- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ubuntu Linux
- Amazon Prime Video
- Aliexpress tapasztalatok
- Mozilla Firefox
- Windows 11
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PHP programozás
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz Citroware #92092 üzenetére
Az oktatóautókon az alapjárat alapvetően valahová a Sztratoszféra és a Hubble űrtávcső közé van emelve annak érdekében, hogy a falábú tanoncok ne fulladjonak le minden sarkon.
Nem az 1.2-1.4 különbségen múlik, hanem azon, hogy az oktatóautókon 1000 fölé van emelve az alapjárat, normál autókon meg 6-800.
Az oktató nem azért van, hogy megtanulj vezetni, azaz kezelni az autót (láthatóan nem is történt meg), hanem hogy jogosítványt kapj. Ez megtörtént, most ideje megtanulni vezetni.Same rules apply!
-
nagyúr
válasz Citroware #92095 üzenetére
Kis helyeken? Azaz ahol óvatosnak kell lenni vagy centizni. És elinduláskor. Akkor ez tipik kuplung-gáz kezelés. Meg kell szoknod/tanulnod az aktuális autót. Nincs azzal baj, adj picit nagyobb gázt (érzéssel), emeld a kuplungot, tapasztald ki hol kezd fogni. Belejössz, adj magadnak időt.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
-
őstag
válasz Citroware #92100 üzenetére
Barátnőmnek épp ilyen 1.2-es 3 hengeres Polója van, a jelenség teljesen normális.. Majd meg fogod szokni, egy 1.4-es dízelhez képest tényleg nagyon nyomatékszegény és lefulladós hatású.
Havonta 1-2 alkalommal szoktam vezetni a kocsiját és hiába van 13 éve jogsim, de az első elindulásokat még így is bő gázzal végzem, mert nagyon fura a sajátom után. Amikor három hónapig én használtam a kis békaszeműt, akkor pár nap után már fel se tűnt, simán érezni lehet, hogy hogyan játssz a pedálokkal.
Erről még az jutott eszembe, amikor a városból haza kellett hoznom apám Rióját aztán utána azonnal ültem át a Volvóba és mentem valahova. Mintha nem lett volna a Volvóban szervó, a váltóról nem is beszélve, a Kiánál kb. a levegőben húzogatod a semmit, a C30-ban meg férfiasan be kell tenni a helyére.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
válasz Citroware #92100 üzenetére
Ugyanez volt páromnál is, dieselen tanult és azzal nem fulladt le mert nem kellett gáztadni, mert az alapjárat magas volt
Na a benzinesnél kell gázt adni kb 1500-2000 fordulat és finoman felengeded a kuplungot.
én mondjuk 3.ban is el tudok indulni (néha véletlen előfordul) 2ben meg simán el tudok indulni
Gyakorolni kell
Parommal lementünk egy nagy üres parkolóba és elindultunk megálltunk, ezt gyakoroltattam vele amíg nem sikerült 10-ből 10*[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
sagesz93
addikt
válasz Citroware #105916 üzenetére
"A varázspöcök titka"
Itt lesz a hunyó, szerintem -
válasz Citroware #105916 üzenetére
Elvileg? Autótípustól függ de 50-120 km. És ahogy a kecske monGYa a túlnyomástartályt is lehet tölteni akár 2-3 literrel is. Viszont ha ennyivel van töltve illik figyelni h ne pisilje össze magát az autó a kúton, mert az ciki.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Snoop-y
veterán
válasz Citroware #106705 üzenetére
Kb barmitol.
Lehet ,hogy sokszor kapott vizet elrozsdalt illetve ha tuzforro es a vedolemez hianyzik es meglocsolod azt nem koszoni meg barmilyen rendszer is legyen.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-
grizlisandor
addikt
-
addikt
válasz Citroware #110438 üzenetére
További fejlemény a történetben: igazából semmilyen hangot nem ad ki a műszerfal. Amikor égve hagyom a lámpát és úgy szállok ki, akkor szokott egy visító hangot kiadni, hogy égve felejtettem a lámpát. Most már ez is megszűnt ahogy az irányjelző kattogó hangja, tehát nem az irányjelzővel van baj, hanem hangadással kapcsolatos a probléma. Amikor fogyóban az üzemanyag, akkor szintén egy értesítő hangot szokott kiadni: gondolom ez sem lesz.
Valaki valami ötlet a megoldására?
[ Szerkesztve ]
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Citroware #162232 üzenetére
Piros pozitív, fekete negatív. Ezzel meg is volnánk, mostmár tudsz mindent, ami a töltéshez kell
Ha lejtőn áll, akkor még be lehet indítani gurulva is esetleg. Vagy nem tudom, otthonról lehetne vinni egy pár bika kábelt, és közelben megkérni egy autóst szükség esetén. Cégnél álltak ilyen motoros Skodák néha pár hetet, nem rémlik akku csere, de ott kéznél volt a bikázó apparát, szóval nem tudok konkrétat mondani, mennyit vett ki az akkuból állás közben. Viszont pici benzines, szóval amondó vagyok, jók az esélyei az indulásnak
-
Gombinyó
őstag
válasz Citroware #185300 üzenetére
A tesla tud ilyet.
Egyébként nem igazán oldható meg, hogy körbe kamerázod az autót, ahhoz legaláb 4-6 db, menetrögzítő kellene parkolás funkcióval. Esetleg megoldás lehet az épület oldalára biztonsági kamera és mindig nagyjából egy helyre parkolni, de azt meg a törvény nem különösebben díjazza. -
BigBlackDog
veterán
válasz Citroware #185300 üzenetére
Ha jól rémlik, a menetrögzíítő kamerák egy része tud olyat, hogy mozgásra is bekapcsol és elkezd rögzíteni. Szerintem ebben a topikban tudnak biztosat mondani.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Citroware #187816 üzenetére
Ha kis tavokat mesz az rosszabb mint ha egyaltalan nem mesz vele. Az inditashoz kiveszed belole a kakaot de rovid uton nem tudja elegge feltolteni a kocsi generatora.
Toltsd fel az akksit igy 90%, hogy nem fog beindulni holnap hiaba lesz +3 fok.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi