- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vírusirtó topic
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rivaul
addikt
Tudom hogy Merci meg szép meg minden de 7kilóért egy majdnem fél milliót futott 23 éves autót Gondolom megint az én hozzá nem értésem hibája de a környéket is elkerülném. Ennyiért kapsz harmad ennyit futott tíz évvel fiatalabb autókat is.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
Mint mondtam az elején hogy az én hozzá nem értésem és átlag aggályaim miatt született a hozzászólásom de én nem mernék nekivágni. Mondom ezt úgy hogy mind francia mind angol autóm is van ami megint csak nem életbiztosítás Neked kell tudni, én csak koptatom a karakterszámot az oldalon
(amúgy én is vennék mercit csak egy kicsit fiatalabbat mert mindig is tetszettek)Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
-
-
Rivaul
addikt
Nem tudom mit lehetne ilyenkor mondani. Költse patikára az a ki..ott gyökér és a családja
Viszont. Homasitában 4-5k-ért veszel egy gázgyorsítót és felteszed a helyére. Picit morgósabb lesz a kocsi és könnyebben lélegzik, így még nyersz is a teljesítményérzeten. Műszakin meg úgy kell eljárni mint ha le lenne fóliázva az autó... Én 3 évig úgy jártam az autóval hogy kivettem a katalizátort (direkt) és semmi baja nem volt.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
Nem okoz gondot, sőt. Ezekre inkább kis pozitív hatással is lehet számolni.
Kicsit könnyebben ugrik az autó, elvileg kis lóerő többletet is jelent de inkább lejjebb helyeződik az a tartomány ahonnan húz és ez az amit az ember erőtöbbletnek tud be. Fogyasztás is csökkenhet mert könnyebben öblít/lélegzik a motor de ez is pár deci.
Duda helyett is jó mert alap rendszerrel is morgósabb a kocsi, főleg kuplung be és kövér gáznál lehet az eltévedt támolygókat haladásra ösztönözni.Persze minden autó függő de nekem is egy citroen volt a tapasztalatom tárgya. A mostanit nem szedem szét, de ha valami miatt baj lenne a katalizátorral akkor gondolkodás nélkül röpül...
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
DeFranco
nagyúr
típusismeretem nincs, de lehet meghülyült a központi zár, vagy akad valamelyik zárómotor.
velem az esett meg egyszer, hogy az egyik ajtó nem zárt be (a többi nem nyitott vissza, de ez gondolom típusfüggő is). a hiba annyi volt, hogy az évek alatt annyi finom por összegyűlt a burkolat alatt, amitől beállt a zár. kiszedve a zárat meg kitakarítva megjavult.
rosszabb esetben, ha elromlott, akkor lehet csere lesz.
-
Rivaul
addikt
-
Rivaul
addikt
válasz blt.62 #15304 üzenetére
Anno én jártam télivel egyfolytában. Egy bibi van velük. Ha fellocsolják a meleg aszfaltot és te ráfékezel akkor brutálisat tud csúszni az autó. Ezen kívül annyi hogy hamarabb kopik ha nyáron is használod. Szerintem lehetni, lehet használni de jobb ha veszel két alsó kategóriás új téli és nyári készletet, azzal elleszel cca 10 évig ha szépen tárolod.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Skillet
addikt
válasz blt.62 #15304 üzenetére
inkább nem mondom, hogy én, hogyan látom, mert leugatnak itt.
szóval. nyáron rosszabb a téli gumi hatásfoka, fékútja, stb. szóval... bár nem vagyunk egy téli ország, sőt... de -ha nem is októbertől márciusig, szerintem inkább novembertől februárig-, használj télit. többi hónapban meg csak nyárit.
(majdnem) ez az én meglátásom...
de a többiek majd mondják a tuti, az X fok alatt blabla, meg hasonlókat[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
AMD Power
titán
válasz blt.62 #15304 üzenetére
Tesómat pont pénteken téligumis srác verte telibe. Télre téli kell , nyárra meg nyári gumi kell. Aki meg már ezen spórol annak meg ez való:
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
EQMontoya
veterán
válasz blt.62 #16417 üzenetére
Ennyi futásra es főleg városba ne nagyon vegyél dieselt. Illetve ezeket a komolyabb prémium cuccokat csak akkor ajánlom, ha tökös vagy anyagilag. Értsd: nem okoz gondot, ha egy rosszabb evben fél misi fölött megy el az autóra.
Ha automata kell, akkor vegyél pl. egy 2.4es benzines Accordot, azzal nem nagyon lesz bajod, csak tankolni kell.
Same rules apply!
-
-
rbalint88
addikt
válasz blt.62 #16426 üzenetére
ha évi 6-8ezer km-re nem tudsz megengedni 14 literes fogyasztást (ez kb 400e Ft/év, tehát szűk 40e/hónap), akkor lehet nem olyan kategóriában kellene gondolkozni, amit 100, de inkább 150 alatt nem gumizol át, mondjuk ennyi km-re mehet 4 évszakosból egy jobb, de ez akkor 150-200e Ft, 3 év alatt elfogy az autóról. Egy olajcserés szerviz évente 50e körül van normális alkatrészekkel. És akkor ott tartunk, hogy még semmi nem romlott el.
Egy prémium suv dízellel is bekapkodja városban a 12 litert, viszont durvább költségvonzatai vannak gumiban és szervizben is, plusz ha valami megkotlik, akkor az sokkal jobban fog fájni, mint egy kommersz benzines cicaterepjárónál, amibe cserébe 14 litert tankolsz. -
veterán
válasz blt.62 #17378 üzenetére
Téli tapasztalata egyelőre senkinek sincs a gyári tesztelőket leszámítva. Ettől függetlenül én simán bevallanám a helyedben. Van már 18-ért is + posta 700, hátha jól jön a link.
Apámnak is ilyent javasoltam jövőre - ha nem cseréli le az autóját.
-
gaborbol
őstag
válasz blt.62 #17378 üzenetére
4 evszakos Michelin van/volt szinte az osszes automon, hasonlo klima mint Magyarorszag, teljesen rendben van. Itt as emberek 90%-a 4 evszakosat hasznal, konkretan egyetlen egy embert nem ismerek akinek kulon teli\nyari szette lenne.
Nagymuter Lincoln-jan is lehuzott 8 evet a primacy, mints meg minding jo volt rajta, de kezdett kirepedezni az oldala, garazs nem volt, kint volt ejjel nappal. -
tomcsi23
veterán
válasz blt.62 #17396 üzenetére
A CC inkább nyári, ami parádés téli viszonyok között is. Nyáron hozza/hangyányit jobb is az eco szintjét (M Energy saver+), és télen hozza egy jó téli szintjét (M Alpin 5). A felhasználós téli tesztek még majd most jönnek, nyáron viszonylag nehéz.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
EQMontoya
veterán
válasz blt.62 #30235 üzenetére
Szervízkönyv nélkül, frissen hozták a német papbácsi tulajtól, csak kövér volt és focizni járt, ezért van kiülve az ülés, a stoplis cipő meg kikoptatta a pedálokat? A papbácsi jeggyűrűje meg a kormányt?
Ha ezek egyike sem áll fenn, akkor nyugodtan linkeld be ide a hirdetést, akár képről is látunk valamit. 2.5 v6 tdi automatával biztos nem az, amire sokan ugranak, mivel kényes konstrukció hírében áll.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz blt.62 #30257 üzenetére
Sötétítés kicsit oláh, de amúgy az ülés alapján hihető, hogy tényleg ennyi van benne.
Szépen leinformálni az új magyarorszag.hu-s appal, hogy mikor mennyi volt benne, átnézetni márkaszervízben, felkészülni rá, hogy kényesebb konstrukció, és ha ezekből az jön ki, hogy oké, akkor hajrá!Same rules apply!
-
w333
félisten
válasz blt.62 #30257 üzenetére
Típusok: Audi A4 2.5 TDI, Audi A6 (és Allroad) 2.5 TDI, Audi A8 2.5 TDI, Škoda Superb 2.5 V6 TDI, Volkswagen Passat 2.5 V6 TDI
Indok: A maga idejében közkedvelt motor hamar kimutatta a foga fehérjét. A hírhedt Bosch VP44-es adagoló hibáját már fejből mondja minden szervizes, ráadásul a hengerfej önmagában sem egy sikertörténet a könnyen kopó vezérműtengelyekkel, amikre rátett egy lapáttal a túlzottan optimista olajcsere-intervallum is.
Sajnos sokszor az új vezérműtengely-hidrotőke-szelephimba kombó sem hosszútávú megoldás, ezért sokan kísérleteznek más olajszivattyúval is, változó sikerrel. Ha lehet, inkább kerülje ezt a motorcsaládot, automatával (Tip- vagy Multitronic) még nagyobb ívben.
Szóval ha nem akarsz magadnak bajt vásárolni akkor inkább neee !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- Xbox tulajok OFF topicja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban