Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #47205632

    törölt tag

    válasz Tsebacsi #93520 üzenetére

    Ok.

    Tudtok amúgy tippeket adni ehhez a pötsköszörű motorhoz? Soha nem volt még ilyen kis motoros 16 szelepes kocsim, vezérlés nélküli. 1.4 Megane. Mert meglepően jól elduruzsol 1800-as fordulaton 5.-ben hegyen-völgyön át, csak nem tudom jót tesz-e neki.
    Dízelekkel meg nagy 8 szelepes benzinesekkel jártam eddig csak.
    Annyit észrevettem már, hogy egy hatvannal döcögő kocsit nem tudok vele megelőzni, ha csak egyet gangolok vissza, mert negyedikbe értékelhetetlen a gyorsulása kétezres fordulatról. Gondolom harmadikba kellett volna visszalökni és kitaposni a belét hatezerig. Ezt még nem próbáltam ki.
    Meglepett az erőtlensége, mert olyan könnyedén elsuhan ötödikbe mindenhol, de visszaváltás után kigyorsítani mégsem tud értékelhetően, valószínű kettőt kéne... De próbáltam előtte egy 1.6-ot is, az is ugyanilyen volt...

    Ez a 95 ló is csak papíron mutat szépen. Nem is száguldozni vettem, de kicsit meglepett vagy csak még túl furcsa ez a konstrukció nekem. Elindulni is marha nehéz vele, alapjáraton nulla nyomaték van, Teszkónál se tudok kigurulni vele legalább ezres fordulat nélkül.
    Viszont mikor meg akarok ugrani egy kereszteződésben és odalépek akkor meg rögtön elpörög a kerék, ott megvan a kalória fordulaton, csak használni nem tudom semmire így.

    Eddig 160 Km-t mentem vele, 7.8 lett a fedélzeti szerint az átlagfogyi, lenulláztam előtte. 5-10 Km-es távokra használom, szerintem ez jónak számít így.

Új hozzászólás Aktív témák