- Windows 11
- Ubuntu Linux
- Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
- Crypto Trade
- Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
- Linux kezdőknek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
Turbó csőből érdemes szilikon vagy alu csodában gondolkodni vagy a gyári elbír a gyári nyomásnál jóval többet is? Utángyártott 30k, szilikon 40k, alu 55k.
Úgy döntöttem, hogy ha már úgyis turbofelújítás meg kiskutyafüle, akkor kap egy komolyabb programot is, a gyári 1,2-ről felmegy legalább 1,6 barra a nyomás, hadd szóljon. Csak nem szeretnék havonta a szétnyílt turbócsővel szemezni, meg azt keresni, hogy hol szökik a levegő... -
rbalint88
addikt
válasz Kornel #50184 üzenetére
jah, már 26k a méretedben az apollo.
nekem sincs gondom vele, pedig napi szinten pályázok vele.
ha kiderítem, hogy miért nincs töltőnyomásom, akkor már fagyban is tudom tesztelni, addig suzukizom (splash). btw annál normális, hogy viszonylag lassan esik a fordulat? mert az agyonfojtott, szarul hangolt astrában megszoktam, de a suzkában is egyrészt lassan esik a fordulat, meg olyan a gázpedál, mintha lenne egy másodperc késése, 3000-es fordulat alatt full döglött.Saint_: taylorgumi.hu
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
Alfa Stelvio reklám a reklám szerintem nagyon király, az autó, hát izé... a Porschét is a Cayenne húzta ki a szarból... ha ez kell hozzá, hogy legyen Giulia, akkor adjanak el sok-sok Stelviot
-
rbalint88
addikt
Giulia, elvből
valamikor elmegyek má' egy tesztvezetésre... ha elférek benne úgy, mint a 156-ban, akkor nálam nyert ügye van, ez lesz a színházba járós/fagyizós autó, gyerek és kutya nagyon ritkán fogja beletenni a lábát, arra ott lesz az asszony Volvo/Audi kombájnjakornelka: majd elhiszem, ha kipróbáltam de alapvetően egyedül használnám azt az autót, meglátom mennyire kényelmes.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
Karaszynal valos 30%-os akcio van a koni cuccokra. Aki tervezi a futomuvezest, nezzen szet, hatha van okossag.
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #51373 üzenetére
na, most azért nekifutásól verd tarkón magad. ebben az egyetlen öröme az az embernek, hogy milyen jól szekszuálja a fillért az öt literes fogyasztással (ha tényleg annyit eszik).
élőben -is- baromi csúnya, nagyon nem európai ízlés szerinti autó. ha vitarát akarnál 1.0T-vel, megérteném. de ez?! több komolyságot kérem! -
rbalint88
addikt
válasz !Overdose! #51518 üzenetére
16" cc es masik felni. Ilyen pereset nem hasznalnek telen.
Btw nekem 195/65r15 apollo van es tok jol fog.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz !Overdose! #51531 üzenetére
de, jött ki hivatalosan 15" kerékkel csak 205/60 gumival.
amúgy aluk se drágák, abból 40 körül megvan egy 15-16" szett, nagyon nincs áruk -
rbalint88
addikt
válasz tomiii. #51634 üzenetére
két hete én is splashezek (a gyönyörű türkizkék színe miatt a péniszhosszabbító becenevet kapta a keresztségben ), 7 évesen van benne 34ezer km egyébként egész jól megy, 150-et szépen viszi, sajnos muszáj is neki, mert a road presence annyira messze van tőle, mint Makó Jeruzsálemtől, így kénytelen vagyok a külső sávot használni és jobbról előzni
mondjuk a beltérrel nekem nincs különösebb problémám a beltérrel, az agila után megváltás ez az autó minden tekintetben, de főleg futóművileg. azért az autópályán erős oldalszélben nem egy wellness, ahogy pingpongozik a sáv két széle között -
rbalint88
addikt
válasz Kornel #51639 üzenetére
nyilván van realitása annak, hogy 72 éves nagynéném autójában ültetőrugót rakatunk be
megy vele évi 4000-et se, pályán szerintem több éve nem vezetett, akkor is kb a budaörsi bevásárlóközpontokig... én is addig járok a kocsival, ott még nem gáz a szél, csak kedden kimentem Tárnokra, kivittem a szerelőnek az Alfa gátlóit és ott kapaszkodtam erősen a kormányba.
lassan amúgy több értelme lenne neki eladni az autót, áttérni az online bevásárlásra és ha nagyon kell menni valahova, akkor taxizni /überezni, csak ahhoz okostelefon is kellene, azt meg nem akar/.
lemegy a Fény utcai piacra (5-10perc), ott másfél órát elszórakozik, helyből 600Ft a parkolás, abból meg kb megvan a tesco házhoszállítás is és még cipekednie se kell, csak a futárt várni.
ugyanakkor azt is megértem, hogy így legalább csinál valamit, nem akarja elengedni magát. szerencsére még eléggé stramm, de azért lassan eljön az az idő, amikor már jó szívvel nem engedném volán mögé, mert a reflexei lassulnak annyit. -
rbalint88
addikt
jövő hét csütörtökre szerintem még nem lesz meg. tényleg sok dolog lesz most rajta, szerelő is majdnem egy hét csúszásban van, úgyhogy ha jövő hét vége előtt kész lenne, az maga lenne a csoda. egyelőre még a pontos diagnózisra és költségvetésre várok. nagy vonalakban tudom mire számítsak, jó kezekben is van az autó, de ugye pontos képet csak a diag és bontás után fogunk kapni arról, hogy mi a helyzet vele.
a turbó, kuplung, kettőstömegű és a futómű az biztos, a hengerfej kérdéses, hogy javítani vagy cserélni érdemes és mindez mennyibe fog kerülni. az biztos, hogy 400+, a kérdés csak az, hol áll meg...
az tuti, hogy a suzukizás után nagyon vigyorogni fogok benne a póver miatta kör alap, bármikor szívesen
focvis: nálunk saját hibás kár csak egy volt, a jobb hátsó ajtót és sárvédőt húzta meg a kapun. a többit mind más csinálta rá, parkolási sérülések vannak rajta, maradnak is... teljesen felesleges mindig fényezgetni meg horpadást javítani, a jobb hátsó sárvédő feletti részen volt egy horpadás, ami a kapus esetnél ugye eltűnt, most kb 5 centire mellette van egy megint, tuti a bevásárlókocsi kapaszkodóját baszkodják neki a parkolóházban...
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
nagyon leült a topik, úgyhogy itt egy kis 5 henger hang
élőben az igazi, amikor beindul az ércessége 3000-es fordulat felett, plusz megmarad a gőzmozdonyos lüktetés is mellé. csak azért huligánkodnék vele néha, hogy halljam a hangját kiforgatva nem egy száguldozós autó alapvetően, de a kellő dinamizmusa megvan, 170-ig szépen megy, afölé meg nem merte eltolni unokatesóm -
rbalint88
addikt
válasz Kornel #51797 üzenetére
Egy gti verzio 130 lo koruli 1.0turboval es hatos valtoval siman johetne, abban azert mar lehetne vicsorogni
A frona szerintem jo, kicsit megoszto, de en ertem mit szerettek volna. Egyedul a hatso lampa fura bizonyos szogekbol. Belulrol aranyos, azt eltalaltak, de valami dogosebb kormany tenyleg elferne. Oszinte, vidam kisautonak tunik, de szerintem egy ertelmesebb valtozat 4M korul lesz listaaron. -
rbalint88
addikt
válasz tboldi #51834 üzenetére
1milláért nincs épkázláb splash? ignishez és vagyonőrhöz képest űrtechnika, agilánk volt 10 évig, utána jött a splash, hát ahhoz képest ferrari. abban a bp-zsámbék távot végigrettegtem (még a volánnál is), annyira fosul bizonytalanul kanyarodik, míg a splash-sel ma végignyomtam óra szerint 100-110-zel és nem volt para egyáltalán. mondjuk földszintes autóból átülve először el kell hinni, hogy befordul, aztán némi szokás után lehet vele gokartozni
-
rbalint88
addikt
na akkor valaki nekem is írhatná a tutit, egy olyan gépműhelyt, aki jó áron vállal hengerfejfelújítást még idén, lehetőleg tegnapra
-
rbalint88
addikt
válasz HellGreg #52298 üzenetére
akkor inkább ne használd a kocsit.... annak sincs értelme, hogy tönkrekúrod, mert csak 8 percig köszörülve indul el. Izzítógyertya maga nem nagy tétel, 20ezerből ki kellene jöjjön. HA be van rohadva, akkor tényleg nem egyszerű kiszedni, de meg kell próbálni, hátha simán kijön.
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #52302 üzenetére
az otthoni izzítógyertya csere pont az a műsorszám, amivel sokkal nagyobb bajt lehet csinálni, mint amennyit spórolni tud.
-
rbalint88
addikt
Csak szarul volt beallitva akkor. Alfa nekem ilyen es elegge legvedelmi fenye van a tavolsaginak. Azt hiined a xenon utan gyertyalang, de nagyon szepen vilagit. Nyilvan nem bixenon szint, de fain. Amugy az avensis is a megalightokkal kurva jol vilagitott, a b5.5 meg uj hella fenyszoroval se volt olyan hude. Projektoros h7, gyari, az is megalight vagy nightbreaker +90% izzokkal.
-
rbalint88
addikt
ez tök jó, csak mire kössem? belvárosban jól jönne néha, amikor centizős helyre kell beállni. mondjuk nekem eléggé lent van a rendszám... nem látom, hogy ezen lehetne dőlést állítani.
tükrös genyákat néztem, de az nem tűnik valami minőséginek, 480x272 pixellel
amúgy a konkrét eladó nem szállít ide -
rbalint88
addikt
válasz Kornel #52414 üzenetére
"a legnagyobb, amit túléltek, 178 G volt: a brit David Purley kocsija az 1977-es silverstone-i futamon 173 kilométer/óráról nullára 66 centiméteren belül lassult le.
A versenyzőnek, aki négy évvel korábban hiába próbálta megmenteni tragikusan meghalt társát, Roger Williamsont, rengeteg csontja eltörött, belső szervei is sérültek. Túlélte viszont, és felépült, alsóbb kategóriákban újra indult is"
-
rbalint88
addikt
válasz Richard! #52418 üzenetére
megpróbálkoznék egy középkategóriás 5W40-nel, mondjuk egy mannol extreme vagy ilyesmi. figyelni mennyit eszik.
egyébként az olajfogyasztás általában meleg oldali probléma, nekem a csipszes 1.8T a 10W40-et kurvára ette (ilyen 1l/1000km szinten), a 10W60-ból meg semmit. -
rbalint88
addikt
válasz Richard! #52420 üzenetére
Gyari eloiras 5w30 v 5w40. Vastagabb olajjal jaratni csak motorkinzas. Hosszu tavon koptatja a motort.
Keverni nem kevernem, viszont mielobb cserelnem belevalora. Ha meg nagyon eszi, meg kell nezni mi a baja.
Esetleg ki lehetne probalni a motul 5w50-t, de az kurva draga olaj.Ez a mindenbe 10w40 toltes nem tudom mikor es miert rogzult a szerelok fejeben, de furcsa, hogy tolunk fejletteb autos kulturakban is van ilyan kattanas.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen