- Milyen routert?
- Windows 10
- Synology NAS
- Ki hozhat AI-funkciókat az iPhone-ra?
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- TP-Link WR1043ND router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterséges Intelligencia topik
- Musk azt mondja: a gondolatával mozgatja az egeret a Neuralink első betege
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz molnarpeter #151111 üzenetére
Az uj Camry beltere szerintem egesz vallalhato. A Skoda mondjuk L&K szinten minden bizonnyal jobb, de az arban is masik liga.
Nyilvan az, hogy muszakilag bonyolultabb, indokolja a nagyobb arat ugyanakkor a nagyobb fenntartasi koltseget is: egy TSD + egy DSG azert tobbet fog kerni, mint egy atkinson szivo.
Ez mondjuk mar inkabb lesz a masodik tulaj gondja.Same rules apply!
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz molnarpeter #151111 üzenetére
Mármint arra gondolsz, hogy a Skoda beltere gyengébb? Octavia alatt kifejezetten gagyi a Skoda belül és nagyon hamar széthullik a műanyag beltér (Rapid, Fabia). Octaviatól fölfelé kezd normális lenni, de ott is hajlamos egy két dolog a beltérben idő előtt megadni magát. Régebbi Camry alatt mit értünk? XV40, facelift előtt? Azt azért ne felejtsük el, hogy azok amerikai modellek voltak, ott pedig jellemzően hulla gáz európai szemmel a beltér. Az új Camry viszont "globális" termék, teljesen más minőségű a beltere.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
brumi1024
veterán
válasz molnarpeter #151111 üzenetére
Kíváncsi lennék a valós árára, mert 15 körül (állami támogatással) el lehet hozni egy 530e-t.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #151111 üzenetére
Pedig sajnos HSD féle üzemben megy a GTE is. Hibrid módban állandóan leállítja és elindítja a motort akár 5-10 méterenként is. Teljesen ugyanúgy üzemel mint a Toyota megoldása. Én is tartok tőle, hogy gondot fog okozni. 4 éves a kocsi és 167k km van benne. Egyelőre semmi jele, hogy gond lenne. Vaj puhán és hangtalanul jár a motor.
Az ára meg tényleg azért lehet több, mert eleve Passat meg eléggé bonyolult az egész hajtáslánc. És a Passat Highline szintjével inkább a Lexus lesz párban mint a Toyota. Mondm ezt úgy, hogy még a legfullosabb Auris is azért elvan maradva a csoporttárs Golftól.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fotók, videók mobillal
- Renault, Dacia topik
- Okos Otthon / Smart Home
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Gaming notebook topik
- OTP Bank topic
- További aktív témák...