Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tboldi

    nagyúr

    válasz tboy93 #240212 üzenetére

    Majd ha az általam említett kopókat kell cserélned... ;] :P
    + féktárcsa, az jellemzően mindenféle motorra horror.

    Vagy Ducatinál periodikusan vezérműszíjat is kell cserélni, és rögtön 2-t ugye. Viszont Desmo esetén nincs szelephézag állítás. :D

    Én megúsztam ezeket, mert előbb összetört az audis hölgynek hála, mindössze 2 olajcserét ért meg a CB500X. A 125-ös ETZ-re viszont ráment 2-300k, és még mindig nem volt üzembiztos, egy hengerfúrás-hónolás + új dugó ráfért volna, de inkább megszabadultam tőle. :DDD

    Mondjuk akkor már 150-es hengert tettem volna rá felfúrva 4 felömlősre, közel duplaannyi pónit ki lehetett volna préselni belőle. És kívülről senki meg nem mondta volna, a henger pont ua., csak a furat lett volna nagyobb.
    De még inkább egy teljesen gyári, keveset futott 251-es kéne, ami még NDK-s, nem török. :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák