, hogy nem adtam át sok gázolajjal a kereskedésnek a kocsit (kb 200 kmre elegendővel) és a tulaj a saját bevallása alapján 90-el vette át, és még legalább 40-et ment vele, de gondolom egy 15 éves Common Rail rendszernek sokat nem használ, ha 2-3 liter gázolajat keringetnek körbe...

    2. Lehet attól a hirtelen halál, hogy benzint tankoltak?

    3. Perrel fenyegetőznek, ti mit tennétek? Bemérették a 4 porlasztót, kopott elvileg az összes, magas a résolaj. Felajánlottam, hogy kifizetem az általuk már kifizetett 4 bontott jegyzőkönyves porlasztót (100.000 Ft). Ők elvileg kedden mennek ügyvédhez. Mondta, hogy beméreti a magasnyomásút is, és ha az is kopott, azt is cseréli, aztán az ügyvéd megmondja, hogyan kell megállapodni. Szerintetek?

    Én úgy tudom, hogyha egy alkatrészt kicserélt, akkor utána már nincs követelése. Hogy működik ez? Nagyon zavaros ez az egész történet nekem, attól tartok, sikerült egy igazi hülyét kifognom, aki elhiszi, hogy egy 15 éves autót az előző tulajdonosa fél évig karban tart neki...

    Kereskedő neve sehol nem szerepel az adásvételin. Az én nevem van rajta.

    Van egy olyan rész, ami rá lett pecsételve az "Az eladó a vevőt a gépkocsi műszaki állapotáról(esetleges) sérüléseiről részletesen tájékoztatta, aki ezt tudomásul vette" hogy:

    "Az eladó és a vevő kijelentik, hogy a továbbiakban a gépjárműben előforduló mindennemű hibáért egymással szemben semmiféle követeléssel nem él. A gépjármű állapotáról a vevő tájékoztatva lett, a vételár ennek tükrében lett megállapítva"

    A vételár az adásvételin ki van húzva, és kp van beírva.

    Ennyi van az adásvételin.

Új hozzászólás Aktív témák